23.5.2024 | Svátek má Vladimír


Diskuse k článku

Ještě k brexitu

Momentálně se neví, zdali se vláda Theresy May dočká večera, tudíž jakékoli mudrování má ještě menší smysl než kdykoli před tím. Využiju tedy aktuálního bezvětří, abych oponoval polemickému článku Petra Boudy „Co je a co není důsledek brexitu“ z víkendového vydání Psa. Autor zásadně nesouhlasí s mým krajně negativním pohledem na referenda.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Schořík 25.3.2019 13:41

Re: Vláda dělá že řeší a neřeší....

S hlavou souhlasím. A Vy vážně nevidíte ten tekutý hněv okradeného a opuštěného lidu? Podporovaný a provokovaný zde celou řadou diskutérů.. Abyste nebyla nepříjemně překvapena až se z toho řvaní stane akce..

P. Boublíková 25.3.2019 13:48

Re: Vláda dělá že řeší a neřeší....

Jsme národ skuhralů.

Ve skutečnosti, si myslím, má skoro každý o co přijít v té hypotetické revoluci.

J. Schořík 25.3.2019 13:49

Re: Vláda dělá že řeší a neřeší....

Nejsem si jist. To nadávání postupně mění náladu ve společnosti a pak přijde čas na nějaké rychlé a tvrdé řešení. Tak to dle mého chodí. Už se po něm konečně volá..

V. Novák 25.3.2019 13:42

Re: Vláda dělá že řeší a neřeší....

Jo - pokud je o to zájem a je zájem za to i zaplatit...

M. Varadinková 25.3.2019 13:44

Re: Vláda dělá že řeší a neřeší....

To, co má člověk v hlavě plus dobře vychované děti.

J. Vobr 25.3.2019 12:57

I STAŘÍ KOMOUŠI MAJÍ PRÁVO SI ZAZPÍVAT

https://www.youtube.com/watch?v=rx9kvN3QbAw

:-)))

:-)))

M. Varadinková 25.3.2019 12:49

K brexitu

Mayová je slabá a rozhádaný britský parlament její pozici ještě více oslabuje.

Britové neměli ani na chvíli dát najevo, že se "tvrdého brexitu" bojí. Neměli žádat o prodloužení a podobné nesmysly. Toho Brusel jen zneužívá. Měli rázně říct: buďto se ta dohoda upraví, jak žádáme my, nebo odcházíme natvrdo se vztyčenou hlavou. A ne pořád škemrat v Bruselu, doprošovat se a ponižovat.

H. Omar 25.3.2019 12:57

Re: K brexitu

Ale Britům vadí v tvrdém exitu jen britský parlament.

R. Neveselý 25.3.2019 13:01

Re: K brexitu

Jo, zvláště to hovado Corbyn.

I. Mertl 25.3.2019 13:10

Re: K brexitu

Když oni ti Britové nenaslouchají hlasu moudré věštkyně ze Zlína. Kde by už mohli být!

H. Omar 25.3.2019 13:11

Re: K brexitu

Už mohli být Velké Slušovice.:))

M. Varadinková 25.3.2019 13:22

Re: K brexitu

Největší blbečci zamotají Slušovice i do brexitu.

H. Omar 25.3.2019 13:26

Re: K brexitu

Tak co se do něj pletete?

M. Varadinková 25.3.2019 13:33

Re: K brexitu

Je to téma dnešního úvodníku. A proč Vy do toho pletete Slušovice?

H. Omar 25.3.2019 13:35

Re: K brexitu

Že by vy, popleto?

M. Varadinková 25.3.2019 13:37

Re: K brexitu

Já ne. Já jsem psala o brexitu, ne o Slušovicích.

V. Novák 25.3.2019 13:44

Re: K brexitu

To Homarys nedá...

O co, že přijde na řadu mejdlo? Nebo Červená Karkulka?

H. Omar 25.3.2019 13:45

Re: K brexitu

Už vášníte, že....

V. Čermák 25.3.2019 13:17

Re: K brexitu

No ale to dělají velkou Chybu.....

A. Nový 25.3.2019 13:20

:-))

Jak ze Zlína? Zlín je jen takový menší satelit Velkých Slušovic.

M. Varadinková 25.3.2019 13:24

Re: :-))

Zlín? To jste si evidentně spletl s Prahou.

M. Moravcová 25.3.2019 13:25

Re: K brexitu

ale nenaslouchají ani Mertlovi kdovíodkud, ani Mařákovi z ciziny, Hofmanovi, vzdělanému Schoříkovi a dalším chytrolínům. Není nutno plivat, že?

J. Schořík 25.3.2019 13:31

Re: K brexitu

Já jim ani neradím :). Nechtěl bych to vyjednávat. Angláni prohráli to vajednávání IMHO už tím stanovením pevného termínu, tím si vytvořili sami nad sebou bič. Ale nemám v tomhle tak rozsáhlé zkušenosti jako paní V..

M. Varadinková 25.3.2019 13:41

Re: K brexitu

Ten termín je přece dán Lisabonskou smlouvou (dva roky po oznámení odchodu).

J. Schořík 25.3.2019 13:44

Re: K brexitu

Mohli se rozhodnout kdy oznámí. Kdykoliv stáhnout.. Kdykoliv znovu zahájit. Třeba i běh lhůty jednostanně stopnout. Jen jejich vnitřní politika a vycházení vstříc náladám jejich voličů jim brání v efektivním vyjednávání.

Přesně to stejné brání tvrdému exitu, nikoliv EU..

S. Sidlichovsky 25.3.2019 13:49

Re: K brexitu

Souhlas pí Varadinková. Když ti quislingové v parlamentu odhlasovali, že "no deal" Brexit NE, tak se zbavili toho nejmocnějšího argumentu, co UK měla.

J. Matuška 25.3.2019 12:46

KOMENTÁŘ TEREZY SPENCEROVÉ

Budou iniciátoři falešné kauzy Russiagate „předhozeni lvům“?

Vyšetřování skandálu kolem údajné Trumpovy spolupráce s Ruskem končí bez jakéhokoli důkazu, že by prezident USA opravdu byl „Putinovým agentem“...

... Jasné je dnes už také to, že tzv. Steeleova složka, která se stala hlavním podkladem pro Trumpovo prošetřování, byla zaplacena z fondů kampaně Hillary Clintonové a Demokratické strany, že se bývalý britský agent Christopher Steele, hlavní autor „složky“, ani před americkým ministerstvem spravedlnosti netajil tím, že jeho hlavím cílem je zničit Trumpa, že většina „důkazů“ ze „složky“ pocházela z otevřených zdrojů, které se nikdo nenamáhal ani ověřit, že FBI selektivně sbírala důkazy proti Papadopoulosovi a dalším prostřednictvím nastrčeného informátora, který se sám dušoval, že jsou všichni nevinní, že to vše v podstatě vypadá na pokus FBI, CIA a ministerstva spravedlnosti podvést nejen veřejnost, ale v první řadě americké federální soudy...

... V zásadě mají samozřejmě pravdu. Svět ale, obávám se, na principu prosté spravedlnosti nebo "zločinu a trestu" nefunguje. Politika je uměním možného a síly, které stojí proti Trumpovi a jeho původně proklamované politice, krach Muellerova vyšetřování neberou jako prohru, což platí nejen pro ty americké, ale třebas i ty české. Jejich kapacity nejsou zdaleka vyčerpány, a tak není ani v nejmenším jisté, že budou Hillary a spol „předhozeni lvům“.

https://prima.iprima.cz/novinky/komentar-terezy-spencerove-budou-inicatori-falesne-kauzy-russiagate-predhozeni-lvum

F. Doušek 25.3.2019 13:09

Re: KOMENTÁŘ TEREZY SPENCEROVÉ

Co když ta kauza není falešná, co když rusáci řídí Clintonovou a demokraty?

A. Trick 25.3.2019 13:20

To je ale šlamastyka

Ostatně soudím, že Putin ovlivňoval. Ale nikomu, vůbec nikomu o tom nic neřekl. Sám měl z toho radost!

R. Neveselý 25.3.2019 12:42

Co mi to jen připomíná...?

"Kdo schvaluje atentát, bude zastřelen i se svou rodinou."