Neviditelný pes
První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996Diskuse k článku
Když bezhlavost svým okem klidně měříš...
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
J. Matuška 15.9.2015 22:56Říkal jsem to už před dvaceti lety, upozornil Klaus http://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Rikal-jsem-to-uz-pred-dvaceti-lety-upozornil-Klaus-A-tropil-si-zerty-ze-Sobotky-399455 Nakonec se slovy mého guru a kotvy přeji všem dobrou noc. |
J. Jílek 15.9.2015 23:11Re: Říkal jsem to už před dvaceti lety, upozornil Klaus "říkal jsem to už před lety, Turecko je nutno přijmout bezodkladně a bez podmínek" |
J. Jílek 15.9.2015 23:14kde by se na Ukrajině vzaly ruské tanky.... http://goo.gl/oNYNKD |
J. Jílek 15.9.2015 22:25"Fialová Konev" na čt24 :-))))
|
D. Green 15.9.2015 22:48Re: "Fialová Konev" na čt24 :-)))) Pozdě. Povídejte, přehánějte. |
H. Balzám 15.9.2015 22:16Doufejme, že to Angela rozchodí, že jí to nesrazí vaz. Prošla si už totiž jak fází očekávání, tak fází zklamání. Teď už snad dostane rozum a začne tlačit na pilu, aby konečně celá EU dospěla k nějakému rozumnému řešení. Kdyby tam teď naskočil někdo po ní, vystavujeme se riziku, že bude dělat stejné howadiny znovu a celý proces řešení se zpomalí a oddálí. |
M. Prokop 15.9.2015 22:20Re: Doufejme, To je něco jako ta teorie, že je lepší volit ty, kteří už mají nakradeno? :-P Obecně máte pravdu, ale s výsledkem si nejsem jist. Protože Andělína napřed dospěla k reálnému názoru, že multikulti nefunguje, potom si pozvala domů blízký východ a půl Afriky, navíc nejlépe na cizí účet. Zmoudření je možné, ne však jisté. |
H. Balzám 15.9.2015 22:25Re: Doufejme, Snažím se jí věřit, i když mám podezření, že jí někdo vodí na špagátkách, pořád je pro mě víc důvěryhodná než většina našich soudobých politiků. A myslím, že pomalu a váhavě, ale přesto začíná vyrážet správným směrem. Mimochodem se mi třeba líbilo, jak dnes utřela tu ministerskou swini, co chtěla krátit dotace státům odmítajícím kvóty. |
M. Prokop 15.9.2015 22:30Re: Doufejme, Já se nesnažím, já jen sleduji. Fakt je, že lítá ode zdi ke zdi, což pro ni nebývalo typické. Zřejmě ale současná situace není z těch, které by se daly vysedět. Dokonce bych si troufl tvrdit, že ta současná situace byla hlavně způsobena pokusem ji vysedět, zatímco převaděčské mafie usilovně agitovaly. A jak se něco takového nezarazí v začátku, jede to už jak dráha, což jest nám nyní sledovati. |
H. Balzám 15.9.2015 22:37Re: Doufejme, Myslím si, že to její "ode zdi ke zdi" je opravdu moc velké na to, aby šlo jenom o boj srdce a rozumu. Tak velká politika se dělá v zákulisí. Možná že se naše děti za třicet, padesát let dozví věci, ze kterých by nám jeblo. |
M. Prokop 15.9.2015 22:42Re: Doufejme, Klidně to může být i jen v tom, že prostě neumí situace vyžadující předvídavost a rychlé reakce. Do letošního roku to od ní situace nevyžadovala, nemá prostě trénink. Já na konspirace moc nejsem, obvykle se dá najít nějaké jednodušší vysvětlení dle Occama nebo Hanlona. |
H. Balzám 15.9.2015 22:44Re: Doufejme, Právě že Occamova břitva mi říká, že za vším jsou prachy :-) |
M. Prokop 15.9.2015 22:48Re: Doufejme, A Hanlonova, že blbost. Čímž bych ty prachy rozhodně nepopíral, ono se to doplňuje. Jen je zajímavé u prachů, najít čí a proč. No a v blízkosti Ruska je ještě třetí faktor, touha po návratu impéria (a prachy ovšem také). |
H. Balzám 15.9.2015 22:53Re: Doufejme, Rusák podle mě podporuje přímo invazi na místě, tedy v Africe, tady v Evropě to zkouší spíš přes klasickou pátou kolonu užitečných idiotů, na Merkelovou snad nedošáhne, i když po tom, jak se vyvrbil například Schröder, je potřeba mít se na pozoru i tam. |
M. Prokop 15.9.2015 22:57Re: Doufejme, Ano, já jsem je uváděl jako ještě další kategorii, zcela nezapadající ani do finanční, ani do blbostní kategorie. |
A. Goldbergová 15.9.2015 22:21Re: Doufejme, Nějak si nedovedu vzpomenout, kdy celá EU v posledních letech zaujala jednotný, rozumný postoj. |
M. Prokop 15.9.2015 22:23Re: Doufejme, Nikdy. |
J. Jílek 15.9.2015 22:33Re: Doufejme, fajn, Krym je ruský |
H. Balzám 15.9.2015 22:29Re: Doufejme, Jednou se trefit musí :-) Ne, nemusí a asi netrefí, já v tomhle souhlasím s Janyškou, že dnešní EU je socialistické zparchantění původně mimořádného projektu. A právě proto v sobě musíme najít sílu kverulovat, když začnou tlačit zase něco vyloženě perverzního, je možné, že s generační obměnou dojde i k výměně dnešních bruselských sockomoušů, ale jenom v okamžiku, kdy "kverulanti" rozruší ty vadné byrokraticko mafiánské struktury. |
M. Prokop 15.9.2015 22:32Re: Doufejme, Obávám se, že co se EU týče, špína už je natolik zažraná, že bude nutno začít zgruntu znovu. Rád bych se mýlil. |
H. Balzám 15.9.2015 22:34Re: Doufejme, I já to vidím jako nejlepší řešení, ale právě proto to neprojde. Těch parazitů na strukturách je tolik a mají takovou sílu, že to nepustí bez krve. |
M. Prokop 15.9.2015 22:44Re: Doufejme, Ano. Parazitů je příliš a národní reprezentace se už nechtějí chovat národně. Tedy, ty menší. Ty velké se zase chovají národně, ovšem v eunijním měřítku. |
J. Jílek 15.9.2015 22:35Re: Doufejme, to Putler potřebuje |
J. Slanina 15.9.2015 22:44Re: Doufejme, B I N G O ! ! ! |
A. Goldbergová 15.9.2015 22:41Re: Doufejme, Onoré, Vy jste žertéř, že? Když si vzpomenu, jaká "generační obměna" nastala u nás při posledních volbách, nepředpokládám, že v EU je to jiné. |
M. Prokop 15.9.2015 22:45Re: Doufejme, Spousta struktur EU je nevolená, zato dobře placená a s imunitou. Takže je to ještě horší, ani volby na ně nedosáhnou. |
H. Balzám 15.9.2015 22:46Re: Doufejme, No dobře, je to trošku obchod se sny, ale když si člověk naplno a bez filtrů připustí, jak strašně špatné to je, mohlo by mi jebnout... |
E. Heusinger 15.9.2015 22:13honvédi se zašpérovali a migranti potáhnou přes ustašovce. |
M. Prokop 15.9.2015 22:15Re: honvédi se zašpérovali Akorát ti bolševíci si hledí vlastního impéria (znovuvybudovávaného). |
P. Hofman 15.9.2015 22:11Česko ...teď doplácí na to, že média mají málo peněz, pročež nejsou sto poslat své zpravodaje do oblastí, odkud imigranti přichází. Zápaďáci jsou v tomto směru na tom podstatně líp, neb jsou informováni, pročež ne zřídka s imigranty cítí a pomáhají jim. Ale to hlavní je, že z nich, tak jako Češi, nemají panickou hrůzu !!! |