Neviditelný pes
První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996Diskuse k článku
Mraky nad Škodovkou
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
M. Rozbořil 4.8.2020 12:20Budeme vděční, až retardovaní ideologové budou brát v potaz i nekladné aspekty svého počínání, počínaje rabováním lithia, přes problém likvidace milionů tun akumulátorů až po "obnovitelné" palivo z jihoamerických pralesů pro britské "eko" elektrárny. |
J. Havelka 4.8.2020 12:19Zasjsaný dobytkové si ulevili denní antihavel dávkou, banda primitivních idiotů... |
J. Hála 4.8.2020 12:18Tak o eleganci u automobilů mám silně jiné představy než autor. Buďte rád , že nemáte mé informace o poddimenzovávání elektroniky a nejen jí. Používání no name údajně pevnostních ocelí na skelet a podobné "fíčury". |
J. Franke 4.8.2020 12:17sedačkami... |
J. Franke 4.8.2020 12:16Dobré poledne z deštivé Svobodné Republiky Králický Sněžník Pravě jsem vyslal posla, aby ucpal pramen Moravy. Pro jistotu. V roce 1997 jsme na to zapomněli a ty konce... Škoda mě netrápí, užil jsem si jí do aleluja od spartaka, přes stodvacítku k felicii. To první auto bylo největší nezmar a dodnes jezdí v sousední dědině jako traktůrek, bez karoserie, jen se dvěma sečkami na rámu, ale zato s valníkem. Druhá byla vybavena pětikvaltem, ale v kopcích tu a tam s nutností topit i v parném létě, jak se přehřívala. Třetí byla už šunt s rezavými zadními dveřmi, což je vada snad všech felicií... Ostatně mi škodovka nepatří ani prostřednictvím jediné akcie, tak mě její ředitel je jaksi u ... |
M. Rozbořil 4.8.2020 12:14Pochopitelně se Aston může mýlit, ale napsané je to dobře a pravděpodobnost jeho závěrů je, bohužel, vysoká. |
D. Polanský 4.8.2020 12:13V demokracii to již tak funguje, žádný názor není univerzálně platný. Proč by Zelení nesměli mít svůj názor? Spíš je beru jako prospěšný retardátor zuřivého a bezohledného technologického pokroku. Buďme vděční, že je máme. |
F. Kusák 4.8.2020 12:07Je to bolestná pravda. |
J. Havelka 4.8.2020 12:05Zing ho je cococot, přeshraniční... |
M. Moravcová 4.8.2020 12:00Tam jste přece chodil Vy, a celé dopoledne tady školíte. |
F. De Winter 4.8.2020 11:56Takže je to i s těmi 100 miliony ročně co má předseda představenstva? |
M. Moravcová 4.8.2020 11:56A vy, taková kapacita, jste se od něj nechal? To není k chlubení. |
M. Pivoda 4.8.2020 11:55Závěr úvodníku: "... aby si uklohnil polívku." Nejsem vůbec specialista na českou Škodovku (ani Volkswagen), ale (ale při znalosti současných technologických trendů) celý dnešní úvodník na mne působí jak uklohněná polívka. |
M. Valenta 4.8.2020 11:55Tak to zmáčkni virtuální hrdino. |
F. Kusák 4.8.2020 11:54Těžko říct, jak to dopadne se škodovkou, ale moc dobře to nevypadá, no ani nemůže. Už dnes je jízda autem spíše utrpení než zábava. Další komplikace až šikana (technický stav, podmínky a předpisy na komunikacích, zdravotní stav řidičů atd.) se nestále stupňují. To fakt už není svoboda. Škodovka bude stagnovat, ale i další automotive průmysl pro nás i Německo se omezí. Tak čím to nahradíme? A pokud budeme dál vyrábět auta +- ve stejném množství, kde je budeme prodávat. A fundamentální kritici elektromobility ať mi odpoví na otázku, proč bude v Německu největší výroba akumulátorů a elektrobilů v Evropě (investice Tesly a čínské CATL a kromě vlastní výroby elektromobilů i plánované investice od čínské firmy GEELY. Proč neinvestují u nás, nevím. Trochu (dost) mám pocit, že nám ta bublina splaskává. Snad si poradíme, i když nevím jak. |
P. Brich 4.8.2020 11:50Zelení jsou škodná a škodná se má střílet. |
K. Blahůrek 4.8.2020 11:49Pán Zinga v sieti čudných textov. Babrák v starej Octavii. |
R. Čtvrtníček 4.8.2020 11:48Asi 7 let jsem pracoval jako metallurg u firem co vyráběla odlitky pro automobilov průmysl . Každý mesic jsme meli meeting, kde se schazeli technicti pracovnici z ruznych firem. Na poradu byla prednaska spojena s vyrobou soucastek a pak se slo na pivo. byvalo nas tam asi 50. V roce 1996, mel prednasku zastupce firmy Mazda pro Ameriku a Australii o bodoucnosti automobiloveho prumyslu. Nebudu to rozepisovat, ale vse co predpovedel se za poslednich 20 let stalo. jen tak mimochodem, nadhodil, ze automobilovy prumysl,bude davit praci, celkem dobre placenou ,mnoha lidem, BOHUZEL, NEBUDE VYTVARET ZADNOU VELKOU NADHODNOTU a profit bude vlice nizky. Cim je auto lacinejsim tim je profit mensi ajestliye nastane krize tak prvni co lide prestanou kupovat jsou auta. Takze se nelze divit nemcum, ze si ponechaji auta draha a v cesku se budou vyrabet auta lacina. |
P. Han 4.8.2020 11:47Tady k té Škodovce něco Kulhánek. https://bit.ly/3fzrE1P |
K. Blahůrek 4.8.2020 11:46Tak Jirka Krampol utrápil manželku. To je rána. |
P. Zinga 4.8.2020 11:45Machu, snažíš se být vtipnej, ale seš pouze ubohej. Zřejmě seš frustrovanej, že nemůžeš do průvodu. |
P. Zinga 4.8.2020 11:42Žel Bohu, grafika příspěvků je velmi omezená... Takže "No F***king... měl být nový odtavec a už není součástí textu J. Jelínka, nýbrž reakcí na něj. |
D. Mach 4.8.2020 11:40To, že není fáma, že byl pan Havel 5 let vězněný. |
D. Mach 4.8.2020 11:38Vy z východní společnosti raději kaviár? To tam musíš být mezi cca 1% vyvolených, né? A bacha, největší muslimskou menšinu mají právě ti vaši. |
D. Mach 4.8.2020 11:37Soudruhu, klid. Už nejsi nejmladší. |
D. Švik 4.8.2020 11:36Pražský prejt (a jiné prejty) je demonstrací toho, jak je západní společnost slabá, degenerovaná, úchylná a dekadentní. Mohamedáni si nás dají ke snídani. |
D. Mach 4.8.2020 11:36Vy jste chodil do kurzu k čučkařovi nebo offčáčkovi? |
F. Sojka 4.8.2020 11:34Děkuji dalšímu kryptokomunistovi za zájem v chabém gardu. |
D. Mach 4.8.2020 11:34Určitě to jsou lži. Chybí vám tam, kdo pana Havla platil v letech 1970 až 1977. Charta 77 jen těžko vznikla před rokem 1977. Ale vy to určitě budete umět vysvětlit. Jinak když soudruzi někomu zakazovali pracovat, jak mohl být zaměstnaný? Používáte stejnou demagogii jako "Kůl v plotě", aneb "žádnej nás nebere takový prachy". |
J. Jelínek 4.8.2020 11:34A tu militaristickou kliku zpitou mocí mám hledat kde? V Kremlu? |