29.5.2024 | Svátek má Maxmilián, Maxim


Diskuse k článku

No name Fischer si půjde na Hrad pro pověření

Dohoda ODS a ČSSD zakončila agonii zaviněnou nezodpovědným hazardem Jiřího Paroubka. Stát ale není propůjčen několika lidem na hraní, jak si zřejmě myslí šéf lidovců Jiří Čunek, a vlak musí jet dál.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
arlon 9.4.2009 7:40

Re: Svazáci moji modří, lidi už přece pochopili, ...

Dejte si kolo, abyste si provětral makovici, čím dřív tím líp. Být Vámi, žádné IQ bych nezmiňoval.;-D

Jon 9.4.2009 8:03

Re: Svazáci moji modří, lidi už přece pochopili, ...

ááá, rudý gentleman už zase perlí...

jarda 9.4.2009 8:25

Re: Svazáci moji modří, lidi už přece pochopili, ...

nevíte vo co go, ale hlavně že se ozýváte ... jak signifikantní pro absolventy VUMLu :-))

noether 9.4.2009 6:43

Až na extrémní výjimky?

;-D;-D;-D Jediné, co je schopen mi napsat modrý svazák jako argument je, že jsem rudý svazák! Podle toho se poznají...

fany 9.4.2009 6:43

Re: Svazáci moji modří, lidi už přece pochopili, ...

Za žádné vlády nevydržely daňové předpisy ani rok. Stačí se podívat kolik bylo novel, doplňků a rušení. A to napříč všemi vládami od roku 89. Nejvíce přílepků a nesmyslů tam zasela ČSSD....

noether 9.4.2009 6:45

Božínku, fakt?

;-D;-D;-D

Realista 9.4.2009 6:09

Jestliže Kalousek založí novou stranu a přejdou k němu někteří poslanci z KDU-ČSL,

tak má zlínská klika s Čuňasem odtroubeno ve volbách. Konečně by to bylo jedině žádoucí, aby se KDU-ČSL přejmenovala, protože s křesťanskou stranou i ideemi, či dodržováním desatera nemá tahle strana již dávno nic společného. Ovšem co bude dělat  Svoboda, který do všeho vrtal je pak záhadou. :-/ Línci, Mackové, a všichni ti korupční čuníci půjdou světem!!Vezmou se za ruce se zelenou sebrankou, žákovskými biomasami a sbohem parlamente.;-P

agent 9.4.2009 6:38

Re: Jestliže Kalousek založí novou stranu a přejdou k němu někteří poslanci z KDU-ČSL,

realisto  nepiše se zlinska  ale jak se u nas řika gotwaldovska  anebo slušovicka mafie

fany 9.4.2009 6:01

Astone opět za 1....... :-)

Jen snad ta neočekávaná podpora Klause......... ale tady se mýlíte. Byl to právě Klaus, který takticky využil Paroubka (věděl o jeho netrpělivém poskakování před Strakovkou) a nastrčil jej jako hlavního viníka odstřelu vlády. To se mu podařilo. Pokud by byl státotvorný a na tomto puči se nepodílel, tak by nechal Topolánkovu vládu dovládnout v demisi alespoň do konce června a dodělat předsednictví EU. To, že to neudělal, světčí o opaku. Nebyl státotvorný. Tudíž vina na současném stavu, kdy se nám směje (či přinejmenším nás nechápe) nejen Evropa, ale celý svět, je napůl na Paroubkovi, který se stal nástrojem hradu.

PS: Tlustý a spol byli jen figurky na šachovnici této velké hry....:-/

jarda 9.4.2009 6:25

Re: Astone opět za 1....... :-)

co to pořád blábolíte o Paroubkovi??? ... padla vláda Topolánka, fakt jste si to ještě nestačil uvědomit??? :-(((

fany 9.4.2009 6:39

Re: Astone opět za 1....... :-)

Jardo, je mi líto, ale četl jsem, po tom nezodpovědném činu vašeho chráněnce, některá zahraniční média a mluvil s přáteli a ve většině případech je právě on uveden jako hlavní viník. Samozřejmě je tam mnoho omáčky i o tom, kde asi dělala vláda chyby a že jich nebylo málo, ale hlavní je to načasování.....

Prostě v normální demokracii se toto nedělá, aby vládu, v době kdy se prezentuje celému světu, jako zástupce největšího uspořádání (EU) a v době krize, opozice shodila. Nikdo samozřejmě nebere opozici právo chtít vládnout. Jen to načasování bylo trestuhodné a dofám, že to voliči ocení.

jarda 9.4.2009 6:46

Re: Astone opět za 1....... :-)

ale jo, já bych to také neudělal - ale zase když mu Topolánek mastil schody, tak se Paroubek jen odvděčil ... ale primárně to protaktizoval Topolánek ... stačilo udělat "dobrovolně" ty kroky, které teď stejně udělal pod tlakem :-((   ...  pokud jste si fčera fšiml, tak jsem zde utrousil nějakou poznámku a kariéře čuňka a uvedl, ž emnozí jej dříve obhajovali - no a hned se dvě krávy samy zařadily do skupiny mnozí a nařkli mě, ža jsem je tam zařadil já a ať si je vyškrtnu ze seznamu - moje reakce v takový okamžik nemůže být jiná než Paroubkova na Topolánkovy podrazy ... jsou to prostě vztahy akce a reakce ...

Pr(u)dič 9.4.2009 6:46

Re: Astone opět za 1....... :-)

Potom tedy ani Dánsko ani Itálie nejsou normální demokracie ? 

Ono je taky ještě zajímavé, že ani jedna vláda ODS to nedotáhla do přirozeného konce volebního období, že ? Tak to nesvádějte na krizi ani na předsednictví !

jarda 9.4.2009 6:48

Re: Astone opět za 1....... :-)

jo jo ... dvakrát krach a jednou ani neschválení důvěry ... docela tristní ...

Marcela 9.4.2009 8:25

Re: Astone opět za 1....... :-)

no hlavně, že socanské vlády dovládly. Špidla,Gross,Paroubek. Střídali se tam jak na orloji.

Miroslav Zikmund 9.4.2009 5:45

Astone, co to plácáte o zákulisí a otevřenosti?

Opoziční smlouva nebyla o nic víc zákulisní, špinavá, pokrytecká, moc a vliv si rozdělující ... než jakokoliv jiná koaliční smlouva. Byla to veřejně deklarovaná a podepsaná smlouva mezi víteznou a největší opoziční stranou a umožnila vznik vlády v obdobných podmínkách rozdělení poslaneckých hlasů. Nepochybně si obě smluvní strany kromě veřejné části dohodly i jiné věci včetně rozdělení postů ve státní správě atd., ale to platí i koaličních smlouvách o tom si snad netřeba dělat nějaké iluze. To, co z ní udělalo "špinavou" smlouvu bylo jediné - vzala rozhodující moc tehdejšímu prezidentovi Havlovi, jehož strany "pravdylásky" to pro prostě protaktizovaly a jemu blízká média pak nasadila opoziční smlouvě psí hlavu. Příznivci Václava Havla to jednoduše neunesli, už už se schylovalo k vládě podle jejich představ a pak se to otočilo, tak neustále cosi mleli o špinavosti. Ostatně, pád vlády Mirka Topolánka jste zjevně neunesl ani Vy.

fany 9.4.2009 5:53

Re: Astone, co to plácáte o zákulisí a otevřenosti?

Nemáte pravdu. Klausova oposmlouva likvidovala opozici, která tehdy neměla vůbec žádný vliv. Tudíž si obě protichůdně strany mohly dělat ve státě, co se jim zachtělo. A také dělaly. Stačí si přečíst knihu od Tabery "Nerušit, vládneme".....

Nyní je to odlišné v tom, že ČSSD by sice chtěla jakési dohody, bez zveřejnění, ale Topolánek to jednoznačně odmítl. Proto také o každém společném kroku bezprostředně a jednoznačně informu média a veřejnost.

Miroslav Zikmund 9.4.2009 6:32

Re: Astone, co to plácáte o zákulisí a otevřenosti?

To je přesně ten mýtus, šířený "pravdouláskou" (vč. pana Taberyho). Jaká likvidace opozice? Popište jakým způsobem byli opoziční poslanci zlikvidováni. Nemohli snad mluvit či hlasovat jinak? Někdo je zavřel? Nebo tím ve skutečnosti myslíte, že poklesl jejich vliv na rozhodování? Od roku 1996 tady neustále máme situaci okolo 100:100 a záleží na hlasu každého poslance a řada z nich si toho "užívá". Ale to je dobře? V angloamerickém modelu dvou hlavních stran nemají opoziční poslanci větší vliv než u nás v době opoziční smlouvy (nehlasovali snad opoziční KDU pro rozpočet na rozdíl od smluvní ODS?), jsou tedy likvidováni?

Možná byste si mohl připomenout, jakým způsobem naložila Špidlova vláda s opozici, například s rozdělením křesel v televizní radě. To byl vyslovený podvod na nezávislosti ČT, o tom se však už u pana Taberyho nedočtete. O tom typ smlouvy, jestli opoziční nebo koaliční nerozhoduje, o tom rozhoduje jen a pouze politická kultura. Pokud volby dopadnou v podstatě nerozhodně pak není dohoda dvou největších stran určitě špinavější než přebíhání poslanců.

Frantisek 9.4.2009 6:04

Re: Astone, co to plácáte o zákulisí a otevřenosti?

Taky jsem prekvapen nad faktem, ze Aston jako zkuseny zurnalista naprosto neunesl pad zcela zkorumpovane vlady. Mimochodem, ten pad prisel prilis pozde.

Ladislav N :-))) 9.4.2009 3:17

Hihi, "Proti ignoranci IP: 88.101.241.xxx" se nám už zase ožralo jako prase...

Vzhůru z bláta ven - 8. dubna 2009 (viz seznam komentářů... Pořád nadáváte komunistům a co jste sami, modrá zlodějská sebranko!!!!: 

Autor: Proti ignoranci IP: 88.101.241.xxx Datum: 08.04.2009 22:17 ... Kašlu na vás - zbytečně tady marním mládí s modrýma střevama!!!!: 

Autor: Proti ignoranci IP: 88.101.241.xxx Datum: 08.04.2009 22:37 ...

Proti ignoranci 9.4.2009 2:47

Neff se prostě vyřadil z ranku slušných novinářů!!!!

Současná dohoda se totiž zásadně liší od "oposmlouvy".!!!!!!!!!!!!!!  To byla

pokrytecká zákulisní dohoda, zde se hraje otevřeně. Jsou stanovené

cíle: dokončení českého předsednictví a příprava předčasných voleb,

zároveň je třeba hasit ekonomický požár, tečka. Na takové dohodě není

nic špatného. Volby rozhodnou, jak dál.(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)

Proti ignoranci 9.4.2009 2:34

Topolánkistán? Byli jsme sledováni ministerstvem vnitra a byl na nás vyvíjen nátlak, že pokud nezvedneme ruku pro Topolánkovu vládu, budeme nést příslušné důsledky, uvedl poslanec Jan Schwippel.

 Topolánkistán? Byli jsme sledováni ministerstvem vnitra a byl na nás

vyvíjen nátlak, že pokud nezvedneme ruku pro Topolánkovu vládu, budeme

nést příslušné důsledky, uvedl poslanec Jan Schwippel. 

bambamore 9.4.2009 4:38

Re: Topolánkistán? Byli jsme sledováni ministerstvem vnitra a byl na nás vyvíjen nátlak, že pokud nezvedneme ruku pro Topolánkovu vládu, budeme nést příslušné důsledky, uvedl poslanec Jan Schwippel.

Nu, kdyz to rekl Schwippel tak to musi byt pravda.

čtenář1 9.4.2009 5:31

Re: Topolánkistán? Byli jsme sledováni ministerstvem vnitra a byl na nás vyvíjen nátlak, že pokud nezvedneme ruku pro Topolánkovu vládu, budeme nést příslušné důsledky, uvedl poslanec Jan Schwippel.

To jó, moje řeč. Vždyť je to tak čestný člověk, mouchu by nezabil, Paroubka s Tlustým určitě také ne.

Proti ignoranci 9.4.2009 1:54

Lháři Ladislave N !!!!

 

Nelze doložit, že Kubiceho zpráva nemohla změnit výsledek voleb!!!! 

A to zkoumala v České akademii věd nějaká stranická buňka ODS? Takže se pro příště neztrapňuj!!!! A chci onen

nepopiratelný  výzkum vidět!!!! Zase jenom kecy a lži!!! Ty jsi ale modrá špína prolhaná, jen co je pravda!!!!! Fuj,fuj!!!(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)

PetrH 9.4.2009 2:08

Re: Lháři Ladislave N !!!!

Stranické buňky v Akademii věd nejsou od r. 1989. Vy, jako každý komunista, jste ovšem nic nezapomněl a nic se nenaučil. Jen s klasickou bolševickou arogancí (a ignorancí - jste proti sobě?) se dožadujete donášky informací až do domu. Ono je to vlastně fuk, i kdybyste dokázal si informace najít sám, což je momentálně na úrovni tak třetí obecné, stejně byste jim nevěřil. ;-P

Jinak "nelze doložit, že nemohla" neznamená, že lze doložit, že mohla. Takže co kdybyste s nějakým výzkumem přišel sám? Aspoň z Jelínkovy dělnické akademie, když je věda pro vás neznámý výraz. ;-D

Proti ignoranci 9.4.2009 2:27

Re: Lháři Ladislave N !!!!

Dolož nějakým seriozním výzkumem, že Kubiceho zpráva nepoškodila ve volbách ČSSD!!! JInak lžeš a kecáš, stejně jako Ladislav N!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)

Proti ignoranci 9.4.2009 2:29

Re: Lháři Ladislave N !!!!

A modrá verbež si zase stranickou buňku na Akademii založila a je tam do dneska, všechny udává a špehuje a ty jsi její předseda!!!!!!!!!!!!!!!!!!

PetrH 9.4.2009 2:53

Re: Lháři Ladislave N !!!!

Nejsem v Akademii věd. Idiote.

Ladislav N 9.4.2009 6:23

Průzkum: Kauza Kubice volby neovlivnila

Průzkum: Kauza Kubice volby neovlivnila