19.4.2024 | Svátek má Rostislav


Diskuse k článku

Nemravnost, ale platná

Hlas rozumu zazněl včera z Brna. Ústavní soud odmítl stížnost na rozhodnutí městského soudu v Praze, který zamítl návrh na zrušení voleb do pražského zastupitelstva. Stížnost podaly malé strany, jež se cítily být poškozené rozdělením Prahy na několik volebních obvodů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Anděl 30.3.2011 10:04

Re: pani Goldbergova

Nechci se dotknout Vás, ale při zadání "bakala zivotopis" mohu tak maximálně zjistit, co je to za báječný životopis ;-).

Jaký je to člověk se z toho asi nedozvíme. Čímž ho nesoudím, protože mě nezajímá (vím, že se o něm mluví, ale je mi nějak lépe, když netuším, o koho jde).

V. Hajková 30.3.2011 10:26

Re: pani Goldbergova

Vy  jste si  jej přečetl??   Ano- nemužete jej soudit, když o něm víte  velké kulové!

J. Anděl 30.3.2011 10:37

Re: pani Goldbergova

No tak jsem si ho přečetl, abyste neřekla.

Tak co jsem se o něm dozvěděl jako o člověku? Nic moc a většinu si musím domýšlet z vyjmenovaných dosažených výsledků. Že byl v osmnácti odvážný, měl vizi a v časech studií (a nejspíš i potom) byl zřejmě nesmírně pracovitý, houževnatý a cílevědomý.

Vím, že tohle jsou hodnoty, které leckomu stačí k tomu, aby někoho považoval za dobrého člověka. Protože já osobně ani po přečtení toho životopisu nevím, jaký je člověk (a ani jsem to neočekával, vždyť já přece vím, co se píše doživotopisů), i nadále ho nebudu nijak posuzovat.

J. Václavíková 30.3.2011 10:40

Re: pani Goldbergova

Velmi moudré stanovisko!

P. Hofman 30.3.2011 8:45

ÚS rozhodl moudře

Když se hroutil tábor socialismu, tak jsem z ciziny s hrůzou sledoval, jak to už všude prasklo, jen u nás pořád nic. Prostě jsme čekali až nám někdo tu svobodu naservíruje na stříbrném tácu. Nebýt studentů a 17.listopadu kdo ví, jak dlouho by to bývalo ještě trvalo.

Teď je v obdobné situaci Praha. Zase se čekalo, že za nás pražany to vyřeší nějaký kouzelný dědeček Ústavní soud. Nevyřešil a podle mně je to dobře.

Volby byly jednoznačně zmanipulované ODS, o tom není dnes už pochyb, ale ta šance po tomto ústavním nálezu je jinde. Jestli se nám nelíbí, co s námi modro-oranžoví lumpové celá léta dělají, tak je holt příště nevolme. A to tak, aby mohli sestavit maximálně koalici ovládající veřejné záchodky, ne radnici. Obelhali všechny i po volbách, dohodnuti byli dopředu a oranžády si dovolily dokonce veřejnou defenestraci svého lídra, který sliboval změnu. Nic odpornějšího už u politické strany v povolebním období neexistuje.

Poděkujme tudíž Ústavnímu soudu, že nám dal šanci stát se konečně dospělými a hledejme pomocnou ruku na konci svého ramene.

V. Hajková 30.3.2011 8:51

Re: ÚS rozhodl moudře

Jsem si  na 100%  jistá, že jste neposlouchal  zduvodnění  ustavního soudu!  Jinak byste tu  nekrákoral  jako vždy ptákoviny!

P. Hofman 30.3.2011 8:53

Re: ÚS rozhodl moudře

Mně stačí, že jste ho poslouchala vy, paní Hajková, neb tak jako vy, bych tomu já stejně neporozuměl a vaše vysvětlení tudíž pro mne bude přímo řečí Boží.

K. Janyška 30.3.2011 8:52

Re: ÚS rozhodl moudře

Hofmane, nemohu než znovu opakovat,  že jste naivní nezorientovaný dětina... Dzp.

P. Hofman 30.3.2011 8:55

Re: ÚS rozhodl moudře

Chápu váš nesouhlas s mými názory a jsem tím velmi potěšen.

K. Janyška 30.3.2011 9:18

Re: ÚS rozhodl moudře

S Vašimi názory může souhlasit jen nějaký moc veliký dětina... Dzp.

J. Hejna 30.3.2011 9:53

Re: ÚS rozhodl moudře

Pane Janyško,

umíte také napsat něco, aniž byste někoho dětinsky napadal?

J. Václavíková 30.3.2011 9:56

Re: ÚS rozhodl moudře

Pane Hofmane, souhlasím s Vámi, jen bych ještě dodala, že je dětinské očekávat od soudu (jakéhokoliv) spravedlnost, on může jen určit, jak je to podle zákona. Na spravedlnost je jiná instance :-)

J. Václavíková 30.3.2011 9:58

Re: ÚS rozhodl moudře

A ještě dětinštější je napadat za rozhodnutí US a hrozit mu omezením pravomoci.

P. Hofman 30.3.2011 10:09

Re: ÚS rozhodl moudře

Je to přesně tak, jak píšete, paní Václavíková. Za spravedlnost se musíme rvát denodenně sami. Jestli někdo hrozí ÚS omezením pravomocí, tak patří na Sibiř a ne do Evropy. Takové exoty je potřeba bedlivě sledovat, neb se mohou stát zemi nebezpeční.

D. Polanský 30.3.2011 8:01

U Ústavního soudu rozum, kdepak!

Jen a jen pragmatická politická rozhodnutí. Určitě někteří diskutující řeknou, že všichny strany  měly stejné podmínky. Neměly.

Je to jako když někdo řekne, že dítě Bakaly má stejné podmínky a šance pro budoucnost jako dítě běžného zaměstnance. Nemá.   

V. Hajková 30.3.2011 8:11

Re: U Ústavního soudu rozum, kdepak!

To je ale  nesmyslné srovnávání!!  Koukám, že Vám uspěšný p. Bakala  leží nějak v zubech.

B. Hudzieczek 30.3.2011 8:19

Re: U Ústavního soudu rozum, kdepak!

Nejde o jeho úspěšnost nýbrž o jeho nemravnost.

R. Tesařík 30.3.2011 8:23

Re: U Ústavního soudu rozum, kdepak!

a ta spočívá v čem??

B. Hudzieczek 30.3.2011 8:27

Re: U Ústavního soudu rozum, kdepak!

V jeho poměru ke svým zákazníkům - nájemníkům bývalých RPG bytů. V Ostravě a okolí je jich na tisíce.

R. Tesařík 30.3.2011 8:30

Re: U Ústavního soudu rozum, kdepak!

vy o tom víte něco přesného, nebo je to agentura JPP? Navíc , nesmyslná diskuze.

L. Brabencová 30.3.2011 8:32

Re: U Ústavního soudu rozum, kdepak!

něco četl v RP.

B. Hudzieczek 30.3.2011 8:39

Re: U Ústavního soudu rozum, kdepak!

zkuste si tom něco zjistit, média toho byla svého času plná.

Nemám nic proti úspěšným lidem, ale ne když svůj profit znásobují na úkor jiných. Pan Bakala v tom nejede sám, protože mu nahrála státní byrokracie, ale na podstatě hyenismu věci to nic nemění.  

V. Hajková 30.3.2011 8:35

Re: U Ústavního soudu rozum, kdepak!

Vážený- to pláčete  na nesprávném hrobě!  Obratte se na  p. Sobotku  ten udělal tak špatnou  smlouvu  ale už pro prvního kupujícího  OKD-  kam zahrnul i byty. To pak  od p. Koláčka koupil p. Bakala .  A nejsou to zákazníci p. Bakaly  ale jeho nájemníci.  Když chcete  o něčem tlachat zjištujte si skutečnosti!  Je zajímavé,  že pro tuto zmršenou smlouvu   jsou už na Sobotku  podaná 2 trestní oznámení- Ale nebojte  Sobotka se z toho vykroutí -  že vše bylo v dobrém umyslu!

B. Hudzieczek 30.3.2011 8:40

Re: U Ústavního soudu rozum, kdepak!

Nájemník je jiné označení zákazníka.

L. Brabencová 30.3.2011 8:23

Re: U Ústavního soudu rozum, kdepak!

Můžete to napsat konkrétněji?

V. Hajková 30.3.2011 8:25

Re: U Ústavního soudu rozum, kdepak!

Když už někoho nazvete nemravým- řekněte také  proč!! 

A. Goldbergová 30.3.2011 8:31

Re: U Ústavního soudu rozum, kdepak!

To je přeci jasné, má víc než pisatel. Dítě se narodilo v bohaté rodině, tudíž má genetické dispozice pro nemravnost.

E. Heusinger 30.3.2011 9:40

Re: U Ústavního soudu rozum, kdepak!

Nikoliv genetickými dispozicemi, ale výchovou. Nepopírám výjimky.

Citát klasika: "Za každým velkým bohatsvím je zločin".

F. Šimek 30.3.2011 8:34

Re: U Ústavního soudu rozum, kdepak!

ještě včera jste mne nazvala hnusným bolševikem. Váš ubohej komunistickej slovník, dneska ne-komunistickej o něčem svědší. Musím vám zopakovat, že NIKDO v naší rodině v KSČ nebyl!!! Je legrační, že vám nevadí opo-smlouvy! Určitě jste volila ODS! Proč ale nadáváte socanům do bolševiků, ví jen bílej tesák. Víte vy, že taky ty hnusný bolševiky volíte. Čest vaší práci!

K. Janyška 30.3.2011 8:54

Re: U Ústavního soudu rozum, kdepak!

Byl. To je nemožné ! Podívejte se pozorněji... Dzp.