2.7.2024 | Svátek má Patricie


Diskuse k článku

Jako v thrilleru

Bohužel to reálnou vraždou začalo, v únoru někdo na Slovensku zastřelil novináře Jána Kuciaka a jeho snoubenku Martinu Kušnírovou. Čtvrteční ranní razie přinesla, jak se zdá, výsledky. Pod záštitou vrtulníku shora, přepadové komando ve čtyři ráno, osm lidí zůstalo v klepetech, mezi nimi by snad měl být i ten, kdo tiskl spoušť.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Václavíková 28.9.2018 18:44

Re: V jihoněmeckém Ravensburgu

Tohle bude asi v lidské přirozenosti, hledat si nepřátele. Kdysi kdosi po pogromech a následném hledání jiných nepřátel (dopadlo to na templáře) pronesl- národ potřebuje své židy! (Míněno jako hromosvod)

I. Kellner 28.9.2018 18:46

Re: V jihoněmeckém Ravensburgu

Da.

R. Brzák 28.9.2018 19:34

Re: V jihoněmeckém Ravensburgu

Ne. V lidské přirozenosti je čas od času podléhat svým strachům. A je fakt, že mnozí takoví pak dokáží o velikosti sebou vnímaného rizika přesvědčit i davy dalších... Ale v lidské přirozenosti je "být dobrým synem své matky" - kdo měl dostatek lásky v dětství, má velkou potřebu milovat a být milován. A k tomu potřebuje další lidi - sám sebe "pomilovat" mu nestačí. Proto Ježíš doporučuje - "JAKO SEBE SAMÉHO miluj i bližní své". Přičemž to sebe samého znamená pochopit, co je to láska - že není láskou to, když někoho miluji láskou opičí , když mu dělám medvědí službu, když mu dávám danajské dary. Ani to, když mu nedávám dostatečně tvrdě najevo, že jeho konání je pro mne nepřijatelné. Ani to, když mu dovoluji vynucovat si pro sebe zvláštní zacházení (jiné, než je u mne doma běžné)... Ani to, když o jeho činech raději nemluvím, aby se jeho bratří necítili nepříjemně....jenže je to právě ty nepříjemné pocity, ten tlak na přizpůsobení se, na změnu sebe z modelu jiné civilizace na model té civilizace, do které jsem přišel, je to, co mne dovede k asimilaci. A jen asimilovaný se stanu členem svého nového "kmene". A pak v něm budu moci najít štěstí - protože můj nový kmen, namísto strachu z Alláha, dává na přední místo svobodu a odpovědnost jedince. A to je cesta ke štěstí.

J. Brunner 28.9.2018 23:38

Re: V jihoněmeckém Ravensburgu

Pěkné.

J. Urban 28.9.2018 18:18

Re: V jihoněmeckém Ravensburgu

A jednalo se o křesťanské nebo židovské extremisty? Podporuje tyto vraždy či pokusy o ně Vatikán nebo Jeruzalém?? Už aby nám v tom naci§vině ne§§erová udělala jasno!

S. Netzer 28.9.2018 18:38

Re: V jihoněmeckém Ravensburgu

Ty jsi jaká svině, Urbane?

Čecháčkovská?

J. Urban 28.9.2018 18:47

Re: V jihoněmeckém Ravensburgu

aspoň mne neplatí ta německá stasi-hure, jako tebe a tvé nacikumpány

Z. Čábelka 28.9.2018 19:10

Re: V jihoněmeckém Ravensburgu

Jediná taková i bez přívlastku a od přírody a z víry jste tu vy, zrůdíčko.

J. Anděl 28.9.2018 18:19

Re: V jihoněmeckém Ravensburgu

Ňákej cvok, asi. Křičel zase, že je Bůh veliký?

Možná by se mohl někdo zamyslet, proč jsou někteří muži tak posedlí boží velikostí.

I. Kellner 28.9.2018 18:20

Re: V jihoněmeckém Ravensburgu

To už mi dlouho chybělo.

Ty chvíle napjatého očekávání, kdo to byl. Vítači buší hlavou o monitor, aby už konečně bílej, nevítači aby zase Muhammad..-)

J. Václavíková 28.9.2018 18:20

Re: V jihoněmeckém Ravensburgu

Jen tolik, že byste tu černou kroniku měl přinášet kompletní. Tedy všechny útoky, minimálně v Evropě. To bude denně příspěvků! Denně se stane cca 60 vražd. Doplňte ten seznam o všechny případy. Tohle je slabota.

J. Kombercová 28.9.2018 18:23

Re: V jihoněmeckém Ravensburgu

Ano< nezklamala jste. Vždycky to někdo nasadí, třeba i toho cvoka z Uherského Brodu, to je taky dobrý argument.

M. Martinovská 28.9.2018 18:24

Re: V jihoněmeckém Ravensburgu

Ano, je.

J. Forman 28.9.2018 19:07

Re: V jihoněmeckém Ravensburgu

Ne, není, paní vítací.

I. Kellner 28.9.2018 18:27

Re: V jihoněmeckém Ravensburgu

Loni se v EU stalo 4851 vražd (nejvíce ve Francii, 792).

To jest 14 denně.

To jen na okraj vítacích statistik.

J. Václavíková 28.9.2018 18:29

Re: V jihoněmeckém Ravensburgu

To bude tím, že já píšu o Evropě.

I. Kellner 28.9.2018 18:33

Re: V jihoněmeckém Ravensburgu

Jo, s ukrajinskými a kosovskými masakry by to možná dalo..

Tam my ale nežijeme.

J. Václavíková 28.9.2018 18:35

Re: V jihoněmeckém Ravensburgu

Z vrozené skromnosti jste na ty vaše zapomněl.

R. Neveselý 28.9.2018 18:24

Re: V jihoněmeckém Ravensburgu

Konečně nějaká omluva, to to trvalo!

J. Václavíková 28.9.2018 18:25

Re: V jihoněmeckém Ravensburgu

Kde vidíte omluvu? To je konstatování faktu. Lidi holt nejsou andělé. Nikdy nebyli a asi ani nebudou. Vždycky a všude najdete pár magorů.

S. Netzer 28.9.2018 18:27

Re: V jihoněmeckém Ravensburgu

"Omluva"?

Že mě nepřekvapuje, že někdo jako vy vůbec neví co to je.

P. Hofman 28.9.2018 18:24

Re: V jihoněmeckém Ravensburgu

Když tohle ale ty hloupé vyděšence stmeluje do "silného" houfu, ve kterém se pak cítí bezpečněji. Já bych jim to, byť naivní, štěstí nebral.

J. Anděl 28.9.2018 18:25

Re: V jihoněmeckém Ravensburgu

No jo, ale my tady vraždíme tak nějak civilizovaně, v soukromí. Většinou. Když je to na veřejnosti, obvykle se to taky propírá, viz ten chlapík, co u nás střílel v tý hospodě. Nebo ty americký školy. A tak.

S. Netzer 28.9.2018 18:29

Re: V jihoněmeckém Ravensburgu

Především jsou zdejší vrazi "naši", a ne nějací cizáci.

V. Čermák 28.9.2018 18:35

Re: V jihoněmeckém Ravensburgu

Správně, naši vrazi nám úplně stačí....

J. Anděl 28.9.2018 18:39

Re: V jihoněmeckém Ravensburgu

Njn. Cizáka lze, na rozdíl od našince, na první pohled poznat a eliminovat. Je to TAK snadné a netřeba nad tím složitě přemýšlet.

Přesto si myslím, že kdyby nějaký našinec vyrazil na lov turistů do davu, že by se to řešilo. Tohle prostě není "náš" styl.

M. Martinovská 28.9.2018 18:47

Re: V jihoněmeckém Ravensburgu

Terorismus není náš styl, momentálně. Teď a dnes nám patrně nehrozí radikalizace tohoto typu. Ale v padesátých letech se radikalizovali i někteří Češi, kteří zabíjeli jiné Čechy, bylo to organizované tehdejším státem a nešlo o náboženství, ale o idologii. Ale šlo o zradikalizovnaé marxisty. Marxisty tu máme pořád, ale už je nepovažujeme za tak nebezpečné. Myslím, že je to proto, že jsou naši a že jsme na ně zvyklí a známe je. Nemyslím že by se měla proti nim dělat nějaká tvrdší opatření. Myslím tím, že ani tak "holubičímu národu" se nevyhnula situace, kdy se někteří jedinci zradikalizovali a páchali zlo ve jménu nějaké ideologie.

J. Anděl 28.9.2018 18:50

Re: V jihoněmeckém Ravensburgu

Ano.

J. Anděl 28.9.2018 18:44

Re: V jihoněmeckém Ravensburgu

Vzpomněl jsem si na případ, kdy ta schizofrenička zabila prodavačku v butiku v shopcentru.

Máte vlastně pravdu, žádné velké pochybnosti o její schizofrenii jsem v diskuzích nezaznamenal.

Ale - takovéhle případy, pokud se v diskuzích rozebírají, obvykle vedou k závěru, že lidi se schizofrenií je třeba držet ve vypolstrované místnosti ve svěrací kazajce a hlavně nepouštět. A diskuze, kdo za to může, že byla na svobodě (padouch doktor = sluníčkář). Takže... svým způsobem to je trochu podobné směru úvah u migrantů.

M. Martinovská 28.9.2018 18:57

Re: V jihoněmeckém Ravensburgu

Ano. Pro jistotu všechny a preventivně. Tím dosáhneme toho, že zlo zůstane za dveřmi a my, kteří jsme dobří, budeme od něj úplně oddělení.