29.6.2024 | Svátek má Petr, Pavel


Diskuse k článku

Novinky z motorismu

Naše škodovka hlásá do světa sedmimístný SUV automobil. Bude se vyrábět v Kvasinách, nic dalšího se o něm neví, mluvilo se o něm jako o Snowmanovi a jak se zdá, bude tak trochu ušitý tak, aby vyhovoval i australským motoristům. Novinka přichází i z Putinova Ruska. Jmenuje se Armata a je to nový střední tank.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
O. Uživatel 5.5.2015 11:19

Uživatel požádal o vymazání
E. Heusinger 5.5.2015 11:21

To stačí,

kroutíte se jako kopista. To co psala pí Varadínková, to pasuje i na Vás jako Jandák na hrnec.

O. Uživatel 5.5.2015 11:26

Uživatel požádal o vymazání
E. Heusinger 5.5.2015 11:50

Re: To stačí,

Vraťte se na začátek. Řeč šla o 20. století. O vyloučení armády ani slovo, hlupáčku.

O. Uživatel 5.5.2015 11:53

Uživatel požádal o vymazání
E. Heusinger 5.5.2015 12:22

Pro hlupáky kopíruji

"Tak mi tedy řekněte, čím Rusko ve 20 tém století obohatilo svět."

V. Novák 5.5.2015 11:23

Re: Hlupáčku,

CO nemá nic společného s vojenským výzkumem?

I teflonová pánev nebo suchý zip mají mnoho společného s kosmickým (tedy raketovým a tedy vojenským) výzkumem.

O internetu nemluvě...

O. Uživatel 5.5.2015 11:28

Uživatel požádal o vymazání
V. Novák 5.5.2015 11:34

Re: Hlupáčku,

O historii kosmických výzkumů v SSSR vím celkem dost. Zrovna jako o historii kosmických výzkumů v USA.

Ptal jsem se na to, co je již dost vzdáleno od vojenského výzkumu či využití, aby vás to uspokojilo.

O. Uživatel 5.5.2015 11:38

Uživatel požádal o vymazání
V. Novák 5.5.2015 11:45

Re: Hlupáčku,

Neznám vaše měřidla vzdálenosti od vojenského výzkumu - proto se na ně ptám.

Narážíte-li na kg/m2, tak to JE v jednotkách SI, ač je to pro vás zřejmě překvapivé - akorát to není tlak...

O. Uživatel 5.5.2015 11:54

Uživatel požádal o vymazání
J. Matuška 5.5.2015 10:34

Rychlovlaky mezi Pekingem a Šanghají zahájily provoz

Čína v současné době buduje tisíce kilometrů vysokorychlostních tratí, které pospojují i ty nejodlehlejší oblasti. Vláda očekává, že do roku 2015 se stihne vybudovat síť v celkové délce 45.000 kilometrů. Země dává budováním podobných tras najevo hlavně technologický pokrok.

http://www.denik.cz/ze_sveta/rychlovlaky-mezi-pekingem-a-sanghaji-zahajily-prov.html

O. Uživatel 5.5.2015 10:36

Uživatel požádal o vymazání
S. Netzer 5.5.2015 10:38

Re: Rychlovlaky mezi Pekingem a Šanghají zahájily provoz

Šinkanzen jezdí od šedesátých let minulého století. :-/

V. Novák 5.5.2015 10:40

Re: Rychlovlaky mezi Pekingem a Šanghají zahájily provoz

A co teprv trať České Budějovice - Linec!

S. Netzer 5.5.2015 10:42

Re: Rychlovlaky mezi Pekingem a Šanghají zahájily provoz

Chudáci koně!

V. Novák 5.5.2015 11:24

Re: Rychlovlaky mezi Pekingem a Šanghají zahájily provoz

Pokrok si žádá oběti...

O. Uživatel 5.5.2015 10:32

Uživatel požádal o vymazání
E. Heusinger 5.5.2015 10:55

Hlupáčku,

protože ODS považovala železnici za relikt 19. století.

Švýcarsko není v EU a tak si může dovolit železnici nerozdrobovat, takže Švýcaři mají nejlepší železnici v Evropě.

O. Uživatel 5.5.2015 11:03

Uživatel požádal o vymazání
E. Heusinger 5.5.2015 11:09

Hlupáčku,

stačí převzít švýcarskou organizaci a financování dopravy a na bruselské direktivy a ekonomistické floskule se zvysoka vysr...

Ta stávka neměla a nemá kromě Vašeho rozumu vliv na nic.

O. Uživatel 5.5.2015 11:14

Uživatel požádal o vymazání
E. Heusinger 5.5.2015 11:19

Re: Hlupáčku,

To je naprosto jasné. Když se do něčeho pustí ekonomisté následuje zkáza.

O. Uživatel 5.5.2015 11:34

Uživatel požádal o vymazání
E. Heusinger 5.5.2015 11:46

Re: Hlupáčku,

Svezte se vlakem z Varů do Mariánek ať poznáte jakým šrotem tam jezdí soukromý dopravce.

Svezte se vlakem z Varů do Chebu ať poznáte jakým novým a pohodlným vlakem tam jezdí ČD.

O. Uživatel 5.5.2015 11:56

Uživatel požádal o vymazání
E. Heusinger 5.5.2015 12:24

Re: Hlupáčku,

A srovnání s nějakým soukromníkem?

V. Novák 5.5.2015 11:32

Proč tu není TGV? Protože TGV potřebují zvláštní tratě.

V Česku se na každé liniové stavbě objeví nějaká "farmářka Havránková", která ne a ne prodat čtvrthektárek rodné hroudy, na němž hodlá úsilovně farmařit - nejvýš vyměnit za stonásobek, což ale je zase na zavření státního úředníka.

Tam, kde se vyjímečně nenajde farmářka Havránková, objeví se tlupa zelených Khmérů, kteří nakoupí nudle o šířce jednoho metru na trase - a stát aby se soudil s každým zvlášť.

A protože trasování máme z dob Rakouska (mnohé ještě bez Uherska), kdy se rozhodovalo podle toho kde měl pole pan starosta a první rádní, případně se konšelstvo rozhodlo, že něco tak nemravného jako vlak by jim kazilo chasu a do města to nesmí - TGV není.

A nebude.

O. Uživatel 5.5.2015 11:43

Uživatel požádal o vymazání