Neviditelný pes
První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996Diskuse k článku
Novinky z motorismu
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
![]() |
P. Rajman 5.5.2015 9:22Jen korupce? Nebo korupce spojená s podvodem? |
![]() |
P. Manda 5.5.2015 10:50Re: Co dělat, když to gólem jen fajruje? ty už i soudíš babo ? |
![]() |
P. Hlosta 5.5.2015 7:09To je stará vesta reformy dopravy To už je stará vesta. Pamatuji za poslední čtvrtstoletí reformu České dopravy aspoň čtyřikrát. Nejlepší nápad byl přemístit přepravu kontejnerů na železnici přes naše území. Za zničené cesty jsme mohli mít ušetřené miliardy, které si budeme dnes půjčovat z dotací. Dotace z EU nejsou nic jiné, než půjčka. Sobotka se proto s Merkelovou zavazuje, že si vypůjčí stát na novou trať, po které budou jezdit Německé vlaky. České vlaky už vlastně neexistují. Strojírenský průmysl je v troskách a možná nás zachrání Čína, která pro naše občany u nás zajistí zaměstnání na jejich pracovních linkách. Rozhodně nepředpokládám, že vzniknou Čeští podnikatelé, kteří ze svého vybudují výrobní haly a stanou se světovými výrobci čehokoli, co pozvedne Česko do Západní Evropy. V roce 2022 se slavnostně poklepe na kámen zahajující stavbu kolejiště, po kterém bude jezdit Německý vlak. To je povzbudivá zpráva. Číňani už budou lítat do Česka každý den a my budeme krumpáči s pomocí Ukrajinců a imigrantů budovat železniční trať! ;-)) |
![]() |
P. Hofman 5.5.2015 7:19Re: To je stará vesta reformy dopravy Hlosta dobrý. Jak ale můžete po českejch cestách jezdit Oplem? Vždyť to auto vyrobili Němci ?!? |
![]() |
P. Hlosta 5.5.2015 7:24Re: To je stará vesta reformy dopravy Já nemám vůbec nic proti Německým výrobkům. Naopak. Opel je pod General Motors. Tak jak Škoda skončila pod VW ;-)) Čiže nemám ani co Českého podpořit svou koupí. Nehledě na to, že mně přišel v plné výbavě Opel Corsa o třicet tisíc levnějši, než nová Fabie. Já ji chtěl původně koupit, tak nějak z nostalgie. |
![]() |
P. Hofman 5.5.2015 7:38Re: To je stará vesta reformy dopravy Měl jsem kdysi ve firmě Corsu. Skvělé auto, nic proti němu nemám. Prostě poctivá německá práce !!! |
![]() |
P. Hlosta 5.5.2015 8:01Re: To je stará vesta reformy dopravy Ta Corsa měla oproti Fabii navíc výhodu lepšího vstupu a sednutí. Manželka je poněkud imobilní a tak otevřít do pravého úhlu dveře a sednout do výš položené sedačky je značná výhoda pro ni. Fabii prodávají naprosto očesanou i bez náhradního kola v základní výbavě. Opel nabízel plnou výbavu i zimní pneu a nosiče na střechu o rádiu nemluvě, s žárovkami, lékárničkou a plnohodnotnou rezervou i potřebným vercajkem. Třicet tisíc rozíl pak je úplný zákazníkův sen v té kategorii. Cenová politika je mi tak trochu záhadou. Opel ale rozjíždí novou Corsu v prodeji, tak asi proto. No, nekupte to! Snad bude sloužit bez problémů aspoň šest let a sedm je na ni záruka. Možná už je to moje poslední auto, než budu donucený zdravotně přestat jezdit. |
![]() |
I. Hil 5.5.2015 8:06Re: To je stará vesta reformy dopravy Hlavně se ty nejnovější Fabie nějak smrskly... |
![]() |
P. Hlosta 5.5.2015 8:08Re: To je stará vesta reformy dopravy Z venku celkem pěkný vzhled. Z vnitřku už přechází nadšení a po seznámení se s podmínkami se člověk zajímá i o Punto. |
![]() |
M. Franková 5.5.2015 8:24Re: To je stará vesta reformy dopravy My uvažovali o citigu. Poté, co mi synek řekl - mami, ty si se zbláznila -si nechám své staré milované Volvo. Chtěla jsem nějakého prcka na ježdění do práce. Jinak přeji hezký den. |
![]() |
F. Doušek 5.5.2015 8:50Re: To je stará vesta reformy dopravy Tuhle nedávno jsem viděl Citigo, ne očesané v základu, ale s pár běžnými doplňky, a nestačil jsem zírat na cenovku. Byla dost vysoko nad 300 tisíc. Ať jde Škodovka a VW vůbec se svojí cenovou politikou do kamsi. Škodovku už nikdy. |
![]() |
M. Franková 5.5.2015 8:55Re: To je stará vesta reformy dopravy Asi tak, navíc syn je fořt přes auta a PC sdělil, že na 150 tisících má zase jakési kazítko v motoru, at se jdou vycpat. |
![]() |
R. Sartori 5.5.2015 8:22HLOSTOVA LÉTA DOZRÁVÁNÍ https://www.youtube.com/watch?v=X2kbvcEaLfs ________________________________________________ :-)))) :-)))) |
![]() |
M. Prokop 5.5.2015 8:33Re: To je stará vesta reformy dopravy "Nejlepší nápad byl přemístit přepravu kontejnerů na železnici přes naše území. Za zničené cesty jsme mohli mít ušetřené miliardy," A proč to tedy žádný dopravce nedělá, když je to tak výhodné? Že by to bylo dražší, pomalejší, nepružnější? Že bychom na dotacích takového nápadu (bez nich nefunguje) "prosekli" více, než stojí údržba silnic? |
![]() |
E. Heusinger 5.5.2015 7:02Dle sdělovadel Sobotka požádal Angelu aby Německo zařadilo do investic výstavbu VRTu Praha - Berlín. Což je velmi pikantní, neboť Němci tlačili české vlády k výstavbě už před 20 lety. Jenže se jim nepodařilo ČR k výstavbě "dokopat". Tak rezignovali na přímé spojení Berlín - Vídeň přes Prahu a objíždí se to přes Norimberk. |
![]() |
P. Rajman 5.5.2015 6:43Do Mnichova se vlakem prakticky nedostanete.Ano, vedou kdesi nějaké koleje, které po mnoha hodinách jízdy končí na mnichovském nádraží, ale za stejnou dobu přejedete po hlavních tazích Německo tam a zpět. Je v tom prostá zabedněnost z dob studené války, která některým smrádečkům zleva i zprava dodnes náramě vyhovuje. Naštěstí k nim nepatří český premiér. |
![]() |
E. Heusinger 5.5.2015 6:58Re: Do Mnichova se vlakem Hlavně to byla zabedněnost STRANY (ODS), která železnici považovala za relikt 19. století! |
![]() |
P. Manda 5.5.2015 7:10Re: Do Mnichova se vlakem nebo komunistická minulost nádražáků ? |
![]() |
E. Heusinger 5.5.2015 7:14Hlupáčku, o takových investicích nerozhodují nádražáci. Jestli komunistickou minulost měl ministr Říman (ODS), nevím. |
![]() |
P. Manda 5.5.2015 7:43Re: Hlupáčku, blbečku, jak dlouho není Říman ministr ?? |
![]() |
J. Laták 5.5.2015 8:12Re: Hlupáčku, Proč hned blbečku, když máte pravdu oba? |
![]() |
P. Manda 5.5.2015 10:55Re: Hlupáčku, to nebylo hned ! |
![]() |
J. Laták 5.5.2015 8:18Re: Hlupáčku, Podělanost Václava Klause před postkomunistickými odbory ČSD byla známá. Jak se jen jmenoval ten jejich předseda. Dušek? |
![]() |
F. Doušek 5.5.2015 8:52Re: Hlupáčku, Sám podnikal v oboru, takže musel být pro zabetonování postkomunistického systému na drahách. |
![]() |
M. Prokop 5.5.2015 8:35Re: Do Mnichova se vlakem Jo, dělejte něco s Heusingery ..... |
![]() |
R. Sartori 5.5.2015 6:58Re: Do Mnichova se vlakem Ale z Prahy do Varšavy jste za půl hoďky !!! Do Rigy to jede z Masaryčky 3 hodiny !!! ________________________________________________ DÍKY RVHP !!! |
![]() |
P. Rajman 5.5.2015 7:15Re: Do Mnichova se vlakem Ještě, že se dá zdivočalá kotlina celkem v pohodě objet přes Vídeň nebo Drážďany. Pak to ale chybí v rozpočtu. Mlíkaři mezi Plzní, Prahou a Brnem to nevytrhnou. |
![]() |
P. Hlosta 5.5.2015 8:04Re: Do Mnichova se vlakem Máte na mysli to mlíko a mléčné výrobky, co se vozí z Německa? ;-)) |
![]() |
K. Drobková 5.5.2015 8:25Re: Do Mnichova se vlakem Třeba je ( jsou ) lepší a levnější než naše. Jako ten Váš německý Opel ........ :-)) |
![]() |
P. Rajman 5.5.2015 9:53Re: Do Mnichova se vlakem Pokud by to vezli i na Balkán nebo do polska přes Česko, kasa by se plnila. |
![](http://1gr.cz/u/IWEB32.gif)
![](http://m.1gr.cz/u/free.gif?r=72iM_P56zRjPBPc&p=PTk0zTD4%7c9aD40WJYP9%7ceRzP4UgJWP%7c3k2x4Q4wJzK9Il4s-Q%7ceJb07EYNW%7cQTjRy0MDXE&x=xdLmLk)