Neviditelný pes
První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996Diskuse k článku
Kvadratura kruhu
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
K. Janyška 8.11.2015 20:10Re: Proč mají tradiční liberálové Nacionalismus není umělým kolektivismem, ale kolektivní emocí. Nic se s tím nedá dělat. Kdo neskáče není Čech. Běda však, když ho zneužijí socialisté, to je pak zločinem jako cokoliv, co ti blázní a zločinci zneužijí... Dzp. |
M. Mařák 8.11.2015 20:15Pořád za pět. Je třeba, abyste více studoval a pochopil rozdíl mezi nacionalismem a patriotismem. Tedy ideologií, kterou vymysleli během revoluce Jakobíni, a čímsi normálním, co je spjaté s historií lidského rodu. Věřím, že to i v důchodu ještě dokážete. YES WE CAN! |
K. Janyška 8.11.2015 20:31Re: Pořád za pět. Ale, vy socani, si tomu říkejete, jak chcete. Já tomu říkám nacionalismus. Teh drží národy pohromadě... Dzp. |
M. Mařák 8.11.2015 20:45Vy, tedy socanský kolektivista, tomu říkáte nacionalismus, což chápu. Vím, že jste tradiční liberály a ani rakouskou ekonomickou školu nepochopil. |
J. Václavíková 8.11.2015 19:22Neštěstím je, že namísto uměřenosti a klidné rozumné diskuze převážila v debatě o utečencích hysterie a vypjatý slovník. To se potom těžko hledá shoda. A tento fenomén je bohužel typický pro ,,řešení" jakéhokoliv problému. Místo zvažování faktů a argumentů nastupují emoce, nálepky, zjednodušení, hotové apriorní názory. Škoda! |
K. Janyška 8.11.2015 19:25Re: Neštěstím je, že namísto uměřenosti Vy si hledejte shodu, já budu vždy proti vraždění minimálně své rodiny necivilizovanými hordami... Dzp. |
A. Trick 8.11.2015 19:26Rok 2042 Evropou zní: "My vás tady nechceme". Nevolají to však Evropané, ale muslimové. |
K. Janyška 8.11.2015 19:29Re: Rok 2042 Je to z obou stran a ne že ne... Dzp. |
O. Uživatel 8.11.2015 19:30Uživatel požádal o vymazání |
K. Janyška 8.11.2015 19:33Re: Rok 2042 Trick- track, to vypadá jako cik-cak. Tedy k ničemu... Dzp. |
O. Uživatel 8.11.2015 19:34Uživatel požádal o vymazání |
K. Janyška 8.11.2015 19:36Re: Rok 2042 Jste se překlep, ne ? Nebo jste už zase dva, schizofreniku ? Dzp. |
O. Uživatel 8.11.2015 19:37Uživatel požádal o vymazání |
K. Janyška 8.11.2015 19:43Re: Rok 2042 Tak jo. ...O to nejde, co jsme napsal platí i o Vás.... |
O. Uživatel 8.11.2015 19:45Uživatel požádal o vymazání |
H. Balzám 8.11.2015 19:55Re: Rok 2042 Já si zase myslím, že je tu jen málo takových, jako Janyška, kteří by, pokud bych byl ochoten podpořit myšlenku banování, měli dostat ban. Sprosté slovo je sprosté slovo, komu z nás občas neuteklo něco na adresu jiného diskutéra (no dobře, tobě ne, ale ty jsi nějakej divnej a až moc hodnej na lidi :-) ), ale flákat sem několikrát denně totální voloviny bez smyslu na půl stránky, pořád ty stejné a pořád dokola, úplně rozbíjet celou diskusi svými masturbačními výkřiky, jako to dělá právě Janyška, to je na odstřih. |
K. Janyška 8.11.2015 20:14Re: Rok 2042 Árný, to vám muselo ulítnout To nikde jinde, trdlo nevzdělané, nenajdete. Učte se a buďte rád, že jste mě potkal... Dzp. |
A. Trick 8.11.2015 19:41Re: Rok 2042 Dostal. Za jednu nálepku. Dotyčný se rozfňukal a žaloval adminovi. |
O. Uživatel 8.11.2015 19:43Uživatel požádal o vymazání |
K. Janyška 8.11.2015 19:44Re: Rok 2042 Já také, za tisíc nálepek... Dzp. |
S. Lazárek 8.11.2015 19:28Re: Neštěstím je, že namísto uměřenosti To máte pravdu paní Václavíková, nicméně tahle diskuze měla býti podle mne dávno ukončena, ale protože EU byrokracie fatálně selhala, tak není a obávám se, že opak je pravdou. |
K. Janyška 8.11.2015 19:31Re: Neštěstím je, že namísto uměřenosti ...býti, to je hezké, a takové poučené a vzdělané. To vypadá na vzpomínky na PŠM pro Vzorné vojáky ČSLA... Dzp. |
J. Václavíková 8.11.2015 19:44Re: Neštěstím je, že namísto uměřenosti Nějak pořád nerozumím tomu, že po EU požadujete urgentní kompetentní řešení, přestože víte, že jsme jí k tomu kompetence nepředali a rozhodnutí musí nejprve akceptovat všichni. Přičemž si to každý představuje jinak. A ČR zdatně sype písek do soukolí. |
S. Lazárek 8.11.2015 19:51Re: Neštěstím je, že namísto uměřenosti Ano a v tom je prblém, šokovaná EU zachytila, že členské státy si představují řešení uprchlické krize i jinak, než třeba Německo. To jsou situace...... |
J. Václavíková 8.11.2015 19:53Re: Neštěstím je, že namísto uměřenosti Pardon! ČR nabízela řešení? To mi uniklo, ač to dost sleduju! |
S. Lazárek 8.11.2015 19:57Re: Neštěstím je, že namísto uměřenosti To já nevím, jen s ČR souhlasím v tom, že řešení, která navrhuje EU, jsou s odpuštěným k hovnu. |
J. Václavíková 8.11.2015 19:59Re: Neštěstím je, že namísto uměřenosti Zaznělo a). Tak teď ještě to b). A to za nás nikdo neudělá. |
P. Hofman 8.11.2015 19:33Re: Neštěstím je, že namísto uměřenosti Je to opravdu komické. Neb ti, co se utečenců nebojí, hledají řešení, a ti, kteří z nich chrochtaj strachy, se pohybují jenom v oblasti emocí. Přitom bez řešení a perfektní logistiky se neobejdeme, jelikož přijdou, ať se nám to líbí nebo ne, i k nám !!! |
K. Janyška 8.11.2015 19:38Re: Neštěstím je, že namísto uměřenosti Nebojím se utečenců. Ale to vám říkám, kdyby vyhrávali tihle, přišli by sem ti druzí. Kteří jsou ti zlí ? Obojí, věří zlému... Dzp. |
P. Hofman 8.11.2015 19:40Re: Neštěstím je, že namísto uměřenosti Lidé jsou všude zlí i dobří. Jinak to ani sřli zařídit nemohl !!! |