21.5.2024 | Svátek má Monika


Diskuse k článku

Mýto pro kozu

Jedni o voze, druzí o koze, tak by se dal stručně shrnout výsledek řízení antimonopolního úřadu ve věci tendru na dodavatele mýtného. Antimonopolní úřad dospěl k závěru, že při výběrovém řízení byly dodrženy zákony. Jenže to, co budí pochybnosti, je samo zadání soutěže.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
ziralek 28.1.2006 13:47

Re: Re: Zírálku,

jsem normalne placeny. po fuskach nechodim. na to neni pres sezonu cas a v  zime jaka je ted, ta prace stoji za houby.
kapitán 28.1.2006 13:57

Re: Re: Re: Zírálku,

A vám by nevyhovoval minimální zdaňovací paušál a nulové účetnictví.
Je pravda, že i za ODS bylo vedení živnosti pro zednika SLOŽITÉ, a proto se raději nechávají zaměstnávat. 
ziralek 28.1.2006 14:19

Re: Re: Re: Re: Zírálku,

viz vise. dane.
Oteplovač 28.1.2006 13:34

Ostatně soudím

Že jediná rozumná a prospěšná věc, kterou lze s antimonopolním úřadem učinit, je zrušit jej bez náhrady. Je to jen nástroj socialistů ve všech zemích a stranách, kterým zamatlávají průšvihy, které svými činy (regulace, příděly ...)  způsobují.  
ibn 28.1.2006 13:55

Jo, tuhle

martin tam taky 28.1.2006 13:20

Odstoupení

počkejte do pondělka, dneska se nikdo nic nedozví. Jestli má ODS tak blbé manažery a právníky, to se teprve uvidí. Byla objednána služba, kdo ví jak (já ne)? Jak byla uzavřena smlouva a v jaké formě? Bylo v ní pamatováno na odstoupení nebo na odmítnutí objednaného? Dá se uplatnit obecné ustanovení o odstoupení? Je tam sjednaná sankce a komu a kolik a za co? Vím jen tolik, že ODS vytroubila akci, kterou předvedla pro media a pak už jen zprávy o odmítnutí. Proč si ty plakáty nevzalo pár pražských dobrovolníků na klacku před budovu. Kameru k tomu a anketu pro kolemjdoucí. Zásah Policie? Prý před budovu přišli povzbudit sociální demokrraty voliči. Bylo jich deset. Ty nikdo nevyhodil a novináři s nimi dokonce udělali rozhovor.
onlooker 28.1.2006 13:27

Re: Odstoupení

No jo, ale nebyla by to nepovolená demonstrace? V Letech taky o moc víc lidí nebylo, ale měli to ohlášený.
Vlasta(on) 28.1.2006 13:34

Re: Odstoupení

Nebyly to obyčejné plakáty. Mělo to být prosvíceno nebo tak nějak a tyky dost velký. A bylo to předem zaplacený.
Sakra, to je opravdu jako by do hospody přišel cikán, zaplatil si pivo u číšníka a pak mu majitel řek aťz vypadne, že cikánům nenalejvá.
Do........ kde to jsme!!!!!!!
kapitán 28.1.2006 13:36

Re: Re: Odstoupení

Jo NEVIDITELNÁ (paroubkova) RUKA trhu zapracovala.
ziralek 28.1.2006 13:54

Re: Re: Re: Odstoupení

ze by chvala? ten preci zadny trh nema.
divana 28.1.2006 13:26

Re: Tohle

je tam hezké "zmařila" :        Plán ODS zesměšnit dnešní zasedání sociální demokracie zmařila soukromá reklamní firma Euro AWK
Foundryman 28.1.2006 13:16

Zírálku,

jestli to nebude tím, že reakce odpovídají deklarované úrovni tazatele :-)
ziralek 28.1.2006 13:24

Re: Zírálku,

ja to napsal slusne. porad ze si delam srandu.tak jsem to skusil jinak. ta uroven je opravdu videt. treba sumavak s tou oranzovou. jako by si ji tam neprimalovali ods taky.
Šumavák 28.1.2006 13:38

Zírálku, pkud se Ti nelíbí oranžová, máš problém !!

Ale já za to nemohu.
Foundryman 28.1.2006 13:14

Ad Vlasta(on)

Já bych řekl, že to za ODS dojednával někdo rozumu mdlého, jinak by tak nemohlo dopadnout.
ziralek 28.1.2006 13:14

nemusite se obavat, dost se namakam a o deti se taky umim postarat.

ale tech argumentu. po hlave, gorila, liny, buraky. pry mel driv prs vetsi uroven. to jako s vami? valim se po koberci, rvu smichy. jak ty vtipky, z bilbordu. co bych taky cekal.
maYda 28.1.2006 13:36

Re: nemusite se obavat, dost se namakam a o deti se taky umim postarat.

Až odpadnou drobní stavebníci,  kteří nebudou mít na zvýšenou DPH, tak se nenamakáte.
Podrobnosti níže.
Prostě se bude stavět míň, s tím nic nenaděláte.
onlooker 28.1.2006 13:13

nic není tak jednoduché jak se zdá

Ten satelitní systém nemusí čekat na družice Galileo, zatím mu stačí americké družice GPS - tak taky běhá ten systém v Německu. Hlavní rozdíl je v krabičkách do auta. Ten "Kapschův" systém má levnou primitovní karabičku, kde je uložena pouze SPZetka a údaj, kolik peněz držitel má na kontě (ani baterii to mít nemusí). Když projede branou tak ta si stáhne oba údaje, které se přenesou z brány do centra, kde se ke každé SPZ kalkuluje, kudy projela a kolik zaplatí. U satelitu je to mnohem složitější krabička. Musí mít batwerku a složitou elektroniku, která přijímá opakovaně po několika vteřinách údaje z družic (to je pouze údaj o čase v době vysílání a o poloze dané družice). Pak krabička pomocí složité matematické funkce propočítá z údajů z několika družic, polohu kde se nachází a porovná to s mapou zpoplatněných silnic, kterou má v paměti. Když je na zpoplatněné silnici, zaznamenává si to. Na silnici pak jsou taky brány (ale je jich jen pár). Ty vyzvou krabičku, aby vyslala údaje ze své paměti (pomocí signálu mobilního zabudovaného GSM spoje). No a v centrále se pak ukládá, kolik km auto projelo. Je to tedy mnohem složitější systém s drahou krabičkou a proto v Německu povolili, že se smí jezdit bez ní a platit ve speciálních peněžních automatech před vjetím na trasu. Aby někdo nejel bez zaplacení, musí k tomu být náročný kontrolní systém (pevný i mobilní v autech), kde se ověřuje, zda auto, které projelo, má předem zaplaceno nebo má v provozu krabičku.
vita 28.1.2006 14:45

Re: nic není tak jednoduché jak se zdá

Zatímco mikrovlnný systém má na kontrolu brány, scanner zjistí, že se cosi blíží, že to cosi je dost velké na to, aby mělo být zpoplatněno a poptá se "Máš krabičku? Kdopak jsi?". Když dostane odpověď, je spokojen a zaúčtuje, když nedostane, sejme přijíždějící "něco" kamerou pokusí se přečíst SPZ a bonzne příslušnému dozorčímu. A když dozorčí zjistí, že se skutečně blíží mrcha černý amión a ne vysokopřeložený vozík se slámou, tak zahájí policejní manévry. Výsledek je ten, že Rakušáci skásnou skoro každýho, zatímco Němci zdaleka ne. A to Němci za mnohem větší peníze a za pokřiku ochránců osobních údajů, že zřídili Velký Voko.
Vlasta(on) 28.1.2006 13:10

Může mi tady

někdo vysvětlit, jak ta agentura mohla odmítnout dohodnutou práci? Vždyť je to sakra diskriminace toho nejhrubšího zrna. Včera, když jsem sem občas nahlédl, tady někdo argumentoval, že obchodník může prodat nebo neprodat jak chce. Ale to přeci není pravda. Ať skusí hospodský neprodat cikánovi pivo! A tohle sice není diskriminace na základě rasy, ale je na základě politického přesvědčení.
Já se přiznám, že mě to vysloveně šokovalo. V prvé řadě ta skutečnost a za druhé, že to ODS neměla "pojištěný".
To by se ale mohlo stát, že ODS nikdo před volbama nevyvěsí ani jeden billboard!
Vlasta(on) 28.1.2006 13:12

Re: Může mi tady

do........... zkusí
jura-p 29.1.2006 17:02

Re: Může mi tady

Vlasto, to jako myslíte zaplatit reklamní kampaň na bilbordech dvakrát? Nebo jak jinak myslíte to "nepojistila"?
Šumavák 28.1.2006 13:02

ČSSD mění barvu na oranžovou.

Ano, taková už v Evropě je . Haiderovo svobodní! Svůj k svému?
Rpuť 28.1.2006 12:53

divano - plakáty nebudou. Firma, která je měla instalovat, ODSTOUPILA od smlouvy.

kapitán 28.1.2006 12:56

Re: divano - plakáty nebudou. Firma, která je měla instalovat, ODSTOUPILA od smlouvy.

To je fakt k smíchu :-)))
Avizovat dopředu zesměšnění a pak odejít s PLÁČEM !
(blbý je že se směju , i když volím VPRAVO)
Rpuť 28.1.2006 13:03

Re: Re: divano - plakáty nebudou. Firma, která je měla instalovat, ODSTOUPILA od smlouvy.

Mně by spíš zajímalo, kdo má prsty v tom odstoupení:)))) Takové plakáty, to bývá dost slušný vývar!
divana 28.1.2006 13:15

Re: Re: Re: divano - plakáty nebudou. Firma, která je měla instalovat, ODSTOUPILA od smlouvy.

tomu se říká "předposranost". je to vulgární, ale jiný výraz plně vystihující situaci neznám. a tak je to i v novinách - jako když z MF Dnes odvolali šafra, i v televizi atd.
vita 28.1.2006 12:44

Astone, chápu, že jako scifista

fandíte nejmodernějším a pokud možno ještě modernějším než nejmodernějším řešením. Ovšem motáte zcela novinářsky mnoho věcí do sebe. 1) Odmítnutí účastníci si stěžují, že po nich byly požadovány certifikáty, které podle nich požadovány být nesměly. Například bezpečnostní nebo o vlivu na životní prostředí. U systému, kterým budou protékat miliardy, troufnu si říct, že bezpečnost je důležitá a při obstrukcích, tropených zelenými trotly u každé pastoušky se posouzení vlivu na ž.p. hodí. K témuž závěru došel ÚOHS a námitku, že státu (zadavateli) je do toho prd, zamítl. 2) Satelitní systém v Německu funguje zdaleka ne ideálně, občas zaregistruje nesprávně jízdu po zpoplatněné komunikaci - a dopravce řve, občas zřejmě i naopak - pak ovšem dopravce drží hubu. Celkem se odhaduje nevýběr mýta na 10-15% proti méně než 1% u mikrovlny. 3) Už vůbec nechápu, v čem by mohl být satelitně navigační sytém vhodnější pro telematické služby, když pro komunikaci používá stejně pozemní infrastrukturu. A to bude i Galileo se zprovozněním "po roce 2010", jak zní oficiální plán.
Tesák 28.1.2006 12:39

ibne

bezdětný profesoři volej Havla,protože čekají,že jim dá nějakou legitimaci vyjímečnosti:-)))