Neviditelný pes
První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996Diskuse k článku
Jak je to s melkským procesem
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Šumavák 27.4.2007 13:03Temelínské aktivisty neplatí Siemens ale Hornorakouská vláda, jako jedinný vlastník Energie AG, pro kterou je Temelín tvrdá konkurence a které výrazně snižuje zisky! Energie-AG sama na svých stránkách uváděla, že vydělává na tom, že mimo špičky nakupuje levný (atomový) proud z okolních zemí a zadržuje si vodu v přehradách. A ve špičkách ji pouští a prodává elektriku třikrát dráž než nakupuje. A ty špičky jim nové 2000MW v regionu velmi ustřihly! To pak má i LH Puehringer jako předseda dozorčí rady E-AG nižší dividendy! |
vita 27.4.2007 13:19Re: Dát zakázku Siemensu je zbabělost. Škoda JS by to nepochybně zvládla - akorát už není česká... Spolu se Škodou Hutě a Škodou Kovárny ji koupili Rusové. Dnešní hodnota je taky několikrát vyšší, než za co ji od Appian před pár lety koupili. tak nebím - je to dobře nebo špatně? Rusové si nenechají svoji investici znehodnotit a těžko si na ně někdo troufne tak, jako kdysi na Soudka. Takže možná spíš dobře. |
Jiho 27.4.2007 12:29Jerry Moc nechápu, proč ta averze vůči rakouským protitemelinským magorům. Modří ptáci, kterých tu bývá tak 90%, si českou mutaci včetně zmiňované Kuchty zvolili do vlády. Zatímco za socdem se dostavěl a spustil Temelín, za ODS Kuchta určuje naši energetickou politiku (směrem do kytek). Takže co vyčítat Rakušanům, že. |
Evropan (original) 27.4.2007 12:34Re: Jerry Zatimco Paroubka by se lekli a utekli. |
jerry 27.4.2007 12:37Mám prostě strach z vymytých mozků dost jem četl o nacismu , bolševismu a různých sektách. |
Jiho 27.4.2007 12:38Re: Mám prostě strach z vymytých mozků Tak je nevolte a nedosazujte do vlády. Na hranicích a připoutaný k chladicím věžím nejsou tolik nebezpečný |
jerry 27.4.2007 12:40Já je ale nevolil ani nedosadil do vlády. Na komunální úrovni nemusí bejt Zelenáči špatní -parky, cyklostezky... Ale na vládní úrovni je to katastrofa -souhlasím s Váma. |
honzak 27.4.2007 13:16Re: Já je ale nevolil to je ZÁSADNÍ OMYL!!!!! Přenášení žab, cyklostezky, sázení stromků slouží jako vějička pro lidi Tvého ražení. Komunisti na to měli ČSM, ti navíc jezdili hrabat seno a stavět panáky. Melounisti jsou dnes reálné nebezpečí, jsou pro svou ideologii schopni všeho! |
Evropan (original) 27.4.2007 12:46Re: Re: Mám prostě strach z vymytých mozků Tedy pokud se nepouci a nezacnou to delat poradne, vizte muj opomenuty prispevek nize |
Šumavák 27.4.2007 12:38třeba to, že ji za to Hornorakouská vláda platí. A my jsme si ji nezvolili ! Ministři se nevolí.... |
jerry 27.4.2007 12:53Jste na omylu Zdeněk Škromch kdysi prohlásil: DO FUNKCE MINISTRA JSEM BYL ŘÁDNĚ ZVOLEN. |
Pete Brich 27.4.2007 12:40Už je to tady! Že by první letošní případ úžehu? Nechlastat a neléyt na sluníčko, Jiho PB |
Pete Brich 27.4.2007 12:42Re: Už je to tady! NELÉZT PB |
Jiho 27.4.2007 12:45Re: Re: Už je to tady! Bohužel jsem ještě dnes na slunko nevyrazil Ale poznám pokrytectví - nadávat na rakouské antitemelínské placené aktivisty - a mlčet o tom, že ty české si modří dosadili do vlády a nechávají je URČOVAT naši energetickou politiku. Nic víc, nic míň. |
Ladik53 27.4.2007 12:19Ale kdepak Kdepak vyhodit 40 000 lidí z různých institucí v Praze. To by to dopadlo. Troufám si tvrdit, že kdyby bylo v Praze tak 10% nezaměstnaných( což je jinde naprosto normální ), tak by i ty volby tam vypadaly jinak. |
Evropan (original) 27.4.2007 12:29Re: Ale kdepak Kdyby byl Bavorov, co jsou Vodňany .. |
Dag Badman 27.4.2007 14:20Re: Re: Ale kdepak snad co Prachatice, ne? |
NoName 27.4.2007 12:18Čumile, To jenom někteří Bezejmenní tady plácají o tom, jak se vše ponechává pokud možno dožít starobou. Tak to není, Čumile. Jenom se nepracuje s přesnými intervaly, které přikazují zařízení prostě po dvou letech vyměnit bez ohledu na to, v jakém je stavu, ale dává se prostor k posouzení stavu zařízení a případnému prodloužení jeho životnosti za přesně stanovených podmínek. Například. |
Psí vrah Čumil 27.4.2007 12:34Re: Čumile, Hele NoName, přečtěte si toho vitu. To by vám mělo docela stačit. Já například bych si do letounu, provozovaného podle vašich zásad, nesedl. Upřímně řečeno, jsem přesvědčen, že stav temelínských čerpadel a jejich čidel nikdo neposuzoval. A pokud ano, pak měl zjevně vlčí mlhu. Jejich výpadky jsou prostě REALITA. |
NoName 27.4.2007 12:36Re: Re: Čumile, Tak to si už moc nezalétáte |
Psí vrah Čumil 27.4.2007 12:41Re: Re: Re: Čumile, Kupodivu, nějak těm letadlům ani motory, ani jejich čerpadla při každém spuštění nekolabují. Tím se od Temelína podstatně liší. Asi to na rozdíl od temelínských letečtí opraváři umějí. A jinak - k věci samé doporučuji opravdu přečíst toho vitu. |
NoName 27.4.2007 12:41Re: Re: Čumile, A víťa píše o něčem jiném-o tom, že např. nepřítomnost signálu z čidla zařízení se považuje za důvod k zastavení, bez ohledu na to, že na 99% se pokazilo čidlo a teda nejde o poruchu zařízení samotného. Já píšu o tom, že dnes se systém "vždy po předepsaných dvou letech něco zastavíme, co je třeba vyměníme a znovu spustíme" moc nepoužívá a nahrazuje se systémy "víc se diagnostikuje i za provozu, prostoje se využívají k další diagnostice, zařízení nemají striktně předepsanou životnost a zohledňuje se jejich stav (ve vztahu k údržbě). Dá se tomu rozumět ? |
Psí vrah Čumil 27.4.2007 12:58Re: Re: Re: Čumile, Jistě, drahý NoName. Pokud jste si všiml, začala naše debata tím, že jsem kritizoval, že čerpadla nikdo nereviduje ani preventivně nevyměňuje vadné části. Z celé debaty plyne prostě, že temelínští, pokud vůbec na čerpadla v odstávce sáhli, je diagnostikovali blbě, protože jedno se poroučelo hned, druhému se podělalo čidlo. Oboje vedlo k nucené odstávce. Je to složité? Pořád vám doporučuji toho vitu - a vy to ne a ne pochopit: V případě jakýchkoli pochybností vyměnit! Temelínští zjevně NEPOCHYBUJÍ. Ať se potom nediví, že se dostávají pod palbu. |
rezy 27.4.2007 12:43Re: Re: Čumile, fakt je ten, že pokud bychom chtěli použít příměr s letadlem, vypadalo by to asi tak, že když dojdou tatranky v palubním výdejním automatu spustí se automaticky přistávací manévr na nejbližší letiště. |
Psí vrah Čumil 27.4.2007 12:52Re: Re: Re: Čumile, Tak pokud je pro vás, rezy, výpadek temelínského čerpadla na primáru něco jako nedostatek tatranek v leteckém bufáči, pak potěš koště. Když už chcete srovnávat, s letadly, pak by přesnější byl asi ten výpadek palivového čerpadla. Snažte se aspoň trochu... |
rezy 27.4.2007 13:00Re: Re: Re: Re: Čumile, jde o logiku Havarijního stopu, on Vám to celkem dobře vysvětlil i Víťa, pokud mám jistotu, že vždycky přistanu, a ta tu je, pak ty problémy jsou jen o ekonomice té odstávky. (toho zdržení na letišti). Dělal jsem 10 let v něčem podobném, řešil jsem na té technologii i ty technologií vynucené havarijní stopy (od slova Stop zastavit) neb se pracovalo s výkony okolo 4MW, celkem spoléhám na to, že se tato logika používá všeobecně a proto si klidně dovolím mluvit o tatrankách, jistotě přistání a riziko odstavení beru jen jako ekonomické riziko. |
Psí vrah Čumil 27.4.2007 13:12Re: Re: Re: Re: Re: Čumile, A to je právě ta temelínská blbost, rezy. Proto pár rakouských šílenců má pré na hraničních přechodech, proto se zbytečně prožvaní tolik času - protože Temelín prostě dodává svým odpůrcům munici zdarma. Prostředí, v němž se elektrárna provozuje, je předem definováno. To, že výpadky nikoho neohrožují, NIKOHO NEZAJÍMÁ. Všechny zajímá, jak spolehlivě systém jede. A on moc nejede, resp. připomíná běžnou škodovku 80. let, co se každou chvíli rozsypala. Výsledný obraz: Temelín je neustále na hromadě. Už osm let. Ono to utíká. |
Šumavák 27.4.2007 12:56že stav temelínských čerpadel a jejich čidel nikdo neposuzoval.... Musím dnes souhlasit s těmi protesty antitemelínců, že západní technika se nemá s ruskou míchat ! Oni věděli co nám sem dodávají a proto mají z provozu panickou hrůzu! Ta čerpadla jsou z německé pobočky jednoho švýcarského podniku a servis je většinou také prováděný z Německa. Doporučoval bych, aby po třetí opakované závadě JeTe zveřejňovalo výrobce. Aby bylo jasné, komu nadávat...... |
janoryna 27.4.2007 13:12Re: že stav temelínských čerpadel a jejich čidel nikdo neposuzoval.... západní technika se nemá s východní míchat. to jako do škodovek nedávat zapalování Bosch a pneumatiky Michelin |
Šumavák 27.4.2007 13:20ale klidně ! Však také nejčastější poruchy jsou v tom, že to nestartuje a nebo má píchlé kolo.... :-))) |