Neviditelný pes
První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996Diskuse k článku
No pasarán!
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
![]() |
baranka 26.12.2008 14:30Re: JAGu ty zdroje čtete asi špatně |
![]() |
tich@dohoda 26.12.2008 14:29V jednostranném výběru informací. Rusové s jejich komunistickým impériem (SSSR) šířili - co jiného než - komunismus všemi dostupnými prostředky. soudruhu Laszlo N /viz vas titulek/ Vite soudruhu, od horlivce, ktery 24/7 hlida na psu ideovou modrou cistotu, ty jednostranne informace z titulku zni skutecne "presvedcive" . Kdyz uz jste soudruhu zminil ubohe sovetske vojaky, kteri proti sve vuli musleli narukovat a bojovat v Afganistanu. Nebylo by na skodu, kdyz vy tak rad vyvazene/objektivni informace, take zminit odvedence v USA v dobe vietnamske valky. Tehdy totiz jeste v USA ze zakona platily odvody na vojenskou sluzbu, takze mladi americane utikali do Canady, aby nemusli do Vietnamu. Ti "dezerteri" byli rehabilitovani az dlouho po valce. Cili soudruhu naprosto identicka situace se sovety/vojaky v Afganistanu. Tahle informace ovsem ve vasem "objektivnim" informovani nejak nenasla misto. Mohl bych napsat, ze jste modry praskacsky zmetek soudruhu Laszlo N, nebyla by to ovsem pravda, vy uz jste kamizolku prevliknul tolikrat, ze ani sam nevite za koho budete kopat pristi tyden, vy "nejednostranny" politruku. Cest :-) |
![]() |
. 26.12.2008 14:29Politika přestala být řemeslem ARISTOKRATA a může být považována za věc tak obecnou, že stejně jako volební programy bude uváděna v rubrice prostituce ducha. |
![]() |
Vlad. 26.12.2008 14:29Re: JAGu |
![]() |
Ajax 26.12.2008 14:27Slušnou odpověď jsem nečekal nejsem tedy zklamán. |
![]() |
čtenář zdrojů 26.12.2008 14:25JAGu možná byste JAGu při Vaší "vysoké" modré inteligenci mohl nám levicovým hlupákům konečně už vysvětlit, jak budou ohroženy životy českých vojáků, když se budou muset vrátit z Afghánistánu zpět domů. Zdá se, že asi existuje jakési státní tajemství, které zakazuje modrým "zasvěcencům" vyzradit nebezpečí, které hrozí našim vojákům při návratu. Proto nám pořád Topolánek, Langer a další modří komsomolci tvrdí, že Paroubek má na rukách krev našich vojáků aniž by to nejak konkretizovali. Už z toho začínám být docela vyděšenej. A proto se ptám: "to se naši vojáci při cestě zpět navzájem povraždí? Nebo je snad práce ve vojenské misi v Afghanistánu bezpečnější a klidnější, než službadoma v českých kasárnách?" |
![]() |
realista 26.12.2008 14:25Re: no pasarán se pise s jednim "s" se z toho no poseremos.Tady vetsina soudruhu a pritelu neumi ani poradne cesky ! |
![]() |
vichřice 26.12.2008 14:25Re: to se ho nikdo nedokáže zbavit? Naprostý souhlas!Tentokrát je ta tragedie opravdu v těch 30,-Kč u lékaře!Jenže pro lůzu a hospodské povaleče, kteří nechají každý den v putyce 200,- za pivo a rumy a pak vykřikují, že je dobře to zrušit, protože, když přijde s nemocným děckem a nebude mít na poplatek, lékař ho neošetří, to byla alfa a omega žití!Paroubek je tragedie národa!!! |
![]() |
strejda 26.12.2008 14:23Re: Rusáci do Afghánistánu nikdy nevtrhnuli, .... oni jenom rozšiřovali komunistický "tábor míru" vojenskými akcemi...:-P Máte pravdu, ale původní příspěvek nerozebírá vinu SSSR na přepadení a obsazení Afghánistánu, ale píše o využití znalostí a schopností svých vojáků podobného etnického složení a náboženství. Přesto byl výsledek tristní. Američané a Evropané Afgháncům (a nejen jim, nerozumí) a výsledek bude podle toho vypadat. |
![]() |
Ajax 26.12.2008 14:21Dívala ses na pohádku a poznala si mě tam? Tak to je jednoduché, buď pohádky v televizi anebo debaty na psu, jedno z toho by si určitě měla vynechat. |
![]() |
AndyO 26.12.2008 14:21Re: Takže schvalujete, že Němci mučili odbojáře? tohle bobku ani nezkoušej |
![]() |
Ladislav N 26.12.2008 14:19Re: 5 Kčs za komunistů za recept? 1 Kčs! Acylpyrin... |
![]() |
strejda 26.12.2008 14:17Re: NO PASARAN se pise jen s jednim "S" ... Evidentemente! Muchas gracias. Le comprende espaňol? |
![]() |
tommy 26.12.2008 14:17no pasarán se pise s jednim "s" Mily pane Pepo jiz v prispevku dnes v 10.46 jsem panu Jagovi vycasoval spanelske sloveso " pasar" ve futuru ( pasaré, pasarás, pasará, pasaremos , pasaréis, pasarán) a upozornil ho na to, ze " no pasarán"( neprojdou ) se pise s jednim "s". Jsem rad , ze si toho z Cechu i jeste nekdo jiny vsiml! |
![]() |
Ladislav N :-))) 26.12.2008 14:17Tak jsem to přece jenom našel... :-) |
![]() |
strejda 26.12.2008 14:16Re: NO PASARAN se pise jen s jednim "S" ... |
![]() |
Ajax 26.12.2008 14:13Takže schvalujete, že Němci mučili odbojáře? Které mimochodem také hanlivě nazývali teroristy. |
![]() |
AndyO 26.12.2008 14:12Re: Nedíváš se moc na pohádky? možná, dneska byla zrovna jedna o hastrmanovi tatrmanovi. Já jen že ta názorová tupost je prakticky totožná s výše zmíněnými jedinci. |
![]() |
realista 26.12.2008 14:12Re: to se ho nikdo nedokáže zbavit? no vod tebe to sedi! Ty a zíralek jste zarnym prikladem ! |
![]() |
asi 26.12.2008 14:11Re: Mily pane JAG Neříkejte,že tak sečtělí a inteligentní JAG neví jak se co píše,to není možné,určitě jste se spletl.Však sám vidíte co článek to perla,že. |
![]() |
. 26.12.2008 14:10TCHOŘ či TLUCHOŘ |
![]() |
Ajax 26.12.2008 14:10Nedíváš se moc na pohádky? Nějak ti to vlezlo na mozek. |
![]() |
AndyO 26.12.2008 14:10Re: Třeba šestnáctiletý kluk že onen šestnáctiletý radikál tím granátem zabil. Fakt chudák, že se z toho musí zodpovídat. |
![]() |
Ladislav N 26.12.2008 14:09Re: Starost nás všech o lidi bez domova. Bydlí taky. Křeček ovšem s ČSSD tento stav záměrně a uměle prodlužuje. Už to prohráli u Ústavního soudu, ve Štrasburku, a pořád se zneužívání soc. bytů s celou KSČSSD drží zuby-nehty. On s ČSSD je jednou z hlavních příčin, proč v sociálních bytech bydlí stále ještě velmi bohatí lidé za sociální (majiteli dotované) nájemné. |
![]() |
Věra 26.12.2008 14:08Re: to se ho nikdo nedokáže zbavit? Rozeštvat lidi - to je typická levicová politika, tak začínali soudruzi po osmačtyřicátém. Stačilo šoupnout pár hesel mezi lid a bylo vymalováno. Buržousti, kulaci, různí zbohatlíci vysávají zbídačelou dělnickou třídu, tenhle má o 50 kaček vyšší plat, tamten zase větší byt, onen mladší a hezčí ženu, později lepší auto, jiný zase pěknou chatu a závist a nenávist mezi lidem pomalu zakořenily. Sleduju to už 60 let a je mi z toho blivno. A lidi jsou furt stejný - naletějí na každou pitomost. Nechápu, že jim nevadí Paroubkova minulost, jeho styky (Raj a spol., veksláci, případ Kočka). Chybí nám prostě solidní osobnosti, jako to bývalo před válkou. A do politiky se takoví dneska prostě nehrnou. |
![]() |
yorik 26.12.2008 14:07Re: NO PASARAN se pise jen s jednim "S" ... Jen jestli jste to nespletl. Tuším, že papež hlásá, no pessaran a dává to do souvislosti zásadně s ženským rodem. |
![]() |
Ajax 26.12.2008 14:07Ne můj milý, žádná demagogie ale smutná realita Ledaže článek v BBC napsal demagog. |
![]() |
Vlad. 26.12.2008 14:06Re: Čtení diskuze je opravdu neradostné jasně, dneska každý drží pohotovost, je hasič či lékař |
![]() |
milan007 26.12.2008 14:06Re: Starost nás všech o lidi bez domova. Pokud v nich bydlí, mají alespoň tolik soudnosti , a nevykřikují, že tak jak to s byty je , je to správně a netváří se u toho jako ochránce chudých a slabých. |
![]() |
Vlad. 26.12.2008 14:06Re: Starost nás všech o lidi bez domova. a nejen poslanci, můžeme sáhnout i výše |
![](http://1gr.cz/u/IWEB32.gif)
![](http://m.1gr.cz/u/free.gif?r=qzplIRsvZuORman&p=ZXfb8Nkt%7cgF7vxumKRo%7clu8RvYrmMR%7csf_A2_tbm8IojeYD5_%7clmG6qnsyM%7c_Xou76dmtd&x=2KCJVq)