4.5.2024 | Svátek má Květoslav


Diskuse k článku

O zvyklostech a idiotství

O pojmu ústavní zvyklost prohlásil prezident Zeman, že je idiotský. Jde podle něj prostě o obyčejnou zvyklost, o nic víc, a prezident z vůle lidu volený má podle něho právo zvyklosti změnit.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
P. Vandas 12.7.2013 22:40

Dobrou noc.

J. Tolman 12.7.2013 22:43

Re: Dobrou noc.

Dobrou noc.

R. John 12.7.2013 22:47

Dobrou noc , a´t Vás Ištván štípe celou noc . :-)

J. Tolman 12.7.2013 22:23

Už je jasné

proč se prezidenty nikdy nemohli stát lidé jako Jan Sokol nebo profesor Švejnar? Na Hradě mohl být prezidentem slušný člověk. Ale nešlo to, nebyl jejich. A přeci byste nechtěli, aby byl prezidentem nějaký kladeč věnců, že. Už víte, proč nastal takový poplach, kdiž se Karel Schwarzenberg dostal do druhého kola?

Celých 20 let je naše země kormidlována směrem, který by nikoho ani nenapadl, že je možný. To není náhoda. Posupně jsme byli přesvědčováni, že se máme bát EU více než Ruska. Že KSČM je standardní politickou stranou. Že je potřeba více účasti ruských firem v energetice. 

Asi jsme neměli šanci. Oni byli organizovaní od samého počátku. Profesionálové s dlouholetými zkušenostmi manipulace s lidmi. 

Pokud je v této zemi "bordel", je úmyslný.

J. Vyhnalík 12.7.2013 22:30

Re: Už je jasné

Prof. Švejnar není žádná velká hvězda, v politice se moc nevyzná. Nakonec by mohl dopadnout podobně jako Fischer. Jeho problémem je to, že je už fakticky Američan a jeho rodině se rozhodně nechtělo stěhovat se s ním do nějaké, pro ně cizí, země.

S EU uskutečňujeme cca 80 % zahraničního obchodu, takže je fakt, že jsme orientovaní příliš jednostranně a to na EU. Ve chvíli, kdy je EU už pět let v krizi, to pociťujeme o to bolestněji.

M. Prokop 12.7.2013 23:39

Re: Už je jasné

Švejnar a slušný člověk? Račtež si dělat prdel z plastelíny, ne z lidí.

Ten zbytek za komentář nestojí.

"Oni".   :-P

J. Anděl 12.7.2013 22:20

nemáme, co jsme chtěli, ale možná máme, co jsme potřebovali. Zkušenost.

Osobně jsem nebyl ani zvláštním propagátorem přímé volby prezidenta, ani jsem nevolil Zemana. Takže nemohu říct (spolu s panem Paynem), že máme, co jsme chtěli.

Ale přesto si myslím, že toto je důležitá zkušenost, myslím že nezbytná, můžeme se z ní poučit a příště volit jinak.

J. Tolman 12.7.2013 22:12

Ještě je jedna varianta

Autor: P. Pavlovský Datum: 12.07.2013 21:59

Nečas si skutečně sám vybral P. Zemana, Blažka, Kubiceho, polic. presidenta, Picka.

Jaký tedy puč? Čí vzpoura a proti komu?

Divadlo.

P. Vandas 12.7.2013 22:17

Re: Ještě je jedna varianta

Zkuste také vlastní názor. Ty Vaše citace kohokoli, kdykoli mne matou.

D. Švik 12.7.2013 21:52

Honzík Hovnonabotě Fischer

se už nebude k otázkám "dluhu" vyjadřovat. Správně Honzíku, co nám je vlastně ku.va potom, že?

M. Prokop 12.7.2013 21:59

Re: Honzík Hovnonabotě Fischer

On se Gross také cukal .......

D. Švik 12.7.2013 21:37

Temelín

Oč vlastně při policejním puči šlo? Jistě o moc, ale kdo tahá za nitky? Dneska už "ministr" životního prostředí nedemokratické, nelegitimní vlády prohlásil, že dostavba Temelína je prioritou...Také si to celou dobu myslím :-(

P. Pavlovský 12.7.2013 21:43

Ano, dostavba Temelína je pro Lukoil prioritou

Policejní puč je ovšem nesmysl, protože vnitro i policii (ba i SZ) vedli  a vedou Nečasovi lidé, obzvlášť poté, co nechal odstranit Lessyho.

D. Švik 12.7.2013 21:48

Re: Ano, dostavba Temelína je pro Lukoil prioritou

Vám připadají prokurátor Ištván a kupříkladu ti policajti co dnes vyslýchali Nečase jako jeho lidé? Alternativa, že to celé řídí Zeman, protože je to nadutý, egoistický blb, není pravděpodobná. Na to je to moc velké a Zeman tu figuruje spíš jako jedno kolečko té mašiny. Celé mi to smrdí Rusákama

M. Prokop 12.7.2013 21:50

Re: Ano, dostavba Temelína je pro Lukoil prioritou

Já bych aplikoval Hanlona, částečně.

Z další části, asi jako kdyby "na každém stromě byl jeden voják bez discipliny".

D. Švik 12.7.2013 21:55

Re: Ano, dostavba Temelína je pro Lukoil prioritou

To si nemyslím. Lidská hloupost to celé nerozpohybovala, ta tomu jen tleská

M. Prokop 12.7.2013 22:01

Re: Ano, dostavba Temelína je pro Lukoil prioritou

Klidně mohla i rozpohybovat. Z Ištvana fanatismus přímo čiší.

E. Heusinger 12.7.2013 21:52

Re: Ano, dostavba Temelína je pro Lukoil prioritou

Tak, tak, jako do roku 89 za všechno mohli američtí imperialisté.

E. Heusinger 12.7.2013 21:55

Re: Ano, dostavba Temelína je pro Lukoil prioritou

Ovšem je téměř jisté, že v tom mají prsty tajné služby San Marina.

K. Drobková 12.7.2013 21:58

Re: Ano, dostavba Temelína je pro Lukoil prioritou

 Na papeže a jeho tajné služby bych také nezapomínala.

K. Drobková 12.7.2013 21:55

Re: Ano, dostavba Temelína je pro Lukoil prioritou

 :-)) Pan Jílek zase tvrdí, že FBI. Ještě chybí Mosad, MI5 a číňani, zednáři a Bildelberg. No a Varadinková to dorazí pravdaláskou .......

D. Švik 12.7.2013 21:57

Re: Ano, dostavba Temelína je pro Lukoil prioritou

zednáři, Bildelberg a pravdoláska jsou jedno a totéž. Máte v tom, jako obvykle, zmatek.

K. Drobková 12.7.2013 21:59

Re: Ano, dostavba Temelína je pro Lukoil prioritou

Tak to jóóóó .......

P. Pavlovský 12.7.2013 21:59

Re: Ano, dostavba Temelína je pro Lukoil prioritou

Nečas si skutečně sám vybral P. Zemana, Blažka, Kubiceho, polic. presidenta, Picka.

Jaký tedy puč? Čí vzpoura a proti komu?

K. Drobková 12.7.2013 22:02

Re: Ano, dostavba Temelína je pro Lukoil prioritou

 Samozřejmě. Už to tu někdo psal v poledne. Žádnej puč.

M. Prokop 12.7.2013 22:04

Re: Ano, dostavba Temelína je pro Lukoil prioritou

Ištvana ne, ten si flíček vysoudil.

Mimo to, že si někdo někoho vybral vůbec neznamená, že by vybraný nemohl napáchat puč. Viz Stauffenberg & co.

D. Švik 12.7.2013 22:05

Re: Ano, dostavba Temelína je pro Lukoil prioritou

No nezdá se, že by vrchní návladní a ministři vnitra a spravedlnosti byli Nečasovi k čemu :-) Nemyslím, že to je vzpoura, ale mocenský boj o 300 miliard...neříkám, že to tak je, jen to musím připustit jako jednu z možností

J. Tolman 12.7.2013 21:08

Německá nukleární noční můra - likvidace odstavených jaderných elektráren

Rozebrání a demolice německých JE bude největším úkolem 21. století a bude trvat až do roku 2080. Pokud jejich majitelé mezitím zkrachují, bude muset demolici zaplatit stát. Demolice je finančně stejně náročná, jako stavba nové JE. Také se bude muset najít místo pro úložiště obrovského množství radioaktivního odpadu na dobu 1 milionu let. Zatím nikdo neví, jak to provést. 

http://www.spiegel.de/international/germany/germany-faces-tough-decisions-as-it-dismantles-nuclear-plants-a-899063.html

M. Prokop 12.7.2013 21:09

Re: Německá nukleární noční můra - likvidace odstavených jaderných elektráren

Ano, blbost snadno udělat, nesnadno nést následky.

M. Prokop 12.7.2013 21:10

Re: Německá nukleární noční můra - likvidace odstavených jaderných elektráren

Aby bylo jasno, blbost je předčasně odstavovat a bourat.