19.5.2024 | Svátek má Ivo


Diskuse k článku

Otázka priority

Stalo se módou zveřejňovat různé důvěrné dopisy, depeše a sdělení – teď je to Paroubkovo sdělení ministrovi zahraničí Cyrilu Svobodovi ve smyslu, co že si to Svoboda dovoluje, že nadále navrhuje Alexandra Vondru na funkci zvláštního představitele Evropské unie pro Bosnu a Hercegovinu, protože ví, že si to Paroubek nepřeje. Vondra místo nedostal, funkci získal německý politik Christian Schwarz-Schilling.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
* 27.2.2006 12:24

Některým českým vývozcům dochází trpělivost a založili krizový štáb. Asociace exportérů obvinila vládu a Českou národní banku, že nic nedělají se stále silnější korunou. Stav měny podle nich způsobí propouštění a likvidaci řady firem

A to stale jeste nemame Paroubkuv kurs 25 Kc / euro
 
Problém se prudce zhoršuje a jeho konečným výsledkem bude růst nezaměstnanosti a vážné problémy, nebo dokonce likvidace řady exportérů. Přímou odpovědnost za kritické podmínky nese česká vláda a zhoršuje je i nečinnost ČNB," řekl předseda asociace a podnikatel v textilu Jiří Grund
onlooker 27.2.2006 12:29

Re: Některým českým vývozcům dochází trpělivost a založili krizový štáb. Asociace exportérů obvinila vládu a Českou národní banku, že nic nedělají se stále silnější korunou. Stav měny podle nich způsobí propouštění a likvidaci řady firem

já znám řešení - Pes by měl publikovat ty diskuse v překladu, jak by si to v zahraničí přečetli, tak by kurs CZK rychle klesl ....
www racek 27.2.2006 12:41

Re: Některým českým vývozcům dochází trpělivost a založili krizový štáb. Asociace exportérů obvinila vládu a Českou národní banku, že nic nedělají se stále silnější korunou. Stav měny podle nich způsobí propouštění a likvidaci řady firem

no jo, kurs závisí hlavně na výkonnosti ekonomiky a exportu. takže stačí míň pracovat, více utrácet a je hotovo.
tedy máme volit komouše, ti slibují právě tohle?
jonáš 27.2.2006 13:01

Re: Re: Některým českým vývozcům dochází trpělivost a založili krizový štáb. Asociace exportérů obvinila vládu a Českou národní banku, že nic nedělají se stále silnější korunou. Stav měny podle nich způsobí propouštění a likvidaci řady firem

Vlastně si to ti exportéři dělaj sami, že? Státe, zakroč.
Béda 27.2.2006 12:48

Re: Některým českým vývozcům dochází...

Hvězdičko linkující, blýskavá, silná koruna rozhodí tuzemské vývozce, dlouhý link rozhazuje zdejší diskuze. Není to sice Vaše chyba, ale místních programátorů, přesto na to upozorňuji.
* 27.2.2006 12:54

Re: Re: Některým českým vývozcům dochází...

Bedaku,
overoval jsem software. Mne se zde take libi odrezavani velkeho "B" na pocatcich vlozenych textu.
* 27.2.2006 12:18

Vedení ODS musí řešit "mrtvé duše" v Praze 5

Vedení místní ODS ovládané Laudátem totiž navrhlo, aby byla zrušena sdružení, ve kterých má Jančík většinu. Argumentovalo přitom znaleckými posudky, které dokazují, že přihlášku za nově přijaté členy měl vyplňovat někdo jiný než oni sami.
 
Laudátova skupina v říjnu prosadila, že členové přijatí od konce června nesmějí hlasovat. Právě až na konci června se totiž "vzbudil" starosta Jančík a začal nabírat nové členy pro změnu on. Za dva měsíce sehnal 141 nových straníků a založil pět nových sdružení. Přitom se ale měl dopustit falšování přihlášek. Jurečka během kontrol v minulém týdnu sezval do Národního domu na Smíchově společně s členy místní kontrolní komise všech 140 členů ODS, kteří byli označeni za mrtvé duše. Kromě toho ale také kontroloval všechny přihlášky od vzniku ODS. "Obě strany používaly nestandardní praktiky," míní Jurečka. Podle něj vedení ODS " žádné podvodné praktiky" trpět nebude.
Křupan 27.2.2006 12:26

Re: Vedení ODS musí řešit "mrtvé duše" v Praze 5

No to je tedy opravdu průůůůser jak mraky. Zcela zastíní i takový kalibr jako je
unipetrol,  zgarbovy pozemky, pět českých na stole, krausovo kakao, NBU a co já vím co všechno ještě...
 
www racek 27.2.2006 12:29

Re: Re: Vedení ODS musí řešit "mrtvé duše" v Praze 5

vono stačí když bude řešit topolánkův dluh ...
Frenky na penzi 27.2.2006 13:00

Re: Re: Re: Vedení ODS musí řešit "mrtvé duše" v Praze 5

Ty o nějakém víš?
www racek 27.2.2006 15:28

Re: Re: Re: Re: Vedení ODS musí řešit "mrtvé duše" v Praze 5

čti noviny. ELTODO, opakuj si ELTODO.
?? 27.2.2006 16:17

Re: Re: Re: Vedení ODS musí řešit "mrtvé duše" v Praze 5

Nené to ta Pha 5 jak tam mají toho vyžranýho starostu co se nedávno  předváděl v TV s nějakým jejich novinovým  plátkem?.
ibn 27.2.2006 12:12

"Stalo se módou zveřejňovat různé důvěrné dopisy, depeše a sdělení"

Asi depese, dopisy a sdeleni nejsou duverna, kdyz maji byt zverejnena. Natahnout zblble volice do politickych radobyintimit je jen obscenni tah, jak upoutat pozornost.
Stejne jako Ariel pani Novakove ji vypere spodni pradlo docista docista, stejne tak neomalene perou na nasich obrazovkach i politici, nasi vdecni Novaci.
Béda 27.2.2006 12:20

Re: "Stalo se módou...

poslední sezóny, do nepravostí rázně tepat." (Suchý, Šlitr, asi tak rok 1965).
Jo, a to je teprva více než tři měsíce do voleb.
* 27.2.2006 12:12

MAFIE jmenem NEVIDITELNA RUKA TRHU

Nerozhoduje kvalita - rozhoduji dohody monopolů
Coca-Cola? Tu nemáme a hned tak mít nebudeme, odvětí zaměstnanec Teska na Národní třídě v Praze.
Menší dodavatelé nemají moc možností, jak se vzepřít, protože jsou snadněji nahraditelní. Velcí hráči, jako je Coca-Cola, Nestlé, Vitana, Unilever či Procter and Gamble, mohou vyvinout větší tlak. Lidé jejich značky znají a vyžadují je a velcí výrobci proto mohou obchodníky tlačit více do kouta.
"Vždy záleží na síle dodavatele. Musí zvážit, jestli mu stojí za to v řetězci prodávat za nevýhodných podmínek, anebo zda raději odejde," říká předseda Českého sdružení pro značkové výrobky Jan Levora.
ibn 27.2.2006 12:14

Re: MAFIE jmenem NEVIDITELNA RUKA TRHU

To je pohoda, kartely, vydirani a natlaky jsou jen prechodne, ruka, co provai ekonomickou onanii se casem unavi.
Vivat Zapata!
zapatero! 27.2.2006 12:19

Jednou bude liii...iip

Petr Kunetka, zlocinec 27.2.2006 12:10

Myslel jsem,

ze na tento styl rizeni prejde p. Paroubek viditelne az po volbach, s KSCM v koalici... a on si troufa uz ted. Zjevne zna sve obcany a volice...
Jaroušek 27.2.2006 11:48

Pindy starého Mindy, Astone!

) že má ministr zahraničí respektovat názor vlády jako celku, resp. nejsilnější politické strany a jejího premiéra, je celkem mimo diskusi a že premiér tentokrát (na můj vkus se socani až příliš dlouho nechávají vláčet konzervativně- zpátečnickými názory páně Svobodovými na politiku ČR ve světě i v EU) nepopustil, je celkem pochopitelné. V případě pana Vondry šlo přece jenom o výrazného exponenta ODS a další vstřícný krok KDU-ČSL vůči svému budoucímu kolegovi (v opozici, doufám!). Jinak by ta Vondrova kandidatura stejně skončila ostudou.
2) Schwarz-Schilling tu funkci dostal ne proto, že "větší (Merkelová) bere", ale protože např. na rozdíl od našeho pro-bushovského fanatika Vondry se v mírovém procesu na Balkáně a speciálně v Bosně výrazně angažoval již poté, co kvůli pro-americké politice Kohlovy vlády (schvalování náletů na Srbsko) z ní jako ministr dopravy odešel! Jo, kdyby tak Cyrda navrhoval třeba Dienstbiera, resp. kdyby ten o to stál, to by jistě Paroubkův přístup nebyl tak vlažný. Dienstbier se totiž stejně jako Schwarz-Schilling již výrazně angažoval (za OSN), o věci něco ví a má předpoklady pro objektivní a vyvážený přístup ke všem stranám konfliktu. Na rozdíl od srbobijce  a humanitního bombarďáka Vondry, kterému chce ODS a Svoboda opatřit alší trafiku. Že by byl přijatelný pro kteroukoliv stranu bosenského konfliktu vážně pochybuji a tak by stejně nebyl zvolen. A my se tak vyhnuli dalšímu zahraničně-politickému neúspěchu. 
 
P.S. Nevím, proč by se měl Paroubek angažovat v každé ostudě, kterou EU připravíme ? Klaus na to stačí sám ...
Andy 27.2.2006 11:52

Re: Pindy starého Mindy, Astone!

máte, Jardo, v úmyslu to sem postovat každou hodinu nebo jen tak namátkou, když máte rauchpauzu ?  Je to samozřejmě moudrý a poučný příspěvek, jako všechny vaše, ale přeci jen, jaksi si proti srbobijci Vondrovi stavím ty báby komunistky, co na povel řvaly na Letné na 1. máje : Ať žije Miloševič a přemýšlím,  jak moc byly podniky zahraničního obchodu prošpikovány estébáky
Vilík 27.2.2006 12:02

Re: Re: Pindy starého Jarouška!

Moudrý a poučný příspěvek......
Já už nemůžu!
Douša Josef 27.2.2006 12:12

Re: Pindy starého Mindy, Astone!

Máte v těch Vašich STB archivech Jaroušku obrovskou chybu! Vondra a ODS? To jsem se řádně pobavil? Vondra je Pravda a láska, "úhlavní přítel" ODS! No Jaroušku, všechno na tu zločinnou ODS hodit opravdu, ale opravdu nemůžete! Opravte si to! Až přijde na lámání chleba a vytáhnete Vaše archívy, ostatní hoši z STB by se Vám smáli!
www racek 27.2.2006 12:28

Re: Pindy starého Mindy, Astone!

tentokrát je příspěvek jarouška přesný. navíc bych dodal ... některý národnosti jsou pro muslimské obyvatelstvo bosny prostě nepřijatelné. zvláště když se správným směrem angažuje.
divana 27.2.2006 11:35

v sobotu byl vondra v MFdnes a byl to zajímavý rozhovor.

ohledně paroubkova využití havla:
"Možná to dělá z vrozené slušnosti, neprůraznosti. Je konfrontován s člověkem, který mu cíleně složí kompliment, tím si získá přízeň a pak ji bez skrupulí využije ve svůj prospěch. A VH není schopen se tomu bránit. Ale kdo ví - možná to má také souvislost s Havlovým „soupeřením“ s Klausem. Možná mu vrací staré rány."
doktor 27.2.2006 11:29

Opakuji

mínění některých diskutujících: vystudovaný zeměpisec Vondra není diplomat (leda, má-li něco získat pro sebe), ale protisrbský a protiruský fundamentalista, který  vždycky  hájil zájmy vlády USA proti zájmům humanity, Evropy a naší země. Prostě"agent júesej, obyčejným lidem nebezpečnej a zlej".
* 27.2.2006 11:31

Re: Opakuji

Ale "umi 25 kousku" - jak sam rad v tisku pripomina. A v CSSD je prece kazda ozrala tlama vitana. Takze ma asi nejakou vaznou nemoc, kdyz ho Paroubek nechce .
Čumil 27.2.2006 11:40

El Todo!

EG
56 27.2.2006 11:44

Re: Re: Opakuji

jo, ma vaznou nemoc, zatim jeste porad trochu mysli, tudiz je pro CSSD a jejich cara Paroubka nepouzitelny....zatim.
František I. 27.2.2006 11:51

Re: Opakuji

Super. Dosud jsem ho bral jako člověk lásky a pravdy. Tím, že je nepřijatelný pro mírně retardované ňafající sockomoušky, v mých očích poměrně hodně stoupl v ceně. Jaký to rozdíl od Havla, slintajícího po Paroubkově podpoře. Nebohý felčárku, Sovětský sojuz už nemáte za řitním otvorem, vím. Co se dá dělat. Já sice mám proti Amikům mnoho výhrad, ale jsem jim neskonale vděčen, že se hnidům vyšeho typu mohu chechtat do očí.
Béda 27.2.2006 11:57

Re: Re: Opakuji

Jo, Frantíku, Vaše argumentace jest hodna vrcholným výkonům tmavomodrých. Bych Vás tak hádal na 18 nebo bez dvou za dvacet. Maximálně. Nemám na mysli věk fyzický, ale duševní. A to ještě silně přeháním. Pokud někdo zdejší levicový řekně, že nemá rád houno, Vy po něm skočíte, jak slepice po flusu, jelikož ho nemají rádi levičáci. Vyčerpávající vyznání Vašich myšlenkových pochodů.