30.4.2024 | Svátek má Blahoslav


Diskuse k článku

Lidovci a STAN

Ústup lidovců od společného projektu STAn pochopitelně vyvolal nevrlou reakci starostenské strany. V komentářích se objevily i obvyklé hlášky o podlosti lidovců. Reakce Starostů je racionální, ovšem i krok lidovců má rozumné důvody.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
S. Lazárek 20.7.2017 15:17

Re: Nás xenofobů a vůbec různých hnusáků poslední naděje

Jak by řekl jeden hostinskej, tak nálepky po stručnost stojej leda za hovno.

Pokud je Kubera pragmatik a bere přítomnost muslimů zde jen jako obchod, brzy se dostane do konfliktu s těmi, kteří to tu mají s muslimy jinak a bude mu nejspíše v krátké době taktéž pro stručnost, udělena nálepka vítač, páč jak známo, kapitalismus je bez přívlastků....:-

M. Moravcová 20.7.2017 14:25

Re: Nás xenofobů a vůbec různých hnusáků poslední naděje

je dobrý, zatím nejlepší :-)

P. Boublíková 20.7.2017 14:30

Re: Nás xenofobů a vůbec různých hnusáků poslední naděje

Taky to tak vidím.

Osobnostně by se mi líbil Hilšer - mladý, vzdělaný, politické zkušenosti, reprezentativní, není poseroutka. S Macronem by si to mohli rozdat na férovku před Elysejským palácem.

Ale ty názory! :*(

J. Vobr 20.7.2017 13:46

DNEŠNÍ DISKUSÍ JSTE POLOŽILI DOBRÝ ZÁKLAD

... pro další diskusi !!!

___________________________________________

UČTE SE BRUSELŠTINU !!!

A. Alda 20.7.2017 13:06

Co si vlastně soudružka novinářka představovala,

že by se mělo správně dít? Jak by se lidé měli podle ní zachovat?

I. Břízová 20.7.2017 13:15

Re: Co si vlastně soudružka novinářka představovala,

No přece naběhnout a gratulovat jí k odvaze předstoupit takhle před xenofoby.:-))

M. Moravcová 20.7.2017 13:17

Re: Co si vlastně soudružka novinářka představovala,

:-)

J. Veselý 20.7.2017 13:47

Re: Co si vlastně soudružka novinářka představovala,

Právě naopak. Ideální by bylo, kdyby jí rozhořčený dav hnal kameny a bičem z pláže, nebo aspoň kdyby se muži znechuceně odvraceli a ženy zakrývaly dětem oči. Pro takovou reportáž tam jela, ne pro pohrdavý nezájem, kterého se jí dostalo.

Na reportáži je užitečné, že ukazuje, co jsou vlastně slavné burkiny zač - trochu lepší tepláková souprava. Na Mácháči OK, do bazénu už těžko.

J. Vobr 20.7.2017 13:47

PANÍ BŘÍZOVÁ VY EXCELUJETE !!!

:-)))

:-)))

I. Břízová 20.7.2017 14:17

Re: PANÍ BŘÍZOVÁ VY EXCELUJETE !!!

To je chvály.Jenom abych se nestala pyšnou !!:-))

J. Vobr 20.7.2017 14:24

Re: PANÍ BŘÍZOVÁ VY EXCELUJETE !!!

Koupím vám burkiny !!!

:-)))

:-)))

I. Břízová 20.7.2017 14:31

Re: PANÍ BŘÍZOVÁ VY EXCELUJETE !!!

Myslíte, že u Vřídla bych byla za jedničku?

J. Anděl 20.7.2017 13:41

Re: Co si vlastně soudružka novinářka představovala,

Tak ideálně asi to, že by se cítila úplně stejně, jako kdyby tam byla normálně v plavkách. To je ale naprosto nemožné, protože ona sama se už předem, pochopitelně, citila JINAK, než kdyby šla normálně v plavkách na pláž, nic netočila skrytou kamerou a nepsala článek.

Za verzálky se omlouvám, uvozovky by v tomto případě nefungovaly a kurzíva tu není.

J. Anděl 20.7.2017 14:04

Re: Co si vlastně soudružka novinářka představovala,

Ale mimochodem kdyby tam šla v plavkách za účelem napsat reportáž, jak ji český muž kouká na zadek a prsa, uspěla by asi podobně. Žádný výrazný zájem a občasné pokukování, je-li po čem. Ovšem vsaďte boty, že by nějaký chlap kouknul. Nebo kdejaký.

Je na čase počítat s tím, že může být člověk natočen častěji, než dřív.

A. Alda 20.7.2017 14:17

Samozřejmě, že kdyby byla v bikinách,

chlapi by ní koukali tu zvědavě, tu zálibně... a ženské by koukaly tu pohrdavě, tu nenávistně.

Ale protože šla zabalená od krku dolů, potkalo ji to, co bude její denní realitou po cca 45 letech - stane se neviditelnou.

J. Anděl 20.7.2017 14:26

Re: Samozřejmě, že kdyby byla v bikinách,

Ale ona se nestala neviditelnou. Měla by se stát. To je účel toho oblečení u muslimek v muslimském prostředí (respektive není to účel specificky burkin, je to obecně účel zahalování se žen v islámském prostředí).

Je rozdíl mezi nevidět a záměrně nekoukat (vyhýbat se pohledem), abyste náhodou nevyvolal konflikt nebo nemusel řešit nějakou xenofobii nebo prostě vůbec nemusel řešit nějakou situaci, kterou neznáte a poznat ani zvlášť nechcete.

J. Anděl 20.7.2017 14:28

Re: Samozřejmě, že kdyby byla v bikinách,

Ale tím nechci tvrdit, že se všichni v jejím okolí museli nějak strašlivě přemáhat, aby nevyskočili a nezačali jí mlátit :-). Spíš proběhlo v duchu (na těsné hranici zachytitelnosti vědomím) mikrovteřinové "hele zase jedna taková" a odvrácení pohledu někam jinam.

S. Donát 20.7.2017 14:39

Re: Samozřejmě, že kdyby byla v bikinách,

Ano, vidím to velmi podobně, tedy u většiny přítomných. Ale jsem si téměř jist, že by se našlo několik jedinců, kterým proběhly v hlavě myšlenky podstatně ošklivější.

J. Anděl 20.7.2017 14:41

Re: Samozřejmě, že kdyby byla v bikinách,

To samozřejmě. A kdyby to praktikovala pravidelně, nějakých těch hlasitých komentářů by se taky nakonec dočkala. V naprosté většině případů by to ale vypadalo takhle.

I. Lyčka 20.7.2017 13:02

Proč je zase Čunek ten nejhorší?

Prý zrazuje. Já bych řekl, že to vidi realisticky. Že když koala bude potřebovat 10% hlasů, tak se asi lidovci do parlamentu nedostanou. Když půjdou sami, mají šanci.

A. Alda 20.7.2017 14:18

Čunek je vždycky nejhorší,

protože mezi pražské ogary, co spolu mluví, vůbec nezapadl.

M. Moravcová 20.7.2017 13:01

Jiný pohled od muslima

Češi vyhráli zlatou medaili v rasismu, podle 15 let trvajícího odborného harvardského průzkumu, založeného na reakcích 280 000 respondentů napříč Evropou při zhlédnutí jednotlivých obličejů.

Zdroj: http://berrezouga.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=614542

že ten negativní obraz o nás (muslimech) se nevytvářel na Barrandově, ale v Hollywoodu

Já k tomu průzkumu: Nejsme slepí a blbí. Lišíme se barevně, vzhledově, stavbou těla, rysy obličeje atd. Jen blbec tvrdí, že to tak není.

J. Anděl 20.7.2017 13:18

Re: Jiný pohled od muslima

Ano, lišíme se. On je tohle nafouklý problém. Když si vezmete kamkoliv tu fialovou šprcku, co o ní píše níže Standa Lazárek, tak na vás možná taky budou koukat divně, ovšem burkini mají silnější náboj díky vazbě na islám (i když to nenosí jenom muslimky, ale u nás v ČR jde o tak marginální záležitost, že bych odhadoval, že to spíš budou jenom ty muslimky, ale to jenom hádám).

Je to trochu podobné lechtivosti. Na určité podněty naše tělo či mysl reaguje (cítíme lechtání), každý jsme trochu jinak (víc,míň) lechtivý, nikoho by snad nenapadlo míru lechtivosti hodnotit z morálního hlediska.

Morální hledisko pak nastupuje až podle toho, co s tím impulzem uděláme. Bráníme se? Slovně? Fyzicky? Děláme si z toho legraci? Vášnivě to hájíme a odsuzujeme ty, co to nehájí s námi?

Pak se z toho stane "téma" a najednou není důležité, jak je kdo lechtivý. I strašlivě lechtiví lidé jsou pak schopni hájit právo ostatních nás lechtat, i zcela neteční jsou schopni všechny lechtivce vykázat ze země nebo ve výjimečných případech i začít zabíjet. Spousta lidí začne být ochotná lechtat ostatní jen proto, že jsou přesvědčeni, že na to mají mít právo a je nutné ostatní donutit to uznat. Z nelechtačů se stanou aktivističtí lechtači. Někteří lechtají se skrytou kamerou a píší o tom články.

S přirozenou reakcí na impulz to už dávno nemá nic společného.

J. Anděl 20.7.2017 13:23

Re: Jiný pohled od muslima

Jo a Hatem Berrezouga opět podle mě dost dobrý.

J. Anděl 20.7.2017 13:39

Re: Jiný pohled od muslima

Hm, a tenhle blog o tom, že snad jednou Evropa pochopí moudrost šarii, je taky dobrý. Prosím nediskutovat bez přečtení, opravdu by to mohlo být mimo mísu :-)

http://berrezouga.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=614136

K. Podroužková 20.7.2017 12:51

Soudružka burkina

nebyla dost autentická. Na pláž si vyrazila bez doprovodu a to se nesmí. Neustále se rozhlížela, jestli se někdo dívá. To ona čučela, návštěvníkům byla naprosto lhostejná. Možná, kdyby v zájmu objektivity přišla s doprovodem, s harantama, kdyby vlekla nějaké to zavazadlo a před ní by si vykračoval její pán, v šortkách a s volnýma rukama, sem tam by na ni něco přes rameno houknul, protože ona musí klusat kus za ním, mohla se dočkat nějaké odezvy. Možná, kdyby jí tam jednu natáh v rámci role... Ale jak je špatná novinářka, stejně špatně hraje roli muslimky na koupališti.

L. Písařík 20.7.2017 12:30

Tak tak, Gazdíku, každý za své.

Slizký Lux, slizký Bělobrádek a šplhoun po cizích zádech Gazdík, všichni do jednoho pytle. Je zajímavé, jak se v této straně, která by vlastně měla mít nejpřísnější morální kriteria, objevují takové existence. Bělobrádku, nevíte čím to je?

P. Jansky 20.7.2017 11:18

mnohem zajimavejsi

je mezinarodni ostuda kolem elektrarny pro kyrgyzstan.. zda se ze zemanova setba sklizi ovoce

K. Berka 20.7.2017 11:25

Re: mnohem zajimavejsi

Když nebude ručit naše exportní banka, tak nám to může být u zádele.

Ta naše firma bude bílý kůň, tam budou zaháčkovány ruské firmy a prachy.

M. Prokop 20.7.2017 11:43

Re: mnohem zajimavejsi

Kdo jiný, motá-li se kolem toho Mynář.