29.5.2024 | Svátek má Maxmilián, Maxim


Diskuse k článku

Mogheriniová v Praze

V oficiální fotce rukotřasu Sobotky s Mogheriniovou bylo tak málo přívětivosti, že o stupeň míň už by byla facka. Co si ti dva povídali, nevíme. Víme, že Mogheriniová odmítla jet do vzpurné Prahy a návštěvu odpískali pod směšnou záminkou jakéhosi zranění ministra zahraničí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
V. Novák 12.1.2016 9:39

Re: Zranění našeho ministra zahraničí

"Diplomatická chřipka" aplikovaná na jednoho politika, zatímco pro jiného je "cřipkující" diplomat zcela zdráv, je urážka prvního politika. A to podobné průtaznosti jako vynesení "Yatse" za rozkrok od kecapultu - tedy urážka mocná.

Zjevně nechtěl poslat Frederiku do řiti AŽ TAK tvrdě...

J. Anděl 12.1.2016 9:17

Pro paní Václavíkovou

Dneska jsem dočetl článek z Respektu, na který jste včera dávala odkaz.

Přesvědčené samozřejmě nepřesvědčí, tak asi nemá smysl tu o něm diskutovat. Mě zaujal a i potěšil. Tak děkuji.

P. Klouda 12.1.2016 9:22

Re: Pro paní Václavíkovou

Pane Anděli, oč šlo, smím-li se zeptat? Včera jsem měl skoro půldenní absenci... 8)

J. Anděl 12.1.2016 9:27

Re: Pro paní Václavíkovou

Šlo, pochopitelně, o islám. Nechce se mi to moc rozebírat na vrcholné úrovni diskuze NP, protože to vždycky vyprovokuje spoustu lidí k tuně otravných výkřiků. Ale dám vám sem odkaz, ať víte, na co jsem reagoval. Dávám ho ve zkrácené podobě, vede na server Respektu.

http://goo.gl/A2OumM

P. Klouda 12.1.2016 9:32

Re: Pro paní Václavíkovou

Díky moc, o to mi šlo ~ o ten odkaz. Nechtěl jsem nějakou "pitvu", která by se mohla hned brzy poránu dotknout něčích muslimských či jinak menšinových citů... 8)

M. Prokop 12.1.2016 9:57

Re: Pro paní Václavíkovou

Ano, ale ...

Masové míšení lidí uvažujících méně filosoficky (z obou stran) problémy přináší. A je málo platné, že existují modernější muslimové, snažící se o liberálnější interpretaci Koránu.

J. Anděl 12.1.2016 10:22

Re: Pro paní Václavíkovou

Jo, s tím souhlasím.

Vím, že ty věci v praxi souvisí (všechno souvisí se vším :-), já je však v debatě rozlišuji. Rozlišuji debatu o islámu a debatu o migrantech (včetně, či především ale nejen muslimských).

Ty problémy, o kterých píšete, mohou být dokonce v případě soužití konkrétně méně filosoficky uvažujících připrchlých muslimů a méně filosoficky uvažujících starousedlých Čechů různých nábožensko-politicko-sexuálních orientací velice třaskavé, i v obecné rovině to vždycky přináší problémy.

Možná to vyzní jako bagatelizace, píšu to ale proto, abyste pochopil, že to chápu jako něco samozřejmého: člověku přináší problémy i nucené dočasné soužití s tchánem a tchýní, a to je můžete mít normálně docela dost rád. Ale je pro všechny lepší, když každý bydlí jinde. Někdy ale holt není zbytí - a v takovém případě to vyžaduje nejlépe hned na začátku, nebo pak co nejdřív, si jasně vymezit pravidla soužití.

P.S.: příklad je hypotetický, v praxi jsem to zatím nezažil.

K. Berka 12.1.2016 9:10

Naše media se zase vyznamenala

Fotografie použité v korporátnych masmédiách na opísanie hladu v sýrskom meste Madaja (Madaya) boli sfalšované, použité z iných konfliktov alebo oblastí. Najväčším klamstvom bolo použitie fotky európskeho narkomana a bezdomovca z roku 2009 ako hladujúceho Sýrčana : http://www.globalresearch.ca/madaya-more-fabricated.../5500297

J. Anděl 12.1.2016 9:24

Re: Naše media se zase vyznamenala

Na odkazu, který dáváte, není ten slovenský text, tudíž jsem tam nenašel nic, co by potvrzovalo tvrzení o "korporátnych masmédiách" ani o použití fotky "európskeho narkomana". Obecně vím, že s fotkami (a vůbec informacemi) se dělají velké triky nalevo a napravo, nesnažím se vás tedy potopit. Naopak by mě to zajímalo. O věrohodnosti médií si nedělám nadměrné iluze, lišíme se snad jen v tom, že já si je nedělám obecně o žádných médiích. Můžete dát prosím odkaz na zdroj, odkud to máte vy? Díky moc.

L. Novák 12.1.2016 9:36

Re: Naše media se zase vyznamenala

Podobné zkušenosti mám se zpravodajstvím ČT24, kde často používají jako pozadí záběry přehrávané stále dokola a při různých zpravodajských relacích (byť třeba ze stejné oblasti).

Na druhé straně je běžné, že v médiích se používají "ilustrační" obrázky/fotografie, ale dodržuje se zásada, že je to u nich obvykle připsáno.

No a pak mě taky zvedá ze židle, když ČT žvaní stále dokola o "obstrukcích" opozice, aniž by se podívali, jak jednání/rozprava ve sněmovně skutečně probíhá. To si pak někdy po zpravodajství ČT připadám jako Alenka v Říši divů... :-)

K. Janyška 12.1.2016 9:28

Re: Naše media se zase vyznamenala

Ano, je to možné, lež se stala politickou metodou EU a jejich informačních směrnic (jinak to nejde, EU je jinak neprovozuschopná, jako každý socialismus), které některé sdělovací prostředky povinně jiné jen z vlezlosti nebo mecenášství bůhvíkoho sdílejí a realizují... Dzp.

M. Prokop 12.1.2016 9:08

Mogherini a Za orálek,

dva marxisti si pokecali. Za orálek kvůli tomu dokonce vyšel z ilegality.

P. Hlosta 12.1.2016 8:36

Čtení pro přemýšlivé

http://ceskapozice.lidovky.cz/nebudme-otroky-jedineho-zpusobu-mysleni-a-jednani-fsu-/tema.aspx?c=A160106_235512_pozice-tema_lube

M. Prokop 12.1.2016 9:09

Re: Čtení pro přemýšlivé

Má tam věci o kterých by byla zajímavá diskuse, ano.

P. Klouda 12.1.2016 9:21

Re: Čtení pro přemýšlivé

Krapet mě u těchto nesporně vzdělaných a přehledem obdařených lidí trápí věty typu »Je třeba odhalit a zlikvidovat skutečné zdroje šířícího se zla.« "Možná" by bylo fajn, kdyby se někdo z nich pochlapil a uvedl jako součást svého celkového názoru taky náhled, co či kdo jsou oněmi zdroji. Tedy kromě lidí, majících zájem na prosperitě zbrojařského průmyslu...

J. Anděl 12.1.2016 9:45

Re: Čtení pro přemýšlivé

To je taky pěkný článek.

Na něm jsem si uvědomil jednu věc. Líbí se mi, co ten pán píše. Vidím však velkou mezeru mezi ideou a tím, co se v realitě uskutečňuje. Realizace dobrých myšlenek někdy v procesu uskutečňování jaksi dopadne tragicky.

Vidím, že EU je teď rozkročena mezi variantami federalizace a rozpadu, řekněme s podržením některých atributů. Jak to dopadne, toť otázka, z místa, kam na to dohlédnu já, to pro federalizaci moc nadějně nevypadá.

Líbí se mi idea, jak jí popsal pan profesor v článku, ve kterém se národní stát soustředí na ochranné funkce a posiluje se význam a rozhodování regionu.

Teď ten kámen úrazu: kdo prosazuje které myšlenky? Jaké postupy k tomu volí? Jaké jsou jeho skutečné záměry? Jak to dopadne nakonec, to neovlivním. Přispěju svou minimální troškou do mlýna, to jo, ale ani když si osobně lehnu do kráteru, nezabráním tím výbuchu sopky. Tak mi nezbývá, než se dívat, jak to dopadne. S myšlenkami tedy souzním, všelikým náckům se ovšem budu nadále vyhýbat. Ne, že by snad cokoliv v tom článku ke spolupráci s nácky vyzývalo, to naprosto nikoliv. To já jen tak varuju preventivně :-).

J. Nový 12.1.2016 8:35

zahraniční zpravodaj - Události, komentáře čt24

"Lokální tisk informoval o sexuálním násilí už 1.1."

J. Vobr 12.1.2016 8:40

VILÉM UŽ JE TADY !!!

... a bere to z hned z vostra !!!

____________________________________________

KOLÍN JE V POHODĚ ... hotely jsou narvány !!!

:-)))

:-)))

J. Nový 12.1.2016 9:33

Re: VILÉM UŽ JE TADY !!!

vyprodány na karneval

první číslo roku 2016 Kölner Stadt Anzeiger

http://i.imgur.com/krfRcNq.png

M. Vondráček 12.1.2016 8:49

Re: zahraniční zpravodaj - Události, komentáře čt24

:-) svatá prostoto

Andělka and his boys lže jako když tiskne. To těžko ukecáte ...

J. Vobr 12.1.2016 8:53

Re: zahraniční zpravodaj - Události, komentáře čt24

... HER boys !!!

_______________________________________

Neužívejte Arabic English !!!

M. Prokop 12.1.2016 9:10

Re: zahraniční zpravodaj - Události, komentáře čt24

On lehce, neb realita jde mimo něj, případně je inverzní realitou.

M. Prokop 12.1.2016 9:14

Re: zahraniční zpravodaj - Události, komentáře čt24

Her boys and girls, nezapomínejte, že máme tu komisařku, co rovná pohlaví. :-P

L. Novák 12.1.2016 9:40

Re: zahraniční zpravodaj - Události, komentáře čt24

To není o muslimské ženské obřízce, že ne? :-D

Zajímavé je, že se o ní úplně přestalo mluvit/psát...

M. Prokop 12.1.2016 9:45

Re: zahraniční zpravodaj - Události, komentáře čt24

Tak jsou aktuálnější záležitosti ... , časem na ni zase určitě dojde. Mimochodem, nic pěkného to není.

J. Vobr 12.1.2016 8:33

VILÉM ANI KLAUN tu ještě nejsou ???

To zase dostali noční nakládačku ???

___________________________________________

:-)))

:-)))

J. Nový 12.1.2016 9:43

VOBR UŽ JE TADY !!!:

... a bere to z hned z vostra !!!

____________________________________________

KOLÍN JE VYPLAĚNÝ ... hoteliéři pláčou !!!

Z. Švrček 12.1.2016 8:30

Vzpurná Praha?

Uniknuvší mejlová korespondence Bohouše Sralbotky s jeho adláty (či loutkovodiči?) nám napovídá něco diametrálně odlišného. Fascinující. Stejně tak mne vytáčí do běla zámězná slepota komentátorů, diskutujících nad tím, jek veůlkým hříchem je fakt, že pošta byla hackery napadena namísto aby se věnovali hrůze samotného obsahu.

P. Klouda 12.1.2016 8:46

Re: Vzpurná Praha?

Dobrý den, pane Švrčku. Máte na mysli to, o čem včera psala p.Šichtařová? Ano, patrně i díky tomu to vše vypadá spíš na pouhou hru na odbojnou vládu. Zvlášť po aktuálních zásazích na FB proti "jistým" stránkám ~ důkaz o tom, že, a jak je vše sledováno. Bezpochyby včetně těchto diskusí, ač p.Neff minulý týden v Interview na ČT24 tvrdil že to není v lidských silách. Na tohle stačí hravě jediný člověk, pracující podle intencí p.Chovance.

I. Mertl 12.1.2016 7:41

Co si takhle zamést před vlastním prahem

V Česku se pomalu bývalé členství v KSČ stalo kvalifikačním požadavkem pro vysoké státní funkce, jen se podívejte na současnou vládu! A nebyla to žádná pochybení "mladého revolucionáře", ale výsledek zdravého zamyšlení dospělých lidí, jak se dostat ke korytu - vstupovali do Strany v osmdesátých a devadesátých letech, aby po devětaosmdesátém čile vyskočili. Máme takového i vicepremiéra, který se dokázal i zaplést s tajnými službami, ne? A myslím, že i Neffova rodina měla za bolševika jisté zásluhy.