Neviditelný pes
První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996Diskuse k článku
Malá a velká politika
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
V. Mokrý 31.8.2021 9:57Jak to mají nyní v těch " králíkárnách " s dálkovým topením ? |
S. Lazárek 31.8.2021 9:57Olomouc je velmi specifické město, má kruhový objezd s dvěma výjezdy a taky další kruhový, který ušetřený čas jízdou po obchvatu vezme zpět. Asi bych spíš řešil podobné pitomosti než 30km v městech, což mi kromě opravdového centra přijde málo. |
V. Mokrý 31.8.2021 9:56plynulejší doprava je/bude při 30 nebo 50, jen v případě, že to umí řidiči i s rozjezdy od semaforů |
J. Vaníček 31.8.2021 9:56Třicítku bych si dal. Zase v tý Praze ji budou mít všichni. Měli by tam zrušit i většinu parkovacích míst, jako v tý Paříži. Zrušit elektrárny a všechno udělat na elektriku. Pak bude pirátů všude plno, bude se loupit. Jenom je musíme zvolit, jinak toho nedosáhneme. A taky zrušit řezníky - krávy prdí metan a ten nám ničí ozónovou vrstvu a prasata jsou nečistá. Podívejte na Afhgánistán jaký tam mají čistý vzduch. Oni by mohli jít sem a my tam. Je to srandička a fikce, ale.... |
D. Mach 31.8.2021 9:55Tvrdí zkušený okopávač Drobný. Jako vždy k věci nic. |
V. Mokrý 31.8.2021 9:54No, jestli to zavedou průtahem od kruháku od Mohelnice k dálnici na Ostravu, místo zelené vlny, tak to je spíše na defenestraci na radnici. |
D. Mach 31.8.2021 9:53Opak je pravdou. Snížení rychlosti zvýší kapacitu průjezdné dopravy. Emise se sníží, protože doprava je plynulejší. Auta se rozjíždí na nižší rychlost. Ale hlavně se sníží hluk. |
P. Jirkovský 31.8.2021 9:51Někdy skoro jo ... |
R. Szewczyk 31.8.2021 9:50jasně, za rok se musí zvýšit o inflaci, to jest 1.89 %, to jest z 50kč na km , na 75 kč na km |
J. Hejna 31.8.2021 9:48"ale spotřebujete víc" Asi to bude, pane Milane, složitější. Optimální otáčky při různých rychlostech požadují různě šlapat na plyn. |
T. Hamet 31.8.2021 9:48Třicítku plánujou i v Olomouci, určitě to radikálně přispěje k plynulosti dopravy. Taky tam plánujou třikrát zdražit daň z nemovitostí. K bydlení, rekreaci i podnikání. Velmi progresivní. Asi nějaká posedlost trojkou. Jsem zvědav, jestli to šílenství doputuje i do naší konzervativní pevný hráze socialismu a míru. |
L. Harvánek 31.8.2021 9:47Soudruzi podnikatelé ve stavebnictví si naberou takové množství staveb a nemají na ně dostatek mechanizace a lidí. Jenže to by musel na stavebním úřadě sedět někdo, kdo stavbám rozumí a dokázal by ty přemrštěně dlouhé lhůty jim podstatně zkrouhnout. Pak by si možná uvědomili, že to není o splnění pětiletky, ale provední opravy v přiměřené lhůtě i kvalitě. Ale asi si to představuji jak Hurvínek válku. |
A. Pakosta 31.8.2021 9:46S tím omezením rychlosti u aut je spojen jeden problém - dvěstěkoňský motor průměrného SUV pracuje při ustálené třicítce odhadem na desetinu jmenovitého výkonu - to je ovšem naprosto MIMO oblast hospodárného provozu. Ano, moderní motory umí třeba i vypnout polovinu svých válců, ale to pořád nestačí. Benzínový motor z principu pracuje nejhospodárněji při plném zatížení. Neboli, tato omezení jednoznačně nahrávají elektromobilům, protože u nich je závislost účinnosti na zatížení podstatně menší, a provoz omezený na třicítku přináší i zmenšení zrychlení při rozjezdech, jakož i aerodynamických sil - to vše snižuje potřebu energie z baterií a prodlužuje dojezd. |
K. Zelený 31.8.2021 9:43"...jednak by se jich tam o moc víc nevešlo pokud musí zůstat zachován provoz ve dvou pruzích..." jsem psal. Ovšem pokud jste ekšpert na dopravní stavby a to vy určitě jste a víte, že by se jich tam vešlo víc a o kolik a to vy určitě víte, tak holt klopím uši a lezu pod vodu. A copak to kde k vaší nespokojenosti opravujou? |
I. Semrád 31.8.2021 9:42Že "centra měst jsou auty přeplněná" to není futuristický, to je teď. |
L. Harvánek 31.8.2021 9:42Jenže každé snížení rychlosti povede k zahuštění dopravy. Nehledě na to, že při nízké rychosti motor pracuje nehospodárně a produkuje více emisí uhlíku a dusíku. |
J. Hejna 31.8.2021 9:40Umím i větší čísla, pane Szewczyku. |
P. Milan 31.8.2021 9:39Ciwe, občas by to byl kumšt, zmýlit se. |
P. Milan 31.8.2021 9:38Nepsal jsem o zavření, ale nasazení více lidí a techniky, případně delší pracovní době. A není jen Strakonická, jedna taková zbytečná a drahá šílenost probíhá blízko mého bydliště. |
K. Zelený 31.8.2021 9:38Které neomylně určujte. Nj, ježek sobě kadeřav. |
J. Koutský 31.8.2021 9:38
|
K. Zelený 31.8.2021 9:37Dtto Kombercová - co já s vašima dojmama, který máte nutkání zde zveřejňovat. Něco k věci by nebylo? To už i Aerokarel se vycajchnoval, i když po svém. |
P. Milan 31.8.2021 9:35Vás zřejmě jo. |
K. Zelený 31.8.2021 9:35Jako že by Strakonickou na pár týdnů zavřeli?! Ciwe... Ale s tou korupcí, případně zelenou - tak třeba kdo, zelený či jiný, za tu Strakonickou dostal jaký úplatek? |
R. Tesařík 31.8.2021 9:34Dost nafoukanej, co? |
P. Milan 31.8.2021 9:34Ciwe, taky bych jich radši měl vyfoukaně a méně, nezáleží to ovšem na mně, ale na množství nechápajících. |
M. 6S6. 31.8.2021 9:33To fakt nasere, když po bolševikovi se silnice musí po 30 létech opravovat. Peníze se musí točit, a proto ty pokrokové kapitalistické dálnice se opravují již po 5 létech. |
R. Tesařík 31.8.2021 9:33Vy být velký futurista. |
P. Jirkovský 31.8.2021 9:32Pletete si způsob a způsobilost. Ale to nevadí, to nebolí. |
P. Milan 31.8.2021 9:32Ciwe, ani za socíku nebyly nahnány tisíce mravenců. Že je lepší krátká intenzivní práce na jednom místě a potom totéž na druhém dá každá logika, s vyjímkou zelené, korupční, nebo zeleně korupční. |