3.7.2024 | Svátek má Radomír


Diskuse k článku

Kissinger se mýlí, ale...

Doyen a legenda americké a světové diplomacie Henry Kissinger se v Davosu vyjádřil k válce na Ukrajině. Vzbudil tím nevoli, zvláště pak na Ukrajině. Varoval před pokračováním války a doporučoval k obnovení statu quo ante, tedy k návratu před 24. únor, kdy Rusko svého souseda přepadlo.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Jirka 26.5.2022 9:24

Informace z tisku:

Kadyrov chce zaútočit na Polsko

L. Beneš 26.5.2022 9:33

Kadyrov může akorát tak velkém kulové.

M. Moravcová 26.5.2022 9:37

Nedodávat. Je to válka Ruska s Ukrajinou, ne s námi.

L. Gudas 26.5.2022 9:06

denacifikace a čištění Luhanské a Doněcké oblasti úspěšně pokračuje !! ....myslím, že za chvíli už bude potřeba jen průmyslový vysavač .....a je hotovo !?? ...n-tsss

J. Jirka 26.5.2022 9:22

Кундас, иди на хуй!

V. Hájková 26.5.2022 9:04

Tak ještě tu chybí KOLMAN- VARADINKOVÁ - HUBÁČKOVÁ aby komunist. hnojník byl kompletní!

Stačilo- škoda marnit čas- s tou odpornou žvanírnou ;-D;-D;-D;-D;-D;-D

L. Gudas 26.5.2022 9:08

vždyť přidejte také něco z vaší hlavy, babi ....co ?? ...že tam nic není ??? Jen se pořádně podívejte pod ten šátek ...třeba tam holubi něco odhodili ???

J. Ganaur 26.5.2022 9:12

Gundasovi se holubího pod kloboučkem nahromadilo....;-D;-D;-D

D. Hubáčková 26.5.2022 9:15

Mám pro Vás dobrou zprávu, tomu Vašemu Slepenci dle posledního průzkumu důvěřuje pouze 35% lidí a to vládne pouze půl roku, ke konci volebního období se Slepenec dostane nejspíš do záporných hodnot.;-D

S. Lazárek 26.5.2022 8:59

Docela mě překvapuje že zrovna Češi které kvůli svému bezpečí před Hitlerovou agresí (které nenastalo) okradli evropské mocnosti o území, v podstatě ten samý nápad onoho vitálního dědečka obhajují a doporučují v případě Ukrajiny.

J. Ganaur 26.5.2022 9:01

Den dědek toho zmastil také dost (Taiwan OSN).:-(

A. Dudík 26.5.2022 9:02

STOLETÝ HENRY UŽ NEVÍ CO POUDÁ !!! ;-O;-O;-D

M. Šejna 26.5.2022 9:03

Když Češi podporovali násilné odtržení sudetského Kosova, nemohou se teď divit sudetskému odtrhování Donbasu.

J. Ganaur 26.5.2022 9:05

Tak ještě jednou, rudé šejno, Albánci jsou původní obyvatelstvo, Srbové dobyvačná náplava!:-P:-P:-P

O. Kurz 26.5.2022 9:17

Sto procent souhlas a nejen to - Srbové se na Balkáně chovali podobně jako Rusové.

J. Ganaur 26.5.2022 9:36

Dodnes....:-(

F. Navrátil 26.5.2022 9:17

Tak to jste se opravdu zmýlil. Kosovo bylo historickou součástí srbského státu, jak o tom svědčí více než tisíc let staré křesťanské pravoslavné chrámy, které kosovští Albánci tak rádi bourají. Albánci se sem začali stěhovat až za Osmanské vlády, kdy přijali islám a stali se preferovanou skupinou obyvatel. Za osmanské vlády proběhla v Kosovu první genocida srbského obyvatelstva. Druhá následovala za 1. světové války, kdy kosovští Albánci byli spojenci Rakouska-Uherska proti dohodovému Srbsku. Třetí následovala za druhé světové války, kdy kosovskoalbánská divize SS Skanderbeg vyvražďovala srbské vesnice tak brutálně, že se jí štítil i wehrmacht. A poslední genocida proběhla při útoku USA na Jugoslávii, kdy kosovskoalbánská UCK (předtím rychle vyškrtnutá USA ze seznamu teroristických organizací) provedla důkladnou čistku země, když vyvraždila nebo vyhnala čtvrt miliónu pravoslavných Srbů, ale i katolických Chorvatů, slovanských islámských Bosňáků a také Židů a Romů.

R. Nešpůrek 26.5.2022 9:38

Ne.

Kosovo pole od 12. století patřilo Srbsku ...

R. Toman 26.5.2022 9:08

Ukrajina je jedním ze zhruba sto států světa, který Stát Kosovo neuznal, a mezi ně patří i pět států EU.

R. Nešpůrek 26.5.2022 9:12

Ano. A další z našeho okolí je Slovensko. Oba státy totiž mohou mít (mají) nějaké "problémy" s národnostními menšinami a uznání Kosova by pro ně mohl být velmi nepříjemný precedens ...

R. Toman 26.5.2022 9:16

Přesně tak. A někteří politologové to říkali už po Krymu, že Kosovo bylo pro Putina vzor.

R. Nešpůrek 26.5.2022 9:08

A ČR také Kosovo ho, jako jedna z prvních zemí, mezinárodně uznala.

Bylo by zajímavé znát názor na Donbas tehdejšího ministra zahraničí knížete Karla. Proč se ho na to novináři nezeptaji ?8-o

S. Lazárek 26.5.2022 9:09

Vy jste podporoval násilné odtržení Kosova? Že se nestydíte.

R. Nešpůrek 26.5.2022 9:14

Vy ale taky. ČR, tedy i vy, jste samostatnost Kosova uznal.

S. Lazárek 26.5.2022 9:22

Opravdu? To je stejná logika jako kdybyste napsal že můžu za smrt Milady Horákový jen proto, že jsem Čech.

Předpokládám že pan Šejna asi bude psát těžko za všechny Čechy, ale jen za sebe.

L. Beneš 26.5.2022 9:11

... aneb Každej chvilku tahá pilku.

M. Pivoda 26.5.2022 8:57

Cituji z úvodníku: "...Toto prozření si vyžádá čas, ten je těžko odhadnutelný, v Korei to trvalo tři roky. Z tohoto hlediska je aktuálně Kissingerovo doporučení nereálné. ...."

Komentář

Jak to dopadne, to opravdu nevím.

Ale beru vážně Kissingerův odhad, že pokud nedojde k dohodě do cca 2 měsíců, začne velký šruml. Takže žádnou dovolenou 2022 v zahraničí neplánuji. Chci zemřít v Česku, kde mám české občanství. Přesněji moravské.

J. Havelka 26.5.2022 9:01

Takže Ende bude červenec - září , rok nerozhoduje...

M. Pivoda 26.5.2022 9:14

Napsal jsem výše tento text: "Ale beru vážně Kissingerův odhad, že pokud nedojde k dohodě do cca 2 měsíců, začne velký šruml."

Interpretaci si každý může udělat sám. Nikomu nic nevnucuji.

M. Pivoda 26.5.2022 9:23

Odhaduji, že situace se nakonec může vyvinout pro nás v Česku dobře, ale k tomu zřejmě bude zapotřebí nějakého zázraku. Asi tak jako k tomu zázraku došlo v říjnu 1962, tj. v době Karibské krize. Viz Archipov.

K zázrakům prý občas dochází po modlitbě. Občas! Není to ale můj obor, takže zde jen nezávazně spekuluji.

V každém případě bych obohatil českou školskou výuku. Nikoliv tedy o povinnou maturitu, ale o jiné kompetence: prostou modlitbu.