15.5.2024 | Svátek má Žofie


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Pavlik Knedlik 6.11.2007 11:26

Paroubek jedná v USA o základně, názor prý nezmění

http://zpravy.idnes.cz/paroubek-jedna-v-usa-o-zakladne-nazor-pry-nezmeni-fbe-/zahranicni.asp?c=A071106_075057_zahranicni_mizParoubek je samozrejme o neco mensi debil nez Topolanek. Usporadani referenda ci propagovani toho ze referendum ma byt usporadano samozrejme nic faktickeho neznamena - jen a pouze politicke body. Za prve vubec neni jasne jestli nekdy nejaky radar vubec bude, postoj pro referendum ziska volicem negativni vysledek referenda se da velmi dobre pouzit jako vyjednavaci paka vuci USA, a nakonec referendum neni nikterak zavazne.

Kdyby Topolanek nebyl tim debilem kterym je nebyl by tim debilem kterym je. To by ho ale pak zase nevolili bzukove protoze debilista nikoho jineho nez debila volit nemuze.

Lister 6.11.2007 11:51

Re: Paroubek jedná v USA o základně, názor prý nezmění

Bude Paroubekl opět přijat přítelem Georgem?:

Srdečného a důstojného přijetí se dostalo podle agenturních zpráv předsedovi ČSSD Ing. Jiřímu Paroubkovi při jeho současné pracovní návštěvě ve Washingtonu. Na programu jsou dnes jednání v Pentagonu, kam ho pozval ministr Gates k rozhovorům o systému protiraketové ochrany a umístění jejich prvků na teritoriu Česka a Polska, jakož i o pokroku, kterého bylo dosaženo při vyjednávání příslušných smluv s vládou ČR (ta z neznámých důvodů informovat opoziční, ale i vládní poslance o průběhu jednání o smlouvách s USA zavile odmítá). Podle informací z české ambasády, zájem o setkání s Jiřím Paroubkem projevil i Bílý dům, zda se však předseda ČSSD opět setká osobně i s prezidentem Bushem ještě není jasné.

A co na to Václav Klaus a Mirek Topolánek? To agentury nezmiňují .... ;-)

Ivan 6.11.2007 11:17

Dík televizi

V okamžiku, kdy na příkaz Topolánka je zastaveno vyšetřování Čunka těsně před tím, než mělo být spis předán soudu, nezbývá slušnému člověku, ať už je novinářem, nebo policistou či úředníkem banky, aby nedodržel nemorální zákon a ve jménu elemnetární mravnosti poskytl informace o tom, co se vlastně vyšetřováním zjistilo.  Potrefené husy sice začnou křičet - je příznačné, kolik fandů modrých práků teď chce zjišťovat, kdo informace vynesl.  To byl typický postup bolševiků. Když si někdo na veřejné schůzi dovolil vznést kritický dotaz, prvá starost "orgánů" byla zjistit, kdo to řekl. Obsah je nezajímal. ODSsáci postupují obdobně. Není pro ně důležité, že zloděj kradl, důležité je, že byl z koalice a neutajilo se to.

www racek 6.11.2007 11:29

Re: Dík televizi

tak s tím nesouhlasím. zastavení stíhání byla jen a jen souhra asi 17 náhod, které se vyskytnou nejvýše jedenkrát za 100 let.

Mislead 6.11.2007 11:34

Re: Re: Dík televizi

takže podruhé už to za mého života nehrozí?:-))))))))

Starý J. 6.11.2007 11:35

Re: Dík televizi

A prosím - co se zjistilo? Že Čunek bral po dobu mateřské manželky přídavky na děti, Čunková mateřskou a zároveň se v tom případě vypočítává i přídavek na bydlení (u Čunka ve výši 50 Kč)? Víte o nějakém poslanci, který (ač mnozí daleko majetnější než Čunek) se přídavků na děti vzdal po dobu mateřské manželky?

A pokud se týká vynesení informací - to je zřejmě důležité jen v případě, kdy se to týká ČSSD. Jinak by Bublan nenechal  odposlouchávat i děti politiků, když chtěl údajně zjistit únik Kubiceho zprávy. Proč se šetřil únik Kubiceho zprávy, proč jste nevystoupil proti? Pokud budete operovat, že věci z ní nebyly pravda, pak vězte, že Čunek tvrdí, že také nejsou věci o něm pravda a ještě nebyl odsouzen. Proč máte dvojí metr? V Kubiceho zprávě byly na př. odposlechy a ty byly pravdivé a pak zápisky z Mrázkova archívu, který jak se ukazuje, měl svůj původ pěkně podložený!

eTony 6.11.2007 11:42

Re: Re: Dík televizi

Čunek je za pobírání dávek nemorální, Křeček bydlí v regulovaném bytě a je morální.

jarda 6.11.2007 11:47

Re: Re: Re: Dík televizi

Křžeček je rozhodně také nemorální - střet zájmů - přinejmenším ... ale u Čunka podle mě šlo spíše o logické konflikty - kdy se vzájemně vylučovaly možnosti, které narychlo skládal dohromady - tím si podřezal větev, podobně jako nedávno Standa ...

eTony 6.11.2007 11:51

Re: Re: Re: Re: Dík televizi

jardo, Standu bych do toho nemíchal, Standův příběh je podstatou úplně jinde.

jarda 6.11.2007 12:09

Re: Re: Re: Re: Re: Dík televizi

v kladívku? :-))

Mája 6.11.2007 11:14

SKVĚLÝ ČLÁNEK

Mám stejné dojmy, ovšem mediální spolupracovníci vás utlučou.

Pavlik Knedlik 6.11.2007 11:12

Bzuku, ty debilni socanoide

Jediny kdo se tady chlubi anglictinou jses ty - ty tangibilni idiote. Ja se naopak chlubim svou cestinou kterou jsem pred tim nez jsem si z tve socanoidni podstaty zacal delat pr/del na tomto foru napsal asi tri dopisy za poslednich 20 let.

Mimochodem to jak tva firma saje shkvaru z tohoto statu jen a pouze potrvrzuje co ti rikam neustale - jsi megasocan jako prase!! ;-D

Pavel41 6.11.2007 11:04

Oběti manipulace? Levně.

Především žurnalisté (?) ze sebe nechávají dělat oběti velice ochotně, řekl bych s nadšením. Ti starší si užívají "svobody" označovat trvale stát za pitomý, neschopný, opovrženíhodný, líný, drahý...atd - jak poučné číst jejich výplody starší osmnácti let! - a  mladší o opravdové žurnalistice možná slyšeli - ale jsou přesvědčeni, že by je určitě neuživila. Té práce... a žádné uznání8-o

jarda 6.11.2007 11:07

Re: Oběti manipulace? Levně.

doporučuji pro osvěžení paměti denně na ČT24 socialistické zprávy asi v 18:45 :-))  ... někteří tehdejší redaktoři teď mluví docela jinak :-))))))

www racek 6.11.2007 11:30

Re: Re: Oběti manipulace? Levně.

hmm, a kteří? přece jen, to víte, dnes samá mládež ...

jarda 6.11.2007 11:34

Re: Re: Re: Oběti manipulace? Levně.

no, fakt je, že mnozí jsou teď mluvčími různých poststátních zprivatizovaných firem :-)) a už ne redaktoři - zřejmě si uvědomili, že by moc důvěryhodní asi nebyli :-((

Pavel41 6.11.2007 11:35

Re: Re: Oběti manipulace? Levně.

No ano, omlouvám se, místo "číst " by se patřilo přidat "slyšet (a vidět)". ;-( Jenže tyhle ikony dnešní demokracie za nic nemohou - oni jen plní své poslání, mají práva a možnosti. Stejně jako herecká a všeobecně umělecká vlna, která zaplavila veřejnost (a tedy politiku) po Listopadu.

Ivan Nový 6.11.2007 11:35

jardo,

můj dojem je, že je to příliš podobné :-))))

jarda 6.11.2007 11:45

Re: jardo,

... no ... vlastně máte pravdu :-))

Bzuk 6.11.2007 11:02

čumile, ty zoufalče

tvé jediné plus je, že máš nadstandardní přísun informací, což je asi stejný kumšt jako žakovo chlubení se angličtinou po 20 letech v Americe.. Jinak jsi naprostý prosťáček a tvá logika je na dost ubohé úrovni. Stačí si přečíst tvé diskuze např. s vlkem a odkrytí tvé prázdnoty je očividné. Tvá druhá výhoda je, že na tebe má pravačka bohužel nedosáhne, protože jinak takovéhle podvraťáky sundavám na první pokus. Naposledy tě žádám, abys mě neotravoval! Chodím sem komunikovat s korektními lidmi a do těch máš opravdu velmi daleko ...

Lister 6.11.2007 11:06

Re: čumile, ty zoufalče

To je ale ošklivé a podlé, Bzuku! Takhle se diskutovat opravdu nedá.

P.S. A co jiného než nové informace (jedinou údajnou přednost čumilovu) od fungování na NP očekáváte? Příležitost k šíření provládní propagandy? To snad ne ..;-P

Bzuk 6.11.2007 11:08

Re: Re: čumile, ty zoufalče

"podlé" je neustále se na někoho lepit a urážet bez jediného protiargumentu ....

Pavlik Knedlik 6.11.2007 11:13

Re: Re: Re: čumile, ty zoufalče

Nejpadnejsi argument v pripade cehokoli co se zrodi v tve putrefakovane psyche je to ze jsi debilista non plus ultra.

Psí vrah Čumil 6.11.2007 11:30

Re: čumile, ty zoufalče

I naprostí prosťáčci, Bzuku, vědí, že reportáže mohou být nejrůznější - od tzv. investigativních až po prostě informativní. Od prvoplánově zpravodajských až po dramatické nebo zcela lyrické. Dále i ti největší prosťáčci vědí, že podobně různorodě se řídí i programová skladba, včetně zpravodajství. To je jednoznačně určováno aktuálními událostmi tak, jak je přináší den. Výběr toho, co je a není důležité, je prvořadě určován významem takovýchto událostí pro ty, k nimž se médium obrací. Druhotné motivy, jimiž jste mne nezřízeně pobavil - děkuji srdečně - a po nichž toužebně voláte, jsou jednoznačnou cestou do idylických pekel  informací, že se bojuje o zrno, že se podařilo splnit a překročit plán výroby dětských dudlíků a že brambor je dostatek. Možná dokážete někoho "sundat na první pokus", zejména, jste-li za volantem (doufám, že nepotřebujete spolujezdce, aby ty, které netrefíte, vzal aspoň dveřmi),  ale to neznamená, že vaše úvahy se nepohybují hluboko pod úrovní i těch největších prosťáčků z časů ÚTISKu, čili Úřadu pro tisk a informace. V někom to prostě zůstává jako v koze.

Ivan Nový 6.11.2007 11:37

Čumile,

no a co ten význam nemá, tak se tomu ten význam dodá, když si to kamarád objedná :-))))

Ivan Nový 6.11.2007 11:39

A Čumile, vidím,

že vás aktivovali, přeji dobrý výdělek :-))))))

Bzuk 6.11.2007 10:53

Dopady TV reportáží jsou fatální ve srovnání s jinými medii

Dramaturgové a šéfredaktoři by si to měli uvědomovat a selektovat důležitost a následný efekt informací. Ano, každý máme právo na informovanost, nicméně informací jsou denně tisíce a tudíž objektivně nějaká selekce či autocenzura musí tak jako tak být. Nechápu proto, proč ČT vysílá v hlavním vysílacím čase reportáž o tom, jak se dostat k halucinogenním látkám, apod. Primárním cílem investigativní žurnalistiky je ukázat ne nešvar a vybudit reakci u odpovědných lidí a orgánů. Pokud takováto reakce je objektivně nemožná, je reportáž předem nesmyslná.

Naopak velmi chválím ČT za říjnový seriál o drastických autonehodách na českých silnicích. Ano, to mělo okamžitý a pozitivní efekt a ČT se podílela na statistické záchraně cca 30-40 lidí.

Psí vrah Čumil 6.11.2007 11:00

Tenhle Bzuk, to je pane, hlava!

"Dramaturgové a šéfredaktoři by si to měli uvědomovat a selektovat důležitost a následný efekt informací. Ano, každý máme právo na informovanost, nicméně informací jsou denně tisíce a tudíž objektivně nějaká selekce či autocenzura musí tak jako tak být."

Takže začneme u halucinogenních drog a skončíme u Čunka? ;-D

jerry 6.11.2007 11:02

Re: Tenhle Bzuk, to je pane, hlava!

No, ještě, že ty média máme. Jinak už je tady úplná totalita. Za chvíli už by po nás naši politici mohli i střílet.:-)

Bzuk 6.11.2007 11:07

Re: Re: Tenhle Bzuk, to je pane, hlava!

nikdy jsem nikde nenapsal, že mají media nechat politiky na pokoji....