16.5.2024 | Svátek má Přemysl


Diskuse k článku

Je to tady

Minulý týden jsem v časopise Téma připomínal případ bývalého sekretáře NATO Robertsona, který vysoudil pěticifernou sumu v librách na Sunday Heraldu kvůli hanlivému komentáři pod článkem. Štrasburský soud pro lidská práva obdobně odsoudil estonský server Delfi kvůli komentářům pod článkem a nic nepomohl argument, že se na stránkách Delfi objevuje denně deset tisíc komentářů a že je technicky nemožné je číst a regulovat. Velký senát soudu pro lidská práva rozhodl v neprospěch serveru.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
M. Prokop 17.6.2015 22:07

Re: Čad zakázal nošení burek

Není nad liberální přístup k nějakému problému. :-P

O. Uživatel 17.6.2015 22:08

Uživatel požádal o vymazání
M. Ilsner 17.6.2015 22:21

Re: Čad zakázal nošení burek

ta sedla ... :-)

O. Uživatel 17.6.2015 22:29

Uživatel požádal o vymazání
M. Prokop 17.6.2015 22:34

Re: Čad zakázal nošení burek

Tak nějak.

Chtělo by to odlišit vcelku technická omezení překážejícího odění, což by mělo platit pro všechny, a buzerace, sloužící k prosazení nějakého světonázoru.

M. Ilsner 17.6.2015 22:45

Re: Čad zakázal nošení burek

Ne. Ne. Ano. Nic.

J. Tolman 17.6.2015 22:19

Re: Čad zakázal nošení burek

Když umírají lidé, liberální přístupy nejsou nejvhodnějším postojem.

M. Prokop 17.6.2015 22:21

Re: Čad zakázal nošení burek

Předělat mentalitu lidí zákazy se také neosvědčuje.

M. Ilsner 17.6.2015 22:22

Re: Čad zakázal nošení burek

Liberální přístupy jsou většinou na hovno.

S. Netzer 17.6.2015 22:28

Re: Čad zakázal nošení burek

Hlavně v Čadu jsou hodně platné.

Ale molotok osrpenič je "echt liberál", tak trvá i na "liberálních přístupech" v Čadu.

M. Prokop 17.6.2015 22:32

Re: Čad zakázal nošení burek

To jste jen zase něco nepochopila, EUgenossin. Já ani tak v Čadu neprosazuji liberální přístup, tam na to fakt "nejsou lidi", já jen pochybuji o funkčnosti řešení, které budí nadšení páně Tolmana.

Chápu, že už jen slovo "liberální" různé (euro)fašouny a (euro)fašounky excituje. Nácky a komouše také.

J. Tolman 17.6.2015 22:30

Re: Čad zakázal nošení burek

Vy už jste jak ten Schwarzenberg. Ten také v každé druhé větě říká stolice, jak si všiml i pan prezident.

M. Ilsner 17.6.2015 22:43

Re: Čad zakázal nošení burek

Schwarzenberg je sympatický pán, na rozdíl od soudruha prezidenta.

J. Tolman 17.6.2015 21:24

Vrátí Putin Krym? Ne

Krym Ukrajině vrátí Rusko, až Putina nebude. Proč? Protože svět nemůže Rusku dovolit, aby mu to prošlo.

M. Prokop 17.6.2015 21:28

Re: Vrátí Putin Krym? Ne

Svět už toho nemohl dovolit ... a všechno to prošlo.

J. Tolman 17.6.2015 22:02

Re: Vrátí Putin Krym? Ne

No, zdaleka ne všechno prošlo. Neprošlo to Hitlerovi, neprošlo to Itálii, neprošlo to Japonsku. Rusku neprošlo zabrání východní Evrop po WWII. Třeba.

Evropa po WWII vybudovala bezpečnostní mechanismy, opírající se o mezinárodní právo. Ruská akce celou stavbu ohrozila. Pokud by to Rusko prošlo, stavba se zřítí. V Evropě j něco, co se tomu může postavit na odpor: NATO a EU.

M. Prokop 17.6.2015 22:10

Re: Vrátí Putin Krym? Ne

Hitlerovi, Itálii ani Japonsku to neprošlo po prosrané válce. Třeba.

Jelikož momentálně se nikomu válčit příliš nechce (i ten Putin spíš jen vydírá), tak asi něco projde. Na jak dlouho, to uvidíme.

Evropa nevybudovala nic. NATO je převážně dílo USA.

EU je fraška (nebo truchlohra, dle nátury posuzovatele).

M. Prokop 17.6.2015 21:29

Re: Vrátí Putin Krym? Ne

Pokud by totiž "svět" (spíš konkrétní lidi) byl tak zásadový, tak lidstvo z války nevyjde.

J. Kombercová 17.6.2015 21:30

Re: Vrátí Putin Krym? Ne

Co peklo schvátí, to už nenavrátí.

J. Tolman 17.6.2015 21:35

Re: Vrátí Putin Krym? Ne

Už jsme tam taky byli.

M. Prokop 17.6.2015 21:37

Re: Vrátí Putin Krym? Ne

Navrátí, ale ne vždy. Až když dostane "po čuni". Viz Uhry, Německo, konec konců, i Sovětský svaz toho musel pustit dost, k mému neskonalému potěšení. A "dostal po čuni" sám od sebe, navíc.

J. Láníček 17.6.2015 21:35

Re: Vrátí Putin Krym? Ne

A kdo bude vracet Srbsku Kosovo, u toho bude mít to navrácení kdo na starost? Že byste na to třeba dohlédl vy osobně, když to tak pečlivě hlídáte.

M. Prokop 17.6.2015 21:38

Re: Vrátí Putin Krym? Ne

Kosovo si Srbové posrali sami. A nejen to, Krajinu také.

M. Varadinková 17.6.2015 21:53

Re: Vrátí Putin Krym? Ne

Krym si Ukrajinci taky posrali sami. Řekla bych dokonce, že víc, než ti Srbové. Srbové měli co do činění s kosovskými teroristy z UČK, zatímco v případě Krymu byli těmi teroristy spíš násilníci z Majdanu, kterým se tam naštěstí nepodařilo proniknout, což bylo dáno pouze výhodnými geografickými podmínkami Krymu (krátká, snadno uhlídatelná hranice s pevninou) a přítomností oněch "zelených mužiků".

M. Prokop 17.6.2015 21:57

Re: Vrátí Putin Krym? Ne

Srovnáváte nesrovnatelné. Na Krymu je to pouze vaše a Putinovo hypotetické kdyby (ostatně převážně Putinem vyvolané), v Kosovu naprosto konkrétní činy. A "násilníci z Majdanu" - máte na mysli ony neznámé střelce do davu, co se tak příhodně vyskytli a zmizeli beze stopy?

Podobnost je jinde, obé vyvolali bývalí komunisté, Miloševič a Putin, k nalezení vnějšího nepřítele za účelem udržení vlastní pozice.

P. Vandas 17.6.2015 21:57

Re: Vrátí Putin Krym? Ne

Tak to je perla. "V případě Krymu byli těmi teroristy násilníci z Majdanu, kterým se tam naštěstí nepodařilo proniknout." :-):-):-) A je to! :-):-)

M. Prokop 17.6.2015 21:58

Re: Vrátí Putin Krym? Ne

Také se vracíte do mládí, kdy byly podobné nesmysly hlásány zcela oficiálně? :-P

M. Varadinková 17.6.2015 22:05

Re: Vrátí Putin Krym? Ne

Mám na mysli ty, kteří vraždili v Oděse, ty kteří přišli střílet do lidí jen proto, že chtěli hlasovat v referendu na Donbase, ty, kteří pak vytvořili "dobrovolnické prapory" jako je třeba onen fašounský Azov, který před pár dny americký kongres zakázal dál cvičit, ty, kteří prováděli pod hlavičkou "antiteroristické operace" genocidu východoukrajinských obyvatel.

Jak to bývá vždy ve Vašem případě, víte o tom houby.

M. Prokop 17.6.2015 22:13

Re: Vrátí Putin Krym? Ne

Jo, dílem ruští provokatéři (někteří už to i přiznali), dílem jejich odpůrci, ruskou agresí vybuzení.

Je to divoká končina a Putin si umínil ji zdivočet ještě více.

M. Varadinková 17.6.2015 22:17

Re: Vrátí Putin Krym? Ne

Pravý sektor jsou ruští provokatéři? Azov jsou ruští provokatéři?

Ruská agrese = lidé hlasující v referendu?

Jste ještě směšnější, než Jílek.