13.5.2024 | Svátek má Servác


Diskuse k článku

Ještě k brexitu

Momentálně se neví, zdali se vláda Theresy May dočká večera, tudíž jakékoli mudrování má ještě menší smysl než kdykoli před tím. Využiju tedy aktuálního bezvětří, abych oponoval polemickému článku Petra Boudy „Co je a co není důsledek brexitu“ z víkendového vydání Psa. Autor zásadně nesouhlasí s mým krajně negativním pohledem na referenda.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
P. Boublíková 25.3.2019 12:59

Re: To byla krásné časy, když NATO rozbilo držky

Pane Richtere, měli jsme několik let na patře sousedy, srbské uprchlíky z Kosova. Obyčejná rodina se dvěma dětmi, třetí se jim narodilo už tady, v Brně. Moc jsem se před nimi styděla... Bez ohledu na to, co si myslí Zeman a vy.

V. Čermák 25.3.2019 12:59

Re: Co mi to jen připomíná...?

Týká se to i muslimů?

J. Vobr 25.3.2019 12:57

I STAŘÍ KOMOUŠI MAJÍ PRÁVO SI ZAZPÍVAT

https://www.youtube.com/watch?v=rx9kvN3QbAw

:-)))

:-)))

H. Omar 25.3.2019 12:57

Re: K brexitu

Ale Britům vadí v tvrdém exitu jen britský parlament.

V. Čermák 25.3.2019 12:56

Re: skláním se před vaší moudrostí ...

Celkem málo podstatný názor menšinového voliče...

S. Lazárek 25.3.2019 12:49

Re: Co mi to jen připomíná...?

Kdo schvaluje teroristický čin, bude souzen podle práva.

M. Varadinková 25.3.2019 12:49

K brexitu

Mayová je slabá a rozhádaný britský parlament její pozici ještě více oslabuje.

Britové neměli ani na chvíli dát najevo, že se "tvrdého brexitu" bojí. Neměli žádat o prodloužení a podobné nesmysly. Toho Brusel jen zneužívá. Měli rázně říct: buďto se ta dohoda upraví, jak žádáme my, nebo odcházíme natvrdo se vztyčenou hlavou. A ne pořád škemrat v Bruselu, doprošovat se a ponižovat.

J. Matuška 25.3.2019 12:46

KOMENTÁŘ TEREZY SPENCEROVÉ

Budou iniciátoři falešné kauzy Russiagate „předhozeni lvům“?

Vyšetřování skandálu kolem údajné Trumpovy spolupráce s Ruskem končí bez jakéhokoli důkazu, že by prezident USA opravdu byl „Putinovým agentem“...

... Jasné je dnes už také to, že tzv. Steeleova složka, která se stala hlavním podkladem pro Trumpovo prošetřování, byla zaplacena z fondů kampaně Hillary Clintonové a Demokratické strany, že se bývalý britský agent Christopher Steele, hlavní autor „složky“, ani před americkým ministerstvem spravedlnosti netajil tím, že jeho hlavím cílem je zničit Trumpa, že většina „důkazů“ ze „složky“ pocházela z otevřených zdrojů, které se nikdo nenamáhal ani ověřit, že FBI selektivně sbírala důkazy proti Papadopoulosovi a dalším prostřednictvím nastrčeného informátora, který se sám dušoval, že jsou všichni nevinní, že to vše v podstatě vypadá na pokus FBI, CIA a ministerstva spravedlnosti podvést nejen veřejnost, ale v první řadě americké federální soudy...

... V zásadě mají samozřejmě pravdu. Svět ale, obávám se, na principu prosté spravedlnosti nebo "zločinu a trestu" nefunguje. Politika je uměním možného a síly, které stojí proti Trumpovi a jeho původně proklamované politice, krach Muellerova vyšetřování neberou jako prohru, což platí nejen pro ty americké, ale třebas i ty české. Jejich kapacity nejsou zdaleka vyčerpány, a tak není ani v nejmenším jisté, že budou Hillary a spol „předhozeni lvům“.

https://prima.iprima.cz/novinky/komentar-terezy-spencerove-budou-inicatori-falesne-kauzy-russiagate-predhozeni-lvum

J. Ptáček 25.3.2019 12:42

Re: Chraň nás pánbůh

S referendem mám problém, protože z výše uvedeného důvodu, nejsem schopen hlubší analýzy vašeho rozsahu. Ale jsa obklopen génii, vás nevyjímaje, mohu klidně spát ať už s referendem, nebo bez něj.

R. Neveselý 25.3.2019 12:42

Co mi to jen připomíná...?

"Kdo schvaluje atentát, bude zastřelen i se svou rodinou."

H. Omar 25.3.2019 12:40

Re: Rusové přiletěli do Venezuely radit a konzultovat.

Kéž by...

M. Varadinková 25.3.2019 12:40

Re: před 20lety jsme napadli bratry

Zastavit to v Kosovu přece chtěl Miloševič, že. Samozřejmě, že násilím (na nic jiného totiž teroristé neslyší).

NATO tehdy nemělo sebemenším oprávnění do toho vnitrostátního konfliktu násilně zasahovat.

J. Richter 25.3.2019 12:35

To byla krásné časy, když NATO rozbilo držky

srbským azbukám, které jako správný komouši vyvolávaly na Balkáně jednu válku za druhou a neštítili se vraždit děti i civilisty.

Ale docela chápu, že zdejší proruská svoloč má jiný názor, tak se mají poradit se svým velitelem, Milošem Ovarovičem, který to schválil a posvětil. To humanitární bombardování. Miloš. Zeman.

M. Varadinková 25.3.2019 12:34

Re: před 20lety jsme napadli bratry

Bez ohledu na to, jestli Srbové jsou nebo nejsou "bratrským národem", bylo od NATO svinstvo je napadnout jenom proto, že si dělalo doma pořádek s islámskými teroristy (UČK). NATO se tehdy poprvé stalo spojencem islámských teroristů.

Srbové odvěků fungovali jako hráz před pronikáním islámu do Evropy, velké bitvy se konaly právě na území Kosova (viz třeba https://cs.wikipedia.org/wiki/Bitva_na_Kosov%C4%9B_poli)

A odtržené, nyní již zcela islámské Kosovo (Srbové byli po zákroku NATO vyhnáni) dnes funguje jako vstupní brána islamismu do Evropy.

Viz (již z roku 2016):

https://www.idnes.cz/zpravy/zahranicni/aktivita-dzihadistu-v-albanii-a-v-kosovu.A160513_122336_zahranicni_neh

M. Kolář 25.3.2019 12:32

Re: Srbsko dvacet let po bombardování - Václav Klaus ml.

Ovšem, proti následným škodám vyvolaným vámi, komunistickými nácky po válce v Kotlince, to byly škody napravitelné a navíc způsobené pouze jako vedlejší efekt porážky Hitlera..

J. Richter 25.3.2019 12:31

Re: Srbsko dvacet let po bombardování - Václav Klaus ml.

Přesně!!! A kvůli tomu Miloš Zeman, Klausův dvojnásobný favorit prezidentských voleb, schválil bombardování a přelety vojenských letadel NATO.

S. Lazárek 25.3.2019 12:31

Re: Dobroděj Soroš? Gowno!

Pokud porušil zákon, pak provaz!

M. Kolář 25.3.2019 12:28

Re: Srbsko dvacet let po bombardování - Václav Klaus ml.

Málokdo se v té srbské hospodě asi Srbům odváží po pravdě odpovědět : "protože jste se jako národ celý jugoslávský konflikt chovali jako fašistická hovada, a protože jste m.j. masakrovali albánské obyvatelstvo již před I. světovou válkou jenom proto, abyste mohli obsadit území, které jste chtěli pro sebe " ...

A. Trick 25.3.2019 12:27

Re: Rusové přiletěli do Venezuely radit a konzultovat.

To máte od Šafra?

Asad okopíroval mučení z Guantanama?

P. Jirkovský 25.3.2019 12:26

Re: Srbsko dvacet let po bombardování - Václav Klaus ml.

Je to jen vyčůranej národovec, kterej brnká na strunky nacionalismu, aby byl žádanou nevěstou na kandidátce kdekoli pro příští voby. Nic víc.

A. Trick 25.3.2019 12:24

Re: Srbsko dvacet let po bombardování - Václav Klaus ml.

Infrastrukturu vybombardovali USA velmi silně. Koneckonců v roce 1945 tomu v Kotlince nebylo jinak.

R. Doubravský 25.3.2019 12:22

Re: před 20lety jsme napadli bratry

Polovina národa má s nimi společnou fascinaci Ruskem.

J. Vobr 25.3.2019 12:20

Re: NATO je agresívní, zločinecká organizace

Gdě tak volno dýšit čelavjek !!!

:-)))

J. Matuška 25.3.2019 12:20

Srbsko dvacet let po bombardování - Václav Klaus ml.

Včera uplynulo dvacet let od tzv. „humanitárního“ bombardování, kdy letouny zejména USA – bez mandátu Organizace spojených národů zaútočili na tehdejší Srbsko.

Slováci to neudělali (uznání Kosova) a nejsou o nic méně „prozápadní“ než my, ani jim za to nikdo nic neudělal. Nemusí pak ale ve skoro každém hovoru (na ulici, v hospodě ...) v Srbsku dostávat tuhle otázku. Proč vy Češi? Zrovna vy? Kdyby nikdo další, ale vy Češi? Proč?

Jistě to budou vědět předsedové některých českých stran s jejich mediálními hnojomety. O tom nemám pochybnost.

https://www.novinky.cz/komentare/500703-komentar-srbsko-dvacet-let-po-bombardovani-vaclav-klaus-ml.html

J. Vobr 25.3.2019 12:18

PRACOVNÍCI RUSKÉ AMBASÁDY JSOU VE ŠTURMU

Remizy něznajut !!!

__________________________________________

:-)))

:-)))

R. Neveselý 25.3.2019 12:14

Re: NATO je agresívní, zločinecká organizace

Zvláštní ale je, že to říkají a píší výlučně idioti.

F. Doušek 25.3.2019 12:13

Re: NATO je agresívní, zločinecká organizace

A proč v něm jste, Forejt? Být vámi, odstěhuji se.

M. Kolář 25.3.2019 12:11

Re: Rusové přiletěli do Venezuely radit a konzultovat.

Pomohli pomohli.. V Asadových mučírnách byl již provoz obnoven v plném rozsahu ..

M. Kolář 25.3.2019 12:09

Re: NATO je agresívní, zločinecká organizace

Ano, díky tomu, že NATO chrání svobodu a demokracii, může se to říkat a psát všude... n-tssss..

J. Anděl 25.3.2019 12:09

Re: NATO je agresívní, zločinecká organizace

Jupí ejchuchu, hned se mi líp daří :-)