Neviditelný pes
První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996Diskuse k článku
Mraky nad Škodovkou
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
V. Mokrý 4.8.2020 6:23Jo, mnozí. Proto je také ČR šrotištěm Evropa a Německo je čisté a " nad vodou ". |
V. Mokrý 4.8.2020 6:25Evropy |
R. Vacek 4.8.2020 6:42Snad je lepší nahradit své dosluhující auto novější ojetinou z Německa. Tak to funguje všude na světě a je to všestranně výhodné a dokonce i ekologické. Obdobně je třeba lepší svým starým bicyklem udělat radost afričanovi, než ho poslat do kovošrotu. Obdobně svými dosloužilými brýlemi. |
M. Šejna 4.8.2020 1:03VW si slepici snášející zlaté vejce nepodřízne. Je ale celkem logické, že by si koncernové vozy neměly navzájem konkurovat. Tímto směrem je nejspíš ve VW vedena diskuze. A to už mnoho let. Stejne to ale nakonec dopadne tak, že auta značky VW budou lidový vůz, a Škoda bude co se týče luxusu hned druhá za AUDI. |
R. John 4.8.2020 1:15Si moc nekonkurují... stačí se podívat na modely, jejich výbavu a cenu.... škodovka je pořád ve všem o dvě třídy níže, proti WW "dělům".... je to ekonomická politika, myslím že správná, zisky mluví za vše... |
R. Nováček 4.8.2020 0:40Ano, úspěch Škodovky se neodpouští. Bude vyrábět levná auta pro NEzaměstnané, kteří nebudou mít na "ekoautíčka" |
R. John 4.8.2020 0:52Když to ponese peníze, proč ne... |
R. Nováček 4.8.2020 1:11Ano, nejdříve to bude chvíli fungovat, ale pak to bude srážet platy. Lépe je Číně konkurovat kvalitou než cenou. |
R. John 4.8.2020 1:19ale koncern má kvalitu... v nejvyšších třídách.... to škodovka, ač asi kvalitní, nejvyšší třída není a nebude... vždyť by šli sami proti sobě.....škodovka není konkurent, je to doplněk v třídách... |
V. Mokrý 4.8.2020 5:08Mnohdy zbytečně " přeplácaný " a předražený. |
M. Růžička 4.8.2020 0:39Jak se rozhoupával zrady zvon, aneb konkurence v rámci koncernu, aneb konečné řešení české otázky,atd. |
R. Nováček 4.8.2020 0:47Ano, ale Němci nás vlastně nezrazují - "jen" námi (=východem) opovrhují. Nepočítali s naší automobilovou schopností |
R. John 4.8.2020 0:51Ty zrado.... je to jejich firma, můžou si s ní dělat co chtějí, třeba jí podpálit, do toho je ti houno.... |
R. Nováček 4.8.2020 1:17Ne, žhářství je trestný čin. A také mi není houno, jestli soused podpaluje vedle barák - nechci shořet s ním |
R. John 4.8.2020 1:22Obrazně řečeno... ne ? |
P. Nešvara 4.8.2020 0:14S těmi Evropskými automobilkami a regulacemi je to složitější. Před nějakými padesáti lety byly nejlepší automobily na světě americké koráby. Pak přišla ropná krize a v USA se začaly prodávat levná japonská auta s malou spotřebou. Čas pokročil a japonská auta byla kvalitní, byť už ne levná. Před třiceti lety byly etalonem kvality německá auta. Jenomže drahá pracovní síla + odbory. Pokud Němci chtěli udržet cenovou konkurenceschopnost museli zaplatit kvalitou, takže dnes bohužel i Mercedes prodává šunty, o BMW nebo VW škoda mluvit. Mezitím za posledních deset let se v kvalitě vyšvihli Korejci a levné šunty teď prodávají Číňani. Není daleko doba, kdy kvalita čínských automobilů bude následovat Japonce a Korejce. Toto by žádná Evropská automobilka nepřežila a Wolfsburg stejně jako Mladá Boleslav by následovali Detroit. Aby se tomu zabránilo, vymýšlí se regulace, které světové (asijské) automobilky vyženou z Evropy pryč, aby nemohli konkurovat evropským vozům. Mitsubishi už to vzdává, následovat bude asi Subaru, potom Honda, Ford a další. Logiku to má, ale stejně to nepomůže. |
R. John 4.8.2020 0:22Hodně lidí chce medvěda, ale prachy na lepší třídu nemá, nebo nechce dát, tak dostane holt vosekaný auto za levno, oba jsou spokojeni, výrobci i lid... BMW AUDI a Medvěd , dělají pořád super auta, ovšem za super peníze...a bude to tak dál.... |
P. Nešvara 4.8.2020 0:57Bohužel toto už není pravda. Můj známý měl a má Mercedesy a svou 7 let starou káru celkem pravidelné přiváží odtahovkou. U starších kousků to tak nebývalo. BMW přiznává samo, že jim ujel vlak. Audi má skvělé jízdní vlastnosti, ale prémiové ceně tak úplně neodpovídá poruchovost. Z Evropských aut je trvale kvalitní snad jenom Porsche, ale ani tím si nejsem tak úplně jist. Rozhodně se nemohou měřit s Toyotou nebo Hondou. Já mám Accorda a nemohu si ho vynachválit - bohužel kvůli evropským regulacím se už poslední generace do Evropy nedováží. Jediné auto na trhu, za kterého bych ho vyměnil, je Camry. |
R. John 4.8.2020 1:07Nevím... ADAC dělá každý rok sumář... to trojhvězdí si pořád drží laťku.... já bych svého Outbečka vyměnil za Subaru Ascent, ten se vyrábí v Americe a do Evropy nedováží... parádní auto... ale musím si nechat zajít chuť.. chuj s tím... |
P. Nešvara 4.8.2020 8:13Nemyslím, že je reálné, aby v ADAC dopadla německá auta špatně ať je realita jakákoli. |
K. Nový 4.8.2020 0:07Tak, tak. Pokud pracujete ve Škodovce, přišel čas podívat se, zda to není jinde lepší a/nebo za více. |
K. Pavlik 4.8.2020 0:14Nebo tez za mene. |
R. John 4.8.2020 0:16No tak určitě u Daimlerů, i když tam se také propouštělo, berou pořád hezkej peníz... ale ten tu není a nebude... tak třeba dělat instalatéra, nebo pingla.... a nebo jít na pracák... tedy, pokud se scifista neutrhl ze řetězu, což je pravděpodobné.... |