15.5.2024 | Svátek má Žofie


Diskuse k článku

Je pět let moc nebo málo nebo co?

Obvyklým způsobem, tedy nekoncepčně, zmateně a bez názoru se zakousla justice do případu Ludmily Polednové-Brožové, která se coby soudkyně účastnila na justiční vraždě Milady Horákové.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Sedrman 19.10.2007 7:49

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zločiny komunistů v Česku

drahý kádrováku, zkoušíš to, snažíš se zdiskreditovat oponenta, nejsi ty náhodou bolševik ?

čtenář 19.10.2007 7:53

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zločiny komunistů v Česku

O svou diskreditaci ses zasloužil sám. Svojí replikou na původní příspěvek "Kurta Merkela ".

Sedrman 19.10.2007 7:57

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zločiny komunistů v Česku

tak co kdybys mě přišel zastřelit , protože nesouhlasím s nějakým Kurtem Merkelem, což může být klidně komunista jako hrom, estébák nebo zlodějský tunelář od Klause ?

čtenář 19.10.2007 8:06

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zločiny komunistů v Česku

To, co tu vyjmenováváš jsi ty sám. Tak to nepřisuzuj jiným. Stačí si porovnat vaše dva příspěvky a hned se vidí ten rozdíl.

čtenář 19.10.2007 7:35

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zločiny komunistů v Česku

"A výchovou jedinců"  -  tak si tohle po sobě přečti. Ještě chceš vykládat, žes nebyl komunista ?!

Sedrman 19.10.2007 7:51

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zločiny komunistů v Česku

výchova je komunistická ? Když tě bude učit máma, že nemáš krást, tak je komunistka ? Co se tak bráníš tomu, že někdo nesouhlasí s kydáním špíny na ČR ? Házíš blátem, aby nebyly vidět tvoje zašpiněné ruce ?

čtenář 19.10.2007 7:57

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zločiny komunistů v Česku

Znovu si přečti to, cos napsal o té výchově. Takže do toho nepleť najednou dětí jejich matkami. To je přirozené, jsou to děti, nikoliv dospělí. Na ČR nikdo nekydal špínu, zřejmě se otáčíš na původním příspěvku "Kurta Merkela". Ten ovšem není kydáním špíny, pouze popisuje, jak se "vypořádáváme" se zlem.

jarda 19.10.2007 7:36

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zločiny komunistů v Česku

myslím, že by to šlo i bez vzájemného napadání :-))  ... jinak máte pravdu, problém ale je také v tom, že si některé pomanšestrové strany zrušily pojem slušnost ... a obnovili jej teprve tehdy, když i druhé strany tuto kategorii zrušily a pro ty strany, které to udělaly jako první nastala "jiná situace" :-((   ...  v takovém stavu společnosti se dost těžko hledá konsenzus i pro tak průzračnou a relativně jednoduchou záležitost jako je vypořádání se s komunisty ...

chytrý horák 19.10.2007 7:10

Re: Re: Re: Re: Zločiny komunistů v Česku

Nebudu Vám vykládat, co jsem dělal nebo ne za bolševika, protože nejsem zvědavý na přihlouplé reakce a zpochybňování. Možná jsem se vzpíral málo, ale alespoň jsem nikdy z toho systému osobně neprofitoval. Mám tedy právo kritizovat ty, kteří zrůdný systém jakkoli využívali. A jestli jsou tito lidé příčinou neschopnosti národa vyrovnat se s minulostí, mám to právo tuplem a nepotřebuji k tomu souhlas nějakého bolševika.

Sedrman 19.10.2007 7:17

Re: Re: Re: Re: Re: Zločiny komunistů v Česku

kritizujte po libosti. Ale zařaďte se k těm lidem, vy jste je také nijak nerozlišil, smetl jste všechny na jednu hromadu.

Nadávat oponentovi do bolševiků je jedním ze znaků bolševismu, to nevíte ?

čtenář 19.10.2007 7:20

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zločiny komunistů v Česku

Říkat bolševikovi, že je bolševik, je pouhé popisování holé skutečnosti. Ono není těžké poznat ptáka podle zpěvu.

Sedrman 19.10.2007 7:28

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zločiny komunistů v Česku

všiml jste si, že jste byl první, kdo začal kádrovat ?

čtenář 19.10.2007 7:40

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zločiny komunistů v Česku

Kádrovat !  :-D Jsi komunista. Navíc kariérní. A teď se k tomu nehláeíš. To je vše. Nejspíš myslíš, že to nejde poznat, ale jak chceš, člověče, zapřít to, čím jsi prostě za ta leta prostoupený.

Olinka 19.10.2007 7:01

Re: Re: Re: Zločiny komunistů v Česku

souhlas! :-/Rv

čtenář 19.10.2007 6:49

Re: Re: Zločiny komunistů v Česku

Vidím, soudruhu, že uvažuješ v kategoriích msty a odplaty a nikoliv spravedlivého procesu, tedy souzení a odsouzení, které je výsledkem právě toho spravedlivého procesu. Jenom dáváš znovu najevo, jak si vy, komunisti, představujete lidskou společnost. A taky nám, nekomunistům, pořád vnucujete vaše názory. Když čtu tyhle bolševické drzosti, tak bych se vůbec nerozpakoval na tobě jedno, z tebou výše navrhovaných, řešení uplatnit. Drzej spratku .......

Sedrman 19.10.2007 7:07

Re: Re: Re: Zločiny komunistů v Česku

 a kdo by vykonával ten spravedlivý proces v letech 89 a dalších ? Importovali byste nějaké spravedlivé nekomunistické vyšetřovatele a soudce ? Odkud ?  Jak myslíš, nekomunisto, že by to vypadalo ? Přestaň nadávat a uvažuj. Ale podle prskání bys byl první, který by bez uvažování šel pověsit toho, na koho by ukázal prst nějakého vůdce.

Nejsem soudruh, takže bych se měl urazit, ale vidím, jaký jsi pošetilý hlupák, typický řadový člen Revolučních gard. Je mi tě jen líto. Právě lidi jako ty jsou oporou totalit.

čtenář 19.10.2007 7:16

Re: Re: Re: Re: Zločiny komunistů v Česku

Jo, vidím, ře si lebedíš v tom, jak jste si to všechno "zasichrovali". Měli jste své soudce, jednou na to aby věšeki lidi, podruhé na to, aby nesoudili vás. To ano, to vám šlo. Nicméně, byl přijat zákon, podle kterého je možné vým zatnout tipec. Takže se mohlo již podle toho postupovat. Bohužel, funguje to, co zmiňoval "Kurt Merkel".

Je mi úplně jedno, jestli mě označuješ za člena nějakých Revolučních gard. Já jsem nikoho na šibenici neodsuzoval, ani jsem nebyl věrným stoupencem té partaje a systému. Vůbec by mi nevadilo, kdybychom si to s vámi rozdali síla proti síle. Aspoň bychom dneska nebyli v tomto srabu. Drzej spratku ........

Sedrman 19.10.2007 7:20

Re: Re: Re: Re: Re: Zločiny komunistů v Česku

jak jsi dospěl k názoru, že jsem měl cokoli společného s bolševiky ? Jen podle toho, že můj názor je, že ani nesametová revoluce by zde nepřispěla v roce 2007 k debolševizaci ? Že by tady byli stále, jen by se k nim přidali další hajzlové, ochotní kvůli moci a penězům i vraždit ? Nemyslíš, že právě to, co děláš je potvrzení mých slov ? Vždyť ty bys věšel ty, kterým nerozumíš nebo kteří s tebou nesouhlasí, ne viníky.

čtenář 19.10.2007 7:25

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zločiny komunistů v Česku

:-D  nerozumíš těmto slovům - síla proti síle. Tomu žádnej komanč není schopen porozumět. Z jednoduchého důvodu: oni jediní mají patent na násilí. Ovšem na bezbranných. S lidmi odhodlanými jít síla proti síle by nebyli v stavu něco pořídit. Tady je ta chyba, která se stala. Uznali jsme vaši zbabělost a tím uznali i svoji.

Sedrman 19.10.2007 7:29

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zločiny komunistů v Česku

ty jsi vážně debil. Nesnaž se ze mne udělat bolševika jen proto, že je mi k smíchu to vaše mělo se udělat. Proč jsi ty nešel do boje, siláku ? Na koho jsi čekal ?

čtenář 19.10.2007 7:37

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zločiny komunistů v Česku

Nebyli ti odhodlaní. Škoda, ale nedalo se s tím nic dělat. Moc mě to mrzí.

Vocílka 19.10.2007 7:48

Re: Re: Re: Re: Re: Zločiny komunistů v Česku

Jen jestli čtenáři nekecáš. Třebas pracoval jako člen uličního výboru a teď to anonymně zapíráš.

čtenář 19.10.2007 8:07

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zločiny komunistů v Česku

:-D R^

chytrý horák 19.10.2007 7:23

Re: Re: Re: Re: Zločiny komunistů v Česku

chybějící odborníci - to byl tehdy i Klausův argument, což mu neodpustím, jakkoli ho mám jinak docela rád. Místo slušných neodborníků či odborníků s malou zkušeností jsme tedy nechali ve státních funkcích kvalifikované gaunery a pak jsme se nestačili divit, jak odborně umí vytunelovat zemi, jak profesionálně si umí vytřít p...l s nějakou spravedlností a jak kvalifikovaně umí zpacifikovat naše touhy po svobodě a právním státu. Vám to zřejmě vyhovuje, nejste náhodou také nomenklaturní odborník?

Kurt Merkel 19.10.2007 7:03

Re: Re: Zločiny komunistů v Česku

Nechápající Sedmane! O ničem takovém, co se mi snažíš podsouvat, jsem nepsal! Ještě jednou si to přečti! Z tvoji reakce čiší uražená ješitnost, ale s tím já nic nenadělám. Zpytovat vlastní svědomí si musí každý sám!:-D

Sedrman 19.10.2007 7:08

Re: Re: Re: Zločiny komunistů v Česku

ano, musí. Proto nepiš o hanbě národa, ale o své vlastní hanbě.

čtenář 19.10.2007 7:29

Re: Re: Re: Zločiny komunistů v Česku

Ale "Kurte Merkele", on zatraceně dobře chápe, co jsi napsal a přece vidíš, jak podle bolševické metodiky posouvá tvoji argumentaci jinam. Je to komanž.. Přesně z rodu těch nejhorších - kariérních.

Sedrman 19.10.2007 7:37

Re: Re: Re: Re: Zločiny komunistů v Česku

kreténe, když nesouhlasím s Kurtem, že řešením by byla krvavá revoluce, tak jsem komanč ? Tak napište s Kurtem, jak to mělo vypadat přesně. To jsem se totiž ptal, kdo by soudil ty komanče. A vy nedokážete odpovědět, jen nadáváte. Zklidněte hormon a odpovězte na rovinu, kdo by to soudil. Jak by to soudil a kdo by soudil ty soudce, zda soudí správně. Vždyť vy byste voběsili i Neckáře, protože byl prý donašeč. A protože se měl líp než vy.  A kdo by ho věšel ? 100% jiný donašeč, který by dokázal přesvědčit masy, že on za nic nemohl, byl čistá oběť.

čtenář 19.10.2007 7:45

Re: Re: Re: Re: Re: Zločiny komunistů v Česku

Tak si přečti ten první "Kurtův" příspěvek a tu svoji repliku na něj. Kde ve svém příspěěvku mluví "Kurt" o nějakém krvavém účtování ? Kde ?! 

Ale je to dobré, že ses do toho zamíchal. Lidé, kteří tu diskusi tady čtou teď mohou poznat vaše, komunistické, manýry. Jakým způsobem pracujete v diskusích s oponenty vašeho způsobu myšlení. Příště dalšího takového poznají.

chytrý horák 19.10.2007 7:51

Re: Re: Re: Re: Re: Zločiny komunistů v Česku

Kurt nepsal o krvavé revoluci. Buď jste ho jen špatně pochopil, pak bych Vaši oponenturu chápal, nebo to hrotíte ad absurdum schválně, abyste zpochybnil JAKÝKOLI boj s bolševikem. Zatím budu předpokládat, že jde o to první. Ptáte se pořád dokola, kdo by spravedlnost vykonával, když ne lidé jako Poledňáková. Samozřejmě neznám osobně všechny lidi s právním vzděláním, jejichž mravní kredit byl vyšší než této kreatury, takže Vám je těžko mohu vyjmenovat. Na druhou stranu se mi nechce věřit tomu, že by tací neexistovali. Naopak myslím, že nepřizpůsobivých odborníků všeho druhu byly tehdy plné kotelny.