8.7.2024 | Svátek má Nora


Diskuse k článku

Mají soudy jen „řešit“ paragrafy?

Demonstruje-li někdo rok po začátku ruské invaze na Ukrajinu se symboly útoku, navíc ve společnosti, kde ti starší ještě pamatují invazi v srpnu 1968, zadělává si na cejch ignorant, blb, v nejlepším případě provokatér.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
V. Zadák 19.5.2023 13:15

Z diskuze na iDnes:

Tak když Fiala říká, že u nás žádná americká základna nebude, tak je tu do půl roku. Ale má pravdu, že nás o ní Američané nežádají, Fialova vláda jim jí nabízí servilně sama. Každá říše, jak v minulosti, tak dnes, vždy deklaruje svoji moc nad vazalskými státy tím, že v nich umístí svá vojska. Tak to vždy bylo a bude. A každý stát, který přítomnost cizích vojáků na svém území dopustí, se tím vzdává části své suverenity a dává najevo svoji podřízenost. Tak to prostě je a jakmile tu jednou americké vojáky budeme mít, hned tak neodejdou. Nakonec jednu zkušenost s dočasným pobytem vojsk již máme. O to více se divím, než opět vstupujeme do stejné řeky.

J. Ganaur 19.5.2023 13:17

USA ovšem mají veřejné pozvání, ne jako ten váš dopis pro Brežněva!:-P:-P:-P

V. Machálková 19.5.2023 13:40

Můžete to veřejné pozvání doložit? Zdroj?

J. Ganaur 19.5.2023 13:43

Když o tom víte.;-D

J. Václavíková 19.5.2023 13:45

Demokraticky zvolená reprezentace státu transparentním způsobem uzavřela obvyklou smlouvu s naším strategickým partnerem a garantem naší bezpečnosti. Máte s tím nějaký problém?

V. Machálková 19.5.2023 14:52

Ano, mělo to být ve volebním programu.

J. Ganaur 19.5.2023 13:18

A už jste zjistil, kde je Jáchymov?;-D

L. Novák 19.5.2023 13:22

ZALEZ ZPÁTKY DO ŽUMPY, bolševický K;-OKOTE!Rv!!

J. Polesny 19.5.2023 13:04

Russ je pořád hnuss.

J. Fridrich 19.5.2023 13:06

Ano. A čím dál větší... Už jsou z nich náletové kobylky - SARANČATA.

L. Novák 19.5.2023 13:09

DDT na ně! Na ruské šváby stále funguje. :-P

H. Lukešová 19.5.2023 13:14

To je trošku drsné. Možná jsem asi naivní, ale i Rusové jsou lidé a přirovnávat je k hmyzu, které je třeba likvidovat... Ať s nimi Ukrajinci bojují na bojišti, ať je tam pobijí, všechny, OK, ale přece jenom vykřikovat o likvidaci lidí, je až za čáru.

J. Ganaur 19.5.2023 13:15

To byli i Němci za Hitlera!:-/

H. Lukešová 19.5.2023 13:36

Někteří bez pochyby ano. Ti, kteří nesloužili v SS, Gestapu, či vojáků Wehrmachtu, kteří spolu s esesmany vraždili na frontě...

Takoví Sofie a Hanz Scholovi, odpůrci nacismu, popraveni nacisty, lidmi byli.

J. Ganaur 19.5.2023 13:42

Ale většina?8-o

H. Lukešová 19.5.2023 13:47

Jistěže, většina Němců neprotestovala proti nacismu, mnozí z nich se přímo podíleli na válečných zločinech a zločinech proti lidskosti, po odhalení nacistických zvěrstev bylo těžko vidět v Němcích lidi, ale někteří z nich nepozbyli lidskost.

J. Václavíková 19.5.2023 13:17

On ale píše o Russech, ne o Rusech. Mezi nimi je nepochybně spousta úctyhodných lidí.

H. Lukešová 19.5.2023 13:38

Ne všichni schvalují Putinovu válku...

J. Václavíková 19.5.2023 13:39

Ti končí většinou za katrem. V lepším případě.

H. Lukešová 19.5.2023 13:42

To je pravda, ale právě tito odpůrci, kterých je až 20%, zachraňují čest ruského národa.

J. Václavíková 19.5.2023 13:42

To ovšem nejsou RuSSáci.

L. Novák 19.5.2023 13:41

Ano, ty ale Putin posílá do kriminálů... Všimla jste si toho? ;-)

H. Lukešová 19.5.2023 13:44

Ano, všimla. Ale právě těch 20% Rusů, kteří nesouhlasí s Putinovou válkou, zachraňují čest ruského národa. Ono je těžké postavit se diktatuře na odpor. Mnoho Němců se za Hitlera také nepostavilo na odpor nacistickému režimu, stejně tak mnozí Češi za sovětské okupace roku 1968 také neprotestovalo a podepisovalo souhlasy s "dočasným pobytem vojsk Varšavské smlouvy na našem území".

V. Mokrý 19.5.2023 13:14

Mohlo by dopadnout dříve na vás tři.

J. Polesny 19.5.2023 13:25

Vocas, ty zalez.

M. Varadinková 19.5.2023 12:58

.....Europoslanec Jan Zahradil (ODS) si na twitteru položil otázku, jak se k závěru Durhamova vyšetřování postaví česká média.

„Další bublina, tzv. Russiagate, splaskla. Včerejší zpráva zvláštního vyšetřovatele tvrdě kritizuje FBI a Ministerstvo spravedlnosti za podjatost, s níž zkoušeli spojit Trumpa s ruským ovlivňováním voleb 2016. Dnes je to úplně všude. Co na to česká média?“ zeptal se....

https://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Skandal-v-USA-u-nas-se-mlci-Tajne-sluzby-proti-Trumpovi-Ve-hre-i-ceska-stopa-736424

Česká média na to nic. Tady ještě pořád frčí označovat za ruského agenta kdekoho s jiným než s tím jediným povoleným mainstreamovým názorem.

Ti samí, co v USA osočovali Trumpa ze spojení s Ruskem, způsobili i dnešní válku na Ukrajině. Kdyby nebránili Trumpovi v normálních vztazích USA s Ruskem, žádná válka dnes nemusela být.

J. Polesny 19.5.2023 13:02

Slovíčka možná a teoreticky mohla sehrát.... Tak teď jsem přesvědčen.

J. Fridrich 19.5.2023 13:04

Piješ slečno ?

P. Spáčil 19.5.2023 13:13

Ještě obtěžuješ dětičky u školky, Fridrich?

J. Polesny 19.5.2023 13:29

On prý není Spíčil.