1.6.2024 | Svátek má Laura


Diskuse k článku

Obama v Hirošimě

Samozřejmě je dobře, že se americký prezident poklonil obětem války v místě dopadu první atomové bomby v dějinách, a taky je dobře, že se neomlouval, protože není za co. Byla to válka, kterou Američané nevyvolali, a nasazení A-bomby válku ukončilo a tím zůstaly doslova miliony lidí naživu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
M. Varadinková 29.5.2016 19:07

Re: Se ŠTĚTINOU ZA LEPŠÍ ZÍTŘKY :-)

Nemusíte vědět, kdo je Štětina, ale stejně se prezentujete jako klasický blb, umanutý Ruskem a zmanipulovaný současnou studenoválečnickou propagandou. Prostě stejně jako Prokop vedete minulé války.

H. Balzám 29.5.2016 18:59

Re: VEJŠ KOMBERCOVÁ,VEJŠ !!!

Už jste paní Kombercové vrátil ten ukradený deštník? :-) Já vím, bál jste se, že budete na Lišce muset hulit venku na dešti, ale snad se proboha dá normálně koupit!!! :-):-):-)

H. Balzám 29.5.2016 18:55

Re: Co zmizela Netzerová,

Ano, napsal jste, že prapor idiocie drží Prokop. Už tam se mýlíte, takže vaše další vyjádření beru jako emocionálně deformované.

H. Balzám 29.5.2016 18:53

Re: Co zmizela Netzerová,

No, nemám na to ten správný větroměr, tak nedokážu posoudit, jestli má silnější větry makrela nebo ten kágébák s jaderným arzenálem a armádou totálně zpracovaných mužiků. Přesto si dokážu na základě svých životních zkušeností spočítat pár pozitiv a negativ a proto stále tvrdím, že Putin je momentálně víc brutální a víc chřestí zbraněmi. EU je zaprvé víc plíživá, ale zároveň mi furt ještě nikdo nebrání odstěhovat se třeba do Peru, pokud se mi tu přestane líbit. A to je pro mě, pro někoho, kdo celé dětství viděl plot z ostnatého drátu, docela fest argument.

H. Balzám 29.5.2016 18:49

Re: Se ŠTĚTINOU ZA LEPŠÍ ZÍTŘKY :-)

Jste jak malé dítě, když mu berou hračky. Zvykněte si, že nejste jediný člověk na světě s patentem na rozum a bude se vám určitě líp žít. Já třeba ani nevím, co to ta štětina je...

D. Švik 29.5.2016 18:48

Re: Co zmizela Netzerová,

To se snažím vysvětlit.

D. Švik 29.5.2016 18:48

Re: Co zmizela Netzerová,

Pořádně si přečtěte co jsem napsal a třeba pochopíte.

S. Donát 29.5.2016 18:48

Re: Co zmizela Netzerová,

Jenže to bolševictví teď zrovna fouká víc ze západu, než z Moskvy. Aspoň mě se to tak jeví.

J. Vobr 29.5.2016 18:45

ŠTĚTINA JE CYP JAK LAMPA !!!

Kurááááá !!!

H. Balzám 29.5.2016 18:45

Re: Co zmizela Netzerová,

Chaos v tom máte vy, pokud potřebujete k definici bolševika srp a kladivo. Bolševik, to je zvrhlost myšlení lidí, kteří mají pocit, že moje dobro musí stále zajišťovat někdo druhý i proti mé vůli, není to separovaná ideologie. A proto se to bolševictví dřív nebo později prolne do každé myšlenky, která se tváří jako dobrá, ale má za úkol právě sociální inženýrství.

J. Vobr 29.5.2016 18:44

TO JE SLOVO UDERNIKA !!!

:-)))

:-)))

D. Švik 29.5.2016 18:43

Se ŠTĚTINOU ZA LEPŠÍ ZÍTŘKY :-)

Vy pravdoláskaři máte v hlavách na.ráno. Zatímco čekáte zlo z východu, Merkelová se svýmy bruselskými poskoky, vám ze západu chystá parádní ORWELLISTÁN....jste idioti.

J. Vobr 29.5.2016 18:42

VEJŠ KOMBERCOVÁ,VEJŠ !!!

https://www.youtube.com/watch?v=vyX5YI7c7kQ

_______________________________________________

:-)))

D. Švik 29.5.2016 18:39

Re: Co zmizela Netzerová,

Putinovo Rusko mi je stejně odporné jako Německo, Norsko, Švédsko, USA...

J. Vobr 29.5.2016 18:39

PROKOP hovoří tak moudře, že tomu ani nemůžeme rozumět !!!

:-)))

:-)))

M. Prokop 29.5.2016 18:38

Re: Pod falešnou vlajkou

Tak to nevím, kde jste se to naučila, když ne ve Slušovicích od soudruha Čuby. Ale jako mnoho jiných věcí u vás, je mi to jedno.

Váš odkaz jsem nekomentoval nijak (protože už mne ani nebaví to otevírat).

Ty zbylé bláboly ani nestojí za popírání.

J. Kombercová 29.5.2016 18:37

Re: Co zmizela Netzerová,

Přísně tak.

J. Vobr 29.5.2016 18:37

ŠVIK,DOBŘE RUBEŠ !!!

Tu-ááá.

M. Prokop 29.5.2016 18:35

Re: Co zmizela Netzerová,

No a navíc, ono to není buď/nebo. Obě rizika existují (a ještě pár dalších) a soustředit se jen na jedno z nich je obvyklá pitomost jednodušších lidí.

J. Vobr 29.5.2016 18:34

POCTIVOU,KAŽDODENNÍ DISKUSÍ NA PSOVI

... Za další rozkvět naší krásné kapitalistické vlasti !!!

__________________________________________________

Tu-ááá.

I. Mertl 29.5.2016 18:34

Re: Co zmizela Netzerová,

Tak si ten Váš problém nějak řešte, pane Šviku, a nás s nimi neotravujte. Je celá řada zemí, kde žádné Vaše problémy neznají. Putinovo Rusko by Vás třeba vzalo, ale emigrovat lze i dále, třeba kamkoli za moře (jiné než Středozemní).

M. Prokop 29.5.2016 18:33

Re: Co zmizela Netzerová,

Vaše představy vám vyvracet nebudu, to by bylo marné stejně jako u slušovického ROM. Klidně si tomu věřte, ale jak napsal pan Balzám, jste jak ta jedle.

M. Prokop 29.5.2016 18:32

Re: Co zmizela Netzerová,

Nebojte, konkurovat vám by mne ani nenapadlo.

D. Švik 29.5.2016 18:31

Re: Co zmizela Netzerová,

Prdlajs. Máte v tom chaos. Pravdoláskářství je samozřejmě neomarxismus (kulturní marxismus) a je skutečnou hrozbou- všechny jeho odnože, ukrajující nám jednu svobodu za druhou- feminismus, genderismus, LGBT lobby, alarmistický environmentalismus, multikulturalismus....tupý hard bolševický marxismus je pasé, soft power kulturního marxismu je skutečné nebezpečí. A machometány sem přitáhli právě tito neomarxističtí, sociální inženýři, kteří věří, že z machometána udělají "NOVÉHO, UNIJNÍHO OBČANA A VOLIČE".

H. Balzám 29.5.2016 18:23

Re: Co zmizela Netzerová,

Možná že vy to vidíte jinak, ale já to vidím naprosto stejně jako p. Prokop. Rusák a komanč jsou pořád tady a pořád jsou hrozbou, jenom některým lidem vynechává paměť a tak nepoznávají jejich modus operandi, který je čím dál stejný. Koneckonců jsem stále přesvědčen a několikrát jsem to tu říkal, že eskalaci muslimské invaze v zákulisí podporuje právě Ivan. EU a její deformace ve spojené socialistické evropské emiráty? Vy tam fakt ten rukopis marxistů a maoistů v čele EU, jako například Baroso, nevidíte? Myslím, že se chováte stejně jako ta Neser, osobní zášť vám kazí úsudek...

S. Donát 29.5.2016 18:21

Re: Jsme otevření, jsme mírumilovní, jsme umírnění

Tak nebylo by pro Evropu méně nebezpečné, kdyby se nepokoušelo Rusko do úzkých tlačit? Já bych raději viděl Rusko stabilizované a klidné, než v nesnázích, nebo nedejbože při nějakém vnitřním boji o moc...

M. Varadinková 29.5.2016 18:19

Re: Co zmizela Netzerová,

Přesně tak.

D. Švik 29.5.2016 18:18

Re: Co zmizela Netzerová,

Ne. Prokop se zasekl někde v ŠTĚTINOVSKÉM "boji" proti komančům a Rusákům...tohleto nás opravdu nepálí. Náš problém se jmenuje Islám, EU a pravdoláskářství metastazováné úplně všude (politika, média, akademické prostředí)

H. Balzám 29.5.2016 18:14

Re: Co zmizela Netzerová,

A zase vedle.

M. Varadinková 29.5.2016 18:13

Re: Pod falešnou vlajkou

Ve Slušovicích nebylo zvykem kádrovat. Zato Vy jste komoušům určitě musel dělat kádrováka, protože Vám to dones zůstalo. Takřka vždy totiž míváte poznámku nikoliv věcnou, ale výhradně k autorovi. A protože Vaše reakce typu "Terezák" bývá notoricky stejná, zatímco vše přicházející z USA milujete, tak jsem té Vaší kádrovací reakci chtěla předejít tím druhým odkazem na americký zdroj.

Ale Vy jste toho komunistického kádrováka v sobě nezapřel ("když musíš, tak musíš") a pro změnu místo Terezy kádrujete mne, že?