27.4.2024 | Svátek má Jaroslav


Diskuse k článku

Nemravnost, ale platná

Hlas rozumu zazněl včera z Brna. Ústavní soud odmítl stížnost na rozhodnutí městského soudu v Praze, který zamítl návrh na zrušení voleb do pražského zastupitelstva. Stížnost podaly malé strany, jež se cítily být poškozené rozdělením Prahy na několik volebních obvodů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
P. Vandas 30.3.2011 16:56

Re: Kéžby navždy... Dzp.

Když jinak nedáte, komunisto.

V. Novák 30.3.2011 16:59

Nikdo nás za dveře neposílá.

Sami jsme se tam odebrali. Tedy naše vláda nás tam postavila.

M. Prokop 30.3.2011 17:03

Re: Nikdo nás za dveře neposílá.

A dobře udělala.

Ještě bych dal židli pod kliku.

S. Ševeček 30.3.2011 17:02

Re: Kéžby navždy... Dzp.

"EU začne v zemích, které se k němu připojily, hlídat výši mzdových nákladů ve členských státech ..."

Například v Německu či ve Francii?

K. Janyška 30.3.2011 17:04

Re: Kéžby navždy... Dzp.

EU je sprostým socialistickým zločinem těch států. kde má hnízdo. Tedy Německa a Francie... Dzp.

M. Prokop 30.3.2011 17:02

Re: Kéžby navždy... Dzp.

Hujer Palata z Lidovek se také může zvencnout.

Rozumně to popisuje doleji Robejšek.

P. Vandas 30.3.2011 17:13

Re: Kéžby navždy... Dzp.

 Robejšek se, zdá se, jeví jako moudrý muž. Je třeba, až budou volby do EP, na něj myslet.

V. Hajková 30.3.2011 17:16

Re: Kéžby navždy... Dzp.

Souhlasím-  je to skvělý článek!  Ostatně jako téměř  vždy co pan Robejšek  pronese!

P. Vandas 30.3.2011 13:55

Ne, že bych z toho měl velkou radost.

 Ale, je třeba konstatovat, že když jsem kdysi všem optimistům pravil, že "Kluk jeden ušatá" se udrží o mnoho déle, než je předpokládáno, potom na moje slova došlo. Pan Gelner , zdá se raději zmizel z diskuse. Pane Gelnere, kde jste?

V. Hajková 30.3.2011 14:20

Re: Ne, že bych z toho měl velkou radost.

Já tedy jsem  už dávno uznala  vaše názory   na kluka ušatého.  Po té  konferenci  35 státu  v Londýně- k Libyi, kdy jsem si poslechla  tiskovku  mohu říci, že jsem byla doslova  zděšená!  Myslím, že  ta situace je naprosto tristní- vždyt  ti  nejvyšší, co vždy vše tak vědí -  vědí prd  a evidentně   neví co dále!  Oni mu nabízejí  odchod  s poctami  a  na druhé straně je už rozjeto - soudní řízení proto  němu jako proti zločinci, což evidentně je!  Neuvěřitelná situace!

O. Kadlec 30.3.2011 14:30

Re: Ne, že bych z toho měl velkou radost.

No mně to tak neuvěřitelný nepřipadá - prostě se okolo něho semkly jeho jednotky a spřátelené kmeny. Taky ho mohli svrhnout, k čemuž nepochybně dojde, jen je otázkou kdy. Budoucnost nezná nikdo, ale vy ani pan Vandas neregistrujete, že v koncích a v bezradnosti je Kaddáfí a nikoli koalice proti němu. Ta je akorát nervózní z těch peněz co každý týden nasazení bude stát. Nervózní nejsou kvůli tomu parchantovi, ale kvůli vlastním voličům a opozici, ketrá se jednou probudí a bude chtít vidět účet.

V. Hajková 30.3.2011 14:45

Re: Ne, že bych z toho měl velkou radost.

Vážený- každý den čtu  hlavní  západní deníky-  a jejich  komentáře  i  s popisem jejich  novinářu v Libyi  k  denní vyhodnocení situace.  Nevím jak Vy!!  Co sledujete   více!  Pokud  jste  poslouchal tiskovku z Londýna-  a její  hodnocení  výsledku  novináři- uváděla jsem výše!  Ale to nemá cenu-  dál popisovat  s lehkostí jste přehlédl  duležité věci,  které jsem popisovala  a které dokládají zmatečné jednání, ze kterého se bude  koalice  s USA-  ANIŽ BY PORUŠILA MANDÁT - rady bezpečnosti  vyvlékat!

O. Kadlec 30.3.2011 14:55

Re: Ne, že bych z toho měl velkou radost.

No západní deníky...na to nemám čas ani chuť, a hlavně neumím západsky.

Dívám se na situaci s odstupem od denního programu a s využitím docela slušných znalostí historie. Jako co je možný a co ne.

Ale tím jsem se nestal věštcem! Já se netvářím že vím co se stane, já komentuji co vidím a vyhodnocuji to. Novináři mne moc nepletou, mne zajímají fakta.

P. Vandas 30.3.2011 15:22

Re: Ne, že bych z toho měl velkou radost.

 No vidíte, pane Kadleci, já ze stejné znalosti historie vyvozuji přesný opak. A novináři se též plést nenechám. Proto tvrdím, že podpora Kaddáfího je mnohem širší, než co tito novináři tvrdili. Předpovědi, že to má spočítané je sice možná, ale já si troufám tvrdit, že ti, kteří jsou na něm závislí, jsou silnější než jak se tvrdí.

O. Kadlec 30.3.2011 17:00

Re: Ne, že bych z toho měl velkou radost.

Ti co jsou závislí jsou ZÁVISLÍ. Na několika věcech: - míru v zemi, a penězích. Mír v zemi není a od finančních zdrojů postupně Muamara odřezávají. Velmi důležité bude, kdo ovládne Libyjskou ropu: to už se třikrát změnilo!

Základní fakta: - Libyi se nedá vládnout jinak než konsensem kmenů, a ten je fuč - jakákoli nová vláda se zadluží ropou, ale Muamarova vláda ztratila s politickými partnery i partnery obchodní, a zdá se že natrvalo. K tomu všemu se tam bude chtít vrátit asi milion lidí co přišli o živobytí. - moc každého takového ropného šejka je závislá čistě na mezinárodním uznání. Bez něho nemohou dýchat. A tohle není normální šejk, ale uzurpátor. Jeho legitimita byla vždy pochybná, a dnes má legitimitu nulovou. I u Arabů.

P. Vandas 30.3.2011 17:08

Re: Ne, že bych z toho měl velkou radost.

 to, že má nulovou legitimitu u Arabů mne ponechává v klidu. Z čeho usuzujetze, že je pro nás zajímavé, aby Arabové měli na veškerou ropu monopol? Kdo se tam dere k moci? Neinstalujeme si nakonec, za naše prachy, svého nepřítele, horšího než Kaddáfí?

O. Kadlec 30.3.2011 17:14

Re: Ne, že bych z toho měl velkou radost.

Arabové dávno nemají na všechnu ropu monopol. A jestli tam vyroste vláda nepřátelská - to je přece možný! Ale možných je dost věcí a to všechno nevíme.

P. Vandas 30.3.2011 17:21

Re: Ne, že bych z toho měl velkou radost.

Bohužel, slovo možné, je eufemismus. Nevidím tam žádného demokrata, ani střhu evropského, natož amerického. Takže budovat svobodnou Libyi s šíitskými fundamentalisty s načí podporou, je holá blbost.

O. Kadlec 30.3.2011 17:34

Re: Ne, že bych z toho měl velkou radost.

Oddělme prosím vaše strachy od toho, co se skutečně děje.

Dále: pochybuji z tohoto vyjádření, že víte co je to šíitský fundamentalista. Je to totiž protimluv.

Dále: MY nepotřebujeme v Libyi žádné demokraty. Nejsme Libyjci. V Libyi potřebujeme pouze slušnou a legitimní vládu - ta tam ostatně před Muamarem byla - která zajistí bezpečnost pro zahraniční pracovníky, která bude přátelská k investorům, byť podle muslimských pravidel (které jsou možná lepší než ty naše), a která dokáže zřídit a zaplatit fungující pobřežní stráž.

Dále: Libyjci budou chtít totéž a ještě víc: slušnou státní správu. Demokracie? Tomu přivykají arabští přistěhovalci v Evropě. Nemáme důvod to vyžadovat v Libyi. To nechme na nich.

P. Vandas 30.3.2011 19:20

Re: Ne, že bych z toho měl velkou radost.

No vidíte, pane Kadleci, leze to z Vás pomalu, ale nakonec srozumitelně. Takže, Vy žádné demokraty podle Vás nepotřebujete, potřebujete pouze slušnou vládu, legitimitu jí samozřejmě už dodáte Vy. Zajistí ty pracovníky vrtů podle muslimských pravidel, která jsou lepší, než ty naše a ode mne čekáte, že tomu budu tleskat.  A na nich, jsme to měli nechat od samého počátku.

O. Kadlec 30.3.2011 19:41

Re: Ne, že bych z toho měl velkou radost.

Proč byste měl tleskat? Jen si nenechte zkreslit ponětí o tom, co se děje. Chce to prostě úvahu.

Jak jste přišel na to, že JÁ dodávám někam legitimitu? To je přece věc Arabů, v první řadě těch v Libyi, a také je to věc západních velmocí. Ale rozhodně to není věc nějakých soukromníků uprostřed Evropy.

"A na nich, jsme to měli nechat od samého počátku" - jo, to platilo čtyřicet let, ale už to skončilo, protože nejsou schopni se slušně dohodnout.

Ale stále je to na nich, evidentně se spojenci pouze rozhodli zabránit vůdci aby zmasakroval všechny co už nechtějí být vedeni. Moc se citově angažujete - a to na straně odporné. Lepší je dívat se oč spojencům jde. I když můžete mít pravdu, že to bude horší. Možná taky ale lepší. V žádném případě se nesnažím věštit budoucnost. Já se snažím rozumět.

R. Tesařík 30.3.2011 14:38

Re: Ne, že bych z toho měl velkou radost.

od začátku říkám, že je to matlácká akce , kterou spískal ten potrhlý trpasličí francouzský Maďar...nebo maďarský Francouz?

P. Vandas 30.3.2011 14:44

Re: Ne, že bych z toho měl velkou radost.

 Mne jen neustále překvapuje, že to co vidím od sebe z Dobříše, nevidí ani Sarkosi ani Obama. To přece není tak složité, mít lepší informace než já. Tak proč na ty informace nedbají?

R. Tesařík 30.3.2011 14:48

Re: Ne, že bych z toho měl velkou radost.

páč Obama je sociální inženýr a Sarkozy potrhlý ambiciozní a velmi zbrklý trpaslík.

K. Janyška 30.3.2011 15:36

Re: Ne, že bych z toho měl velkou radost.

Pánové, motorem aktivity v arabském světě není ani Sarkozy ani Obama, ale civilizace a nové generace Arabů ! Věřte tomu... Dzp.

P. Vandas 30.3.2011 15:43

Re: Ne, že bych z toho měl velkou radost.

 Ale to rád souhlasím, avšak má mnoho podob, ta nová generace Arabů. Jaká bude? Chalifát? Od Pakistánu po Španělsko? Pod vedením šíitských duchovních?Vae victis! Peršané!!!!

R. Tesařík 30.3.2011 16:00

Re: Ne, že bych z toho měl velkou radost.

ale jo..Jenom ti dva matlají a patlají.

K. Janyška 30.3.2011 16:36

Re: Ne, že bych z toho měl velkou radost.

Ano, matlají a patlají... Dzp.

J. Anděl 30.3.2011 15:54

Re: Ne, že bych z toho měl velkou radost.

To je provokativní otázka.

Snad že oni nejsou hybately, nýbrž vykonavately energií světa. Oni nemají svobodnou vůli jednat dle svého uvážení. Čím výš člověk je, čím je zapojenější do událostí světa, tím menší má možnost vzepřít se.

Ne že by to nešlo. Chci říct, že výšce pozice odpovídá síla tlaku "okolností".