29.4.2024 | Svátek má Robert


Diskuse k článku

Nepřítel naslouchá... a šmíruje!

Ochránci veřejného pořádku nás obšťastnili dalším skandálem. Pomocí dálkově ovládané kamery určené pro kontrolu křižovatky sledoval plzeňský strážník údajného potenciálního pachatele trestné činnosti a přitom zamířil objektiv do oken soukromého bytu. Neodpojil ale kameru od internetu, takže návštěvníci webových stránek města mohli do bytu nahlížet spolu s ním.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
clay 7.8.2007 17:31

Re: Re: Re: Fráze? Uveďme je v život a frázemi nebudou... Máme na to?

nedělejte se blbější. Když někdo řekne, že si na vás došlápne, tak to neznamená, že obuje martensky a zastepuje na vašich ostatcích....

Baar 7.8.2007 17:01

Kdo zneužívá demokracii

http://tinyurl.com/2c7dbn

AndyO 7.8.2007 17:00

Nechtěl bych se dožít toho, že představitelé opozice budou kriminalizováni," uvedl Paroubek.

skoro bych řekla, že už to zažil- viz Kořistka a výlety helikoptérou. No nic, jen by si měli v ČSSD sladit strategii, Vízek tu tvrdí, že v osmdesátých letech už byli komunisti krotcí. :-D

AeroKarel 7.8.2007 17:02

Re: Nechtěl bych se dožít toho, že představitelé opozice budou kriminalizováni," uvedl Paroubek.

Však moc nechybělo, pár hlasů krajanů méně a vrtulník zase létal, detektor detekoval, půjčky na líh kvetly .........

www racek 7.8.2007 17:04

Re: Re: Nechtěl bych se dožít toho, že představitelé opozice budou kriminalizováni," uvedl Paroubek.

no, neber zásluhu plukovníkovi ...:-D

F.VÍZEK 7.8.2007 17:11

Já tvrdím něco docela jiného !

IP.88.100.57:   Já tvrdím, milá značko - AndyO - něco jiného: Tvrdím, že komunisté z 80. let (čili Husákovsko- Jakešovští)  řídí tuto ekonomiku, naše úřady, naše banky, naše životy, naše média.  Příklady několika panů?  Čalfa, Kočárník, Dlouhý, Tlustý, Ševčík, Tříska, Tošovský, Janeček ... a další a další na krajích, v obcích a městech...  

clay 7.8.2007 17:26

Re: Já tvrdím něco docela jiného !

vemte si jednoho po druhém a uvědomte si, co doopravdy řídí. A zjistíte, že kecáte;-D;-D humoristo

Starý J. 7.8.2007 18:07

Re: Já tvrdím něco docela jiného !

Ale blbost. Ti, stejně jako Vy, dávno pochopili svůj omyl a jsou teď jiní, úplně jiní? Nebo snad na přeměnu z komunisty na hrdinu solidního  máte jen Vy a Dienstbier?

clay 7.8.2007 16:41

čunek

svědci zastrašováni, spisy přepisovány, celá řada pochybení...no toto, kdo by to byl donedávna řekl, že?;-D

clay 7.8.2007 16:42

Re: čunek

pár mládenečků na idnes by mělo odejít dělat něco pořádného...

Lea 7.8.2007 17:01

Re: Re: čunek

počkáme si na inspekci ministerstva vnitra.

Lea 7.8.2007 16:57

Re: čunek

svědci především nebyli tam,kde ve výpovědi uvedli.Zastrašováním je myšleno,že se sami stali obětí své křivé výpovědi,přičemž s tímto postupem se státní zástupce zatím nesetkal.Podle něj by případ křivého svědectví měl být řešen až po uzavření případu Čunek.Státní zástupce přijal vysvětlení ,že Čunek měk prachy doma ve štrozoku. Já jsem myslela,že si doma prachy sulcujou z čistě logickejch důvodů jen důchodci,kteří by měli potíže s kartou do bankomatu,či trampotami do banky.Nicméně-mluvčí vlády spadl kámen ze srce - Myrek má " klid na práci".Tohle heslo se nějak zažilo.

Ivan Nový 7.8.2007 16:59

Leo,

státní zástupce hlavně viděl, že policii se prokázat nekalý původ peněz nepodařilo, ostatní ho nezajímá a ani ho zajímat nemá.

www racek 7.8.2007 17:06

Re: Leo,

nesrovnalosti v příjmech a vydáních zajímaj někoho leda tak v americe...

Ivan Nový 7.8.2007 17:13

racku,

mnohem nebezpečnější je princip selektivního zkoumání u nepohodlných lidí pro mocné neoficiálně ovládající policii. To je problém, který je třeba nejprve vyřešit. Bez řešení tohoto problému bude jakékoliv vyšetřování kohokoliv nespravedlností, protože nikdo neprokáže, že nejednají na příkaz nějaké vlivové skupiny mimo policii, a tedy, že policie není jen nástrojem mafie.

www racek 7.8.2007 17:16

Re: racku,

ale jistě, prvěřovat se má jen k věci. přece jen určitá práva by měl mít i politik. to ovšem nebrání se třeba pomocí novin podívat některým politikům na zoubek. což v junge fronte udělali několikrát. tedy, kam se hrabe gross na čunkovy majetkové poměry. atd.

www racek 7.8.2007 17:08

Re: Leo,

jinak máš ivane, pochopitelně pravdu. měl se zdržet komentáře. prostě málo důkazů a víc vám neřeknu. takhle to vypadá, že nejlepší obranou je útok. je to ... no, pako vylízaný a mezi státní ouředníky prostě nepatří.

Ivan Nový 7.8.2007 17:00

Leo,

třeba taky bude zajímavé svědectví vyšetřovatele, tedy pokud se ho dožije.

AeroKarel 7.8.2007 17:00

Re: Re: čunek

Se vám zažilo, že? Jinak jsem to ještě neslyšel/nečetl.

Čunkiáda smrdí od první vteřiny a ye všech stran.

Lea 7.8.2007 17:07

Re: Re: Re: čunek

no to jste o hodně přišel. Státní zástupce zakázal ČT natáčet TK,Tabery s Koubkem se mohli na ČT 24 pominout ,no a TK už ČT 24 odvysílala.Tabery měl přednášku o tom,že Topolánek svým vyjádřením o prozíravosti,když vsadil na presumci neviny,je jako vždy mimo mísu.Kdyby řekl rovnou,že je blbej,mohl ušetřit vysílací čas.

Starý J. 7.8.2007 16:39

Čunek je opravdu pouze okresní formát!

Je neschopnej, což prokázal plně v této kauze! Měli ho zavřít hned na začátku a on by si nedělal kariéru za státní peníze! Víte, co stálo to vyšetřování, shánění důkazů, angažování všech možných státních zástupců a policajtů?

Kdyby ho bývali zavřeli hned, tak on by si v kriminále (takhle si pobíhal veřejně po parlamentu a Strakovce) rychle vzpomněl (stejně jako ti šibalové z kauzy biolíh), že nejde o úplatek, ale o bratrskou půjčku! Ti z kauzy biolíh, policií přistižení (což Čunek nebyl) při předávání peněz, ti si rychle v kriminále vzpomněli, že jim těch 15 milionů vlastně půjčovali. No a pak šli z kriminálu domů, Jyrka měl 14 dní o čem pořádat tiskové konference, mohl vyřvávat, jak jsou čistí jak lilie a vyzývat je zpět do ČSSD. Nestálo to tolik peněz jako Čunek a dnes si na ně již nikdo nevzpomene a mohou v klidu pro nás s Jyrkou pracovat!

Kdyby si Čunek nechtěl dělat dlouhým vyšetřováním reklamu a zviditelňovat se, mohl hned na začátku prohlásit (ať už peníze dostal, nebo ne), že mu ten hoch z realitky půjčoval půl milionu na barák a bylo vymeteno! (O tom, zda se pak půjčka  vrací se pak nikdo nestará.)Tady je jasně vidět, o co chytřejší, schopnější jsou šibalové, vedeni géniem géniů Jyrkou a jeho přítelkyní!

A vyšetřování dalších "údajných úplatků" bych zrušil, úplatky neexistují, jen půjčky!

 

H.K. 7.8.2007 16:43

Re: Čunek je opravdu pouze okresní formát!

Mohl také najít půl milionu ve strožoku po stařečkovi.

www racek 7.8.2007 16:57

Re: Re: Čunek je opravdu pouze okresní formát!

jasně, eště v Gottwaldech, ne?

H.K. 7.8.2007 17:03

Re: Re: Re: Čunek je opravdu pouze okresní formát!

No,  to jsem nevěděl. To bude ještě víc, to má histerickou hodnotu.

www racek 7.8.2007 17:12

Re: Re: Re: Re: Čunek je opravdu pouze okresní formát!

já měl v ruce jednou znamenanou. přiznám se, že jsem s ní neplatil ... nějak jsem nesebral odvahu. takže, někde jí mám dosud.

kacir 7.8.2007 16:34

...

Souhlasím s F. Vízkem,  levicové názory jsou třeba, ale ti blbové  nechápou, že to nemá s komunismem nic společného. Dnes je tato klasifikace přežilá, takže spíš jde o catch-all parties.

Jak jsem zjistil dodatečně, tak jsem volil pravici... :-P

PetrH 7.8.2007 16:36

Re: ...

Občas se hodí vědět předem, koho volíte.

F.VÍZEK 7.8.2007 16:46

Prima přijatelní komunisté?

IP.88.100.57:  Možná by bylo dobré vzpomenout zásluh Husákových a Jakešových komunistů (to jest těch, kteří byli komunisty ještě 17.11.1989) na "sametu" a "posametu". Například těchto pánů: Čalfy, Kočárníka, Dlouhého, Tlustého, Ševčíka, Třísky, Tošovského ... a dalších a dalších, kteří život mnoha firem, společností a bank, kteří ovlivňují chod úřadů a médií, tudíž -  náš život ...

H.K. 7.8.2007 17:08

Re: Prima přijatelní komunisté?

Komunista není jenom ten, který má legitimaci. Jde  hlavně o to jaké pořadí hodnot preferuje

Bzuk 7.8.2007 15:35

ano, svět potřebuje vizionáře - o tom žádná

něštěstím ale je, že se na vizionáře pasují (a jsou tak bohužel i často vnímaní) různí pomatení levicoví intelektuálové (zkráceně žakokoti). Jeich vize bývají často lákavé a dokonce znějí i realisticky. Realizace socialistických idejí pak ale vede k paradoxnímu zbídačení a i vyvraždění celých generací a paralelnímu vzniku elitářů - implementátorů těchto vizí.

žakokote - nemáš k tomu daleko. Občas (když nejsi úplně zhulenej) tu nějakou vizi máš. To nepopírám. Nikdy k ní však nemáš řešení - cestu, jak ji realizovat anebo navrhuješ totální nesmysly, především v oblastech ekonomiky ....

Celý tvůj problém spočívá už v úvodní presumpci - že lidi jsou stádem debilů a někdo osvícený je musí řídit. Z této presumpce ale vycházeli komunisté a jinak přesný opak Hayeka ....