23.6.2024 | Svátek má Zdeňka


Diskuse k článku

Jak je to s melkským procesem

Také rakouská vláda je zbabělá a jedná pod tlakem křiklounů a nátlakových skupin. Jistě má těch vší v kožichu víc, my vnímáme a vidíme antijaderné fanatiky. Ti si zasedli na Temelín, mezinárodními audity hodnocený jako jednu z nejbezpečnějších elektráren na světě.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Dr Turnovský 27.4.2007 21:35

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dr Turnovský 21:07

to bych si snad ani nedovolil :-)))))

Slezan 27.4.2007 21:39

Re: Re: Re: Re: Re: Dr Turnovský 21:07

Zdravím. Jak se daří bratřím?

AeroKarel 27.4.2007 21:32

Re: Re: Re: Re: Dr Turnovský 21:07

Jo, mne také. Ale vycházím z předpokladu, že inteligentní čtenář rozliší (a na blbcích nezáleží). A pokud by napodobovatel napodoboval tak dokonale, že nerozliší, pak by z mého hlediska činil užitečně.

janabok 27.4.2007 21:10

dobrý večer

všem soudným a vzdělaným, tedy těm, jež svým postojem k radarům a elektrárnám vyvolávají krvavou pěnu u úst bolševikům, komunistům a zelených teroristů...

Dr Turnovský 27.4.2007 21:12

Re: dobrý večer

už dole jsem slušně pozdravil.......a ovčín je hotov, fotky pošlu. Myslím, že se to opravdu povedlo.

janabok 27.4.2007 21:14

Re: Re: dobrý večer

na fota se těším...

janaboknaseznamu...

Dr Turnovský 27.4.2007 21:18

Re: Re: Re: dobrý večer

já vím...už jsme si dopisovali :-))

janabok 27.4.2007 21:22

Re: Re: Re: Re: dobrý večer

...:-)

Dr Turnovský 27.4.2007 20:41

Pane kolego Vízku, víte v čem je problém?

Vy jako důchodce máte jistě fůru času a možností.... chodit na internet kdykoliv. To Vaši kamarádi ve zbrani moc nemohou. Oni jsou tady jen v pracovní době. Pořád nevím čím by to tak mohlo být....zatím jsem přišel na 2 možnosti...buď  to mají placené, nebo "povídají z práce" Ta druhá možnost je samozřejmě horší, protože vlastně okrádají i Vás. Pokud jsou za to placeníi tak mají holt špatně rozepsané směny....

samozřejmě čest ( práci ) vyjímkám. Však on Marx s Engelse, také nevymýšleli revoluci za svoje, ale za zděděné, že ano :-))

Ostatně ještě jsem neviděl bezvadně fungující socialistický podnik, ale kapitalistických pár ano :-)))

Psí vrah Čumil 27.4.2007 20:57

Inu ano, pane doktore, jak známo tento prostor je výhrazen jen a pouze

vašemu géniu a panu Ladislavovi N. Váš pan kolega Vízek, milý pane doktore, má naprosto stejné právo tady psát své komentáře jako vy. Zkuste někdy polemizovat s tím, co pan doktor Vízek píše, nikoli s tím, kým byl a je. Takové manýry zkuste přenechat panu Ladislavovi N a podobně šarmantním diskutérům. Ono se to postupně poddá, pane doktore, chce to jen trochu cviku mezi stříháním oveček...:-)

janabok 27.4.2007 21:02

Re: jako vždy, Čumile, vyskočit a rafnout...

mám za to, že Dr. Turnovský a Ladislav N. se rozhodně nepokládají za kolegy genosse Vízka; k tomu máte jistě o mnoho blíže Vy...

tak jsem si také rafla...:-)

Dr Turnovský 27.4.2007 21:07

Re: Re: jako vždy, Čumile, vyskočit a rafnout...

Zdravím Vás Jano z boku.....dobrý večer Vám přeje ten nevzdělaný a nesoudný :-))))

Psí vrah Čumil 27.4.2007 21:29

Re: Re: jako vždy, Čumile, vyskočit a rafnout...

Ach bože, naše statečná katyně se dopouští uvažování. Milostivá, ty lucerny vám jdou nesporně lépe.

AndyO 27.4.2007 21:51

Re: Re: Re: jako vždy, Čumile, vyskočit a rafnout...

vzhledem k tomu, že to Čumile hojně konzultujete s tím pánem, co tady dvakrát bědoval, že už nefunguje popraviště v Kobylisích se zdá, že jste vskutku odborník. Popravdě, už o tom melete tolik měsíců ( tedy, nejen vy, investigativní novinář - detektiv samouk, ale i další šůsové) že to vypadá jako hodně těžká dekompenzace.

AndyO 27.4.2007 21:02

Re: Inu ano, pane doktore, jak známo tento prostor je výhrazen jen a pouze

no, Čumile, vy jste ten pravej, co to může kritizovat.

Dr Turnovský 27.4.2007 21:06

Re: Inu ano, pane doktore, jak známo tento prostor je výhrazen jen a pouze

Pan Vízek si může psát co chce....zkuste trochu přemýšlet o tom co jsem napsal....ono totiž minulost pane Čumile , kontinuálně prorůstá nejen do přítomnosti a zbavit se jí nelze. Pokud někdo v padesátých letech tleskal justičním vraždám je jen otázkou času a podmínek a zase by začal tleskat....máme s tím bohaté rodinné zkušenosti a ty jsou jaksi nepřenositelné. Kdykoliv si totiž něco přečtu o tom jak vlastně Ti co tleskali a pak prohlédli, ať už z jakéhokoliv důvodu, že jsou vlastně hrdinové, vždy si vzpomenu na to, že holt nemám kam dát kytky o dušičkách...protože Ti hajzlici prostě popel rozprášili po luzích a hájích. Takže se prosím nedivte, že i demokracii mohou být některé reakce  trochu nevstřícné :-((

Psí vrah Čumil 27.4.2007 21:51

Re: Re: Inu ano, pane doktore, jak známo tento prostor je výhrazen jen a pouze

Ale pane doktore, mám dojem, že váš pan kolega Vízek už s vámi tuhle nekonečnou otázku řešil. Kolik že mu bylo v té době, tomu zločinci? 10 nebo 14 let? Pak někam vstoupil, za něco bojoval, byl poražen, něco si odpracoval a dnes je tak snadným terčem. Snad byste se měl rozpovídat ne o rodinných zkušenostech, které bych si nedovolil zlehčovat, ale třeba o tom, jak vy osobně jste tady bojoval za svobodu. Ono je pak ledasco jasnější. Samozřejmě, že se o tom nemusíte nijak šířit, je-li vám to příliš nepříjemné; netrvám na tom. Ale víte, někdy jsou okamžiky, kdy je třeba také jisté odvahy se vzepřít s vědomím, že za to zaplatím. Tohle pan doktor Vízek udělal. A protože jsem tu dobu iluzí velmi intenzivně prožíval, vážím si těch, kdo tu odvahu měli. Nebyly jich žádné zástupy a udělali této společnosti velikou službu: prokázali charakter, který jí v dramatické většině scházel. Obávám se, že tehdy třeba pan Ladislav N chodil pilně do Jiskřiček, Pionýra a na schůze SSM. Vezl se, jako všichni. Snad proto pochopíte můj zájem o vaši historii těch časů. Nebo vás co dítko už tehdy vzali rodiče na výlet do Jugoslávie?

AeroKarel 27.4.2007 21:10

Re: Inu ano, pane doktore, jak známo tento prostor je výhrazen jen a pouze

Vy jste to, Čumile, pochopil jako zbavení práva psát komentáře pro pana Vízka? Já to tam nějak nevidím. Ale úvaha, kdo a za čí peníze píše není tak od věci, ne? Minimálně to může osvětlit důvod jistého způsobu uvažování.

Psí vrah Čumil 27.4.2007 22:03

Re: Re: Inu ano, pane doktore, jak známo tento prostor je výhrazen jen a pouze

Víte, Aerovko, já si s kolegou pana Vízka - oba jsou přece doktoři - ujasňuji jako s inteligentem, co s panem Ladislavem N. nemá smysl řešit. Že tomu nerozumíte, bude možná tím, že nejste tenhleten dr. jako pan doktor Turnovský. Když vidím doktora, nejsem zvědavostí k udržení.  Rigo je rigo.

F.VÍZEK 27.4.2007 21:01

Re: Pane kolego

Těžko jste mohl u nás vidět v uplynulých padesáti letech socialistický podnik, když se u nás nevyskytoval po tu dobu ani socialismus, jak je chápán v demokratické Evropě. To jenom pár naivních lidí (plus prezident Klaus, který dokonce soudí, že jsme měli komunismus)  skočilo na lep husákovcům a brežněvovcům, kteří dali tuto nálepku sobě i režimu, který představovali.  Snad byste jim na tu fintu neskočil i Vy, milý kolego.  Do ekonomiky a tržních vztahů bych nezatahoval politické a zejména ne ideologické pojmy, jejichž obsah není srozumitelný ani jejich autorům. 

Svět má svoje problémy i tak, protože současných ZBRANÍ HROMADNÉHO NIČENÍ, to jest chudoby, hladu, bídy, nezaměstnanosti, bezdomovectví, rasismu a strachu je i tak dost.  A zkoumat, zda je na vině "socialismus" či "kapitalismus" či jiný  "....ismus"  lze, ale lépe bude "hledat řešení.   70% lidstva je negramotných, 50% lidí na Zemi hladoví, 25% lidí nemá přístup k vodě, 80% lidí bydlí v nestandardních obydlích,  1000 dětí každou hodinu na Zemi zbytečně umírá,  měsíční průměrný příjem člověka z miliardy nejbohatších musí stačit člověku z miliardy nejchudších šest let, 6% lidí vlastní 94% veškerého světového bohatství...

AndyO 27.4.2007 21:13

Re: Re: Pane kolego

 jaké řešení jste nalezl ?

F.VÍZEK 27.4.2007 21:28

Re: Re: Re: Pane kolego

Řešení ukazuje světu právě Evropa a dělá to půl století. Jde jí to těžce, protože ani v  nejbohatší zemi světa se nesetkává s pochopením.  Na prvním místě stojí SOLIDARITA - mladých se starými, bohatých s chudými, zdravých s nemocnými, silných se slabými ... atd.,  na druhém místě VYROVNÁVÁNÍ ROZDÍLŮ pod heslem "jednota v rozmanitosti", čili ne "zglajchšaltování", ne uniformita, ne násilná asimilace ... 

AndyO 27.4.2007 21:35

Re: Re: Re: Re: Pane kolego

aha. Mohu vědět, zda ti chudí, staří, nemocní a slabí jsou nějak solidární s těmi mladými, bohatými, zdravými či silnými ? Zatím to vypadá, že je spíš dost nenávidí. Ale nechce se mi věřit, že by to měli sami ze sebe.

Mimochodem, jaký je váš názor na fakt, že Špidla coby socialista bere za svou úřednickou sociální práci v "Evropě" půl milionu korun měsíčně ( a další náhrady a servis můžete připočíst). Je to dostatečně sociální ?

F.VÍZEK 27.4.2007 21:52

Pane kolego

Andy, platy v EU jistě neurčuje české ministerstvo financí, že?  Nezáviďme!  Půl milionu měsíčně bral již v roce 1996 prokazatelně pan Salzmann jako ředitel Komerční banky. A kam banku dovedl, je známo: dodnes i z toho máme státní dluh ve výši 1 bilionu korun.   A jak je solidární například ten starý člověk s mladými? Inu byl také mladý, že ? Dám příklad:  Více než 45 let jsem pracoval, čili 540 měsíců platil daně a všechna zákonná pojištění.  Do systému jsem tak odvedl v přepočtu na dnešní kupní sílu koruny nejméně (!) tři miliony korun.  Jak dlouho bych musel žít, aby se mi aspoň čtvrtina vrátila?  Tři čtvrtiny jsem nabídl ostatním... solidárně...

AndyO 27.4.2007 22:07

Re: Pane kolego

Vízku, řeči o závisti si nechte od cesty, jsou zcela mimo. Zajímá mne nikoli, kolik bral zcela nesociálně založený pan Salzmann, ale kolik bere jeden z největších socialistů a propagátorů "dělme se o své peníze s chudými" pan Špidla.

Jako vždy neodpovídáte na slušný dotaz. Prostě se absolutně vyhýbáte odpovědi. Děláte to vždy a pak se divíte, že vás nebere vážně nikdo- on i ten Čumil, co vám tady dělá advokáta zvysoka kašle na to, co s vámi bylo, jen se mu hodíte místo palcátu.

A už nezkoušejte dávat příklady. Starý člověk není solidární s mladými, jelikož kdysi jako mladý platil na staré. To byl zase solidární jedině se starými. Já se vás ptám, jak se za solidaritu odvděčují ti, kteří na solidaritě tzv. vydělávají, tj, příjemci té solidarity ? Zatím se prezentují jako banda zapšklých, vzteklých a zlostných nepřátel. A v tom je cíleně podporují právě komunisti a socialisti. Jinak by totiž dotyční straníci museli začít sami něco dělat, místo dirigování ostatních.

AeroKarel 27.4.2007 21:41

Re: Re: Re: Re: Pane kolego

Jo, obecné kecy na téma solidarita, vyrovnávání rozdílů, ještě dodám i "bezplatně", ty skrývají obvykle zlodějnu všehoschopných, milosrdně vznešenými frázemi zakrytou.

Dana 27.4.2007 21:13

Re: Re: Pane kolego

no teda, socialismus nebyl! Tak co nám to ten p. ředitel v r. 1960 ve škole povídal, že naše republika dosáhla úrovně SSSR a je vyhlášená reublikou socialistickou? To myslím Husák seděl a o Brežněvovi nebylo ani slechu...

Ladislav N. 27.4.2007 21:14

Re: Komunista Vízek...

Vízku, běž si hlásat svou komunistickou propagandu jinam!  A jestli chceš pomáhat Afričanům, tak si domluv schůzku s těmi diktátory, co brali vojenské i ideové podpory k vládnutí od komunistů a způsobili ještě větší utrpení lidem své země. I díky fanatickým magorům, jako jsi ty!

AeroKarel 27.4.2007 21:17

Re: Re: Pane kolego

S těmi 70ti procenty negramotných bych souhlasil, pokud k nim počítáte všechny socialisty. Ti zajisté projevují neschopnost pochopit jisté souvislosti, namátkou že blahobyt nelze někomu ukrást. Ani těch 50% hladovějících neberu, ač se diktátoři všech odstínů (Kim Čong Il, Fidel, Mugabe na čestných místech) snaží co to jde. Pokud někdo nemá přístup k vodě, je mrtev za pár dní. O 80ti procentech v nestandardních obydlích ani nemluvím, to máte panelák za standard? Mně se jeví, že nehorázně lžete. Takhle tu ideologii prostě podšprajcovat nelze, to je jen k smíchu.

Sekac 27.4.2007 20:37

DOCASNA PRITOMNOST sovetskych VOJSK

Americký prezident vyzval politiky k diskusi o Iráku, vetovat prý bude nicméně každý zákon, který bude obsahovat nějaký časový rozvrh odsunu amerických vojáků z této blízkovýchodní země.

http://svet.ihned.cz/c1-21018850