10.5.2024 | Svátek má Blažena


Diskuse k článku

Lustrační zákon bude platit dál

Třetina zákonodárců se domnívá, že by bylo v pořádku, aby vysoké funkce ve státní správě mohli zastávat exponenti minulého režimu, který ležel a stál na zásadním potlačení občanských svobod. Zrušení lustračního zákona se komunisté pokusili drze vložit jako doplňující paragraf do zákona o diskriminaci.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
pro pf 8.12.2005 18:07

pf

Íránský prezident navrhuje přestěhovat Izrael do Evropy Některé evropské země trvají na tom, že Hitler nechal spálit a zavřít do koncentračních táborů miliony Židů. Dejme tedy sionistům nějaké území v Evropě, v Německu nebo Rakousku, prohlásil Mahmúd Ahmadínežád.
Hubble Bubble 8.12.2005 17:59

Re: Mym volicum

A tady jde jaksi o víc, než šlapání po soukromé louce. Tady se majetek rovnou odebírá. Kde je zásahová jednotka, doufám, že zrovna skáčou z vrtulníku na střechu Strakovky.
Pig Head George 8.12.2005 17:58

Mym volicum

 Paroubek: Nevylučuji vyvlastnění pozemků pro Hyundai http://www.novinky.cz/ekonomika/71675-paroubek--nevylucuji-vyvlastneni-pozemku-pro-hyundai.html   "Pokud jde o Nošovice, nevylučuji ani nějaký dost razantní postup. Záleží teď na ministerstvu průmyslu a také poslaneckém klubu ČSSD. Umím si představit nějaký lex specialis pro tento účel, který by vedl k vyvlastnění těchto pozemků," řekl Paroubek.
zlý kukuč 8.12.2005 17:56

Re: Stále znovu je třeba připomínat, že lustrační zákon vadí těm, komu překáží, a to jsou ti, před kterými se potřebujeme chránit.

Na Vašem přirovnání Vám rád dokáži jak se mýlíte - síto je věc se stejně velkými oky. takže po jeho aplikaci bychom měli s klidým svědomím říct, že velké svině neprošly.
Jenomže lustrační zákon je síto  NESTEJNĚ velkými oky, které navíc velkým rybám umoźňuje vyklouznout. po jeho aplikaci tudíž nemůžeme říct vůbec nic.
Napadlo Vás ksakru někdy, že ti špičkoví agenti si prostě ponechali krycí identitu ? Je to to nejjednodušší, co mohli udělat a v polistopadovém bordelu by jim to jistě prošlo.
WtD 8.12.2005 17:52

na rozloucenou

.ad ..kazdy kapitalista si dovoli, co se mu dovoli. Jednani vlastniku je dusledek impotence vlady...
 
 
Vlada je z jineho sveta nez tzv. kapitalista? Ve Vasi demokracii stoji kapitaliste mimo "vladnouci lid"?
 
Delite spolecnost na VLADU, ktera dovoluje a zakazuje - a na ty ostatni?
 
 
POZOR NA VAS!
 
Hubble Bubble 8.12.2005 17:50

Re: Re: Re: Pane Kunetka,

To by se ale Sobotkovi mohlo zdát málo, moc malý vývar. DPH, spotřební a nevím jaká daň ješte zatím těch 100% nedává.
Béda 8.12.2005 17:48

Re: Re: Pane Kunetka,

bankovní asi ne, ale nějakou inovovanou nebo novou nebo starou zvýšenou.
Hezký večer i Vám.
Odcházím. Howgh.
Čumil 8.12.2005 17:48

Re: Re: Pane Kunetka,

To není, milý H-B, naprosto třeba. Co ušetříte, proinvestujete jinak - a tedy zdaníte... :-))
Čumil 8.12.2005 17:46

Re: Re: Re: Re: Pane Kunetko, ještě na skok:

Ten, pane Kunetko, jak víme narazil. Nedokázal doložit kartelovou dohodu, přestože v poplatcích bankovní kartel nesporně existuje.
Hubble Bubble 8.12.2005 17:44

Re: Pane Kunetka,

Jako že místo poplatků bysme platili nějakou novou bankovní daň. No tak tuhle myšlenku bych radši moc nešířil, ještě to zaslechne Sobotka a fik, stačí to prohlasovat s komunisty ještě do voleb.
pf 8.12.2005 17:44

Re: Re: chichi - ja vidim ty regulace

a vite milostiva, ze jst pouzila temr stejnych slov jakymi zavirali hubu lidem komunisti, i to krasne souslovi 'pouceni na ceste vpred' ... Jeste bych k tomu chlubeni cizim perim prosil zkrachovance a samozvance v cizim zoldu!
Ostane firma NIke na jedne strane sveta zamestnava deti na 10 hodin denne a plati jim centy za hodinu a na druhe strane je pysna na svou  Corporate responsibility a chlubi se , jak dava zpet do komunity  a deti by nezamestnala ani nahodu...
Béda 8.12.2005 17:39

Pane Kunetka,

jsem zde ještě, jelikož ta "poplatkobankovní" diskuze mne zaujala.
Co se vlády a jejích snah o intervanci stran bankovních poplatků týče, tak vláda si určitě uvědomuje, že to, co vyberou komerční banky na poplatcích, by se mohlo z části vybrat od voličů přímo do státní kasy a ne jen necelou třetinu prostřednictvím zdanění zisků bank. Tedy, pokud by to vláda myslela "upřímně". A jedná se o částky v řádu desítek miliard Kč.
Nyní už ale opravdu, ale opravdu odcházím do svých "předem připravených /pivních/ pozic. Mějte se a rovněž hezký večer.
Petr Kunetka, zlocinec 8.12.2005 17:35

Re: nejlepsi by bylo zridit

Takze ukonceni ketaseni a smeliny v roce 48 pokladate za dobry vysledek. OK, beru.
Abych to uzavrel, krome tech Vasich zesmesnovacich prvku bych si to skutecne tak nejak predstavoval... Kdyz jsme u toho, co je ta Vami samotnym vychvalovana FSA? Neni to tak nahodou nevladni organizace, v niz zasedaji... ;)
No nic, musim jit, preji vsem hezky den.
Petr Kunetka, zlocinec 8.12.2005 17:32

Re: Re: Re: Pane Kunetko, ještě na skok:

To je IMHO to same, mne vadi samotny fakt, ze ministr na tyto banky vyvijel urcity natlak. Mozna bych byl i radsi, kdyz to je zakonem, nez nejake zakulisni dohody (jste si jist, ze tam nejsou zadne protisluzby? A co ze tak jednoduse ustoupili?).
Proste bych si predstavoval, ze to bude delat antimonopolni urad, optimalne nezavisly organ ve stylu FSA, ktery tu vychvaloval pf.
whocares 8.12.2005 17:30

Re: zalob zprostili i ty 4 policejni mlaticky....

Ano, jsou stejně relevantní...
pf 8.12.2005 17:28

nejlepsi by bylo zridit

mesiresortni nevladni konzultacni komisi v niz by zasedly vsechny zainteresovane strany.
Ta komise by se mohla jmenovat ' Mesiresortni nevladni komise pro posouzeni bankovnich poplatku a zkvalitneni sluzeb bank pro spotrebitele'
V jejim presdednictvi by se ve 3 mesicnich intervalech stridali zastupci vsech: Banky, farmari,
zahradkari, sachiste, lesbian-gay-bi, duchodci, cirkevni hodnostari a tak dal. A obcas by vydali Navrh opatreni ke zkvalitneni...
 
Nebo byste navrhl neco razantnejsiho - sebevrazedne atentatniky a nakladaky s amonium nitratem smichanym s dieslem?
 
Me zajimaji jen vysledky. Stejne jako me zajime v obchode pomer cena/kvalita.
 
Čumil 8.12.2005 17:26

Re: Re: Pane Kunetko, ještě na skok:

Asi jste nedočetl do konce. Pro jistotu ještě jednou citát z ČTK:
 
Díky dohodě nebude třeba většinu změn, které ministerstvo navrhlo, prosadit zákonem, ale banky je vykonají dobrovolně.
Hubble Bubble 8.12.2005 17:26

Re: zalob zprostili i ty 4 policejni mlaticky....

Ne, ti vůbec žalováni nebyli. K žalobě inspekce vůbec nedospěla a případ odložila jako nedůvodný.
Dave A. 8.12.2005 17:24

Re: Re: Re: Re: Re: hm... a takže trest je jen žalář, nebo co?

S dovolením bych ještě něco dodal. Evidence obsahuje nejen agenturu (tedy spolupracovníky obecně), ale současně i pronásledované osoby, sledované "objekty", pátrací svazky i vyšetřování. Systém, jaký se používal, v podstatě neumožňoval zavést falešného agenta. Vázání vždy schvaloval nejblíže vyšší náčelník a práce se statisticky vykazovala. Inspekce si mohla kdykoliv vyžádat svazek k administrativní kontrole a u málo výkonných agentů se mnohdy angažoval přímo náčelník vyšší složky, který se mohl dostavit na schůzku společně s řídicím orgánem, aby zjistil, co se vlastně děje. Veškeré výdaje podléhaly evidenci a dokladování. Navíc agentura byla kombinacemi prověřována. Jinými slovy - pokud možnost někoho „vymyslet“ existovala, byla spojena s nepřiměřenou mírou rizika. To asi k Vašemu dojmu o falšování evidence. Já vidím mnohem vyšší míru falšování v interpretaci získaných agenturních poznatků, kde obecně platí, že čím dál od Prahy, tím více to vypadá, jako kdyby řídící a pod. orgány prováděly analýzu na úplně jiné planetě. Jinak s podstatou Vašeho návrhu na rozlišování míry spolupráce souhlasím, ten zákon je moc „hrubozrnný“, bohužel naše realita je dnes tragická a nelze předpokládat, že se dočkáme lepšího řešení.
Venkovan 8.12.2005 17:22

Lustrace ještě nějaký týden vydrží.

Jirka ale má už jasno.Jeho kamarády nikdo kádrovat nebude.Měl v létě pokaženou dovolenou na jachtě v Chorvatsk jen proto,že nějakej novinář rozmázl působení jeho kamoše v Stb.
pf 8.12.2005 17:18

zalob zprostili i ty 4 policejni mlaticky....

Béda 8.12.2005 17:18

Re: kunetka

PF, jen v rychlosti a na odchodu. Tu poznámku, že pro ČNB jsou vysoké poplatky a z toho vyplývající zisky "českých" komerčních bank výhodné jsem učinil proto, že ČNB, pokud má hlídat stabilitu bank a měny, tak, když mají banky vysoké zisky, nemá s hlídáním stability bank žádnou práci. Takže, z jakého důvodu (navíc, když to nemá v popisu práce) by ČNB měla vysoké poplatky kritizovat, že ano.
whocares 8.12.2005 17:16

vážený civilizovaný pf

Dole pletete KB (Barak Alon) s IPB (Tesař a Procházka - mimochodem tyto 2 pány nedávno definitivně zprostili všech žalob) . Pokud jsou i ostatní vaše informace stejně relevantní ...
Petr Kunetka, zlocinec 8.12.2005 17:15

Re: no v tech dobre placenych postech

Kdyz tak, ja vim, ze mne ctete vyberove, ale zopaknu klicovou otazku: "Ale SKUTECNE si myslite, ze regulaci bankovnictvi ma delat ministr?"
G. Pašek 8.12.2005 17:14

Re: Re: chichi - ja vidim ty regulace

Andy, OK!
Neměo tam ale být  "  . . . . . v osumdesát devátým?"
Petr Kunetka, zlocinec 8.12.2005 17:13

Re: no v tech dobre placenych postech

Kdo je ma prinutit? Antimonopolni urad, ten to ma primo v popisu prace. Nebo treba zakon, kdyz by to nezvladali. Ale ne ministr.
BTW, neslo by to bez urazek a slo by reagovat na to, co pisi (treba si jaksi nepamatuji, ze bych pochvaloval ministry s pravicovymi nazory)? Slo by to?
pf 8.12.2005 17:13

PS

a body pro socialni demokracii naskakuji. zase nejake to pulprocenticko v preferencich pribude...
Hubble Bubble 8.12.2005 17:12

Re: no v tech dobre placenych postech

A na mikrovlnce musí být napsáno, že se v ní nesmí sušit psy...
Melian 8.12.2005 17:12

Re: Re: Re: Re: ... je obdivuhodné,

akorát jim budou chybět šikmý voči :-(
Hubble Bubble 8.12.2005 17:11

Re: hele andy

Opakuju, jediný efektivní regulační systém ja trh a konkurence na něm.