19.6.2024 | Svátek má Leoš


Diskuse k článku

Myslíme na vás, ale nechceme

Ve Varšavě se sešli potentáti Evropské unie s představiteli zemí, které jsou účastné na projektu Východního partnerství. Přitom je jasné, že rozšíření Unie nepřipadá v úvahu a Unie těm východním partnerům vzkazuje, že „na ně myslí“.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
S. Lazárek 2.10.2011 18:56

Re: Já bych šla na kompromis, pane Hofmane.

Ano souhlasím, o ničem jiném to není. Je to ubohé.

J. Kanioková 2.10.2011 18:53

Nejen, že ta "dáma" nelže,

ale kolik jich bylo před ní... hafo..

S. Lazárek 2.10.2011 19:00

Re: Nejen, že ta "dáma" nelže,

Něco víte? Povídejte, přehánějte......

S. Vaněček Šauerová 2.10.2011 17:11

Viděla jste, paní Václavíková ? Bylo to prima.

Do očí mě přitom praštilo pár drobností, které ale dobře ilustrují celé dlouhé politické působení V.H.: dobrá nálada a stálý úsměv v pracovním týmu a Havlova nepřetržitá sebeironie (maně jsem opět srovnávala s dnešním osazenstvem Hradu). Je prima, když se někdo, tím spíše politik ve vysoké státní funkci, umí smát sám sobě. Skvělý Ivan Medek, přesně cílící na neomylný a bezchybně vypočítaný populismus Václava Klause (v tom je mistr). A připomenutí událostí, na něž pomalu začínáme zapomínat : Klaus nechtěl do NATO. Klaus nechtěl privatizovat banky. Klaus nechtěl Ústavní soud. Atd., atp. Pravdu ovšem má i Martin Putna, viz sobotní Orientace LN. Václav Havel byl prezidentem příliš dlouho, ke své vlastní škodě. Každý takový dlouletý pobyt na vrcholu moci člověka (vnitřně) poškodí, a není otázkou, zda, nýbrž nakolik.Občan Havel na Nově bude příští sobotu  odpoledne.

J. Kombercová 2.10.2011 17:20

Re: Viděla jste, paní Václavíková ? Bylo to prima.

To už bude dvojka. Jednička šla včera. I když jsem ho viděla před dvěma lety, podívala jsem se zase. Je zajímavé, kolik věcí z počátků se zapomnělo.

S. Vaněček Šauerová 2.10.2011 17:39

Ano, díl druhý, opomněla jsem připomenout, děkuji za doplnění.

A  to zapomínání ? Není divu, jde o události staré 20 let, jiné 15-20 let. Není od věci si je znovu zopakovat, je to dobré i vzhledem k dnešním či dokonce k budoucím událostem.

To, že pan Klaus dnes láme katolickou církev k podpoře jeho nacionálního konzervatismu, ačkoliv pro něj ještě nedávno byla něčím na úrovni spolku zahrádkářů, mne naplňuje poněkud obavami.

A jsem velmi zvědavá, jaký veletoč teď provede jeho levicová souputnice paní Bobošíková, která docela nedávno psala o "souručenství katolických hodnostářů a nacistických revanšistů" ... :-)

Zpět ale k V.H.: řekla bych, že ten pořad se Nově povedl, pokračování si nenechám ujít. Uvidíme, co předvede ČT. Portrét M. Putny, který zmiňujji shora (Václav Havel podvečerní), vychází z jeho knihy "Václav Havel : Duchovní portrét v rámu české kultury 20. století" a doporučuji jej k přečtení (i k přemýšlení).

Pěkný večer všem.

J. Václavíková 2.10.2011 17:47

Re: Ano, díl druhý, opomněla jsem připomenout, děkuji za doplnění.

Na veletoče jsme tu poměrně dobře zadaptovaní, to hravě přebije. Klaus už na svůj antiklerikální postoj také zapomněl a církev to šalamounsky hraje na všechny strany, aniž se jednoznačně vyjádří. To asi leží Halíkovi v žaludku. Všimněte si, že církev přes zdánlivě vstřícný postoj ke Klausovu proslovu nikde jeho myšlenky dál nerozvíjí. Ještě se vrátím k té dvojici Vašků- ta nejmarkantnější dělící čára vede podle mě opravdovostí jejich postojů. Jeden je vnitřně ctí a žije, druhý hledá vhodnou roli pro dav.

J. Václavíková 2.10.2011 17:28

Re: Viděla jste, paní Václavíková ? Bylo to prima.

Z té oslavy jsem jen četla komentář. Tu sebeironii samozřejmě na lidech nesmírně oceňuji, vidíme to určitě podobně. Víte, to jsou ty podivnosti v lidské psychice, které mě nepřestávají fascinovat, jak prizmatem různých zkušeností dostává jedna a ta samá skutečnost úplně jiný význam, opačné znaménko. Tady v diskuzích to vystupuje ještě víc. Jedna strana má pro jakýkoliv symbol jen chválu, pro tu druhou je to rudý hadr před očima. Já se snažím držet jednoho pravidla- nezabetonovat se v jakémkoliv postoji, zužuje to hledí. A co Vy, užila jste si dovolenou?

S. Vaněček Šauerová 2.10.2011 17:46

Ano, viděla jsem konečně Syrakusy, chystala jsem se tam několik let, díky za optání.

Palermo je ale na můj vkus i životní styl poněkud divoké, večer jsem se na ulicích necítila moc příjemně, trochu jako v Kmotrovi, pamatujete-li si část týkající se Michaelova prvního manželství. Ostatně, Corleone je od Palerma vzdáleno jen asi 50km, tam jsem se ale nedostala díky počasí, později už nebyl čas. Jinak to ale bylo fajn (a skvělé jídlo !).

J. Václavíková 2.10.2011 17:49

Re: Ano, viděla jsem konečně Syrakusy, chystala jsem se tam několik let, díky za optání.

A teď jste doma u nás, nebo doma tam?

S. Vaněček Šauerová 2.10.2011 18:30

Ne, ne, jsem v Praze a ještě pár měsíců budu, půjde-li to dobře, celý rok.

:-)

P. Hejl 2.10.2011 18:12

Re: Viděla jste, paní Václavíková ? Bylo to prima.

Nedělajte z Havla jedničku a z Klauza posledku. Pokazili to tady vobá rukou společnou a nerozdílnou. A sou to narcisové, jak jednovaječný dvojčata.

J. Václavíková 2.10.2011 18:16

Re: Viděla jste, paní Václavíková ? Bylo to prima.

Výkonnou moc měl Havel oproti Klausovi pramalou. To už jste zapomněl, kdo se potom stal lídrem přechodu na tržní hospodářství?

P. Hejl 2.10.2011 18:19

Re: Viděla jste, paní Václavíková ? Bylo to prima.

Moc nad lidma Havel:Klauz byla na začátku 1000+:1. Havel byl v roce 1989 nýmand, naprostej nýmand.

P. Hejl 2.10.2011 18:20

Re: Viděla jste, paní Václavíková ? Bylo to prima.

Voprava: KLAUZ byl v roce 1989 nýmand. Sorry, ujela mi ruka.

F. Šimek 2.10.2011 18:18

Re: Milá oslava Halových narozenin.

jestli mezi umělce počítají V. Brabenece z P-P, pak Ján Bendik je druhej Elvis Presley! Pokud počítají za disidenta M.Čalfu, pak věřím, že s.Ransdorf opravdu, ale opravdu pod peřinou poslouchal "svýho " přítele K.Kryla. Uhlobarona neznám.....

R. Sedláček 2.10.2011 15:19

LOKOMOTIVO

Včera jstemne vyzval k tomu, abych prokázal svou identitu. Totéž jsem požadoval po vás. Já tak učinil a vy jste odpověděl, že vás nemá co kdo vyzývat a že nemusíte nikomu nic dokazovat.

Buďte chlap a ukažte, že nejste jen zbabělý podvodník.

P. Hofman 2.10.2011 15:39

Re: LOKOMOTIVO

Já znám zbabělejch podvodníků, o kterých vím bezpečně, jak se jmenují a kde bydlí. V tom to asi nebude.

F. Doušek 2.10.2011 15:50

Re: LOKOMOTIVO

Pane Sedláčku, mohu navázat na vlákno zezadu?

Byl jsem venku. Je to pravda s těmi porcemi knedlíků, nebo si bratranec vymýšlí?

R. Sedláček 2.10.2011 19:54

Re: LOKOMOTIVO

Je to pravda. A není to jediná hospoda, kde se tak na klatovsku děje. S majitelem té Čachrovské hospody jsem se náhodou ve čtvrtek potkal v hospůdce, kam chodím já a zrovna jsme s majitelem té mojí hráli mariáš. A on je zároveň velkovýrobcem knedlíků. Tak v té mé hospůdce (ráno se tam stavím na polévku s houskou a kakao, jeden oěd vezu s sebou známé a jeden si zamlouvám na odpoledne pro sebe) je normální porce 8 knedlíků. Ale pokud jich chcete třeba 25 (už jsem zažil), dostanete je také a bez navýšení ceny oběda, která se pohybuje od 45 do 55 korun. Jenže právě tyhle hospody budou trpět, pokud se zruší stravenky. (souhlasím se zrušením stravenek).

F. Doušek 2.10.2011 20:35

Re: LOKOMOTIVO

Děkuji za odpověď. U nás na liberecku přílohy navíc zadara asi nikde nedávají. Fakt je, že mi běžná porce plně stačí.

J. Láníček 2.10.2011 15:13

Tak se mi naráz zhroutil svět !

Já jsem myslel, jak nás mají všichni rádi a nezištně nám pomáhají - a teď toto. Sem si přečetl, co říká bývalý Reaganův hospodářský reformátor Roberts: Koupili jsme si většinu bývalé sovětské říše. Ty vlády ovládáme, vlastníme. Pravděpodobně vlastníme i Českou republiku. A já k tomu dodávám, že za Havla a Vondry zcela určitě. Albrightová pak byla náš ministr zahraničí v utajení ! On ten Roberts řekl i celou řadu jiných velmi zajímavých věcí. Janyšku musím zklamat, ale podle Hayeka to ve světě nefunguje. V Americe teda určitě ne !

J. Slanina 2.10.2011 15:49

Re: Tak se mi naráz zhroutil svět !

Tak lžidimidrij se nám už definitivně nereverzibilně zbláznil. S tebou by, lampeduso, nic neprovedl ani Chocholoušek.

Autor: Z. Rychlý Datum: 30.09.2011 11:58

Čím to, že když si náhodou přečtu text od ing.Láníčka, vždycky se mi vybaví Jirka Schmitzer ve filmu Kráska v nesnázích, jak čurá do bazénu někde v Toskánsku. Má se sice jako prase v žitě, ale ....

Hledání pravdy se zde nekoná, jen nekonečná nenávistná zloba. Ovšem jestliže tohle zlobné psaní ing. Láníčkovi doporučil psychiatr, coby součást léčby frustrace, či životního trauma zřejmě z neúspěšné privatizace - pak se nedá nic dělat, musíme být politicky korektní a snášet tyhle zvratky.

J. Láníček 2.10.2011 16:22

Slanino, jedno mi prozraďte,

jste takový blb od přirození, nebo jste se k tomu nezměrným úsilím dopracoval ? Stejně si ale myslím, že není daleko doba, kdy vám definitivně jebne ! A co se týče napsaného, jen reprodukuji. Máte možnost si to přečíst taky, takže nevím, co je na tom zlobného. Je to spíš smutné !

J. Slanina 2.10.2011 16:36

Re: Slanino, jedno mi prozraďte,

Ano, landysi, v životě jsem už toho přečetl dost a nejspíš toho ještě dost přečtu. Ale podobnou kokkkotinu jako že Albrightová byla náš ministr zahraničí v utajení už asi těžko někde zahlédnu. Toto napsat zvládne pouze dement tvého kalibru.

P. Hejl 2.10.2011 18:05

Re: Tak se mi naráz zhroutil svět !

Hlavně že Klauz zachoval rodinný stříbro, jako třeba Škoda Plzeň, ČKD, Zbrojovka, Zetor atd. atd.

J. Láníček 2.10.2011 15:03

Tak co tady dnes předvádí ten dobrý člověk Janyška ?

Tak já makám i v neděli, Janyška tady opruzuje od božího rána, do ničeho jiného ani nepíchnul. Doufám, že jste byl dnes Janyško aspoň v kostele u zpovědi. Za minulý týden máte hromadu hříchů, ať můžete začít od zítřka zas klít jak pohan zbaven všech těch předchozích. A jestli nezačnete konečně makat, přestanu na vás platit daně. Vždyť vy si můžete s těmi cikány podat ruce !

J. Slanina 2.10.2011 15:54

Re: Tak co tady dnes předvádí ten dobrý člověk Janyška ?

Ač laik, potvrdí mi někdo z přítomných psychiatrů že soudruh landys trpí disociační poruchou?

"Disociace je mentální proces, který vytváří pocit „odpojení“ od pacientových myšlenek, vzpomínek, emocí, činností a uvědomění si vlastního já. Během období, kdy je postižený disociován, nejsou některé informace v pacientově myslí asociovány s jinými informacemi, tak jako za normálních okolností. Například při traumatické události se může pacient podvědomě disociovat od okolností zmiňované událostí, což nakonec vyústí v mezeru v jeho vzpomínkách a vytvoří tak efektivní obranný mechanismus proti negativnímu prožitku."

Zkusí si někdo tipnout, jaká traumatická událost asi tak přivedla landyse do současného stavu?

J. Láníček 2.10.2011 16:27

Re: Tak co tady dnes předvádí ten dobrý člověk Janyška ?

Maminka mě v mládí odložila a byl jsem vychováván zlými cizími lidmi. Největší trauma mám z toho, že mě nevzali do KSČ. Dneska jsem mohl být multimilionář !

J. Slanina 2.10.2011 16:41

Re: Tak co tady dnes předvádí ten dobrý člověk Janyška ?

Čím to jenom je, že bych ti to byl docela ochoten věřit, lžidimitriji? Hlavně ten poslední důvod. Ovšem vysvětlení proč tě nevzali do KSČ je celkem nasnadě. Takovou erzswiní jako jsi ty by se evidentně soudruzi cítili docela ohroženi.