21.5.2024 | Svátek má Monika


Diskuse k článku

Kam s bezdomovci? Na skládku

Za Rakouska se bezdomovcům říkalo "tuláci". Píše o nich Jaroslav Hašek i Egon Ervín Kisch, honili je četníci a když je chytli, zase je pustili. Občas dostal někdo nápad je pochytat a postrkem vrátit do domovské obce, kam úředně patřili.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
V. Hejl 18.7.2010 20:06

dobře nám tak

někdo je bezdomovcem programově, někdo proto, protože osud zamíchal kartami a on se ocitnul v situaci ze které nenašel východisko a vzdal marný boj s větrnými mlýny. v  budoucnu s námi zatočí důchodová reforma. je určitě mnoho povolání která lze provozovat do vysokého věku bez rizika ohrožení. já se však těším na 65-tileté pokrývače. řidiče MHD. servírky, které budou obíhat opilé hosty... jedinná šance pro tato asociální profese je nechat se rekvalifikovat na manažéry. jinak netuším co dál. asi bych podal žalobu na neznámého pachatele, který hrne nás, tedy ten bezejmenný dav, do spárů různých adolfů, pepíků stalinů a jiných populistů, prodavačů "rychlých řešení". lid chce být klamán a sytý hladovému nev ěří. DOBŘE NÁM TAK.

J. Kulheim 18.7.2010 20:31

Re: dobře nám tak

Máte do značné míry pravdu, ale zdá se, že o nějakém řešení netušíte. Zatím nikoho, nikdo nikde, nehrne. Hrnuli nás ti, kteří říkali, že průběžný důchodový systém bude fungovat navždy a ti kteří tomu věřili.

M. Vondráček 18.7.2010 20:50

za kolik

zaběhnete 10 km ? Znám 70-ti leté starce co to stihnou kolem 45 min. Možná, že by jste měl dbát více o sebe než o 65-ti leté pokrývače ...

K. Janyška 18.7.2010 14:56

Kajan

Tzv. problém bezdomovectví je neřešitelný ! Je to totiž svobodné rozhodnutí každého jedince ! A svoboda nade vše ! Dzp.

J. Stejskal 18.7.2010 15:56

Re: Kajan

Mně se pane Janyško na vás líbí, jak je vám vše jasné a umíte direktivně říci, jak to je. Také je skoro neuvěřitelné, jak právě tímto dokážete lézt krkem.

K. Janyška 18.7.2010 16:20

Re: Kajan

Že jo, pane Stejskale ! Musíte více studovat a také budete chytřejší ! Dzp.

J. Stejskal 18.7.2010 16:29

Re: Kajan

Vždyť jsem Vás chválil za to, jak to umíte vyhmátnout! My hlupáci, potřebujeme jen trochu nasměrovat. Jdu na to! Abych se třeba nedostal do Bruntále.

R. Hledík 18.7.2010 14:54

Zdá se

že voliči levice odmítají praktiky svého vrchního guru-- soudruha Klémy Gottwalda. Žádný homeless neexistoval, všichni museli mít v občance razítko zaměstnavatele, kdo ho neměl - šel za katr a byl převelen do dolů Jáchymov,kamenolomy,  vysoké pece Vítkovice a podobně. Homeless si mohli gratulovat, zvýšili si kvalifikaci, dostali slušivý oděv a byli pod penzí. Rozhodně také nezapáchali, jednou za 7 dnů se řádně osprchovali a plnili-li plán na min,.105%, mohli si přečíst Rudé Právo a sledovat hodnotné zprávy v rádiu, později i v televizi.

J. Láníček 18.7.2010 12:28

Bezdomovců je čím dál víc,

stejně tak důchodců, na nic nejsou prachy, je potřeba vymyslet nějaké efektivní úsporné řešení. Já bych z těch bezdomovců udělal úředně nařízené skládkové nomády. Převezli by se na nějakou skládku, obehnali ostnatým drátem, a nechali tam tak dlouho, dokud by nezlikvidovali veškerý organický odpad. Pak by se předisponovali na jinou skládku. A ještě by se v jejich případě mohl zavést ten nový způsob likvidace nebožtíků, o kterém jsem tady četl nějaký den zpátky. V Belgii prý navrhli pohřebáci likvidaci nebožtíků rozpouštěním v louhu. To by se pak mohlo vyvážet hovnocucem na dekontaminační plochy. Když nejsou prachy, je potřeba zavádět racionalizační opatření, kde to jen trochu jde !

J. Slanina 18.7.2010 13:50

Re: Bezdomovců je čím dál víc,

Kdyby tuhle debilitu napsal kdokoliv jiný, považoval bych to za hodně nepovedenou ironii. Ale jelikož to napsal resignovaný soudruh místopředseda OVV ČSSD v Břeclavi http://www.cssdbreclav.cz/historie_ovv_2.html  (2006), mé podezření, že to myslí vážně hraničí s jistotou.

J. Láníček 18.7.2010 17:08

Čímž jen dokazujete,

že vaše hloupost hranic nezná ! A melete čím dál větší pitomosti, které vám ovšem nemíním vyvracet, mám důležitější věci na starost !

J. Slanina 18.7.2010 23:38

Re: Čímž jen dokazujete,

Jasně, ten projev na slezinu Klubu českého pohraničí musí být docela pěhný záhul!!!

J. Kulheim 18.7.2010 18:17

Re: Bezdomovců je čím dál víc,

.....tak důchodců, na nic nejsou prachy, je potřeba vymyslet nějaké efektivní úsporné řešení.

Řešení, které navrhují v Belgii,  je dost odpudivé. Až bude pan Špidla kandidovat v příštích volbách, tak možná per hubam nějaké zdroje před volbami vyhrabe. I když po volbách zjistí, že jeho sliby byly zasazeny do nereálného prostředí. Možná tyto lidí zase zavřou do kriminálu a bude problém vyřešený.

L. Pixa 18.7.2010 12:12

Důrazně protestuji !!!!!

R.Sedláček používá nekalé praktiky ! Použil můj příspěvek na diskuzi lidovek ve zcela jiném kontextu a tím záměrně zkreslil jeho smysl ! R.Sedláček zásadním způsobem porušuje pravidla diskuzí !!!!  .........Určeno jen pro osobní využití. Bez předchozího písemného souhlasu je zakázána jakákoli další publikace, přetištění nebo distribuce jakéhokoli materiálu nebo části materiálu zveřejněného na Neviditelném psu, a to včetně šíření prostřednictvím elektronické pošty, SMS zpráv a včetně zahrnutí těchto materiálů nebo jejich části do rámců či překopírování do vnitropodnikové či jiné privátní sítě a včetně uchovávání v jakýchkoli databázích.

Copyright © Neviditelný pes a MAFRA, a.s. ........

Kopíruje příspěvky diskutujících do svých stránek a přetiskuje je na jiné diskuze. Dejte si na něj všichni velký  POZOR  !!!!!!

R. Sedláček 18.7.2010 13:08

Re: Důrazně protestuji !!!!!

Email serveru Lidovky

L. Pixa 18.7.2010 13:25

R.Sedláček zásadně porušuje pravidla diskuzí !!!!!!!

Určeno jen pro osobní využití. Bez předchozího písemného souhlasu je zakázána jakákoli další publikace, přetištění nebo distribuce jakéhokoli materiálu nebo části materiálu zveřejněného na Neviditelném psu, a to včetně šíření prostřednictvím elektronické pošty, SMS zpráv a včetně zahrnutí těchto materiálů nebo jejich části do rámců či překopírování do vnitropodnikové či jiné privátní sítě a včetně uchovávání v jakýchkoli databázích.

Copyright © Neviditelný pes a MAFRA, a.s.

R. Sedláček 18.7.2010 14:33

Re: R.Sedláček zásadně porušuje pravidla diskuzí !!!!!!!

PIXO, VY JSTE FAK T VYLÍZANÁ EXISTENCE, KTERÁ NEMÁ SEBEMENŠÍ TUŠENÍ P ČEM PÍŠE.

1. můj link odkazuje na diskuzi na mých stránkách

2. Autorský zákon znám velmi dobře, neboť v tomto oboru podnikám

3. Již jednou jste se ztrapnil svou hloupostí a neznalostí a proto jen připomenu.: Kopírování celku nebo částí se vztahuje k autorskému dílu, nikoliv k diskuzi. Odkaz na takovýto článek není kopírování, naopak je žádaný, neboť zvyšuje návštěvnost stránek.

4. Ve vašem případě nelze o autorství mluvit, neboť postrádáte mozek, což autorské dílo přímo požaduje, důkazem budiž váš příspěvek, již potřetí zkopírovaný v této diskuzi. Mimochodem právě v něm vy kopírujete znění něčeho (nějakých pravidel) co jste sám nevytvořil, tudíž dle vašeho výkladu porušujete pravidla a autorský zákon.

L. Pixa 18.7.2010 17:35

Uvidíme jak dlouho vám to bude pan Neff trpět.

Kvůli tomu máte doživotní zákaz na lidoveckých diskuzích .........

L. Pixa 18.7.2010 19:20

Chybička se vloudila ....

...... na diskuzích lidových novin ...

R. Sedláček 18.7.2010 19:47

Re: Chybička se vloudila ....

Nakonec se ale jedná prostě o Lidovky. No nic, jen k vašim pomluvám jedna z reakcí diskutujících:

"Ad vyhození: Napíšu do lidovek, tohle není možné. Sedláček se jednoznačně bránil. To by mohli vyhodit všechny. To je špatná práce. Doušek určitě nebyl sprostý, Mareš se a jiné taky bránil, i když drsně, Kejkrt taky... nemůžu tady jiné hodnotit, ale tohle by bylo velké "posmrtné" vítězství provokatéra, který všechny vyprovokoval a pak by je ještě stáhnul sebou do propadliště." (Martinovská)

R. Sedláček 18.7.2010 19:25

Re: Uvidíme jak dlouho vám to bude pan Neff trpět.

Ano, zákaz na Lidovkách kvůli V.Pavlovi a jeho výpadům, na které redakce nereagovala a po mém emailovém upozornění na nechutnost diskuzí vyloučila hned několik dalších, kteří se také pouze bránili jeho výpadům. Já mám osobní zájem o V.Pavla, který si nechutným způsobem bral do úst mou zesnulou matku. Tak se do toho Pixo nemontujte a nesuplujte za něj. Zbytečně zas..áte diskuzi. Pod tímto odkazem Email serveru Lidovky je znění mých emailů na Lidovky předtím, než k zásahu a vyloučení došlo, také tam jsou v diskuzi reakce  diskutujících z lidovek a zároveň vás upozorňuji, že již minimálně tři z nich poslali své emaily, nebo nesouhlasné dopisy s postupem redakce panu S, Hornovi.

Vy můžete jen kydat špínu, neboť jste hloupý a nic jiného neumíte. Jám mám důkazy o Pavlově sprostotě. Proto znovu opakuji: nesuplujte za něj, nechť se hájí sám. (Což zřejmě dělá pod jménem Pixa, jako měl za IDOLA svého Páju, kdy také sám sebe hájil a chválil)

L. Boháč 19.7.2010 8:10

Re: R.Sedláček zásadně porušuje pravidla diskuzí !!!!!!!

Vářený pane Sedláčku , na tomto článku jste ve vší parádě předvedl , proč jste byl z diskusí na lidovkách vyhozen ! Pan Pixa nenapsal vůbec nic sprostého a jen upozornil na Vaše praktiky naprosto slušným způsobem a Vaše odezva ? Naprosto zbytečné vulgární napadání a zesměšňování ! Pane Sedláčku proč myslíte , že zde na NP se uvádí na začátku článků t.zv. autor ? Píšete také o zvyšování návštěvnosti stránek a zapoměl jste dodat že Vašich ! Což ukazuje v samé podstatě na skrytou reklamu ! No a co se týká těch kteří se Vás zastávají , tak jim takto podkopáváte jejich snažení řešit Vaše vyloučení z lidovek !

L. Pixa 18.7.2010 11:54

Sedláček alias kmotr drobek pokračuje jako na lidovkách ...

Dehonestování, nadávání a neustálé odkazy na svoje stránky kmotra drobka. Láká tím diskutující na reklamy. Je to jednoznačně nepovolená reklama - zásadně tím poručuje pravidla diskuze. Na lidovkách jej vyloučili z diskuzí - tam si už neškrtne. Tak přenesl svoje výdělečné aktivity na NP. Jsem zvědav jak dlouho mu to ASTON bude trpět .........

R. Sedláček 18.7.2010 19:57

Re: Sedláček alias kmotr drobek pokračuje jako na lidovkách ...

Pixo, vy jste blb. Přes několik pokusů různých lidí vám vysvětlit, že raklamu si tam umisťuje provozovatel systému a tím kompenzuje fakt, že uživatel má prostor pro svůj blog zdarma, se to očividně nikomu nepodařilo. Jste prostě hlupák. Zůstaňte u svých obvyklých nadávek, pomluv, nebo vytrubování překlepů a pravopisných chyb, ale nepouštějte se na tenký led "Autorského zákona", reklamy, nebo běžného užívání prostoru na internetu. A pak si ještě ujasněte, jestli podnikám v reklamě ( pořád lepší přivydělat si aktivní činností), nebo jsem invalida odkázaný na sociální dávky. Jestli se nemohoucně válím u PC, nebo chlastám po nocích (jak s oblibou píšete). Jestli mi zdrhla žena, nebo jestli jsem si nějakou koupil za nespecifikovaný počet koz atd. Jak také s oblibou píšete. Prostě si ujasněte své pomluvy a pokračujte v nich. Na víc stejně nemáte.

L. Pixa 20.7.2010 15:40

Jednoduchá a přímá reakce .....

Já jsem blb a hlupák a sprostý. Vás vyhodili z diskuzí !!! Mě ne !!!  Stačí ? Nestačí ?  Pokračujete v tom, co jste vyváděl na lidovkách i na NP. Časem vám na to přijdou a vyhodí vás také ......

R. Šenkýř, Ing. 18.7.2010 11:40

Díky za článek, pane Neff!

Diskuse zřejmě definitivně skončila. Myslím, že byla standartní, očekával jsem větší projevy odporu a nepřátelství. Jen chci dodat - včera srděli židé, pak cigáni, prohnilí imperialisté a kulaci, dnes zase rasově "nečistí", nepřizpůsobiví, a výrazně "zapáchají" přestárlí nad 50let (s těmi ale rychle zatočíme, ti nám z našeho talíře dlouho ujídat nebudou). Je to problém-ale koho? Především neokomunistických zemí, mezi něž Čr jednoznačně patří. S mnohými se jistě shodnu, že socialistické manipulátorství lidmi typu táborů, rezervací, je šílené. Selekce společnosti na skupinu "nadlidi" a skupinu "nepřizpůsobiví", duševně a mentálně postižení potenciálně určení k selekci na vyhrazené místo, (kde celkem zákonitě zavedeme režim k jejich konečné pacifikaci) se může vylíhnout už fakt jen ve "změklém" mozku a svědčí o hluboké neznalosti problematiky. Bohužel nejsou tyto názory ojedinělé a co je nejhorší, nositelé se postupně dostávají do senátu, poslanecké sněmovny, do státní správy a samosprávy a to pod praporem "demokratických" stran, které k jejich činnosti zatím mlčí a vytváří tak dojem souhlasu s jejich názory a postoji. Bohužel žádný establishmen poslední doby nebyl ochoten posunout politickou "kulturu"  v ČR blíže k Evropě, někdy mi to tak připadá, že se toho děsí. Nějak není v módě informovat o kultuře v zemích EU v porovnání s námi například v oblasti společenských vztahů, jednání a řešení problémů státní správy a samosprávy, v oblasti zaměstnanosti, etc. Možná by pak bylo lidem jasné, že věci se dají řešit i jinak, efektivněji, a kulturněji / humánněji.

D. Polanský 18.7.2010 11:36

Již František Kupka (malíř)

byl fascinován svobodou Paříže, kde byla i v jeho době spousta bezdomovců, a i když tito lidé těm úspěšnějším určitě vadili, tiše a s určitou úctou akceptovali jejich volbu a s nadhledem je nechávali často svobodně umírat na ulici. Někdo to označí za necitlivost, já za úctu k člověku jako takovému, i když mi jeho způsob života  zcela nesedí.   

Za socialismu jich nebylo zdaleka tolik.  Bylo to tím, že hlavně veliké státní podniky měly svoje ubytovny, směšně levné, takže často lidé, kteří inklinovali k bezdomovectví, za minimální mzdu pracovali (pracovních míst bylo poměrně dost) u těchto podniků a bez problému dokázali z této mzdy zaplatit uvedené ubytovny.  To bych řekl, že bylo pozitivum. Je zbytečné z toho dělat ideologickou záležitost, tak  to bylo.

K. Křivan 17.7.2010 12:55

Vždycky jsou dvě možnosti.

Jak v tom starém vtipu. 

Buď tam přijdou a nezmrznou, nebo nepřijdou a zmrznou. 

Na každý pád nebudou moct uvědomělí idioti žvanit o krutém kapitalismu.

Malá, ale dobrá výhoda.

V. Skalová 17.7.2010 18:03

Re: Vždycky jsou dvě možnosti.

Přesně! To by ale nevyhovovalo Astonovu politickému zadání - kopat za pravdolásku - pražskou kavárenskou, navzájem protykanou "elitku", dohazující si kšefty v ČTv a ČR. Dlouhodobě se snaží zmocnit se penězovodů na magistrátu, a tento rok to vypadá, že se jim to konečně podaří pod hlavičkou stran TOP a VV, kam se promptně hromadně nastěhovali. Bude to drahé, a na takovou prkotinu jako Opencard budem ještě vzpomínat.

Takže proč to nevyužít, a neprezentovat Janečkovu snahu, která mimochodem vychází z celkem úspěšné zkušenosti s bezdomoveckou lodí na Vltavě, jako snahu o zavření chudáků bezdomovců do koncentráku.

P. Kersch 17.7.2010 19:11

Re: Vždycky jsou dvě možnosti.

Bezdomovci - v současné době a v Česku - jsou lidé.

Po určité počáteční - zoufalé - etapě svého bezdomovectví se sobě navzájem začnou podobat. Aspoň nám, těm šťastlivcům, co máme své domovy, to tak připadá.

Alkohol, otrhanost, zápach, to jsou u bezdomovců viditelné následky, nikoliv charakteristiky. Mezi nimi je velká skupina nemocných: chronicky nemocných a psychicky nemocných. Dlouhodobým stresem namáhaný organizmus musí nutně dřív nebo později se někde narušit. Z tohoto důvodu není možno zakládat nějaké řešení tohoto problému na slovních vyjádřeních bezdomovců.

Zkuste si představit, že nemáte domov ani blízké, kteří by byli ochotni vám pomoci. Že nevíte, kdy takový stav skončí. Jak dlouho to vydržíte?

Existence bezdomovců je celostátní ostudou, za kterou oni nemohou. Je to naše ostuda. Žádné námitky a la " houmlesáci byli, jsou a budou" neobstojí.