5.5.2024 | Svátek má Klaudie


Diskuse k článku

Kuciakova vražda

Slovenský investigativní novinář Ján Kuciak se dočkal nejvyššího ocenění: zavraždili ho. Někomu vadil natolik, že riskoval konflikt se státní mocí. Každý stát má zákony a snaží se, aby je lidé dodržovali.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
M. Prokop 27.2.2018 16:12

Re: Další Švik, jenž vydává své zmatené dojmy

Spíš Berlusconi, když už chce brousit v jižních končinách.

V. Klepetko 27.2.2018 15:39

Stieg Larsson, trilogie Milénium ...

Pokud to snad ještě někdo nečetl, vřele doporučuji! Investigativní novinář Mikael Bloomkvist a Lisbeth- na ty jsem si hned vzpoměl když jsem uslyšel o té vraždě na Slovensku...

Autor je sice postižen levicově - liberální úchylkou, ale knížka je to dobrá a hezky ilustruje proč vlastně potřebujeme mít ty nezávislé investigativní novináře! Snad jednou i u nás budou opravdu nezavislí...

M. Mařák 27.2.2018 15:44

Re: Stieg Larsson, trilogie Milénium ...

Moc dobrá detektivka, také doporučuji. Ten čtvrtý díl, který po Larssonově smrti napsal kdosi jiný, jsem si již nekoupil.

V. Klepetko 27.2.2018 15:48

Re: Stieg Larsson, trilogie Milénium ...

Ten čtvrtý díl je psán úplně jiným jazykem - nedokázal jsem to přečíst :-(

M. Berka 27.2.2018 15:45

Re: Stieg Larsson, trilogie Milénium ...

Někdo je nejspíš platí... Tak nezávislí asi těžko... Mi to připadá místy jako "neziskovky" nebo aktivisti... ve společnosti má každý dělat to, co umí. Pekař péct chleba, voják bránit stát, policista bojovat proti zločinu.

Není řešení, když policisté budou dělat novináře a novináři budou nahrazovat policisty... Je to naprosto úchylné.

M. Prokop 27.2.2018 16:19

Re: Stieg Larsson, trilogie Milénium ...

Novináři obvykle nenahrazují policisty. Spíš upozorňují na policajty, kteří si práci zjednodušují, moc se jim do ní nechce, nebo by "klekli" jen na vybrané. A to je nenahraditelná úloha.

M. Varadinková 27.2.2018 17:14

Re: Stieg Larsson, trilogie Milénium ...

Problém je, že novináři taky kleknou jen na vybrané a dost často nevinné. Prostě na ty, které je třeba odstřelit. Vlastně je to taková propojená policejně mediální mafie. Policajti často konají na objednávku médií a média si pak listují ve vyšetřovacích spisech s cílem vybrané dehonestovat.

S. Tomáš 27.2.2018 15:38

Novináře nestřílet!!!!

Nestřílet, není to nic platné. Pořád jich bude víc.

M. Pesat 27.2.2018 15:31

k Rusku,tam střílejí novináře jak bažanty!

"k Rusku,tam střílejí novináře jak bažanty!"

jak pise soudruh Sarina, tak tady si muze pocist o tom "strileni novinaru" v Rusku".

https://www.rferl.org/a/the-most-dangerous-countries-for-journalists/28927029.html

A. Nový 27.2.2018 15:54

Nad tím by i prase blilo!

Nedovzdělaný komunistický pingle, napastuj tady cos napsal o vraždě Politkovské na NP-diskuze.

H. Omar 27.2.2018 15:27

MF si kleká už i na GIBS.

No vida a pak že to nejde...

P. Spáčil 27.2.2018 15:33

Re: MF si kleká už i na GIBS.

Vy máte nějaké relevatní informace o porušení zákonů nebo jen blábolíte jako obvykle, když se Vám něco nelíbí? MF porušilo své pravomoce?

J. Jurax 27.2.2018 15:54

Re: MF si kleká už i na GIBS.

To máte těžký ... Vy máte nějaké relevatní informace o NEPORUŠENÍ zákonů? :-)

H. Omar 27.2.2018 15:55

Re: MF si kleká už i na GIBS.

Zkuste si poskočit, třeba vám to dojde.

M. Berka 27.2.2018 15:04

Obecně moc nechápu, k čemu jsou dnes novináři televize apod.

Nikdo to k ničemu nepotřebuje. Kdysi byli vozkové, ale taky se přežili... Někdo si kupuje noviny? Někdo se ještě dívá na televizi? Proč?

Kriminalitu má šetřip policie a ne novináři. Máš podezření - ohlaš to policii.

J. Jurax 27.2.2018 15:24

Re: Obecně moc nechápu, k čemu jsou dnes novináři televize

No, nepotřebuje - i když čerpáte moudra na netu, píšou je tam novináři.

A je-li podezření, do něhož jsou zapleteni ti nejvyšší a nejmocnější daného státu, policie není nutně ta nejlepší volba. Protože ti nejvyšší a nejmocnější jí velí.

Na druhé straně, novináře a média ovládají taky. Nepomůžete si.

Dovoluju si predikovat, že i případ pana Kuciaka posléze skončí v zapomnění; a jestli policie někoho dopadne, budou to jenom pěšáci. A novináři - kauza vyšumí ještě dřív - pt. čtenářové si žádají pořád nové senzace a média jsou buď ovládána státem, nebo žijí z reklamy, potažmo z přízně inzerentů.

M. Berka 27.2.2018 15:25

Re: Obecně moc nechápu, k čemu jsou dnes novináři televize

Moudra na NETu píše, kde kdo... :D :D :D

J. Jurax 27.2.2018 15:44

Re: Obecně moc nechápu, k čemu jsou dnes novináři televize

Jistě. I Vy nebo já :-)

M. Valenta 27.2.2018 15:25

Re: Obecně moc nechápu, k čemu jsou dnes novináři televize apod.

Novináři odhalili násobně více svinstev než policie, a to hlavně v případech, kdy stát jaksi neměl zájem cokoliv rozkrýt, což Vám zpracovanému Zemanovými plky, evidentně uniklo.

H. Omar 27.2.2018 15:28

Re: Obecně moc nechápu, k čemu jsou dnes novináři televize apod.

Ano. Obecně nechápete.

M. Prokop 27.2.2018 15:30

Obecně moc nechápu.

Takhle by to stačilo.

P. Vandas 27.2.2018 14:57

Na tom Slovensku se dějí věci. A to nám jej dávali za vzor.

Ještěže máme vládu a prezidenta. Důvěra bude vbrzku. :-):-):-)

M. Mařák 27.2.2018 15:20

Re: Na tom Slovensku se dějí věci. A to nám jej dávali za vzor.

To jo, se ten Fico nějak vyvrbil, nebo co, zdá se. Bodejť by nechtěl do tvrdého jádra, když to z těch eurofondů tak sype...

H. Omar 27.2.2018 15:29

Re: Na tom Slovensku se dějí věci. A to nám jej dávali za vzor.

Tak prý na Sicílii je moc narváno... ;)

J. Jurax 27.2.2018 15:25

Re: Na tom Slovensku se dějí věci. A to nám jej dávali za vz

Ano.

Ovšem mnozí kladou dotazy, kdeže to Brzko je.

P. Vandas 27.2.2018 15:33

Re: Na tom Slovensku se dějí věci. A to nám jej dávali za vz

Brzko, to je onen princip neurčitosti, co se jím zabýval jistý Schrödinger i se svou kočkou. :-):-):-)

J. Jurax 27.2.2018 15:53

Re: Na tom Slovensku se dějí věci. A to nám jej dávali za vz

Princip neurčitosti jest Heisenbergův. Schrödingerovi kočka z té škatule zdrhla, ovšem nebí se určitě kam.

P. Vandas 27.2.2018 16:07

Re: Na tom Slovensku se dějí věci. A to nám jej dávali za vz

Já jsem si hned říkal, že mne někdo opraví. Na autora toho principu neurčitosti jsem si opravdu nemohl vzpomenout a tak jsem tam majznul Schrödigera, neb na jeho kočku jsem si vzpomenout dokázal. :-):-):-) Díky za opravu.

J. Jurax 27.2.2018 16:37

Re: Na tom Slovensku se dějí věci. A to nám jej dávali za vz

Jojo, on Vás korigoval strejda gůgl skrze mou klábosnici :-)

M. Prokop 27.2.2018 15:31

Re: Na tom Slovensku se dějí věci. A to nám jej dávali za vzor.

"Připomeňme si" Tolman včera tvrdil, že na Slovensku je lepší demokracie než zde. Proč a jak jsem se ovšem, přes několikeré připomenutí, nedozvěděl.