24.6.2024 | Svátek má Jan


Diskuse k článku

Odklopená poklička

Policie projevila totální neschopnost v případu havlíčkobrodského vraždění. Tak to je špatná formulace. Druhá verze: havlíčkobrodské vraždění vrhlo ostré světlo na totální neschopnost české policie. Odklopila se poklička a vidíme opravdu hnusné červy.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
BuBu 8.12.2006 7:31

Pana Melčáka osobně neznám . . .

. . . ale jsem rád (i když přesné důvody jeho rozhodnutí také neznám), že se mezi členskou základnou KSČSSD našli dva poslanci, kteří projevili takovou statečnost ! Ono to všechno totiž je o strachu ! O tom strachu, který zasel do řad svých lidí, Jurij Vissarionovič Paroubek ! Když jsem viděl v televizi, jak odcházeli rebelové a rebelka z jednání poslaneckého klubu KSČSSD - jak měli doslova a písmene "vymyté mozky" . . . musím říci, že i mne mrazilo v zádech ! Pevně věřím, že nezůstane jen při těchto dvou, ale že se najdou další slušní, kteří vytrhnou ČSSD z objetí KSČ(M) . . . a postaví ji na důstojné místo naší politické scény ! 

básník 8.12.2006 7:35

Re: Pana Melčáka osobně neznám . . .

Já bych to nepřecenoval. Pohankovi jde po krku policie a Melčák se zase spletl v partaji. On je více komunista, než socialista.....:-/

motýlek 8.12.2006 7:56

Re: Re: Pana Melčáka osobně neznám . . .

dalo by se to vyhodnotit i tak, že ČSSD je prostě demokratická strana :-) ... na rozdíl od ostatních, kde je stranická discipína tvrdá ;-D

Honza™ 8.12.2006 8:17

Re: Re: Re: Pana Melčáka osobně neznám . . .

Vy jste asi neviděl v televizi nesouhlasící poslance ČSSD odcházejí z lobotomie od Paroubka s vymydlenými mozky,že nevěděli ani jak se jmenují,že? ;-D

zdeněk 8.12.2006 8:07

Re: Re: Pana Melčáka osobně neznám . . .

Básníku, vyjste trefil hlavičkou o hřebíček. Trefné, bohužel.

Honza™ 8.12.2006 8:10

Re: Re: Re: Pana Melčáka osobně neznám . . .

Ale motýlek si trefil hřebík do vlastní hlavičky;-D

Jari 8.12.2006 7:22

Z jiného úhlu...

A co psycologické testy,před nástupem do zaměstnání,ve zdravotnictví?Odhalili by,že je něco v nesouladu?

Upřímnou soustrast všem pozůstalým,které to zasáhlo.

Jari 8.12.2006 7:26

Re: Z jiného úhlu...

Omluva!.....Odhalily....?:-/

www racek 8.12.2006 7:27

Re: Z jiného úhlu...

neodhalily. to víte, za 15 btto stojí před nemocnicí zástup vysoce kvalifikovaných, nezištných a pomáhat přirtavených bratrů.

Jari 8.12.2006 7:29

Re: Re: Z jiného úhlu...

Pak,potěš,kdo umíš!Díky za upřímnost!:-(

Milda 8.12.2006 7:38

Re: Re: Z jiného úhlu...

Bohužel,někde i za 12 000,-

Jari 8.12.2006 7:45

Re: Re: Re: Z jiného úhlu...

Žel,nám všem!Amen...

motýlek 8.12.2006 8:12

Re: Re: Re: Re: Z jiného úhlu...

no, nezbývá, než aby nemocnice začaly kšeftovat - za deset koupit, za padesát prodat ... a ta tři procenty zisku by je uživila :-P ... poctivou prací se asi neuživí ;-(

Aleš 8.12.2006 7:22

pan Neff

si bohužel vzpomněl na léta 80. a napsal jednostranný komentář. Policie pochybila, ano ale co nemocnice která podala oznámení na jedno nesprávné podání léku a vůbec nepsala o smrti ostatních pacientů.  Není problém v malé úctě k lidskému životu,  strachu ze skandálu, strachu z poškození dobrého jména nemocnice. Copak si nemocnice neuvědomuje, že tím jak primář chtěl chytit Zelenku při činu  a nezabránil smrti posledního pacienta, se bohužel stal kolečkem příběhu a napomohl poškození jména nemocnice a jako lékař  ohrozil lidský život.  Jaká je úcta k lidskému životu???

LOJR 8.12.2006 7:53

Re: pan Neff

Přesně. Pokud policie vycházela z podaného oznámení (a z čeho jiného měla vycházet), byly zřejmě úkony trestního řízení zahájeny  pro podezření z trestného činu ublížení na zdraví z nedbalosti s následkem smrti dle § 224 odst. 1,2 tr. zákona se sazbou 1 až 5 let. Skutečně není vinou policie, že nemocniční právnička neumí pořádně napsat trestní oznámení (ačkoliv je otázka, jaké dostala podklady).U zmíněného trestného činu je navíc úspěšnost stíhání v podobě odsuzujícího rozsudku minimální. Najednou se totiž obvykle v příslušném zdravotnické zařízení "ztratí" dokumentace, svědci trpí "ztrátou" paměti a znalci před soudem podstatným způsobem  mění své posudky.

Olina 8.12.2006 8:41

Re: Re: pan Neff

To co vykládáte jsou nesmysly.Povinností Policie je vyšetřovat podezřelé okolnosti  ze  zákona.Žádné oznámení k tomu nepotřebuje.Bývalo by stačilo,kdyby v létě zdvihl primář telefon a uvědomil Policii,že má na oddělení podezřelá úmrtí.Jenže ty by nesměl být za prvé posera a za druhé by musel na pacienty nahlížet jako na lidi a ne ofáčované balíky.Pokud by všichni postupovali jak mají,řadě úmrtí se dalo zabránit.Pokud vím poslední vražda byla spáchaná v září.Přitom primař přiznal,že už v květnu měli podezření,že není všechno v pořádku.Nepochopitelné je,že se také nepohlídali heparin.

Aleš 8.12.2006 9:21

Re: Re: Re: pan Neff

Ano  určitě  převážila motivace  zdravotnické solidarity, nepoškození jména nemocnice- o tom svědčí o text trestního oznámení a ne ochrana pacientů. Ale obávám se, že tento postup je obvyklý pro zdravotnictví. Daleko lepším indikátorem  než spotřeba heparinu, byla spotřeba krve, resp. krevních destiček,  a laboratorní vyšetření. Je pravda, že  netušili, že jde o vraždy  heparinem.

LOJR 8.12.2006 14:22

Re: Re: Re: pan Neff

vy jste zřekmě vůbec nepochopila, co jsem napsal. Ale nic si z toho nedělejte, je vás tady takových většina.Pěkně si poautorovi článku opakujte: Policie je špatná, ááááno, policie je .............

Kantor 8.12.2006 7:05

Jenže

pan policejní prezident má jiné starosti, nůž na krku už má od doby, co ho nový ministr zaúkoloval.

www racek 8.12.2006 7:26

Re: Jenže

jo, myslíte to odvolání inspekce a další kroky, aby nebyli souzi z ods nadále stíhíni?

básník 8.12.2006 7:33

Re: Re: Jenže

Myslím si, že tam měl jen doplnit seznam. K tomu původnímu, plného socanských šibalů, přidat ty nové z ODS?

ll 8.12.2006 7:05

Právě jsem slyšel vyjádčení krasoducha Pitharta

Hnus. Jiné hodnocení mne nenapadá.

Dušan Polanský 8.12.2006 7:02

Není to smutný den pro ČSSD, je to docela dobrý den,

protože funkcionářům ČSSD jasně ukazuje, že nelze stát na dvou březích široké řeky. Spíš je smutné, že zatím jsou takový poslanci jenom 2. Jako volič ČSSD věřím, že jich bude více. A  pak bude hezký den. Každý ať  je  na svém břehu.

www racek 8.12.2006 7:24

Re: Není to smutný den pro ČSSD, je to docela dobrý den,

no, dušane, jseš to volič poněkud chaotický a nevybouřrný . :-D fakt, mít radost z tohoto je jednak masochismus, jednak cosi nepopsatelného co činí tvá duše...;-(

bohužel, několik stran najednou volit nelze :-D víš?

nebo jako socani v praze ... pod moudrým vedením ods v konstruktivní opozici za splnění velkých úkolů vykopat dalších 30 kiláků metra a být nadále špičkou v odpadech

Dušan Polanský 8.12.2006 6:58

O těch drobných pastích je to naprostá pravda, ale znáte to,

když člověk nezná nebo nechce dělat pořádně svou profesi, tak kličkuje a utíká se k podružnostem. Nejen u policie a dělnických ředitelů z padesátých let. Ovšem je tu vždy nepříjemná otázka:  Není to v systému? Co pak?

Standa 8.12.2006 6:56

Melčák

"Zřejmě je unaven nekončící nechutnou tahanicí, stejně jako veřejnost. " Tato věta nemá smysl víme-li, že poslanci jsou na peníze. "Očekavám Dalíka." To je ta správná věta.

čtenář 8.12.2006 6:52

Policii máme takovou,

jakou nám ji Grulich, Gross a Bublan za posledních 8 let vybudovali. Zvolili jsme si je postupně všechny, tak si ani žádnou jinou nezasloužíme. Mnohem zajímavější je ale zpráva v závěru, že se podařilo vydrolit dalšího poslance ČSSD z Paroubkovy hlasovací mašinérie. Doufejme, že není poslední a že jich bude nejméně těch 5, jak mu vzkázal Dalík po panu Kmentovi.

básník 8.12.2006 6:27

Kde jsou příčiny toho, co se stalo?

Je to špatný systém zdravotnictví? Patrně ano. U nás je lékař považován, za boha, za někoho, před kterým se musíme klanět, kterého musíme prosit a případné, kterého musíme uplácet za něco, co je jeho povinností a za co je placen z našich daní (pojistného). Pro je tolik lékařů na kandidátkách v komunálních volbách a proto jich tolik získává preferenční hlasy? Možná také. Ve světě existují různé modely řízení zdravotnictví, ale nějaké problémy jsou asi všude.

Bohužel tady chybí to zásadní. Já jsem pasient (klient), já jsem pán. Dále tady chybí přímý vztah pacient - lékař. Kdo z vás ví, a nebo koho to zajímá, jak je lékař za to, že vás ošetřil, zaplacen? On vám "prodává" službu, o které nevíte, zda je dobrá, horší, či nejlepší. On vás vyšetří za pět minut. Udělal vše, co měl? Neměl vás vyšetřovat třeba půl hodiny a přitom udělat ještě mnoho dalších úkonů? Nezanedbal něco? Tady si kupujeme mnoho zajíců v pytlích.

Další problém je, že lékař půlku směny léčí a půlku úřaduje. Další socialistický vřed, který se jen dál rozrůstá. Problém nižšího zdravotního personálu. Dnes sestra dělá vše. Od aplikací drahých léků, obsluhy složitých přístrojů až po vynášení bažantů. To je také chyba. Tahle universálnost vede ke snížení kvality péče. Je toho mnoho co zlepšovat a ne vždy je to jen o penězích.....

motýlek 8.12.2006 6:42

Re: Kde jsou příčiny toho, co se stalo?

... ano, zdravotnictví není postaveno na vztahu pacient-lékař, což může být příčinou těch socialistických hlášení a z toho plynoucího předstírání výkonů atd. ... model jak by to šlo jsem zde už uvedl snad desetkráte ... o penězích za zdravotní péči musí rozhodovat pacient a ne úředníci z ministerstva ...