23.5.2024 | Svátek má Vladimír


Diskuse k článku

Mraky nad Škodovkou

Ono se to už tušilo delší dobu. Připomenu dohady o tom, že se Superb přestane dělat v Česku, a taky se šeptalo, že Volkswagenu se úspěch Škody moc nelíbí. On ten úspěch v posledních deseti letech je až neuvěřitelný. Před deseti lety byla octavia auto solidní, ale totálně nezábavné. No a pak v roce 2012 nastoupila její třetí generace a dnes patří octavia k nejelegantnějším vozům střední třídy na evropských a nejen evropských silnicích.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
M. Rozbořil 4.8.2020 12:20

Budeme vděční, až retardovaní ideologové budou brát v potaz i nekladné aspekty svého počínání, počínaje rabováním lithia, přes problém likvidace milionů tun akumulátorů až po "obnovitelné" palivo z jihoamerických pralesů pro britské "eko" elektrárny.

J. Havelka 4.8.2020 12:19

Zasjsaný dobytkové si ulevili denní antihavel dávkou, banda primitivních idiotů...

J. Hála 4.8.2020 12:18

Tak o eleganci u automobilů mám silně jiné představy než autor.

Buďte rád , že nemáte mé informace o poddimenzovávání elektroniky a nejen jí. Používání no name údajně pevnostních ocelí na skelet a podobné "fíčury".

J. Franke 4.8.2020 12:17

sedačkami...

J. Franke 4.8.2020 12:16

Dobré poledne z deštivé Svobodné Republiky Králický Sněžník

Pravě jsem vyslal posla, aby ucpal pramen Moravy. Pro jistotu. V roce 1997 jsme na to zapomněli a ty konce...

Škoda mě netrápí, užil jsem si jí do aleluja od spartaka, přes stodvacítku k felicii. To první auto bylo největší nezmar a dodnes jezdí v sousední dědině jako traktůrek, bez karoserie, jen se dvěma sečkami na rámu, ale zato s valníkem. Druhá byla vybavena pětikvaltem, ale v kopcích tu a tam s nutností topit i v parném létě, jak se přehřívala. Třetí byla už šunt s rezavými zadními dveřmi, což je vada snad všech felicií... Ostatně mi škodovka nepatří ani prostřednictvím jediné akcie, tak mě její ředitel je jaksi u ...

M. Rozbořil 4.8.2020 12:14

Pochopitelně se Aston může mýlit, ale napsané je to dobře a pravděpodobnost jeho závěrů je, bohužel, vysoká.

D. Polanský 4.8.2020 12:13

V demokracii to již tak funguje, žádný názor není univerzálně platný. Proč by Zelení nesměli mít svůj názor? Spíš je beru jako prospěšný retardátor zuřivého a bezohledného technologického pokroku. Buďme vděční, že je máme.

F. Kusák 4.8.2020 12:07

Je to bolestná pravda.

J. Havelka 4.8.2020 12:05

Zing ho je cococot, přeshraniční...

M. Moravcová 4.8.2020 12:00

Tam jste přece chodil Vy, a celé dopoledne tady školíte.

F. De Winter 4.8.2020 11:56

Takže je to i s těmi 100 miliony ročně co má předseda představenstva? :-)

M. Moravcová 4.8.2020 11:56

A vy, taková kapacita, jste se od něj nechal? To není k chlubení.

M. Pivoda 4.8.2020 11:55

Závěr úvodníku: "... aby si uklohnil polívku."

Nejsem vůbec specialista na českou Škodovku (ani Volkswagen), ale (ale při znalosti současných technologických trendů) celý dnešní úvodník na mne působí jak uklohněná polívka.

M. Valenta 4.8.2020 11:55

Tak to zmáčkni virtuální hrdino.

F. Kusák 4.8.2020 11:54

Těžko říct, jak to dopadne se škodovkou, ale moc dobře to nevypadá, no ani nemůže. Už dnes je jízda autem spíše utrpení než zábava. Další komplikace až šikana (technický stav, podmínky a předpisy na komunikacích, zdravotní stav řidičů atd.) se nestále stupňují. To fakt už není svoboda. Škodovka bude stagnovat, ale i další automotive průmysl pro nás i Německo se omezí. Tak čím to nahradíme? A pokud budeme dál vyrábět auta +- ve stejném množství, kde je budeme prodávat. A fundamentální kritici elektromobility ať mi odpoví na otázku, proč bude v Německu největší výroba akumulátorů a elektrobilů v Evropě (investice Tesly a čínské CATL a kromě vlastní výroby elektromobilů i plánované investice od čínské firmy GEELY. Proč neinvestují u nás, nevím.

Trochu (dost) mám pocit, že nám ta bublina splaskává. Snad si poradíme, i když nevím jak.

P. Brich 4.8.2020 11:50

Zelení jsou škodná a škodná se má střílet.

K. Blahůrek 4.8.2020 11:49

Pán Zinga v sieti čudných textov.

Babrák v starej Octavii.

R. Čtvrtníček 4.8.2020 11:48

Asi 7 let jsem pracoval jako metallurg u firem co vyráběla odlitky pro automobilov průmysl . Každý mesic jsme meli meeting, kde se schazeli technicti pracovnici z ruznych firem. Na poradu byla prednaska spojena s vyrobou soucastek a pak se slo na pivo. byvalo nas tam asi 50. V roce 1996, mel prednasku zastupce firmy Mazda pro Ameriku a Australii o bodoucnosti automobiloveho prumyslu. Nebudu to rozepisovat, ale vse co predpovedel se za poslednich 20 let stalo. jen tak mimochodem, nadhodil, ze automobilovy prumysl,bude davit praci, celkem dobre placenou ,mnoha lidem, BOHUZEL, NEBUDE VYTVARET ZADNOU VELKOU NADHODNOTU a profit bude vlice nizky. Cim je auto lacinejsim tim je profit mensi ajestliye nastane krize tak prvni co lide prestanou kupovat jsou auta. Takze se nelze divit nemcum, ze si ponechaji auta draha a v cesku se budou vyrabet auta lacina.:-(:-(:-(

P. Han 4.8.2020 11:47

Tady k té Škodovce něco Kulhánek.

https://bit.ly/3fzrE1P

K. Blahůrek 4.8.2020 11:46

Tak Jirka Krampol utrápil manželku.

To je rána.

P. Zinga 4.8.2020 11:45

Machu, snažíš se být vtipnej, ale seš pouze ubohej. Zřejmě seš frustrovanej, že nemůžeš do průvodu.

P. Zinga 4.8.2020 11:42

Žel Bohu, grafika příspěvků je velmi omezená... Takže "No F***king... měl být nový odtavec a už není součástí textu J. Jelínka, nýbrž reakcí na něj.

D. Mach 4.8.2020 11:40

To, že není fáma, že byl pan Havel 5 let vězněný.

D. Mach 4.8.2020 11:38

Vy z východní společnosti raději kaviár? To tam musíš být mezi cca 1% vyvolených, né? A bacha, největší muslimskou menšinu mají právě ti vaši.

D. Mach 4.8.2020 11:37

Soudruhu, klid. Už nejsi nejmladší.

D. Švik 4.8.2020 11:36

Pražský prejt

(a jiné prejty) je demonstrací toho, jak je západní společnost slabá, degenerovaná, úchylná a dekadentní. Mohamedáni si nás dají ke snídani.

D. Mach 4.8.2020 11:36

Vy jste chodil do kurzu k čučkařovi nebo offčáčkovi?

F. Sojka 4.8.2020 11:34

Děkuji dalšímu kryptokomunistovi za zájem v chabém gardu. V

D. Mach 4.8.2020 11:34

Určitě to jsou lži. Chybí vám tam, kdo pana Havla platil v letech 1970 až 1977. Charta 77 jen těžko vznikla před rokem 1977. Ale vy to určitě budete umět vysvětlit.

Jinak když soudruzi někomu zakazovali pracovat, jak mohl být zaměstnaný? Používáte stejnou demagogii jako "Kůl v plotě", aneb "žádnej nás nebere takový prachy".

J. Jelínek 4.8.2020 11:34

A tu militaristickou kliku zpitou mocí mám hledat kde? V Kremlu?