18.6.2024 | Svátek má Milan


Diskuse k článku

Marťané přicházejí

Jakmile kterákoli vláda zveřejní informaci, že netřeba se obávat útoku z vesmíru, je zaděláno na paniku. Vláda britská tutlala šest let výsledky výzkumu ministerstva obrany o tom, že nejsou žádné důkazy o existenci mimozemského inteligentního života.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Medvídek 9.5.2006 8:47

:o)))

To jsou starosti....Za pár let sem řachne Apophis a bude po starostech s mimozemšťany.;-)

Andy 9.5.2006 8:47

tohle také stojí za přečtení

http://lidovky.zpravy.cz/komuniste-jsou-demokrate-0ye-/ln_rozhovory.asp?c=A060506_145146_ln_rozhovory_znk

Šakale, v tomto případě je svoboda slova žádoucí. Takhle by Ratha nepopsal nikdo, to dokáže jen on sám.

Ovšem na svobodě je ošidné to, že dost lidí si to přečtě a řekne : chudák Rath, co on musí od těch sviní modrejch vytrpět, to se nedá popsat.

Andy 9.5.2006 8:42

PRAHA 6. května 2006 | 14:51 říká ministr zdravotnictví David Rath. Nevadil by mu prý menšinový kabinet sociální demokracie podporovaný KSČM. Nejsem taková morální autorita, abych říkal, kdo je či není morální, myslí si David Rath, pražský lídr ČSSD

:-D:-D:-Dno, to tedy opravdu není

rezy 9.5.2006 8:45

Nejsem taková morální autorita...

občas i slepý trefí hřebík, když kolem sebe mlátí kladívkem jak šílenec.. Konečně mohu i s ratem souhlasit..R^

NoName 9.5.2006 9:00

Re: Nejsem taková morální autorita...

Už  jsem to psal v neděli, když Rath lhal, ehm, mluvil v Otázkách VM ... Na příkladu nemocnic a jejich "privatizace" je vidět, jak všichni zapomínají na to jak to bylo... To vláda ČSSD přišla s geniálním konceptem, jak se zbavit problémů s financováním-převedeme nemocnice na kraje, ale budeme dále určovat platovou politiku. My budeme ti hodní, a zaplatí to kraje. Ovšem na krajích sedí ne menší koumáci, a tak přišli s fintou převodu na a.s. (samozřejmě, něco se třeba dá bokem pro zůčastněné, to už je jiná věc). A už je cirkus. Takže  stát se nemocnic ZBAVIL, nikdo mu je NEBRAL. Teď přichází vláda s "novým" konceptem neziskových nemocnic- a je to jenom varianta původní myšlenky-MY rozhodujeme, VY platíte ....

Béda, medvěd skvrnitý 9.5.2006 8:49

Re: PRAHA 6. května 2006 | 14:51 říká ministr zdravotnictví David Rath...

Ve smyslu mého příspěvku "u nás je lid dobrý, občas nějaká ta facka nebo krádež" je otázkou, zda takovéto typy prohlášení se "lidu" nebudou líbit. To že je Rath z pytláka hajným a má rád silová řešení se lidu obecnému většinovému z hospod 4. cenové může naopak zamlouvat. Co my víme...

Jo, ale my vlastně spolu nemluvíme, tedy neklábosnicíme. :-)

grr 9.5.2006 8:41

není-li mimozemský inteligentní život žádný..

... pak tedy není ani Bůh? Jelikož, není-li jsoucí a dle Vatikánu přesto je, musí být součástí nejsoucího, a tudíž není. Jestliže podle Vatikánu Bůh je, protože zároveň není, což nikdo z nás neumí, znamená to, že s mimozemšťany je to úplně stejné. Nebyla to marná práce, třebaže maskována terminologií o mimozemšťanech.  Dočkáme se reakce papeže na takovouto opovážlivost?

rejpal tady a tam 9.5.2006 10:33

Re: není-li mimozemský inteligentní život žádný..

No, ono to není tak  žhavé.  Ministersto obrany GB jenom NENAŠLO ŽÁDNÉ DŮKAZY EXISTENCE mimozemského života.  Nezxnamená to tedy, že  NAŠLO DŮKAZY NEXISTENCE INTELIGENTNÍHO ŽIVOTA. Navíc Bůh, (Alah, Jehova atd) podle většiny monoteistických učení není hmotná osoba, ale nehmotní inteligence vrcholného stupně. Takže jsou, vašnosto vedle jako ta jedle a papeže to zanechá chladným.

grr 9.5.2006 10:59

Re: Re: není-li mimozemský inteligentní život žádný..

Když nenašli ŽÁDNÉ důkazy existence takové existence, pak špatně hledali nebo hledaná existence neexistuje, tudíž existuje zjevně neexistence, v níž existuje, tj. nehmotno. Tedy neexistuje v tom systému, který my shledáváme existujícím, užiju vaše slova "hmotným". Je-li tedy vrcholný stupeň inteligence nehmotný, ať Bůh či mimozemšťan, a je opravdu nejvyšším stupněm existence i neexistence, pak usilujeme sebevzděláváním o přiblížení se k této nehmotnosti, kam nikdo z nás "hmotných" nenakoukne, a tak ji nelze ani popsat hmotnými atributy vyjadřování. Chci tím říci, že Bůh je tudíž totéž, co mimozemšťan, proto má ta důkazní práce dva výstupy: je-li něco jako Bůh, pak nutně je i cosi jako mimozemštan. I když důkazy k tomu nebyly zjevně zjištěny,  je stejně tvrzeno, že Bůh je všudypřítomný, ovšem pak je s podivem, jak se do té všudypřítomnosti vejde vedle něj kus hmoty, čili: v jakém stupni  koncentorvané přítomnosti může koexistovat člověk, mimozemšťan a Bůh, aby se navzájem potkali i nepotkali, jak se to dnes běžně děje dle očitých svědků:-)). To nám musí sdělí Vatikán, když armádná výzkum selhal (a přesto chce, aby Bůh ochraňoval jeho královnu od mimozemšťanů). Papeže to tudíž nemůže nechat chladným, ledaže by už dávno věděl, že Bůh a mimozemšťan jedno jsou.

Béda, medvěd skvrnitý 9.5.2006 8:22

U nás se mohou zkoumat Marťani až po volbách

A to jenom v případě, že to oranžoví drtivě prohrajou, tedy nastane autocenzura. Jinak, ústy strážmistra Flanderky: "U nás je lid dobrý, sem tam nějaká ta facka nebo krádež, ale to nepadá na váhu." Ještě stále není vyloučeno, že ti Marťani mohou být modří. :-)

Honza™ 9.5.2006 8:36

Re: U nás se mohou zkoumat Marťani až po volbách

To se necháte prozkoumat dobrovolně?:-D

Béda, medvěd skvrnitý 9.5.2006 8:41

Re: Re: U nás se mohou zkoumat Marťani až po volbách

Jo, v toleranci moudrého zákona v mezích mírného pokroku...

Honza™ 9.5.2006 8:22

Manažer usvědčuje Sobotku

Sobotka dosud veškerá obvinění z intervence ve prospěch ČSOB popíral a možnost transakce „11 miliard za korunu“ poté, co o ní začala informovat média, bagatelizoval jako „jednu z variant“. Zápisy z jednání, které svědčily o tom, že sám transakci prosazoval a naváděl členy představenstva ČKA, aby nezákonně obešli dozorčí radu agentury, pak označoval za nevěrohodné.

Nyní jej usvědčuje přímo jeden z oficiálních účastníků schůzek, na kterých se mělo o sporné transakci jednat - člen představenstva České konsolidační agentury (ČKA) Mojmír Hampl. Ten v Sobotkův neprospěch vypovídal na policii a svoji verzi popsal i LN.

Ladislav N. 9.5.2006 8:38

Re: Manažer usvědčuje Sobotku

Ale copak, copak, že by si Sobotka šel "přisednout" za Ivem Svobodou, velkým ;-O bojovníkem proti "tunelářům z ODS" odsouzeným za tunelování Liberty? Ti socanští ministři financí ale mají "smůlu"... ;-P

Honza™ 9.5.2006 8:40

Re: Re: Manažer usvědčuje Sobotku

Když oni ty prachy tak lákaj,obvzlášť mladí socánci jsou velmi náchylní:-D

Andy 9.5.2006 8:40

Re: Re: Manažer usvědčuje Sobotku

Svoboda byl jen práporek v Čisté ruce.  Lháři už v ČSSD zaujali pevné místo za předsednickým stolem a NIKDO JE NEBUDE RUŠIT V PRÁCI NEMÍSTNÝMI OTÁZKAMI :-P

NoName 9.5.2006 8:17

Ad: Na základě rozhodnutí VII. Sjezdu Komunistického svazu mládeže, který se konal 5. listopadu 2005,

konečně opět nějaký komunistický sjezd a jeho rozhodnutí ... Proletariát už byl nejistý, žádné pořádné sjezdy, rozhodnutí, závěry ...:-D

eTony 9.5.2006 7:48

Koukám,

že předvolební demagogie nabírá na obrátkách, viďte mirku56 ?

Honza™ 9.5.2006 7:57

Re: Koukám,

za chvíli naskočí ještě perioda Jaroušek:-D

Kajan 9.5.2006 7:36

Ano, socialismus je pověrou úplně stejnou, jako existence Marťanů nebo UFO.

Vůbec se nedivím Paroubkovi, že ho napadají takové mystické až bájné představy ! Vždyť socialismus je také jen otázkou víry. Věda totiž říká něco úplně  jiného. Socialismus je nerealizovatelný z čistě technických a prokazatelných důvodů !!! Dzp.

Ladislav N. 9.5.2006 8:24

Re: Ano, socialismus je pověrou úplně stejnou, jako existence Marťanů nebo UFO.

Když se občanům omezí svobody a použije trocha násilí - i ten "socialismus bude"...

Ale co až Paroubkovi a socialistům nebude chtít nikdo půjčit? 8-o

Béda, medvěd skvrnitý 9.5.2006 8:44

Re: Ano, socialismus je pověrou úplně stejnou, jako existence Marťanů nebo UFO.

Kajane, nic proti Vám, ale socializmus je otázkou víry stejně, jako kapitalizmus bez přívlastků.

Jarda Musil 9.5.2006 8:58

Bédo

... těžko ale budete obhajovat, že Bůh není - že nefunguje ... už vidím ty ČernoprDelníky, jak Vám spílají - jó, není víra jako víra ... ;-) ... ale možná se přidá aspoň Ivan :-)

Béda, medvěd skvrnitý 9.5.2006 9:02

Re: Bédo

No, Ivan šel do sebe a opustil to věčné "socializmus nefunguje". Co se týče katolické víry, tak jim s tím Jidášovým evangeliem a jinýma zatajenýma dávají sdělovací prostředky co proto. Ve "světle" (fuj) toho nového evangelia je vlastně Jidáš nejchytřejší z učedníků a současně největší charakter (když už se tady probírá autokritika charakteru Ratha). :-)

Béda, medvěd skvrnitý 9.5.2006 9:15

Re: Bédo

Jináč, ti ČernoprDělníci se Vám povedli. R^

Sch.glosátor 9.5.2006 9:47

I demokracie.

Andy 9.5.2006 7:32

To řekněte těm, co zavřeli Irwinga! To je IMHO větší nebezpečí svobody než KSČM; ta už žádné miliony mrtvých chválabohu nadělat nemůže.

Fajn, že si to myslíš. Jistě to máš podloženo nějakými fakty, badateli. Ti, co zavřeli Irwinga, čím konkrétně jsou nebezpeční ? Jiným než lhářům?

šakal 9.5.2006 7:56

...Andy...třeba mně...nebo i Vám...

...ačkoliv si to určitě nemyslíte.

U mě má svobodu slova i Goebbels nebo ji nemá nikdo!

Až totiž zakážou říkat pitomosti nebo lži nám, nebude už, kdo by se ozval... A třeba to ani pitomosti a lži nebudou - jen to někomu jinému tak bude připadat  :-/

šakal - virtuální guttenberg, podespán vlastní prackou

Andy 9.5.2006 8:15

Re: ...Andy...třeba mně...nebo i Vám...

ano, to si opravdu nemyslím. 

Andy- koniáš, podepsán vlastní loučí

šakal 9.5.2006 8:23

...chi, chi, chi...

...;-)