18.5.2024 | Svátek má Nataša


Diskuse k článku

Ne íránskému jadernému programu

Nadále bude platit sedmnáct let starý zákon, zapovídající dodávky technologií pro íránský jaderný program. Írán je dnes vnímán jako vůbec největší bezpečnostní hrozba v globálním měřítku.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
V. Klepetko 9.9.2017 19:21

Re: Mohl by Babiš řídit vládu z polského exilu? :-)

Dobrou chuť! Dnes jsem surově ztrestal LIDL a odpoledne pak prohlížel sbírky zbraní masového vraha (zvěře) z Konopiště, vlastněného jeden čas středivěkým Babišem - Albrechtem z Valdštejna, takže později večer určitě přihodíme pár slov:-)))

M. Mařák 9.9.2017 19:39

Re: Mohl by Babiš řídit vládu z polského exilu? :-)

Manželka koupila tlusté pláty krkovičky na grilování, no a já chtěl maso na řízky. Tak jsem je rozmlátil a rozklepal a jsou zhruba velké jako USA. No, dopékám je hodinu v troubě mezi chleby dle receptu maminky šéfkuchaře Punčocháře. Je to fakt dobrá vychytávka.

Teď jdu pomalu dělat brambory a tak, jasně, později zase pokecáme.

V. Klepetko 9.9.2017 19:46

Re: Mohl by Babiš řídit vládu z polského exilu? :-)

Nuž dobrá. Já jsem si dal v Staré Myslivně výborného bažanta, takže na jídlo nemám ani pomyšlení. Rád ale sbírám dobré recepty, takže to vyřešíme mailem!

M. Mařák 9.9.2017 19:52

Re: Mohl by Babiš řídit vládu z polského exilu? :-)

https://ona.idnes.cz/rizky-jan-puncochar-0qc-/recepty.aspx?c=A141128_131114_recepty_haa

V. Klepetko 9.9.2017 19:56

Re: Mohl by Babiš řídit vládu z polského exilu? :-)

Díky!

P. Bolec 9.9.2017 19:40

Re: Mohl by Babiš řídit vládu z polského exilu? :-)

Nemusíte ! Dnes stačilo !

V. Klepetko 9.9.2017 19:54

Re: Mohl by Babiš řídit vládu z polského exilu? :-)

Martin Andreje prostě nemiluje, ale s tìm nic nenaděláme...

Pro mě osobně celé to účelové trestní stíhání situaci zjednodušilo a jsem vlastně rád - už nemusím přemýšlet ani o jeho "mouchách", ani o programu. Beru ho prostě jako "nespravedlivě stíhaného" - a jako takového ho podpořím bez váhání a bez podmínek!

A doufám, že i jeho rodina bude v pořádku - tu buzeraci si nezaslouží ani náhodou!

J. Kanioková 9.9.2017 19:59

Nespravedlně stíhaného ??? Ha ha ha

Jo, vyčůránci umějí budit v okolí dojem, jací jsou chudinky oběti. Mají to zmáklé..

Víte, na Pečinku dám, vážím si ho. -

Babiš brutálně zastrašoval policii měsíce před stíháním, Moniku do kauzy navezl, říká Pečinka - http://video.info.cz/strunc/babis-brutalne-zastrasoval-policii-mesice-pred-stihanim-moniku-do-kauzy-navezl-rika-pecinka-15554.html

V. Klepetko 9.9.2017 20:19

Ano. Nespravedlně stíhaného!

Já to nehodnotím. V předvolebním období nemám tendenci věřit politickým komentátorům. Poslouchám jen hlas vlastního svědomí! Hvězdné nebe nad námi - a morální zákon v nás, to je podstatné! Ne to co někdo někde řekne nebo napíše!

Dle mého nejlepšího svědomí soudím, že Andrej Babiš čelí nepoctivým soupeřům a nekorektním metodám , a proto si on i jeho rodina zaslouží veřejnou podporu!

Můžete mít jiný názor - a smát se Vám nebudu.

H. Balzám 9.9.2017 20:12

Re: Mohl by Babiš řídit vládu z polského exilu? :-)

Doufat můžete, to vám nikdo nebere. Já zas doufám, že tu parazitickou špínu zavřou do báně, až zčerná. Takový je život - doufat můžeme oba...

V. Klepetko 9.9.2017 20:28

Re: Mohl by Babiš řídit vládu z polského exilu? :-)

Autor článku má asi stejná očekávání, jako vy. Nenávist musí hodně bolet,... Ale neodpověděl jste na otázku v nadpisu:-)

H. Balzám 9.9.2017 20:51

Re: Mohl by Babiš řídit vládu z polského exilu? :-)

Ano, často se setkávám s tím, že lidé označují za nenávistné názory, které jim nevoní. Třeba podporovatelé různého vymazávání křížů jsou tím proslulí :-)

V. Klepetko 9.9.2017 21:28

Re: Mohl by Babiš řídit vládu z polského exilu? :-)

To máte pravdu. Všimněte si, že slovo "nenávist" jsem v té třídenní diskusi o LIDLU nepoužil v tech asi padesáti glosách ani jednou! Tam šlo o (nejspíš neúmyslné) mrzačení abstraktního náboženského symbolu, což se mohlo třeba někoho dotknout. Zde ale nejde o symbol, ale o člověka!

Takže asi nejsem dost empatický, ale co cítíte k člověku, kterého označujete za "parazitickou špínu" v tu chvíli, když

"doufáte, že zavřou do báně, až zčerná"? Nedokážu si to představit - sám jsem za celý svůj život nìkdy nic takového nepřál, a to ani lidem, co okradly MĚ OSOBNĚ. Jeden čas jsem nenáviděl exmanželku, a ještě po letech vzpomínám, jak to byl únavné, vyčerpávající a jak to bylo destruktivní...

Z Vašich slov jsem vycítil velkou zášť. Láska v tom nebyla. Ale možná je to jen letmý dojem a ten Andrej Vás emočně nijak nezatěžuje...

J. Vobr 9.9.2017 19:18

Apoštol Klepetko se předávkoval !!!

Sněží !!!

:-)))

V. Klepetko 9.9.2017 19:24

Ni:-)))

Pravím Vám - smažte řízky na dobrém sádle a dojdete poznání; -)))

J. Vobr 9.9.2017 19:53

A CO TEPRVE KOBLIHY NA SÁDLE !!!

Před tím ponořené do českého rumu !!!

LAHŮDKA !!!

V. Klepetko 9.9.2017 20:10

Re: A CO TEPRVE KOBLIHY NA SÁDLE !!!

Amen, Amen, pravím vám - kdo prostou koblihu rozdá, ten v sobě ji najde nasáklou rumem a na sádle zasmáhlou! :-)

M. Mařák 9.9.2017 18:59

Mussolini o globálním kapitalismu

"Začíná éra kartelů, syndikátů, konsorcií a trustů... Můžeme říct, že v Evropě a v Americe se tyto síly tak charakteristické pro kapitalismus rozvinuly ve všech sférách ekonomického života společnosti. Co to však způsobilo? Konec svobodné konkurence. Zúžilo se cenové rozpětí, kapitalistické podniky zjistily, že je mnohem výhodnější se domluvit, spolčit, nebo přímo sjednotit za účelem rozdělení trhu a zisku než proti sobě bojovat. Zákon nabídky a poptávky přestal být dogmatem, neboť kartely a trusty na nabídku i poptávku mohou působit. Celá ta trustová a sjednocená kapitalistická ekonomika se nakonec obrací na stát, aby ho požádala o celní ochranu. Svobodný trh, jenž je vlastně jen rozšířením liberální ekonomické doktríny, byl utlučen k smrti.

Přišla válka. Kapitalistické podniky se po válce a v jejím důsledku propadají do inflace...... Dimenze podniků přesahují lidské možnosti, v minulosti duch ovládal hmotu, dnes je to hmota, kdo ohýbá a ujařmuje ducha...Superkapitalismus se dostal do fáze, ve které čerpá inspiraci a ospravedlnění z jediné utopie, z utopie nekonečného konzumu. Jeho ideálem bude standardizovat lidský rod od kolébky až do hrobu. Superkapitalismus by chtěl, aby se všichni lidé rodili ve stejné velikosti, což by umožnilo výrobu uniformních kolébek, přál by si, aby děti vyžadovaly stejné hračky, aby lidé byli oblečení do stejné uniformy a všichni četli stejnou knihu, aby se všem líbil stejný film a aby všichni toužili po tom, co bychom mohli nazvat užitkovým automobilem..."

M. Mařák 9.9.2017 19:02

Re: Mussolini o globálním kapitalismu

"...Ve kterém momentě přestává být kapitalistický podnik ekonomickým jevem? Přesně v tom, kdy ho jeho velikost přinutí, aby se stal jevem sociálním a kvůli vzniklým potížím se střelhbitě vrhá do náruče státu. V momentě, kdy se rodí a nabývá na stále větší důležitosti tzv. státní intervence... V dnešní době neexistuje jediná ekonomická doména, ve které by stát nesměl zasáhnout. Jestliže, jedná se jen o čistou hypotézu, bychom chtěli věřit kapitalismu v této jeho poslední fázi, tak nás naše víra dovede ke státnímu kapitalismu, což je vlastně jen převrácený státní socialismus. Jejím výsledkem bude tak, či onak zbyrokratizování národní ekonomiky. A v tom všem se odráží krize kapitalistického systému viděno prizmatem univerzálního významu."

Benito Mussolini, L ́état corporatif (Korporativní stát), Vallecchi editeur Florence, 1938, str. 15-22"

R. Fiala 9.9.2017 18:58

Neff se občas vydá na opravdu smělé slovní výlety

Teď se ale zase zařadil když nás informuje, že Írán představuje největší hrozbu, protože chce (nikoli jen slovně nebo dosavadními drobnými šťouchanci) zničit Izrael. Putin, Pákistán či Severní Korea, které už jaderné zbraně mají, to je proti tomu prd. Dokonce přišel na to, že IS vlastně slouží Iránu. Takže se musíme ještě více přimknout k USA, Saúdské Arábii a dalším našim blahým spojencům, aby nám Izrael zůstal zachován. Tak si představuji jak by asi Irán na po zuby vyzbrojený židovský stát zaútočil. Ono je možné, že ho ovládají podobní šílenci jako ten Kim. Ale také je možné, že nás západní, především anglosaské média, která téměř výhradně citujeme, o Iránu neinformují tak zcela úplně a pravdivě. Skoro bych řekl, že to není možné ale jisté.

K. Berka 9.9.2017 18:16

Live

Na Floridě to začíná foukat, hle :

http://www.earthcam.com/usa/florida/miamiandthebeaches/?cam=miamibeach2

M. Berka 9.9.2017 18:12

Norským hajzlům děkujeme...

http://zpravy.idnes.cz/bratri-michalakovy-dedecek-zemrel-kontakt-fih-/domaci.aspx?c=A170909_152416_domaci_dtt

M. Mařák 9.9.2017 18:23

Stejní hajzli jako Britové,

kteří odsoudili vraha Poláka na pár let vězení a vraha občana ČR, té pod-země, propustili na svobodu.

E. Erat 9.9.2017 18:38

Re: Stejní hajzli jako Britové,

No, kritizovat stát podle výroku jednoho soudu, který je zcela nezávislý může opravdu jenom truhlík. Všude soudy a lidé chybují. Británie je kolébkou demokracie, světu dala již v roce 1215 zásadní dokument Magna charta libertatum z kterého vychází i např. ústava USA. A to, že je to demokratický stát dostatečně prokázala, když dala možnost občanům vyjádřit se v referendu o opuštění EU.

M. Mařák 9.9.2017 18:45

Re: Stejní hajzli jako Britové,

Z nějakého důvodu jste to samé zapomněl napsat pod pana Berku.

J. Kanioková 9.9.2017 19:24

Soud nezávislý i na zákonech ?

Nebo - jaké ty zákony tedy jsou, když můžou vynášet takové nefér rozsudky.

M. Mařák 9.9.2017 20:04

Re: Soud nezávislý i na zákonech ?

V anglosaském světě funguje jiný právní systém, než na evropském kontinentě. Je to dáno historickým vývojem obou území. U nás na kontinentu převládá juspozitivismus, tedy právní pozitivismus, v anglosaském světě jusnaturalismus, tedy právo přirozené. V Británii tedy není tak důležité platné právo, které odsouhlasili poslanci v parlamentu, soudce vyhledává právo. Britové nemají ani ústavu.

Je to ale na dlouhou a technickou debatu, která se týká i EU a brexitu, tedy neslučitelnosti kontinentálního a anglosaského pojetí svobody občana a podobně...

J. Kanioková 9.9.2017 19:09

Norové jsou zrůdy !

Ovšem... hlavně, že je Norsko "demokratický" stát, a že nám cpe "norské fondy" ! Bestie ! Nepochybuji, že tato kauza dědečkovi ke zdraví nepřispěla..

4.9.2017 - Česko dostane z Norských fondů pět miliard na podporu lidských práv či inkluzi Romů - http://jdem.cz/debtb5

M. Pivoda 9.9.2017 18:07

Byl Neff zbaven českých občanských práv zanesením na seznam?

Neff: "... ukázat prstem, označit a zanést na seznam. To je gusto!"

Mnoho povyku pro nic!

M. Berka 9.9.2017 17:50

Souhlas s Astonem

Ano, dobroser alias pravdoláskař je totožný s fašistou. Není mezi nimi žádný rozdíl, pouze jeden má znaménko PLUS a ten druhý MÍNUS...