27.4.2024 | Svátek má Jaroslav


Diskuse k článku

Lustrační zákon bude platit dál

Třetina zákonodárců se domnívá, že by bylo v pořádku, aby vysoké funkce ve státní správě mohli zastávat exponenti minulého režimu, který ležel a stál na zásadním potlačení občanských svobod. Zrušení lustračního zákona se komunisté pokusili drze vložit jako doplňující paragraf do zákona o diskriminaci.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
WtD 8.12.2005 18:55

Re: Re: Mym volicum

Vyvlastneni podvodne zcizeneho pozemku?
 
Zde je text:
 
 
a zde je kompletni historie navrhu"
 
 
 
WtD 8.12.2005 17:52

na rozloucenou

.ad ..kazdy kapitalista si dovoli, co se mu dovoli. Jednani vlastniku je dusledek impotence vlady...
 
 
Vlada je z jineho sveta nez tzv. kapitalista? Ve Vasi demokracii stoji kapitaliste mimo "vladnouci lid"?
 
Delite spolecnost na VLADU, ktera dovoluje a zakazuje - a na ty ostatni?
 
 
POZOR NA VAS!
 
Béda 8.12.2005 17:39

Pane Kunetka,

jsem zde ještě, jelikož ta "poplatkobankovní" diskuze mne zaujala.
Co se vlády a jejích snah o intervanci stran bankovních poplatků týče, tak vláda si určitě uvědomuje, že to, co vyberou komerční banky na poplatcích, by se mohlo z části vybrat od voličů přímo do státní kasy a ne jen necelou třetinu prostřednictvím zdanění zisků bank. Tedy, pokud by to vláda myslela "upřímně". A jedná se o částky v řádu desítek miliard Kč.
Nyní už ale opravdu, ale opravdu odcházím do svých "předem připravených /pivních/ pozic. Mějte se a rovněž hezký večer.
Hubble Bubble 8.12.2005 17:44

Re: Pane Kunetka,

Jako že místo poplatků bysme platili nějakou novou bankovní daň. No tak tuhle myšlenku bych radši moc nešířil, ještě to zaslechne Sobotka a fik, stačí to prohlasovat s komunisty ještě do voleb.
Čumil 8.12.2005 17:48

Re: Re: Pane Kunetka,

To není, milý H-B, naprosto třeba. Co ušetříte, proinvestujete jinak - a tedy zdaníte... :-))
Hubble Bubble 8.12.2005 17:50

Re: Re: Re: Pane Kunetka,

To by se ale Sobotkovi mohlo zdát málo, moc malý vývar. DPH, spotřební a nevím jaká daň ješte zatím těch 100% nedává.
Béda 8.12.2005 17:48

Re: Re: Pane Kunetka,

bankovní asi ne, ale nějakou inovovanou nebo novou nebo starou zvýšenou.
Hezký večer i Vám.
Odcházím. Howgh.
Venkovan 8.12.2005 17:22

Lustrace ještě nějaký týden vydrží.

Jirka ale má už jasno.Jeho kamarády nikdo kádrovat nebude.Měl v létě pokaženou dovolenou na jachtě v Chorvatsk jen proto,že nějakej novinář rozmázl působení jeho kamoše v Stb.
pf 8.12.2005 17:18

zalob zprostili i ty 4 policejni mlaticky....

Hubble Bubble 8.12.2005 17:26

Re: zalob zprostili i ty 4 policejni mlaticky....

Ne, ti vůbec žalováni nebyli. K žalobě inspekce vůbec nedospěla a případ odložila jako nedůvodný.
whocares 8.12.2005 17:30

Re: zalob zprostili i ty 4 policejni mlaticky....

Ano, jsou stejně relevantní...
whocares 8.12.2005 17:16

vážený civilizovaný pf

Dole pletete KB (Barak Alon) s IPB (Tesař a Procházka - mimochodem tyto 2 pány nedávno definitivně zprostili všech žalob) . Pokud jsou i ostatní vaše informace stejně relevantní ...
pf 8.12.2005 17:13

PS

a body pro socialni demokracii naskakuji. zase nejake to pulprocenticko v preferencich pribude...
pf 8.12.2005 17:07

hele andy

kazdy kapitalista si dovoli, co se mu dovoli. Jednani vlastniku je dusledek impotence vlady.
Kdyby mistni vlada a parlament neragovaly na pokusy bank vybirat z pouziti bankomatu, tak by vybiraly. A ostatne jak se uplne stejni kapitaliste chovaji v rozvojovych zemich?
Takze vase poznamka je opravdu mimo.
Petr Kunetka, zlocinec 8.12.2005 17:08

Re: hele andy

Takze nejlepsi je, kdyz vlada reguluje uplne vsechno? Potom se kapitaliste chovaji uplne zlate?
Andy 8.12.2005 17:10

Re: hele andy

no hlavně že vy nejste mimo, když si tady cintáte pentli o civilizovaných zemích a lidech. Evidentně to nemá nic společného s civilizací, ale jen mírou restrikce.
Asi si zas půjdu na chvíli číst Jistě, pane ministře, a Jistě, pane premiére, to má, narozdíl od vás, vtip a myšlenku.
Hubble Bubble 8.12.2005 17:11

Re: hele andy

Opakuju, jediný efektivní regulační systém ja trh a konkurence na něm.
AeroKarel 8.12.2005 21:10

pf

"kazdy kapitalista si dovoli, co se mu dovoli."
Jo. Jenže ne "se dovolí", ale kdo dovolí. Kartelové dohody antimonopolák, byť nepříliš úspěšný. Zbytek zákazníci svým chováním, parlament zákony (a to jen v křiklavých případech).
pf 8.12.2005 17:03

kunetka

a jakymze zpusobem byste navrhoval zmenit naprosto vydridusske jednani ceskych bank? Statistiky ukazujici kolik zisku ceske banky maji z poplatku ve srovnani se zbytkem sveta jsou snad jasne.
K poznamce, ze pro CNB jsou vysoke poplatky komercnich bank vyhodne bych jen doporucil je jeste je zvysit. Pak bych doporucil zvysit nekolikanasobne cenu elektriny, to bude pro CNB a stat taky vyhodne. A na konec bych navrhl jednoduse lidem davat 4 modre kombinezy rocne a eintopf v kantynach a laciny gin.  TV kamery jiz na kazdem kroku mame.
Petr Kunetka, zlocinec 8.12.2005 17:05

Re: kunetka - prenasim zespoda

Ja tvrdim, ze ministr financi ne, ponevadz si myslim, ze vmesovani vlady do bankovnictvi je nebezpecne a jak rika Beda, kazdy polistopadovy ministr financi krome Klause skoncil v nejake super placene funkci v nejake bance. A premyslim, komu tenhle ukol pridelit.
Vy kritizujete me ekonomicke vzdelani, dobre, posluzte si - no prob. Ale SKUTECNE si myslite, ze regulaci bankovnictvi ma delat ministr?
Hubble Bubble 8.12.2005 17:10

Re: Re: kunetka - prenasim zespoda

Když si někdo myslí, že blahobyt zařídí někdo moudrý tam nahoře... to je těžká diskuse. Stát má v tomto ohledu jedinou funkci, zajistit rovné a konkurenční prostředí. Do obchodních vztahů mezi bankou a klientem nemá co mluvit.
pf 8.12.2005 17:10

no v tech dobre placenych postech

skoncili i ti ministri, kteri vyznavali pravicove nazory a byli jiste ideologicky uplne nezavadni, ve srovnani se zlocinnym SOCANEM Soborkou?
Ale kdo mel banky prinutit? Ostatne drahy pane, v USA mate federalnim zakonem regulovano a urceno jak musi vypadat informace o bankovnich produktech a jake udaje a v jake forme MUSI byt prezentovany na nabidce kreditni karty!. Taky SOCANSKA regulace?
Clovece vy mate v hlave akorat ideologii.
Hubble Bubble 8.12.2005 17:12

Re: no v tech dobre placenych postech

A na mikrovlnce musí být napsáno, že se v ní nesmí sušit psy...
Petr Kunetka, zlocinec 8.12.2005 17:13

Re: no v tech dobre placenych postech

Kdo je ma prinutit? Antimonopolni urad, ten to ma primo v popisu prace. Nebo treba zakon, kdyz by to nezvladali. Ale ne ministr.
BTW, neslo by to bez urazek a slo by reagovat na to, co pisi (treba si jaksi nepamatuji, ze bych pochvaloval ministry s pravicovymi nazory)? Slo by to?
Petr Kunetka, zlocinec 8.12.2005 17:15

Re: no v tech dobre placenych postech

Kdyz tak, ja vim, ze mne ctete vyberove, ale zopaknu klicovou otazku: "Ale SKUTECNE si myslite, ze regulaci bankovnictvi ma delat ministr?"
Čumil 8.12.2005 17:26

Re: Re: Pane Kunetko, ještě na skok:

Asi jste nedočetl do konce. Pro jistotu ještě jednou citát z ČTK:
 
Díky dohodě nebude třeba většinu změn, které ministerstvo navrhlo, prosadit zákonem, ale banky je vykonají dobrovolně.
Petr Kunetka, zlocinec 8.12.2005 17:32

Re: Re: Re: Pane Kunetko, ještě na skok:

To je IMHO to same, mne vadi samotny fakt, ze ministr na tyto banky vyvijel urcity natlak. Mozna bych byl i radsi, kdyz to je zakonem, nez nejake zakulisni dohody (jste si jist, ze tam nejsou zadne protisluzby? A co ze tak jednoduse ustoupili?).
Proste bych si predstavoval, ze to bude delat antimonopolni urad, optimalne nezavisly organ ve stylu FSA, ktery tu vychvaloval pf.
Čumil 8.12.2005 17:46

Re: Re: Re: Re: Pane Kunetko, ještě na skok:

Ten, pane Kunetko, jak víme narazil. Nedokázal doložit kartelovou dohodu, přestože v poplatcích bankovní kartel nesporně existuje.
pf 8.12.2005 17:28

nejlepsi by bylo zridit

mesiresortni nevladni konzultacni komisi v niz by zasedly vsechny zainteresovane strany.
Ta komise by se mohla jmenovat ' Mesiresortni nevladni komise pro posouzeni bankovnich poplatku a zkvalitneni sluzeb bank pro spotrebitele'
V jejim presdednictvi by se ve 3 mesicnich intervalech stridali zastupci vsech: Banky, farmari,
zahradkari, sachiste, lesbian-gay-bi, duchodci, cirkevni hodnostari a tak dal. A obcas by vydali Navrh opatreni ke zkvalitneni...
 
Nebo byste navrhl neco razantnejsiho - sebevrazedne atentatniky a nakladaky s amonium nitratem smichanym s dieslem?
 
Me zajimaji jen vysledky. Stejne jako me zajime v obchode pomer cena/kvalita.
 
Petr Kunetka, zlocinec 8.12.2005 17:35

Re: nejlepsi by bylo zridit

Takze ukonceni ketaseni a smeliny v roce 48 pokladate za dobry vysledek. OK, beru.
Abych to uzavrel, krome tech Vasich zesmesnovacich prvku bych si to skutecne tak nejak predstavoval... Kdyz jsme u toho, co je ta Vami samotnym vychvalovana FSA? Neni to tak nahodou nevladni organizace, v niz zasedaji... ;)
No nic, musim jit, preji vsem hezky den.