7.5.2024 | Svátek má Stanislav


Diskuse k článku

Když bezhlavost svým okem klidně měříš...

Evropská komise s podporou Německa, Rakouska a Švédska žije v přesvědčení, že se dá s lidmi zacházet jako s dobytkem. Stádo krav můžete nahnat na jednu pastvinu nebo na druhou nebo do stáje. S lidmi to nepůjde. Může se stát, že v duchu Lisabonské smlouvy a s aplikací pravidel z ní plynoucích budou Česku a dalším vzdorujícím zemím kvóty vnuceny. Co bude potom?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Matuška 15.9.2015 22:56

Říkal jsem to už před dvaceti lety, upozornil Klaus

http://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Rikal-jsem-to-uz-pred-dvaceti-lety-upozornil-Klaus-A-tropil-si-zerty-ze-Sobotky-399455

Nakonec se slovy mého guru a kotvy přeji všem dobrou noc.

J. Jílek 15.9.2015 23:11

Re: Říkal jsem to už před dvaceti lety, upozornil Klaus

"říkal jsem to už před lety, Turecko je nutno přijmout bezodkladně a bez podmínek"

J. Jílek 15.9.2015 23:14

kde by se na Ukrajině vzaly ruské tanky....

http://goo.gl/oNYNKD

J. Jílek 15.9.2015 22:25

"Fialová Konev" na čt24 :-))))

D. Green 15.9.2015 22:48

Re: "Fialová Konev" na čt24 :-))))

Pozdě. Povídejte, přehánějte.

H. Balzám 15.9.2015 22:16

Doufejme,

že to Angela rozchodí, že jí to nesrazí vaz. Prošla si už totiž jak fází očekávání, tak fází zklamání. Teď už snad dostane rozum a začne tlačit na pilu, aby konečně celá EU dospěla k nějakému rozumnému řešení. Kdyby tam teď naskočil někdo po ní, vystavujeme se riziku, že bude dělat stejné howadiny znovu a celý proces řešení se zpomalí a oddálí.

M. Prokop 15.9.2015 22:20

Re: Doufejme,

To je něco jako ta teorie, že je lepší volit ty, kteří už mají nakradeno? :-P

Obecně máte pravdu, ale s výsledkem si nejsem jist. Protože Andělína napřed dospěla k reálnému názoru, že multikulti nefunguje, potom si pozvala domů blízký východ a půl Afriky, navíc nejlépe na cizí účet.

Zmoudření je možné, ne však jisté.

H. Balzám 15.9.2015 22:25

Re: Doufejme,

Snažím se jí věřit, i když mám podezření, že jí někdo vodí na špagátkách, pořád je pro mě víc důvěryhodná než většina našich soudobých politiků. A myslím, že pomalu a váhavě, ale přesto začíná vyrážet správným směrem. Mimochodem se mi třeba líbilo, jak dnes utřela tu ministerskou swini, co chtěla krátit dotace státům odmítajícím kvóty.

M. Prokop 15.9.2015 22:30

Re: Doufejme,

Já se nesnažím, já jen sleduji.

Fakt je, že lítá ode zdi ke zdi, což pro ni nebývalo typické. Zřejmě ale současná situace není z těch, které by se daly vysedět. Dokonce bych si troufl tvrdit, že ta současná situace byla hlavně způsobena pokusem ji vysedět, zatímco převaděčské mafie usilovně agitovaly. A jak se něco takového nezarazí v začátku, jede to už jak dráha, což jest nám nyní sledovati.

H. Balzám 15.9.2015 22:37

Re: Doufejme,

Myslím si, že to její "ode zdi ke zdi" je opravdu moc velké na to, aby šlo jenom o boj srdce a rozumu. Tak velká politika se dělá v zákulisí. Možná že se naše děti za třicet, padesát let dozví věci, ze kterých by nám jeblo.

M. Prokop 15.9.2015 22:42

Re: Doufejme,

Klidně to může být i jen v tom, že prostě neumí situace vyžadující předvídavost a rychlé reakce.

Do letošního roku to od ní situace nevyžadovala, nemá prostě trénink.

Já na konspirace moc nejsem, obvykle se dá najít nějaké jednodušší vysvětlení dle Occama nebo Hanlona.

H. Balzám 15.9.2015 22:44

Re: Doufejme,

Právě že Occamova břitva mi říká, že za vším jsou prachy :-)

M. Prokop 15.9.2015 22:48

Re: Doufejme,

A Hanlonova, že blbost.

Čímž bych ty prachy rozhodně nepopíral, ono se to doplňuje. Jen je zajímavé u prachů, najít čí a proč. No a v blízkosti Ruska je ještě třetí faktor, touha po návratu impéria (a prachy ovšem také).

H. Balzám 15.9.2015 22:53

Re: Doufejme,

Rusák podle mě podporuje přímo invazi na místě, tedy v Africe, tady v Evropě to zkouší spíš přes klasickou pátou kolonu užitečných idiotů, na Merkelovou snad nedošáhne, i když po tom, jak se vyvrbil například Schröder, je potřeba mít se na pozoru i tam.

M. Prokop 15.9.2015 22:57

Re: Doufejme,

Ano, já jsem je uváděl jako ještě další kategorii, zcela nezapadající ani do finanční, ani do blbostní kategorie.

A. Goldbergová 15.9.2015 22:21

Re: Doufejme,

Nějak si nedovedu vzpomenout, kdy celá EU v posledních letech zaujala jednotný, rozumný postoj.

M. Prokop 15.9.2015 22:23

Re: Doufejme,

Nikdy.

J. Jílek 15.9.2015 22:33

Re: Doufejme,

fajn, Krym je ruský

H. Balzám 15.9.2015 22:29

Re: Doufejme,

Jednou se trefit musí :-) Ne, nemusí a asi netrefí, já v tomhle souhlasím s Janyškou, že dnešní EU je socialistické zparchantění původně mimořádného projektu. A právě proto v sobě musíme najít sílu kverulovat, když začnou tlačit zase něco vyloženě perverzního, je možné, že s generační obměnou dojde i k výměně dnešních bruselských sockomoušů, ale jenom v okamžiku, kdy "kverulanti" rozruší ty vadné byrokraticko mafiánské struktury.

M. Prokop 15.9.2015 22:32

Re: Doufejme,

Obávám se, že co se EU týče, špína už je natolik zažraná, že bude nutno začít zgruntu znovu.

Rád bych se mýlil.

H. Balzám 15.9.2015 22:34

Re: Doufejme,

I já to vidím jako nejlepší řešení, ale právě proto to neprojde. Těch parazitů na strukturách je tolik a mají takovou sílu, že to nepustí bez krve.

M. Prokop 15.9.2015 22:44

Re: Doufejme,

Ano. Parazitů je příliš a národní reprezentace se už nechtějí chovat národně. Tedy, ty menší. Ty velké se zase chovají národně, ovšem v eunijním měřítku.

J. Jílek 15.9.2015 22:35

Re: Doufejme,

to Putler potřebuje

J. Slanina 15.9.2015 22:44

Re: Doufejme,

B I N G O ! ! !

A. Goldbergová 15.9.2015 22:41

Re: Doufejme,

Onoré, Vy jste žertéř, že?  Když si vzpomenu, jaká "generační  obměna" nastala u nás při posledních volbách, nepředpokládám, že v EU je to jiné.

M. Prokop 15.9.2015 22:45

Re: Doufejme,

Spousta struktur EU je nevolená, zato dobře placená a s imunitou. Takže je to ještě horší, ani volby na ně nedosáhnou.

H. Balzám 15.9.2015 22:46

Re: Doufejme,

No dobře, je to trošku obchod se sny, ale když si člověk naplno a bez filtrů připustí, jak strašně špatné to je, mohlo by mi jebnout...

E. Heusinger 15.9.2015 22:13

honvédi se zašpérovali

a migranti potáhnou přes ustašovce.

M. Prokop 15.9.2015 22:15

Re: honvédi se zašpérovali

Akorát ti bolševíci si hledí vlastního impéria (znovuvybudovávaného).

P. Hofman 15.9.2015 22:11

Česko

...teď doplácí na to, že média mají málo peněz, pročež nejsou sto poslat své zpravodaje do oblastí, odkud imigranti přichází. Zápaďáci jsou v tomto směru na tom podstatně líp, neb jsou informováni, pročež ne zřídka s imigranty cítí a pomáhají jim. Ale to hlavní je, že z nich, tak jako Češi, nemají panickou hrůzu !!!