15.5.2024 | Svátek má Žofie


Diskuse k článku

Mogheriniová v Praze

V oficiální fotce rukotřasu Sobotky s Mogheriniovou bylo tak málo přívětivosti, že o stupeň míň už by byla facka. Co si ti dva povídali, nevíme. Víme, že Mogheriniová odmítla jet do vzpurné Prahy a návštěvu odpískali pod směšnou záminkou jakéhosi zranění ministra zahraničí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
M. Prokop 12.1.2016 9:09

Re: Čtení pro přemýšlivé

Má tam věci o kterých by byla zajímavá diskuse, ano.

M. Prokop 12.1.2016 9:08

Mogherini a Za orálek,

dva marxisti si pokecali. Za orálek kvůli tomu dokonce vyšel z ilegality.

J. Vobr 12.1.2016 8:53

Re: zahraniční zpravodaj - Události, komentáře čt24

... HER boys !!!

_______________________________________

Neužívejte Arabic English !!!

S. Donát 12.1.2016 8:52

Re: Našisti a Evropani

Evropské řešení se račte vetknout za klobouk. Prý "vyhovuje všem". To jste mě opravdu po ránu pobavil :)

M. Vondráček 12.1.2016 8:49

Re: zahraniční zpravodaj - Události, komentáře čt24

:-) svatá prostoto

Andělka and his boys lže jako když tiskne. To těžko ukecáte ...

P. Klouda 12.1.2016 8:46

Re: Vzpurná Praha?

Dobrý den, pane Švrčku. Máte na mysli to, o čem včera psala p.Šichtařová? Ano, patrně i díky tomu to vše vypadá spíš na pouhou hru na odbojnou vládu. Zvlášť po aktuálních zásazích na FB proti "jistým" stránkám ~ důkaz o tom, že, a jak je vše sledováno. Bezpochyby včetně těchto diskusí, ač p.Neff minulý týden v Interview na ČT24 tvrdil že to není v lidských silách. Na tohle stačí hravě jediný člověk, pracující podle intencí p.Chovance.

J. Vobr 12.1.2016 8:40

VILÉM UŽ JE TADY !!!

... a bere to z hned z vostra !!!

____________________________________________

KOLÍN JE V POHODĚ ... hotely jsou narvány !!!

:-)))

:-)))

J. Kulheim 12.1.2016 8:37

Re: Co si takhle zamést před vlastním prahem

Co to všechno má společné s problémy, které způsobují migranti? Bývalé komunisty, kteří jsou v parlamentě volili lidé, kterým komunistické internacionální ideologie vyhovuje, podobně jako vám.

Komunisté a jiní extremisté mohou s současné době rychle zmiznout ze scény. Stačí je nevolit. Pokud dáme povolení k trvalému pobytu islamistům, tak je to nevratné.

M. Valenta 12.1.2016 8:37

Re: Co si takhle zamést před vlastním prahem

oprava "přes Putina...)

P. Hlosta 12.1.2016 8:36

Čtení pro přemýšlivé

http://ceskapozice.lidovky.cz/nebudme-otroky-jedineho-zpusobu-mysleni-a-jednani-fsu-/tema.aspx?c=A160106_235512_pozice-tema_lube

M. Valenta 12.1.2016 8:36

Re: Co si takhle zamést před vlastním prahem

To máte pravdu. I s někým koho považuji za neštěstí pro tento národ mohu mít podobný názor (migrace /Izrael).

(I když v tom Izraeli musí být ze Zemana také docela "na větvi", když Putina podporuje jejich úhlavního nepřítele Asada).

J. Nový 12.1.2016 8:35

zahraniční zpravodaj - Události, komentáře čt24

"Lokální tisk informoval o sexuálním násilí už 1.1."

J. Vobr 12.1.2016 8:33

VILÉM ANI KLAUN tu ještě nejsou ???

To zase dostali noční nakládačku ???

___________________________________________

:-)))

:-)))

Z. Švrček 12.1.2016 8:30

Vzpurná Praha?

Uniknuvší mejlová korespondence Bohouše Sralbotky s jeho adláty (či loutkovodiči?) nám napovídá něco diametrálně odlišného. Fascinující. Stejně tak mne vytáčí do běla zámězná slepota komentátorů, diskutujících nad tím, jek veůlkým hříchem je fakt, že pošta byla hackery napadena namísto aby se věnovali hrůze samotného obsahu.

P. Hlosta 12.1.2016 8:30

Re: Co si takhle zamést před vlastním prahem

a stejně jako na nacisty i fašisty. Takže minulost nechte spát. Snažit se udirigivat současnost je daleko lepší a odvoláváním se na minulost nic nezastavíte, nezměníte. Je to jen následně na hádku o minulosti. O té minulosti se pak budou příští generace hádat mezi sebou. Ovšem jestli jim to stávající režim povolí. Toť otázka na budoucnost.

Z. Švrček 12.1.2016 8:23

Re: Co si takhle zamést před vlastním prahem

Jsem zvědav, jak se historie bude dívat na dnešní poblázněné multikulturalismem, ekologismem, homosexualismem, či jejich zastřešující ideologií europeismem. Asi stejně jako na komunisty, kteří v zájmu své svaté věci byli schopni napáchat tolik zla.

P. Hlosta 12.1.2016 8:22

Re: Žádné kontingenty

Názory mohou být rozdílné na způsob obsazení hranic vojskem. Civilové budou remcat a voják poslouchat rozkazy. Tak to bylo vždy. Jestliže voják zastřelí uprchlíka, pak nepůjde určitě o náhodu. Půjde vždy jen o splnění rozkazu. Ten rozkaz nemůže být nejasný, vágní, politicky ohebný. To by vojáci na hranicích byli naprosto zbyteční. Přemlouváním pronikající ilegály nezastaví.

P. Hlosta 12.1.2016 8:17

Re: Co si takhle zamést před vlastním prahem

Pravda je totiž použitelná všemi. I těmi, kteří se vám nelíbí a mohou vám být i odporní. Prostě pravda je a ne že není!

P. Kmoníček 12.1.2016 8:13

Re: Banální úkol zabezpečení

Ale nikdo ji to otevřeně neřekl.

M. Valenta 12.1.2016 8:03

Re: Co si takhle zamést před vlastním prahem

Jistěže je třeba příliv uprchlíků do Evropy zastavit, ale i já mám dojem, že recepty pana Neffa jsou čím dál jednodušší a ne nepodobné jeho "oblíbenci" jakémusi Zemanovi, jemuž dělá poradce prolhaný kryplík z Haló Novin.

P. Hlosta 12.1.2016 8:00

Re: Souhlas s Astonem

Při tom napadá rozumného otázka, jestli je to z hlouposti, nebo ze zlého záměru.

P. Hlosta 12.1.2016 7:56

Re: Co si takhle zamést před vlastním prahem

Mně udivuje, že tahle obehraná písnička s historií má ještě svou popularitu. V historii jistě byli věřící nacismu, stejně jako věřící komunismu. Čas přešel a pokud věřící jací zbyli, tak povymírali, zvláště nacističtí rasisté a na komunisty to ještě čeká. Ovšem "I kdyby padli všici, vstanou noví bojovníci!" jak řekl Zapotonda. A tak se rodí noví a novější, kteří jsou dneškem. Ne včerejškem!

Hrát hru o historii je odvádějící pozornost od současnosti. V současnosti žijící provádí svinstvo, které je zlé pro současníky a ne pro historické miliony mrtvých. Stejně tak ekonomické zločiny současnosti uvrhávají do bídy celé části společnosti. Momentálně je největší zlo to, že ve společenství EU se prosazují ti, kteří mocensky působí na to, abychom vymřeli kulturně a namnoze i fyzicky. Vůbec při tom není rozhodující historická reminiscence. Ta se dá vyfabrikovat jakákoliv a kdykoliv!

I. Mertl 12.1.2016 7:41

Co si takhle zamést před vlastním prahem

V Česku se pomalu bývalé členství v KSČ stalo kvalifikačním požadavkem pro vysoké státní funkce, jen se podívejte na současnou vládu! A nebyla to žádná pochybení "mladého revolucionáře", ale výsledek zdravého zamyšlení dospělých lidí, jak se dostat ke korytu - vstupovali do Strany v osmdesátých a devadesátých letech, aby po devětaosmdesátém čile vyskočili. Máme takového i vicepremiéra, který se dokázal i zaplést s tajnými službami, ne? A myslím, že i Neffova rodina měla za bolševika jisté zásluhy.

M. Berka 12.1.2016 7:40

Souhlas s Astonem

jenom bych chtěl zduraznit, že by bylo dobré, kdyby to postupné chápání skutečnosti nevedlo k mnoha mrtvým a postiženým...

Multi-kulti společnosti mohou vznikat určitými způsoby = např. různé národy a etnika přicházejí do nových společných územních prostorů. Nebo do jednoho etnika se postupně integruje jiné etnikum. Všechno toto známe a bylo to už tady. Umělý a násilný pokus pomatených evropských rádo by elit je nesmysl a jeho výsledkem bude krvavý chaos (pokud se včas neproberou). Poslední perla je, že ilegálové v Německu budou umisťováni ne kam chtějí, ale do předem určených lokalit. Něco jako árijská převýchova židovských dětí v německých rodinách. Co nápad to PERLA.

K. Novák 12.1.2016 7:35

Žádné kontingenty

"... každá země má svoji armádu. Pošle kontingent do hraničních států, a vojáci těchto národních armád zabezpečí hranice." Tohle považuji za naprosto nepřijatelné a hloupé. Každý stát si musí své hranice chránit sám, i když jsou to vnější hranice Schengenského prostoru. Každý stát také musí sám nést odpovědnost za to, jak se jeho pohraničníci chovají k lidem, kteří se je snaží ilegálně a třeba i násilím překročit. Státy na vnějších hranicích by měly pouze dostat peníze na posílení jejich ochrany. Naše vláda by neměla být tak hloupá, aby připustila možnost, že český voják třeba na řeckých hranicích nějakou nešťastnou náhodou zastřelí uprchlíka, který se snažil přejít hranice za každou cenu, a Řekové a ostatní od toho dají ruce pryč. Taky si umím představit, že vojáci jiných zemí by se toho báli a podle toho by ochrana vnějších Schengenských hranic vypadala. Byla by zase jen formální a uprchlíci (převaděči) by si to rychle uvědomili.

J. Mrázek 12.1.2016 7:28

On nikdy nebyl v obraze

Asi je to vrozené, nemůže za to, tak mu to nevyčítejte!

J. Mrázek 12.1.2016 7:26

Strana zelených už se přihlásila...

Chce ten uvažovaný a v mailech profláknutý úřad pro podporu imigrace. Bursík s Jaujau potřebují nějaký příjem ....

A. Reček 12.1.2016 7:18

Re: Banální úkol zabezpečení

Ano, taková opatření se mohla dělat už na podzim r.2014, kdy byl v počátcích masový příliv migrantů z Afriky a Arábie. Na toto bývalá aktivní soudružka a dnes skalní fanynka multikultury nemyslela. Patrně ani nechtěla. Vůbec nebyl a dodnes není problém už na moři vracet lodi a čluny s běženci zpět do Afriky a Turecka. A na toto by si sami stačili jak Italové, tak i Řeci.

J. Žitný 12.1.2016 7:11

Re: Chytrému napověz a hloupému:

Kde 'u nas'? U vas na zavodnim vyboru KSC(M)?

Nemusim nic googlovat, staci si precist treba pameti Vaclava Cerneho, 3. dil, kde se o s. Neffovi seniorovi take pise, dokonce na dvou mistech.

J. Schwarz 12.1.2016 7:11

Re: Našisti a Evropani

Jsou dvě koncepce soužití. Jedna preferuje mix všech se všemi a vytvoření homogenní směsi málem i na lesní samotě, druhá preferuje vcelku homogenní celky jejíž členové se mohou navštěvovat a chcete-li "kulturně obohacovat", ale ne za každou cenu cpát k sobě jak to agresivně prosazují multikulti aktivisté a huráevropané.