28.6.2024 | Svátek má Lubomír


Diskuse k článku

Nepřiměřená reakce

České ministerstvo obrany ve čtvrtek upozornilo Moskvu, že Praha je znepokojena "pokračující nepřiměřenou rétorikou Ruské federace vůči České republice" v souvislosti s plány na vybudování radaru amerického systému protiraketové obrany. Nu, on celý ten "případ" je nepřiměřený.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
loula 11.7.2008 15:13

Re: Pan ing. Paroubeka jeho (sou)druzi .

také nad tím přemítám a vzpomínám, jak Topolánek před televizními kamerami obvinil osobně Paroubka  ze spolupráce s mafiemi.

Bzuk 11.7.2008 15:13

Re: Re: Re: Re: blbost

ano - poslouchám občas diskuze našeho zastupitelstva a tak dobře vím že jsou schopni se dohodnout na snížení z 50 na 30 km/h jen proto, že tam tchyně jednoho z nich denně převádí kozu na pastvu ...

libero 11.7.2008 15:11

Re: Re: Re: Re: blbost

Ano. Na nesmyslných omezeních se vybere podstatně více. Nevím, zda přibývají proto nebo z jiných důvodů, každopádně je lepší oddělit možnost umísťovat omezení a vybírat u nich.

Dag Badman 11.7.2008 15:11

Re: Pan ing. Paroubeka jeho (sou)druzi .

Třeba by musel Vondra předložit certifikát, že není idiot ani opilec...

libero 11.7.2008 15:09

Re: Jape, cituju

Rozdíl v tom není žádný, pokud není jmenováno, kdo určuje nutnost a nenutnost. Pokud by někdo určoval, musela by formulace být ještě jiná.

Stanley 11.7.2008 15:09

Pan ing. Paroubeka jeho (sou)druzi .

Přemítám nad slovy pana ing.Paroubka, který ve svém "spravedlivém" hněvu nazval místopředsedu vlády Vondru idiotem a opilcem .  Takovéto "oslovení" pro politiky ( a nejen pro ně) nesmíme přece používat ani my "anonymní šifry" zde na NP ?!  Ale chápu, jak píše v MF Dnes pan Steigerwald : " Co je dovoleno bohovi, není dovoleno volovi ! "  Ovšem pan ing.Paroubek a jeho (sou)druzi z Lid(h)ového domu (na př. Rath,Zaorálek, Jandák,Hašek a j.) není bůh a nejsou bozi (aspoň prozatím) ?!  Co tedy jsou ?  No přece TO DRUHE'  !!!

PetrH 11.7.2008 15:08

Re: Tak pro dnešek se loučím a všem přítomným přeji hezký zbytek dne!

Doufám, že tím milovaným mužem myslíte sám sebe... nerad bych věřil, že jste Milotou z Dědic.;-)

Dag Badman 11.7.2008 15:08

Re: Re: Re: blbost

To nějak souvisí s pravomocí měřit rychlost?

libero 11.7.2008 15:06

Re: Re: blbost

Pitomosti existují i v obcích. Vím o několika sundaných "sedmdesátkách", klidně by tam mohlo být i více než těch sedmdesát, natož teď padesát.

libero 11.7.2008 15:04

Re: proč prostě neuznáte, že soudy začaly adekvátněji

Uznat že protivník si vede dobře je vždy bolestné a vyžaduje to někoho, o kom lze říci že je to "formát", "frajer"........

Vidíte takového?

petr 11.7.2008 15:04

Re: trochu obráceně

Ano, tak to je. Taková je podstata věci.

kNEDEL 11.7.2008 15:02

Re: Co bude vysílat Janeček na své televizi?

ono někdy je těžké někomu říci vole,on se rozčílí!Jenom by mě zajímalo kolik za to naši modří inkasovali a kolik provizí ještě dostanou,(Y)

kNEDEL 11.7.2008 15:00

Re: Jape, cituju

tak to je jasné:V případě neposlušnosti k nám USA vyšle expediční sbor aby uhájil dočastně demokracii v ČR

jap 11.7.2008 14:59

Re: Re: Re: Re: Re: Jape, cituju

no, pak je ta smlouva porušena. ale to jsem dole taky psal.

jap 11.7.2008 14:59

Re: Vatikán je taky v NATO??

teleologický :-)

čulibrk 11.7.2008 14:57

Vatikán je taky v NATO??

 Pak teologický výklad je založen na encyklice,ne??:-D:-D:-D

Jacques Mehoff 11.7.2008 14:55

NATO Treaty - Article 5

"The Parties agree that an armed attack against one or more of them in Europe or North America shall be considered an attack against them all and consequently they agree that, if such an armed attack occurs, each of them, in exercise of the right of individual or collective self-defence recognised by Article 51 of the Charter of the United Nations, will assist the Party or Parties so attacked by taking forthwith, individually and in concert with the other Parties, such action as it deems necessary, including the use of armed force, to restore and maintain the security of the North Atlantic area. Tak teda fakt nevidim kde by tam bylo napsano ze nekdo musi neco udelat. Rovnez jsem nevidel neco o tom ze by USA musely nejak zvlast chranit CR v pripade utoku na radar ve smlouve o radaru. Navic CR se musi starat o bezpecnost radaru sama.

Halladin 11.7.2008 14:54

Re: Re: Re: Re: Jape, cituju

Může bposlat ty dvě kuchyně, pokud to uzná za vhodné.

Nakonec- v USA vyhlašují válku senátoři - a ty nikdo nepřinutí....Ani žádná smlouva.

Zebra 11.7.2008 14:54

Re: Vondra je idot a opilec - a navíc křivá huba chatrný charakter znamená

Kdyby byli všichni jako Vondra, je nám hej. Bohužel jsou i tací jako vy a to je nám ouvej.

petr 11.7.2008 14:53

Re: .....jakápak nepřiměřená

Milý Slávku, bezvojenské prostory, Helsinky atd. jsou hezké iluze stejně jako demokratizace Ruska. Jinak jak jistě chápeš, rovnoceným partnerem kterékoliv mocnosti být nikdy nemůžeme. Takže jde o to, s kým se budeme kamarádit. Já bych se kamarádil se svobodnou a demokratickou společností, kterou USA bezpochyby jsou. A to přes xxx výhrad, které každý k těmto "vykořisťovatelům" můžeme mít. Kamarádství je určitě lepší než nerozborné přátelství, které bývá často plné zrady.

Milota 11.7.2008 14:51

Tak pro dnešek se loučím a všem přítomným přeji hezký zbytek dne!

Svým V a skrytým i veřejným 8-o obdivovatelům přeji nádherný víkend, stejně jako celý nadcházející týden, pokud budou na dovolené, krásné počasí a vlahé dny těch nejkrásnějších zážitků.

No a těm ostatním přeji hezké zážitky nad knihou jejich Milovaného ROK PÁTÝ, zejména pak nad pasážemi na str. 5, 32, 78-79 a 116, v nichž se nás Vševědoucí zabývá svými vztahy k milované ženě či muži. ;-) 

Zebra 11.7.2008 14:51

Re: Co bude vysílat Janeček na své televizi?

TCo bude Janeček vysílat nemám tušení, stejně jako jsem doteď netušil, že nějaký Janeček nějakou televizi vůbec má, množí se to jako králící a kdo to má sledovat ?

Víc by mě zajímalo, co byste si Astonku počal, kdyby Paroubka nebylo ? Zatím to vypadá, že minimálně vaše písemná produkce by byla zcela vepsí, neb najít váš příspěvek, ve kterém by nebyl váš favorit zmíněn jeví se mi nemožným. A co vaše verbální produkce, taky samý Paroubek ? "Dobrý den, Malý Astone, jak vám dupou králící ? Jak by mohli dupat, nanejvýš skřípou hlodáky, vždyť ta svině Paroubek nás zaprodal ...!"

brána 11.7.2008 14:48

Re: Co bude vysílat Janeček na své televizi?

Já znám z ČT pouze velmi pozitivní reakce starostů.  A obyvatelé se velmi těší na čističku,  tak dlouho socany blokovanou. To žádný Moravcem manipulovaný rudý generál nemůže ovlivnit.

jap 11.7.2008 14:46

Re: Re: Re: Jape, cituju

tak především, cíle a účely jsou právní termíny (nakonec, teleologický výklad je na tomto založen). zkuste si o tom něco zjistit.

v tomto případě je účel pomoci, kterou je pomáhající stát povinen vykonat, součástí kolektivního závazku. tzn. pokud "pomůže" formou, která k zajištění stanoveného cíle nepovede, pak se nejedná o pomoc ve smyslu čl. 5 této smlouvy a tím ten stát tuto smlouvu poruší.

krom toho už jistě uznáváte, že něco pomáhající stát učinit musí. ne, že nemusí, jak jste původně tvrdil.

Dag Badman 11.7.2008 14:44

Re: blbost

no, já si celkem dobře pamatuju, jak jste se vztekal, když vás změřili. A překvapivě to nebylo 5m před cedulí konec obce ;-D

Bzuk 11.7.2008 14:43

blbost

zkušenost ukázala jednoznačné zneužívání této moci, kdy si obce z tohoto udělaly živnost. Umístění radaru 100 m za poslední dům, 5m před ceduli ukončující obec, mluví za vše ...

Dag Badman 11.7.2008 14:41

Re: Dagu

Ale jo, s tou rychlostí vám to věřím, vy silniční piráte ;-D;-D

Slávek Valašsko 11.7.2008 14:39

Re: Zebročumile

 Jedno je jisté tak neodposlouchavlala  ani   Stbé a nad tím by se měl současný demokratický, režim pravdy lásky a čestnosti reprezentovanými svými demokratickými institucemi  s požehnáním zahraničních patronů a školitelů zamyslet.  Hlavně že pro všechno máte zdůvodnění,v době vekého třesku jste  jeden přes druhého křičeli  a křísili myšlenky Masaryka  a co z té  proklamované čistoty zbylo. Jsme záhumenkem mocenských zájmu světového kapitálu, nikoliv   hospodářem a vládcem ve vlastní zemi, která ať chcem či ne je skutečně V/slovy srdcem Evropy.  A  takové odposlouchávaní občana to je též zvracením po tom co bylo malováno čí slibováno.

Bzuk 11.7.2008 14:39

Dagu

kdybych na vás měl čas (a taky náladu), mohl bych vám tu vpodstatě denně připomenout aktuální krok vlády, který je v souladu s mým zájmem a tudíž názorem (jen socialisté mlží, že zájem a názor jsou dvě různé věci). Jen třeba poslední dny - podpis radaru, zrychlení derelugalce nájemného, omezení pravomocí obcí měřit rychlost, atd., atd ....

Halladin 11.7.2008 14:39

Re: Re: Jape, cituju

Problém je ce smlouvě. Evropané chtěli bezpodmínečný závazek přijít napadeném na pomoc vším, co kdo má.

Pokud se třeba Američané rozhodnou, že stačí ústní nebo písemný protest, smlouva byla naplněna. Udělali, co považovali za nutné.

Cíle a účely nejsou určující - to není právní termín. Ve smlouvě jsou důležité konkrétní závazky stran.