1.6.2024 | Svátek má Laura


Diskuse k článku

O majetek církve

Když se u nás řekne církev, přece jen to popřád ještě znamená především církem katolická. To je důsledek bitvy na Bílé hoře a můžeme se dohadovat, jestli je to dobře nebo špatně.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
P. Hlosta 17.10.2016 9:56

Re: Hele, přítomní,i zatím nepřítomní, duchem i tělem,

Vaše přání je neuskutečnitelné. Neuskutečnitelné z mnoha důvodů, které ale vy naprosto nejste schopen pochopit, což srandovní skutečně je.

;-))

K. Janyška 17.10.2016 9:59

Re: Hele, přítomní,i zatím nepřítomní, duchem i tělem,

Je neuskutečnitelné, neboť na to nemáte. Důvod tedy velmi jednoduchý... Dzp.

P. Smutný 17.10.2016 10:04

Re: Hele, přítomní,i zatím nepřítomní, duchem i tělem,

Ale jdi ty mrťo, máš zase vysvětlovací mánii ?

K. Janyška 17.10.2016 10:06

Re: Hele, přítomní,i zatím nepřítomní, duchem i tělem,

Prezentuji vědu, ne sebe, kostelní myši Ilsnere... Dzp.

P. Smutný 17.10.2016 10:15

Re: Hele, přítomní,i zatím nepřítomní, duchem i tělem,

Ty prezentuješ vědu? To co zde prezentuješ je leda tak rizoto krupeto bramborato nudleto, svazarmovská myši.

K. Janyška 17.10.2016 10:24

Re: Hele, přítomní,i zatím nepřítomní, duchem i tělem,

Ano, kostelní myši Ilsner, prezentuji, na víc nemám. Jen na kompozitivní teorii, tedy vždy nejvýše možné relevantní vědění lidstva. Rozumíte mi konečně ? Dzp.

P. Hlosta 17.10.2016 10:21

Re: Hele, přítomní,i zatím nepřítomní, duchem i tělem,

Musíte oponentům však vědecky doložit důkazem. Máte-li, pak sem s ním. Do té doby, než rozdrtíte oponenturu důkazy, jste jen osamělý bojovník za neurčitou teorii, která byla už překonána jinou. Jako důkaz by bylo nejlépe použít příklad uplatnění SŘLI a schopnost ji udržet živou. ;-))

K. Janyška 17.10.2016 10:26

Re: Hele, přítomní,i zatím nepřítomní, duchem i tělem,

Samozřejmě, že mám. Kostky v šuplíku. Každý si to může doma vyzkoušet a za kostky pak dosadit fiktivní lidské jednotlivce... Dzp.

P. Smutný 17.10.2016 10:32

Re: Hele, přítomní,i zatím nepřítomní, duchem i tělem,

Kostky v šuplíku ? To bys u zkoušky dopadl nelichotivě, svazarmovská myši.

P. Hlosta 17.10.2016 10:38

Re: Hele, přítomní,i zatím nepřítomní, duchem i tělem,

Těmi kostkami dokážete(pokud na to máte vybavenost studiem) dokázat jedině entropii. Ta je platná pro celý vesmír. ;-))))

L. Kolman 17.10.2016 10:09

Re: Hele, přítomní,i zatím nepřítomní, duchem i tělem,

Janyško, že tomu nerozumíme my, to nemá na nic zásadního vliv, ale že to ještě nepochopili kormidelníci světa, to je mi divné!

K. Janyška 17.10.2016 10:12

Re: Hele, přítomní,i zatím nepřítomní, duchem i tělem,

Je. Je to proto, neboť složitost a překvapivost kompozitivní teorie je jím zábranou se dovědět realitu stejně, jako ostatním... Dzp.

P. Smutný 17.10.2016 10:17

Re: Hele, přítomní,i zatím nepřítomní, duchem i tělem,

A jejda jejda, zase tě bere mánie s vymyšlenou kravinou.

K. Janyška 17.10.2016 10:29

Re: Hele, přítomní,i zatím nepřítomní, duchem i tělem,

Hloupá kostelní myši Ilsner ? To není moje kravina. Jen jí rozumím. A také rozumím tomu, že pro vás je to kravina. Co jiného také můžete říci ? Je to pro vás příliš složité. A přitom je možné, 50 na 50, že to tak zařídli sám Bůh.. Dzp.

L. Kolman 17.10.2016 9:50

Příštím volebním tématem

by mohlo být téma odebrání majetku církvím. Ostatní témata byla již vyčerpána, toto by na lidi stoprocentně zabralo. Úderné téma s hlubokou myšlenkou náležitě poutavě zpracuji a učešu - a budu kandidovat na prezidenta nebo ministerského předsedu.

P. Hlosta 17.10.2016 9:53

Re: Příštím volebním tématem

A já bud na vás kontrovat s předvolebním slibem plošného oddlužení! A uvidíme kdo z nás dvou bude mít větší úspěšnost. ;-))

F. Doušek 17.10.2016 10:04

Re: Příštím volebním tématem

Te ́d je na řadě Bakala, a po něm možná Kellner.

J. Anděl 17.10.2016 10:10

Re: Příštím volebním tématem

Nechcete s tím počkat, až ten majetek budou mít všechen? Ať netroškaříte.

L. Kolman 17.10.2016 10:19

Re: Příštím volebním tématem

Máte recht, správná připomínka. Je vidět, že i vám se podobné myšlenky honí hlavou.

J. Anděl 17.10.2016 10:22

Re: Příštím volebním tématem

Jo, mně se v hlavě honí myšlenek...

P. Hlosta 17.10.2016 9:46

K panu Čepkovi poslední(?) slovo ;-)

V mém případě i případě pana Čepka jde patrně o tzv. poslední slovo. Kdo ho má, ten vyhrál patrně.

Já vůbec nejsem pane Čepek umanutý na ateisty. Tím méně bych chtěl tvrdit, že co ateista to komunista. Ale je prostě fakt, že komunisté vyznávali tzv vědecký materialismus, což je ateismus v syrové podobě. On má totiž alibi vědeckého pojetí. Vědec postupuje vědecky jen výhradně tak, že co nepotvrdí objev a oponentura neroztrhá na kusy, prostě neexistuje. Vědec může bádat vědecky směrem k poznání skutečností, leč potvrdit skutečnost může jen důkazem proti oponentuře. Totéž ale požaduje i po oponentech.

A tak neexistuje a ani nemůže existovat, žádný důkaz proti vědeckému materialistickému ateismu, což já uznávám jako všem rovnocenou víru;-) Tedy víra ve vědecké pojímání světa a života je stejně silná, jako náboženská víra, která nechce náboženské vnímání světa vyměnit za vědecké. Jen a pouze tolerance mezi věřícími je objektivně východiskem. Pokud jedna ze stran přestane být k jiným tolerantní, pak nutně přichází netolerantnost druhých k ní.

Zákon akce a reakce platí a to nejen ve vědě. Jestli se islám snaží ovládnout jiné a dokonce i fyzicky zlikvidovat nevěřící, pak je nejvýše nutné opustit toleranci a bránit se. Když se to neudělá včas, v budoucnu to bude jedině horší, ne-li katastrofální!

K. Janyška 17.10.2016 9:58

Re: K panu Čepkovi poslední(?) slovo ;-)

Věda je nejvyšším intelektuálním výkonem lidstva a nenaděláte s tím vůbec nic. Jen, že byste ji dokázal svými dlouhými a poloprázdnými příspěvky zničit. Takových však už bylo. A - nic. Věda zjišťuje jak to je, ne jak by to mělo být. To neví nikdo. Jen ten váš pofidérní Bůh, který to však neřekne a neřekne. A vy se ho bojíte a pak to tak dopadá... Dzp.

P. Remeš 17.10.2016 10:13

Re: K panu Čepkovi poslední(?) slovo ;-)

Ano, věda představuje obrovský intelektuální výkon lidstva. Je ale současně vědeckým faktem, že první a přes půl tisíciletí jediné vzdělávací instituce mající na svou dobu odpovídající vědecký charakter (= UNIVERZITY !) zakládala církev.

P. Hlosta 17.10.2016 10:14

Re: K panu Čepkovi poslední(?) slovo ;-)

Vaše představy o Bohu Stvořiteli jsou primitivní. Stejně tak představy, proč kdo věří nábožensky. Primitivismus je znakem obhájců té "jediné" pravdy. ;-))

M. Berka 17.10.2016 9:59

Re: K panu Čepkovi poslední(?) slovo ;-)

Někdo konkrétní ( i když ho neznáme) napsal Korán, někdo ho vykládá... Nějaký Pindutolláh... To není islám, to jsou konkrétní lidi, kteří řeknou - běžte a uřežte nevěřícím hlavy... Je to otázka výkladu. Kdyby přišel nějaký jiný Čurantolláh a vyložil to tak, že v Koránu jsou jen alegorie a ve skutečnosti mají muslimové pomáhat nevěřícím a dobrými skutky je přesvědčit o pravosti islámu, tak možná by to celé vypadalo jinak...

K. Janyška 17.10.2016 10:02

Re: K panu Čepkovi poslední(?) slovo ;-)

Ano, a těch tolláhů všemožného druhu je tam tolik, že se tam pere každý s každým. Toje ona tragédie náboženství, tedy idologie bohismu... Dzp.

P. Hlosta 17.10.2016 10:10

Re: K panu Čepkovi poslední(?) slovo ;-)

Když bude ateista tvrdit, že jen fyzickým zlikvidováním vůdců náboženských církví se dá prosadit ateismus, pak bude svými soudruhy v to věřící ateisty následován a vraždit se bude v milionech obětí. Akorát zpracovat ty mrtvoly je dost problém. Historie už tohle objevila a vědecky to předem nepitvala. Poučení lidstva je oříšek věčný. V mnohém by se lidé měli vrátit ke kořenům a najít znovu svou empatickou schopnost, která je prazáklad schopnosti lidstva přežít do časů budoucích.

Co z empatie nabízí která církev a hlavně jejich vůdci, to je jistě zásadní problém. Ve všech institucích, ba i firmách se najdou psychopaté empatie neschopní a inteligenčně tak na výši, že dokáží manipulovat s jinými a vedle nich padají do trosek osobnosti, které jsou doslova pokladem pro společnost. Ztráty vlivem psychopatů(proč je příroda či Bůh vytváří je záhada) jsou obrovské a nevyčíslitelné!

K. Janyška 17.10.2016 10:16

Re: K panu Čepkovi poslední(?) slovo ;-)

Ateismus 50 na 50 se dá prosadit jen relevantním vzděláním. A to bude možné tak za stovky let. Až lidé mentálně dospějí do fáze relativní normálnosti, tedy se dostatečně civilizují obchodem... Dzp.

J. Anděl 17.10.2016 11:07

Re: K panu Čepkovi poslední(?) slovo ;-)

Psychopati jsou, stejně jako třeba viry, mutagenními prvky ve stvoření. Díky nim existuje evoluce ;-).

J. Anděl 17.10.2016 10:17

Re: K panu Čepkovi poslední(?) slovo ;-)

Jo jo, je to tak.

Až na to přesvědčování dobrými skutky.

Mě spíš o správnosti své cesty přesvědčí dlouhodobě spokojený a vyrovnaný člověk, než člověk, který koná dobré skutky. Jestli chápete, jak to myslím, protože ty dvě věci se samozřejmě nutně nevylučují.