23.6.2024 | Svátek má Zdeňka


Diskuse k článku

Komplikace na obzoru

Také poslední výzkum voličských nálad a preferencí provedený v Praze naznačuje, jak tvrdé střetnutí můžeme před volbami očekávat a jak těsné bude vítězství. Praha je zvláštní region v celostátních souvislostech. Jsou zde nejvyšší platy i nejvyšší ceny a lidé tu mají, obrazně řečeno, do Evropy blíž než z jiných českých a moravských měst. Prostředí je tu silně soutěživé a stát zde nemá toho moc co nabídnout. To je asi důvod, proč tu mají občanští demokraté silnější pozice než v jiných místech a z toho následně plyne, proč se zdráhal Jiří Paroubek vstoupit v Praze do volebního ringu a sehrát s Mirkem Topolánkem "souboj Titánů". Nastrčil místo sebe výřečného a agresivního Davida Ratha. A výsledky?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
NoName 16.12.2005 15:50

Re: Re: No tak jsem dočetl, udělal vytrslíka :

Já Vás taky čtu (Šedovouse myslím primárně, ale Andy samozřejmě taky), ale nic mne nenapadá ... Jsem rozčílený kvůli těch prachům, co nám utěčou kvůli té snížené marži, že se mi ani hádat nechce  Ale zase, když je to pro dobro věci ...  
Šedovous 16.12.2005 16:30

Vedle Andy, zkusím napovědět :

některé špitály měly a mají až moc nabroušeno tužku při vykazování bodů.
Pročpak jim to u VZP asi tolik  let procházelo !?
NoName 16.12.2005 16:35

Zkusím hádat:

protože Musílková je zločinec a ta tužka byla s logem ODS ?
Andy 16.12.2005 16:36

Re: Vedle Andy, zkusím napovědět :

a pročpak ty tady už roky, když se na to odvážím upozornit, ječíš o modrých ponožkách,  přinejmenším?
Šedovous 16.12.2005 16:41

Re: Re: Vedle Andy, zkusím napovědět :

No any řeč nestála, přece.
Jednou jsem ti dovolil drze napsat, ať si už ležíme ve vlasech jakkoliv a tobě vyčítám modrý ponožky a Lukešovi modrou pěnu u pusinky, furt vás pokládám za slušný lidi.
Sakra, budu muset končit, leze na mne nezvladatelná smířlivá předvánoční nálada.
Pokoj lidem dobré vůle .Dobré, ne MODRÉ !!!
Andy 16.12.2005 16:46

Dobré, ne MODRÉ !!!

MODRÁ JE DOBRÁ
jonáš 16.12.2005 17:00

Re: Re: Vedle Andy, zkusím napovědět :

Třeba Musílková nosí modrý spodní prádlo?
Andy 16.12.2005 17:10

Re: Re: Re: Vedle Andy, zkusím napovědět :

no, to by si ho musela měnit jednou ročně- na podzim. Podle toho, jak jste ji tu bránili, babu, ještě na podzim, tak musela nosti cca do listopadu červený trencle s lampasama.
Přes trenýrky je odbornice dadaistka Paroubková, zkus to zjistit, až jim povezeš švestičky ze zahrádky.
jonáš 16.12.2005 18:11

Re: Re: Re: Re: Vedle Andy, zkusím napovědět :

Když ty tady furt bojuješ jak Jirásek, proti všem -- takže když napíšeš "jak jste ji tu bránili --" máš nepochybně pravdu, akorát ten výrok nemá babažel žádnou vypovídací hodnotu. Někdo ji určitě bránil -- třeba i Langr s Tlustym ve sněmovně.
Andy 16.12.2005 19:04

Re: Re: Re: Re: Re: Vedle Andy, zkusím napovědět :

ani ne proti všem, jako proti blbosti- ale musím přiznat, že vítězíš
Mysch 16.12.2005 15:50

no fousi,

dekuju za pozvani, ale pry je to tam jeste horsi, nez v ty thomayerovce.
Šedovous 16.12.2005 16:27

Re: no fousi,-Myschi

podle toho s čím přijdeš, když k nám, půjčim ti i svůj Internet.
Taky máme evropsky špičkovou záchytku , Aids centrum a a takový to centrum na Ebolu a podobné lahůdky.
Tam ale nějak nemám přístup.
Uznejte takovej provoz ani na svátky nelze omezit
johannka 16.12.2005 14:42

já teda volím Tupolánka s kratkym zobakem ostravskim,bezelstneho konaka

obávám se však, že dost sester  a pomocného personálu z FN Motol  a dalších státních nemocnic bude volit dr. Ratha. Což je dost velký počet.
Socany nevolím programově , ODS z nouze, nikoliv z přesvědčení. Nutnost velí.
V programech stran se příliš neprohrabuji i když jsem obeznámena, mám volbu a volím instinktivně a intuitivně, s mého hlediska příbuznější vibrace.
Minutus 16.12.2005 14:24

Div9te se, že komunisté mají hodně hlasů?

Politici lžou jak když tiskne. ČSSD zdaleka nedělá levicouvou politiku, vybírá si jen populární, mediálně nejchutnější kousky dortu. To, že bohaté banky jako ING nebo třeba operátoři jako Oskar-Vadafone klidně zaměstnávají mladé lidi ve Švarc-systému, to jim vůbec nevadí a nikdo na to nedohlédne. Jsou to přece bohatí a vážení investoři. Ale, když to udělá malý český soukromník, je zle. Kdo tedy zbývá? asi ti komunisti. ODS se zastává obchodních řetězců jenom proto, že ČSSD proti nim zrovna válčí - atd. Bezpáteřnost, bezpáteřnost..
Miki 16.12.2005 14:09

pro Mysch

Je to poloautomatický výrobek fy Siemens, dá se programovat a řídit počítačem, ke zlepšení svojí bohulibé činnosti si ho tenkrát dovezla jedna menší firma, která působí jako subdodavatel pro Škodawerke na trase Mladá Boleslav - Jičín. Že ho neznáte mne nepřekvapuje, v Blesku o tom nepsali.
Mysch 16.12.2005 14:20

stejne si pod tim

nedokazu nic predstavit.
podle popisu, tak jeste leda kloubovlou tramvaj.
 
rezy 16.12.2005 14:29

Re: stejne si pod tim

nalezato???
Jarda Musil 16.12.2005 13:56

to je zajímavý posun

Pozoruji celkem zajímavý posun v rétorice modrých ftáků. Ještě před pár měsíci zde na Psovi nechtěli přistoupit na termín "slušnost". A najednou by od politika očekávali slušnost, serioznost, snad dokonce i pravdomluvnost - hmmm ... eslívá to nebude těmi Vánocemi přede dvéřmi ...
rezy 16.12.2005 14:14

jestli Vy Musile nejste cistokrevnej zbabelec, takhle okate se od nas distancovat :=))

ale ve fajlech je zalozeny, ze jste Jarouska obcas i nepodporil, a mohl jste! nemyslete, to se taky hodnoti. Jinak k te slusnosti, rika se ze ji neni nikdy dost, a ratovi opradu schazi. Protoze je v politice jen par dni, lze se s uspechem domnivat, ze mu schazela i jako civilistovi. U doktoru to neni proste bezne! Souhlasite?
Jarda Musil 16.12.2005 14:21

Re: jestli Vy Musile nejste cistokrevnej zbabelec, takhle okate se od nas distancovat :=))

ale ano, já s tím, že slušnost by měla být i v politice souhlasím - jen mi přišlo zajímavé, že to začali vytahovat najednou ti, kteří ji, jak jsem napsal, ještě před pár měsíci považovali za něco neuchopitelného a tudíž nediskutovatelného ...
To, že slušný je slušný za každého režimu a hovado hovadem také za každého režimu si asi zrovna my dva nemusíme dokladovat
rezy 16.12.2005 14:28

slusnost je pravda tezko uchopitelna

a u doktoru je mnohdy cenene i hulvatsvi pokud je podlozeno zlatejma rukama,jiste vite jak to myslim, ale u rata je to jenom o tom hulvatsvi,a to je velice snadno uchopitelne, diskutovat o tom je vsak primo zbytecne!
Mysch 16.12.2005 13:33

hydraulický lis s výkyvným zadním stojanem

proboha, jak tohle monstrum vypada?
asi jako ty pumpy na ropnych polich ve starickych westernech?
rezy 16.12.2005 13:26

vcera v radiu jsem zaslechl rata jak chce resit marze dovozcu a distributoru leciv

na muj vkus se s tim moc para. Vzdyt cilove reseni je nasnade. Dovoz se da vyresit nejakou PZO (Rathotex), reditele tam muze delat treba pani Grossova, kdyz ted nemuze podnikat, a lekarnici leciva dostanou uz s natistenou cenou na baleni, v cem je problem??
Miki 16.12.2005 12:59

pro Martina

Jsem rád, že jste mi to tak rychle, stručně a přehledně vysvětlil. Bohužel, jak to myslel pan Škromach, když prohlásil, že soukromníci nekončí kvůli vysokým odvodům, jsem dodnes nepochopil. Když jsem totiž v roce 2001 přiložil k celoročním výkazům fakturu za svoji poslední práci (byl to překlad z němčiny na "hydraulický lis s výkyvným zadním stojanem"), odečetl od základu 25% paušálních nákladů, jako překladatel těžko můžu nějaké vykázat, a potom ze zbytku odpočetl ty nové daně, tak jsem zjistil, že kdybych se v roce 1995 na Státní jazykové škole v Kobylisích netrápil s překladatelskou státnicí (jen písemka trvá 8 a půl hodiny, můžete si to zkusit!) a místo toho se naučil napumpovat paleťák a šel někam do Kauflandu rozvážet krabice s fazolemi a čočkou, byl bych na tom po finanční stránce asi o něco lépe. Co se týče tuposti výuky, nemohu oponovat, na státnici jsem se připravoval dva roky jako samouk při práci...
martin 16.12.2005 13:30

Re: pro Martina

ocenění duševní práce se za posledních padesát let nezměnilo. Moje sestra (vyučená servírka) mě v době deset let po skončení vysoké školy (před dvaceti lety) hecovala dotazem: "Brácho, už máš aspoň tolik, co já? Státnice z jazyků si zkusit nechci, vím, co obnášejí. Do mě rodiče tlačili cizí jazyky doma. V jazykovce jsem měl jen angličtinu i pana Wissingera, který už tehdy znal dnes objevovanou pravdu, že se musí mluvit, mluvit a zase mluvit. Přezkoušet pár slovíček ze slovníčku může i přeučená ruštinářka, která byla v němčině tak půl lekce před mým synem a dneska už je za ním.
Ifča 16.12.2005 13:40

Re: pro Martina

Obecně s vašimi vývody sice souhlasím, nicméně mám pocit, že významější daňové změny pro drobné podnikatele jsou až z posledních dvou let (zvýšení vyměřovacího základu na sociální a zdravotní a minimální daň).
Do té doby se sice v daňové soustavě nasazené v roce 1993 dělo neustále mnoho novel, ale na nic skokového a k tomu v roce 2001 si nevzpomínám...
 
pV. 16.12.2005 13:45

Re: Re: pro Martina

Mlhavě si vzpomínám (ale bez záruky:-), že v té době došlo k úpravě výpočtu sociálky, která se dostala do režimu minimální platby bez ohledu na faktický výsledek podnikání...
Andy 16.12.2005 12:36

komplikace nikoliv na obzoru, ale přímo v centru dění

 
 
doufejme, že na konci čistky zůstane jen třídně uvědomělý Krakonoš, dávající zlému Trautenberkovi co proto a zabavující mu zrestituované panství na základě výpovědi Sojky Práskačky, že Trautenberkovo dědeček byl v koncentráku dozorcem, nikoliv vězněm, pruhované šaty a místenku do pece získal jako dárek k narozeninám od samotného Vůdce.
Bubik 16.12.2005 12:42

Re: komplikace nikoliv na obzoru, ale přímo v centru dění

"ČT ruší pořad Bez obalu, tvůrci nechápou důvod" - vždyť se přeci duce vyjádřil, že ten pořad je špatný, tak co se divěj. Ale třeba je uklidní, že určitě budou následovat další......
Bubik 16.12.2005 12:45

Re: komplikace nikoliv na obzoru, ale přímo v centru dění

citujme "Nejvíce prohřešků se mělo objevit v reportážích, jejichž hlavním protagonistou byl premiér Jiří Paroubek, jemuž nebyl dán ve 4 reportážích prostor. Miloš Čermák naznačil, že ho zrušení pořadu tolik netrápí, podle něj je to "prostě právo televize". Přesto se ale diví udávaným důvodům tohoto kroku. "Pořad obsahoval komentáře a ty jsou vždy ambivalentní, není to zpravodajství. My jsme se vždy snažili uvést pro i proti," řekl Čermák. Pokud jde o nedání prostoru kritizovaným politikům, Čermák uvedl, že produkce několikrát neúspěšně žádala premiéra Paroubka o rozhovor." (sic)