Neviditelný pes
První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996Diskuse k článku
Mraky nad Škodovkou
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
V. Hájková 4.8.2020 8:36To jsem zvědavá- jak dlouho se tu vydrží - díky komoušské senilní smečce plácat o ""suchém z nosu"" |
F. De Winter 4.8.2020 8:38Tak neplácej kobliho |
V. Hájková 4.8.2020 8:42Komu tykáte a říkáte kobliho vy pomatený senilní dědku? |
J. Kombercová 4.8.2020 9:29Posej se. "Chachcachachcachachachachachachachachachachachacha" |
D. Polanský 4.8.2020 8:30Ono to nakonec určitě nebude tak zlé, jak to vidí autor. Paradoxem je, že se nadává, že aut je moc, nejsou pro ně parkoviště a pak se zase lamentuje, že aut. průmysl je v útlumu. Takže, co vlastně chceme? Ještě více aut, spotřeby poh. hmot, aut. odpadu, nových silnic, parkovišť? Tak vypadá ten opravdový pokrok? A nakonec je to německá firma! Ctíme nebo nectíme soukr. vlastnictví? |
V. Hájková 4.8.2020 8:32Jejda- dnes jste napsal docela rozumný příspěvek |
J. Sedlář 4.8.2020 9:51Vy jako obvykle ne. |
F. De Winter 4.8.2020 8:41Takže, co vlastně chceme? Já myslim, že každej něco jinýho. A vo tom to je. |
R. John 4.8.2020 8:27Odboráři vpřed ! rozbijte ten kapitalistický vřed ! Znárodnit tu škodovku, naše je...a to nestřílím od boku...A teď mne omluvte soudruzi, jdu zakládat tajnou organizaci "Rotte tlape".... podíváme se kapitalistům do kapes... pěkně jim je prohrábneme ... autíčko škoda za zásluhy o lid dostaneme ... krásně bude ...až nastanou ty znárodńovací chvíle, co popsal Marx v svém díle... Nazdar slované... nazdar vlastenčíci... na vás to stojí, když už vám nestojí... |
D. Polanský 4.8.2020 8:32Prosím Vás, dnes již nikdo nestojí o starosti, Babiš love rozdává i bez práce. Doufám, že je tak velkorysý i u svých zaměstnanců. |
I. Pávek 4.8.2020 8:23Mně je to jedno, česká firma to není. Chlapa neznám, ale počkám si až se nad změnou ve vedení Škodovky zamyslí Václav Klaus. Polistuje v deníčku a ty mraky nad Škodovkou rozežene. Vložil ji přece do německých rukou. |
V. Zadák 4.8.2020 8:29Klaus to nebyl. |
O. Uživatel 4.8.2020 8:49Uživatel požádal o vymazání |
P. Sme 4.8.2020 8:17Bohužel nelze než souhlasit. Evropa zhloupla a žene se do zeleného šílenství. Víc takových článků. |
M. Malovec 4.8.2020 8:15Myslíte toho blbce, který přivodil totální ignoraci bank domácích chudých potenciálních výrobců a nechal naše zlato, a nejen automobilové, skoupit Němčourům a dalším dobrodincům? |
P. Kopáček 4.8.2020 8:10Proč by mělo být nové auto ZÁBAVNÉ? Je to jen kus mrtvé hmoty - zábavnou jízdu si dopřávám v oldtimeru... |
R. John 4.8.2020 8:34Chápu... též jsem trochu staromilec... představte si, že jsem mohl za pět tisíc koupit v 71 roce BMW, ročník 39 cabrio i s náhradním motorem... byl tedy dost poničen, plátno děravé ale pojízdné.... neměl jsem ho kam dát a měl před vojnou.... dodnes "pláču".... |
P. Kopáček 4.8.2020 10:01Ano, já mám podobné zkušenosti - ještě v 80. letech mi byly nabízené Tatry 87 za odvoz... |
M. Valenta 4.8.2020 8:04Břeh nevidět a Aston už má kaťata u kotníků. Takových chmurných povídaček už tu bylo a Škoda pořád jede už 30 let a i díky WV. O mnoho strašidelnější je tohle. Vláda, krize nekrize, oznámila, že zvýší důchody nad zákonnou valorizaci. Jde o čistou korupci vlastního voličstva aneb nevoličům uloupit, voličům rozdat. So geht das. |
K. Kik 4.8.2020 8:13A nevšimnul sis to drasticke zdraženi potravin, zeleniny, ovoce , povinneho ručeni na auta, pridal se i T-mobil atd...Takže žadne přidání, jen nepatrná náplast |
M. Valenta 4.8.2020 8:36A vy jste si asi nevšiml, že když je krize tak ji občan chtě nechtě pocítí. |
A. Javůrek 4.8.2020 8:37korupce, z veřejných peněz si estébák kupuje hlasy |
O. Uživatel 4.8.2020 8:52Uživatel požádal o vymazání |
K. Kik 4.8.2020 14:46a co je 750 miliard vytištěnych EUR, podplácení koho a splacet bude kdo ??? Od toho přidání půlmiliardy českych korun, navíc našim rodičům a prarodičum, to mně naprosto nevadí. Vím, kam to jde !! |
P. Kučera 4.8.2020 8:04Komentář příliš zjednodušený. Ptejme se: kdyby byla Škoda auto v 90. letech globální automobilka, chrlící 5 či více milionů vozů ročně, a koupila řekněme jugoslávskou Zastavu, nevadilo by Čechům, že časem dělá lepší auta než Škoda? Odpověď: chovali bychom se stejně jako Němci. Dále. Kabaně by si škodovka ráda udržela, jenže, co naplat, nabídka padla z premiového BMW - a to se přece (při všem respektu ke škodovce) neodmítá. Smutné ale je, že Kabaně po několika letech z BMW přetáhl Rolls Royce, nejprestižnější značka všech dob - což se neodmítá už vůbec a nikdy. Otázkou však zůstává, proč byl asi po roce Kabaň z RR odejit? A není náhodou teď volný? Třeba pro Škodu auto? Automobily začaly na přelomu 19. a 20. století svoji dráhu jako prestižní dopravní prostředek pro nejbohatší klientelu. Je možné, že se kruh brzy uzavře a vozů zase ubude. Cest k dalšímu efektivnímu rozvoji dopravy se rýsuje několik, a perspektivnějších než masový privátní automobilismus. Já bych vsadil na pohodlnou a cenově přístupnou veřejnou silniční i kolejovou dopravu, doplněnou o carsharing různě velkých (od supermini po náklaďáky) automatických vozidel (tedy bez řidičů) na vodíkový pohon. Utopie? Vzpomeňte si na mobily! Dobrý den. |
F. De Winter 4.8.2020 8:19Carsharing píczovina. Každý kdo někdy provozoval autopůjčovnu vám řekne, že s tím jsou velké problémy. Např. zákazníci vám ty auta rychle rozmlátí, občas narazíte na někoho kdo vám to auto nevrátí a pak ho naháníte, Policie v tomto směru moc nepomáhá a nechrání, no a občas se stane, že vám s autem někdo odjede, třeba do Kosova a řekne, že tam stojí a ať si pro něj zajedete. A policajti na vás nechápavě čumí...co po nás vlastně chce? Takže to bude vždycky okrajová záležitost. |
P. Kučera 4.8.2020 9:13Pane DW, máte pravdu, ale když něco dnes dobře nefunguje, může to být jak důvod k opuštění záměru, tak taky k odstranění problémů. Různé podvody (včetně jejich ničení) s půjčenými auty budou v budoucnosti eliminovány, když budou vozy samořiditelné a do způsobu řízení nebude moci uživatel vůbec zasáhnout. Stejně tak mohou být softwarově ošetřeny snahy o únos vozidel do neznáma (vozidla se budou pohybovat v definovaných teritoriích a zahraniční cesty budou vázány na danou službu v cílové zemi. Když někdo zadá jako cíl třeba tzv. Doněckou republiku, vozidlo se prostě nerozjede). Technicky už se samořiditelná auta rychle blíží velmi vysoké spolehlivosti, větší problémy jsou v právní oblasti a v přechodném období, kdy se budou na silnicích pohybovat vozy řízené omylnými řidiči a ta automatická. V každém případě velmi podstatně ubude vážných dopravních nehod včetně úmrtí a ty budou moci být sanovány (nízkým) pojistným. |
F. Sojka 4.8.2020 9:22Věř - a víra Tvá tě uzdraví. Ani ta karanténa nefunguje. Muhehe |
R. Dubravský 4.8.2020 8:22Veřejná doprava z principu nemůže splnit individuální dopravní potřeby. Je dobrá na to, aby přepravila tisíc lidí ráno ze sídliště do fabriky a po šichtě zpátky. Ale kdyby měla sloužit tomu, aby přepravila těch tisíc lidí bydlících na tisíci místech a pracujících na tisíci jiných míst, musela by mít takovou hustotu linek, zastávek a spojů, že by nakonec vypadala zase jako individuální doprava. Jen by byla mnohem dražší a méně efektivní. |
I. Pávek 4.8.2020 8:24
|