1.7.2024 | Svátek má Jaroslava


Diskuse k článku

Krušná realita

Bývalí sociální demokraté Miloš Melčák a Michal Pohanka pomohli Topolánkově vládě z nouze a podpořili ji proti pokusu socdem a komunistů vyslovit jí nedůvěru. To se vcelku čekalo, překvapení se tedy nekonalo.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Navigator 21.6.2007 7:32

Stejne vam modri bolsevici nezavidim

Pokud budete nadale tvrdit ze Topolova pseudovlada stojici na hlasech sileneho postkomoushe Melcaka a zrejme kvalitne-zkorumpovaneho-z-noze-na-krku-predposraneho Pohanky ma pravo implementovat ty jejich (pseudo)reformy (je to prece v programu ODS), budete muset priznat komunistovi Tlustemu (ktery byl komunistou vlatstne proto ze byl kapitalista) pravo na jeho frakci (protoze to co chce on je prece jeste vic v programu ODS). Obratem ruky se vam cela ta modros racka sesype jak domek z karet protoze nic jineho cela to modros racka neni.

Rikal jsem vam at me poslouchate a nevolite tyhle idioty. Tak jako je pravda ze cim dele se budou urcite 'reformy' odkladat, i.e. najemni bydleni, tim to bude tezsi, cim dele budete podporovat tyhle komouse kteri si rikaji "pravicaci" (sklonovat podle vzoru "czuraci") tim bude vytvoreni skutecne pravice/konzervativcu/liberalu (evropsky vyznam slova) tezsi ci dokonce nemozne.

;-D;-D;-D;-D;-D

Claudio 21.6.2007 7:38

Re: Stejne vam modri bolsevici nezavidim

 Proč máš těch smajlíků pět a proč jich nemáš zase sedum?8-o

Navigator 21.6.2007 7:45

Re: Re: Stejne vam modri bolsevici nezavidim

Chtel jsem tvemu nanomozku dat podnet k celodenni meditaci. Je videt ze se mi to podarilo.

John 21.6.2007 7:55

Re: Re: Re: Stejne vam modri bolsevici nezavidim

To musí být soudruhu hrůza co? Každé ráno se probudit a tato vláda stále vládne. Ale neboj to vaše pako vyhlásilo konec za tři měsíce tak se dočkáš. Nebo to zase bude jinak? ;-D

Navigator 21.6.2007 8:06

Re: Re: Re: Re: Stejne vam modri bolsevici nezavidim

Johne, sice jsi udelal dobre ze sis uvedomele vybral anglicke prizvisko (zni to tak nejak vic kapitalisticky nez ten Jurij ktereho jsi pouzival drive), ale uz konecne pochop ze dnes se lidem soudruhu nerika. Tem ostatnim bolsevikum co se s nimi kamaradis muzes rikat treba soukmenovce a na me se radsi vy ser. Na to co nejake tve pako vyhlasilo a co bude za tri mesice nebo jestli to bude zase jinak ti zvysoka seru. ;-D;-D

Dzp. Vsp.

John 21.6.2007 8:55

Re: Re: Re: Re: Re: Stejne vam modri bolsevici nezavidim

Co bude? Zase se poděláš hrůzou protože vláda bude. Moc rád si čtu výkřiky frustrovaných sockomančů, včerejšek jim na klidu nepřidal.

Jinak Navigator blbosti? To by odpovídalo.

Hariet 21.6.2007 8:07

Re: Re: Re: Re: Proč se nedaří přesvědčit občany...

Proč se nevede vládě přesvědčit občany o nutnosti takové reformy, jak si ji představují? Proto, že mezi nimi nejsou osobnosti, kterým by se dalo věřit!!! Prolhaný Topolánek, zkorumpovaný Čunek, nehumánní Julínek, atd., atd. Ti lidé, co "sedí" ve vládě se již dočista zprotivili...;-€

Talián 21.6.2007 8:46

Re: Re: Re: Re: Re: Proč se nedaří přesvědčit občany...

Existuje něco, co lze nazvat ekonomickou realitou, která je matematicky objektivní a nezávisí na vůli lidí. Je to stejné, jako u firmy libovolného druhu. Buď prosperuje a její finanční hodnota vzrůstá, nebo naopak svou hodnotu postupně ztrácí. Finance firem, od kterého se  tvoří bohatství jsou se státem propojeny jen prostřednictvím měny. V případě, že firmy vnímají ohrožení, seberou svoje peníze a utečou s nimi do bezpečí. Státu zbyde jen těžký bankrot ( viz Argentina ). Občané mají na vybranou: buď podpoří síly směřující k ozdravění financí státu, nebo si vychutnají krach s celou parádou. Dotkne se to ovšem jen chudších, kteří nemají reservy na horší časy schované venku. Je jisté, že chudší část národa, která podporuje sociální stát si vytváří podhoubí budoucího krachu. Kdo chce kam, pomozme mu tam. Pro přežití stačí cca 1 mil € v Zurichu. Jestliže finanční ozdravění podporuje cca 50% občanů, je to nadějné. Pro levicové politiky ještě informace: Zesílenou vibrací hlasivek se peníze negenerují.

Claudio 21.6.2007 8:20

Re: Re: Re: Stejne vam modri bolsevici nezavidim

 No já tvoje hlouposti nečtu. Tedy zpravidla. Ono, když chceš s někým polemizovat a přesvědčit ho o své pravdě, pak ho nemůžeš už dopředu odradit hulvátstvím a urážkou. To je pak nečitelné. Takové výlevy totiž provádějí duševně nemocní a s těmi se nedá diskutovat.

 Protože jsi upoutával mnoha smajlíky, tak jsem tě chtěl potěšit svým zájmem o obsah, kterého jsem si byl schopen všimnout.:-D

BuBu 21.6.2007 8:05

Re: Už ten přívlastek "modří bolševici" . . .

. . . o Tobě názorně vypovídá, že to máš v hlavě zamíchané "na betla" . . . . a že vůbec netušíš - o čem to plácáš !

Tak zalez někam  - třeba do Paroubkovi (Y) . . . a neopruzuj na NP !  Spletl jsi si totiž i adresu : Toto nejsou Haló noviny ! RvRvRv

P.S. : Viděl jsem hada močit . . .  koně blejt . . . letadlo couvat . . . čerta v luftě spát . . . žábu vocasem do skály bušit - ale takového Kreténa jako jsi Ty - tak to jsem tedy ještě neviděl ! 8-o

Navigator 21.6.2007 8:10

Re: Re: Už ten přívlastek "modří bolševici" . . .

Kvalitni vyhrez modrych sr acek z lebky BuBu, davam ti 5 bodu.

Toto je verejna diskuze czuraku a pokud se ti neco nelibi muzes stahnout vocas mezi nohy a odtahnout do tveho oblibeneho analu ty mily totalitne smyslejici komunisticky politruku.

BuBu 21.6.2007 9:12

Re: Re: Re: Jak říkám . . .

. . . . . zamícháno na betla ! Nic víc - nic míň ! ;-DRv

Šedovous 21.6.2007 7:21

To je nějaké divné Astone,

ať dělám co dělám nějak nemám pocit že žiju na dluh, zato mám pocit, že kapitalizovaným komoušům umožňuji žít si nad poměry a jejich podnikatelské schopnosti a určité části spoluobčanů výrazně INDOevropského původu žít si jako sociální rentieři. Jestli ty chlapče tak trochu nekecáš....

Claudio 21.6.2007 7:30

Re: To je nějaké divné Astone,

 Ale žijete na dluh! Dluh udělali sice druzí v zájmu své populistické politiky, ale je to bohužel i váš dluh. Pokud si toto neuvědomujete, tak strkáte na radu Paroubka hlavu do písku a doufáte, že to zas nějak dopadne. Měl by jste vzývat Pánaboha, ať vám ODSku u vlády zachovati ráčí! Protože kdo jiný bude se snažit o srovnání dluhů na co nejnižší míru. V případě státního bankrotu už bude pozdě pro všechny. I pro ty kapitalizované komouše, co vám dávají práci a plat. Spoluobčané rentiéři by pak taky rentu nedostali, ani ti tzv. chudí důchodci by neměli co do zobáčku. Státní bankrot je sviňa. Sejme všechny bez rozdílu.

Navigator 21.6.2007 7:35

Re: Re: To je nějaké divné Astone,

Na paranoiu prej existujou prasky. Pokud nezaberou zkus klecove luzko, elektricke soky, a lobotomizaci v tomto respektivnim poradi. Muzes si rovnez rovnou uvedomele hodit mashlee abys dale neexacerboval rozpoctovy deficit.

loula 21.6.2007 7:35

Re: Re: To je nějaké divné Astone,

Doporučuji stáhnout z internetu včerejší diskuzi na radiu 6 o reformě. Ano, hádáme se o pastelkovném ( 80 milionů za rok), ale koncepcí-nekoncepcí dopravní infrastruktury utíkají desetimiliardy (ale to jaksi není vidět). Byl to zajímavý pohled, jak obecná pravidla reformy , resp snahy o snížená schodku, moho být deformovaná populistickými snahami politiků.

Claudio 21.6.2007 8:12

Re: Re: Re: To je nějaké divné Astone,

 Pastelkovné je jednoduchý populistický krok ekonomicky nic neřešící potřebným. Koncepce dopravní infrastruktury je však dalece komplikovanější a značně hůře prosaditelná v optimálním provedení. Jednoduché je poukazovat na rozdílnost možného ušetření v milionech než raději ušetřit v miliardách.

 Je to asi tak, jako když živitel rodiny oznámí svým dětem, že pro dluhy a hrozící exekuci nebudou bohužel sladkosti ani drahá zábava, že se bude šetřit. Načež dítka začnou tatíkovi vyčítat, že jim nedopřeje a sám se vozí v autě do práce.

 Tak nějak to vidím já. 80milionů je sice drobnost proti možným miliardám, ale ušetřit miliardy je značně složitější a časově náročnější problém. Možné ušetření desítek až stovek miliard není jen v dopravní infrastruktuře. A co trvalo v rozhazování osm let, nejde vyřešit v jedné koncepci řešení.

 Ještě po revoluci běželo mezi lidem takové přirovnání: Starý hospodář, který dovedl hospodářství ke krachu a dluhům, je odstavený a nahrazený svým synem, který začne šetřit a nutit ostatní k práci na hospodářství bez nároku na odpočinek. Prodá vše nepotřebné - televizi, magneťáky, automatku pračku, nové auto atd. Všichni jsou sedření prací mají skoro hlad a starý hospodář začne chodit od jednoho k druhému a říkat - "Za mého hospodaření bylo líp! Měli jste všeho dost a ani tolik dřít jste nemuseli." Všichni jsou pak naštvaní na mladého hospodáře, ale co on má dělat jiného, když musí splatit dluhy?

 Dělat chytrého je jednoduché. Napravit ale tenhle bor-el u nás je gigantický úkol a nepochybuji, že chytrých chytráků bude hromady. Někdo ale za ně musí vyjednat životně důležité úsporné opatření.

loula 21.6.2007 8:41

Re: Re: Re: Re: To je nějaké divné Astone,

Vaše argumentace je vcelku logická, to, že se najde spousta chytráků, to je také pravda, ti se najdou za každé vlády, jen když nenesou zrovna odpovědnost. Ale přesto říkám ale. Životně důležité kroky nejsou pastelkovné, Melčák nebo Pohanka, ale koncepce zdravotnictví, důchodů, daní. jednoduchosti zákonů, jejich účinné prosazování atd atd. Na těchto krocích se musí shodnout všichni, at ve vládní koalici, tak oposice, i když pochopitelně mají různé představy o jejich realizaci. Čili s nástupem ODS jsem očekával, že otevřou šuplíky a řeknou, ano čtyři roky v oposici jsme připravovali tyto reformy, předkládáme jejich koncepci a jako vláda to budeme postupně prosazovat, pochopitelně v mezích, jak nám naše posice umožní. Dokonce publikovaná Modrá šance před volbami tento postup naznačovala.  Ale já to při nejlepší vůli nějak nevidím, a největší zklamání - ale to se opakuji - mě připravil Topolánek svým prohlášením, že Ekonomická část Modré šance by stejně nešla realizovat (ne z důvodů, že na to nemají dostatek síly, ale z důvodů ekonomické nepodloženosti). Proto Tlustého akci chápu, i když jsem plně přesvědčen, že silné řeči o tom, že ruku nezvedne, pokud bla bla bla, jsou jen a jen silácké řeči (možná, a v tom s vámi souhlasím, předem dohodnuté s Topolánkem jako divadlo veřejnosti ).

loula 21.6.2007 8:55

Re: Re: Re: Re: To je nějaké divné Astone,

Ještě poznámku k té inrfrastruktuře. Souhlas, je to nesmírně složité, nicméně: Macek v glosách píše o záměru vlády instalovat kontrolní zařízení (kamery, elektornická evidence času vozidla v kontrole atd v STK ( stanice technické kontroly) s cílem omezovat korupci při uvádění vozů do provozu. A přitom se ptá, proč dávno neexistuje létající STK, která by namátkově překontrolovala vozidlo jedoucí z kontroly, a při zjištění nesrovnalosti by STK dostala pokutu, resp by přišla o licenci.  Pár STK by se zavřelo, a ostatní by se pochlapily. Stejně ta infrastruktura. Samozřejmě, jsou tam pasáže koncepčně nesmírně složité a náročné, ale jsou tam také kapitoly těžko pochopitelné, např, že km dálnice stojí zhruba 3x více než jinde ve světě. A přitom jak Němci, tak Slováci tomuto dojení dokázali učinit přítrž., metodou viz Macek a STK. Čili toto bych viděl jako potřebné kroky, ano koncepce infrastrruktury jako cíl, vychmátnout a zašpuntovat různé kamarádské penězovody jako operativu.

Honza 21.6.2007 9:05

Re: Re: Re: To je nějaké divné Astone,

To je správné. Jen jde o to pochopit, že to pastelkovné je v podstatě držhubné, aby bylo možné u žlabu dál kašlat na zásadní věci.

Lubomír 21.6.2007 8:09

Re: Re: To je nějaké divné Astone,

Argentinu na nás, zřejmě si nic jiného nezasloužíme!

gerontusinza 21.6.2007 8:29

Kolego, pletete si to s brazílií.Re: Re: Re: To je nějaké divné Astone,

Šedovous 21.6.2007 8:33

Počkejte,

von nám Hůůůůgo všem okáže, kam se hrabe Fidel Kastrol.....:-P

vendelín 21.6.2007 7:15

A proč řve, křičí, brečí a vyhrožuje Paroubek a jeho křoví?

Kdo myslí, že proto, aby se obyčejní lidé (kdo je obyčejný člověk?) měli dobře, tak se šeredně mýlí. Jde o pozice, které socbolševici každým den ztrácejí. Nemyslím nyní vládní pozice, ale v regionech, státních a polostátních firmách a institucích, kontrolních institucích apod. Prostě v Lihovém domě se každé ráno, při veřejném čtení denního tisku, u velké mapy ČR odebírají další a další rudé praporky a nahrazijí modrými. To je to, co žene Paroubkovce na steč a působí na ně, jako červený hadr. ;-)

Navigator 21.6.2007 7:06

Dnes ocekavam neobycejne stavnaty vyhrez intelektualni moczufky z temnych zakouti vasich psyche inhabitujicih v atrophovanych nanomozcih

Uplne jsem z Neffova vyzvratku nepochopil jestli czurak je Tlusty ci Topolanek nebo jestli jsou czuraci fsicky, ale to nevadi. Vzdy je o cem skuhrat - nejlepe o kuponove privatisaci. Jeste ze jsem tu tenkrat nebyl. Zrejme bych se z pres-noc-se-v-kapitalisticke-manazery-transformujicih komunistu (takovejch tech vyzranejch brunatnejch prasat v tesilovejch kalhotech) poblil. V dobe kdy jsem prijel do CR si uz aspon vetsina nakoupila takovy ty cerveny saka v kterejch ste sice vypadali jako naprosti magori, ale nebyl to takovy sok. Vsadim se ze hluboce zakonspirovany agent vendelin 007 mel taky takove. ;-D

Jinak nezoufejte. Zda se ze nasi zakonodarci na vas mysli a nechali v zakone loophole. Vypada to ze vy vsichni kdo si leta stradate do kasicky nakonec dostanete sanci a budete si moct nekde v temnem prujezdu zlepsit vas kadrovy profil. Jiz to nebude trvat dlouho a budete se moct honosit "vzdelanim s maturitou". http://zpravy.idnes.cz/skulina-v-zakone-prodej-maturit-neni-trestny-fam-/domaci.asp?c=A070620_215330_domaci_miz

;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D

Claudio 21.6.2007 7:12

Re: Dnes ocekavam neobycejne stavnaty vyhrez intelektualni moczufky z temnych zakouti vasich psyche inhabitujicih v atrophovanych nanomozcih

 Naštěstí se mi tvůj příspěvek do debaty v okně neukázal celý, ale uřezaný a tak nejenže se mi nechce ho číst, ale ani nemůžu. Po ránu by mi mohlo být z tebe šoufl. ;-D

vendelín 21.6.2007 7:18

Re: Re: Dnes ocekavam neobycejne stavnaty vyhrez intelektualni moczufky z temnych zakouti vasich psyche inhabitujicih v atrophovanych nanomozcih

To já si ho zase přečtu rád. Člověka potěší, že jsou na světě i takto postižení lidé, jako je žako.;-)

Claudio 21.6.2007 7:34

Re: Re: Re: Dnes ocekavam neobycejne stavnaty vyhrez intelektualni moczufky z temnych zakouti vasich psyche inhabitujicih v atrophovanych nanomozcih

 No jo, ale chrobáky a jiný hmyz k snídani nemusím. Ikdyž chápu, že jsou chutě různé.:-/

vendelín 21.6.2007 6:53

Kdo neznáte Vlastíka, tak podlehnete mediálním prostitutům v jejich snaze rozštěpit OSD....

Přitom nejde o nic jiného, než o vlastní pozici v ODS. Velká část základny předpokládá, že Topolánkova vláda a tím i Topolánek má jepičí život. Do roka přijde krach, ať už tím, že Proubek nějakého "konstruktivního" přeběhlíka v řadách Zelených, či fláderníků najde a nebo, že Pohanku s Melčákem bude chvilku vozit nějaký funebrák. Prostě se Vlastík připravuje na boj s Bémem. Nic víc a nic jiného v tom není.

Claudio 21.6.2007 7:00

Re: Kdo neznáte Vlastíka, tak podlehnete mediálním prostitutům v jejich snaze rozštěpit OSD....

 Toto je také jedna z teorií rozšiřovaná opozicí.:-) Jednání Tlustého i jiných je pouze demokratický přístup k práci ve straně. To je jedna z věcí, kterou těžko chápou lidé, kteří neví, co je demokracie.