17.6.2024 | Svátek má Adolf


Diskuse k článku

Jak dál a kdo co zavinil

Odpověď na první otázku je jednoduchá – to nikdo neví, jak dál. Vyskytují se pošetilé nápady, jako například že si prezident Zeman něco vymyslí. Určitě si něco vymyslí, ale bude to asi nějaká fantasmagorie, jako když měl nápad, že by měla sociální demokracie jít do Babišovy vlády a obsadit posty náměstků ministrů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
P. Hlosta 8.4.2018 10:10

Re: Odlišný pohled na rozhovor se Zemanem v PL

Umím a nechci. Přesně dopředu vím reakce, takže proč bych měl.

R. Sorge 8.4.2018 10:12

Re: Odlišný pohled na rozhovor se Zemanem v PL

Zkuste si vyhledat video (rozhovor), kde je Roman Joch a Luboš Palata. Tam se o Šorošově financovaní politických aktivit mluví.

R. Tesařík 8.4.2018 10:18

Re: Odlišný pohled na rozhovor se Zemanem v PL

On sa staví sprostým.

F. Doušek 8.4.2018 10:18

Re: Odlišný pohled na rozhovor se Zemanem v PL

Jiní vrabci k Hlostům na zahrádku létají než k vám a nám.

P. Hlosta 8.4.2018 10:19

Re: Odlišný pohled na rozhovor se Zemanem v PL

Možná nasloucháte jen jiným, než kterým naslouchám já ;-)

R. Sorge 8.4.2018 10:27

Re: Odlišný pohled na rozhovor se Zemanem v PL

Pane Hlosto, nechci se do toho moc míchat, ale příspěvky máte velmi dobré, proto na Vás, zejména primitivní trollové, stále útočí.

P. Hlosta 8.4.2018 10:34

Re: Odlišný pohled na rozhovor se Zemanem v PL

Díky za podporu ;-)

P. Vandas 8.4.2018 10:43

Re: Odlišný pohled na rozhovor se Zemanem v PL

Jasně, že pište. Rád Vás čtu, pane Hlosto. :-):-):-)

J. Matuška 8.4.2018 10:40

Re: Odlišný pohled na rozhovor se Zemanem v PL

Pane Hlosto, nenechte se otrávit...

J. Schořík 8.4.2018 10:43

Re: Odlišný pohled na rozhovor se Zemanem v PL

Beztak je to jen havlodiní úderka která tady chce udělat malej psí Majdan!! :)

K. Berka 8.4.2018 10:14

Re: Odlišný pohled na rozhovor se Zemanem v PL

Tady je popsáno, jak "pracuje" neziskový sektor :

http://6b.cz/v7G1

J. Schořík 8.4.2018 10:50

Re: Odlišný pohled na rozhovor se Zemanem v PL

Neblbněte pane Berko. Od té doby co jsem nepřipraven otevřel Vás odkaz "Prase Václav Havel" tak už to vážně nedělám a neudělám. Mám za to, že nejsem sám..

J. Schořík 8.4.2018 10:08

Re: Odlišný pohled na rozhovor se Zemanem v PL

Pivo. Pivo. Pivo. Já píšu objektivně. Rum. Rum. Soroz (?), šabatová, vrabci štěbetají. Pivo. Rum. Pivo. Pivo. Nenávist. Tupost.Pivo.

P. Hlosta 8.4.2018 10:13

Re: Odlišný pohled na rozhovor se Zemanem v PL

Už se na moc víc nezmůžete. Přesně tohle krouží v hlavách vám podobných, že máte pocit o méněcennosti jiných pro jejich odlišný názor. Jste-li elitou, pak netuším proč vlastně reagujete například na mně. Vy jste ale póvl, že? ;-))

J. Schořík 8.4.2018 10:17

Re: Odlišný pohled na rozhovor se Zemanem v PL

Ale ne pane Hlosto. Prostě jenom tak opilecky žvaníte - vrabci si štěbetají, všichni ví. To není o nějaké méněcennosti, to je o tom co předvádíte. Zádné argumenty, žádná logika, žádná znalost jen plebejské pivní nasrání.. Oproti Vám je tady - co se týče hloubky příspěvků a jejich podstaty - elita skoro každý.. Póvlem bych Vás neoznačil, spíš odborníkem z vesnické čtyřky..

R. Tesařík 8.4.2018 10:19

Re: Odlišný pohled na rozhovor se Zemanem v PL

A vy jste už vyrost v lepšího člověka.

J. Schořík 8.4.2018 10:21

Re: Odlišný pohled na rozhovor se Zemanem v PL

Nene. Já jsem furt stejně špatnej. My sosani jenom krademe a lžeme.. Třeba s panem Hlostou souhlasíte, to je v pořádku, jenom možná mít jiný argument než "všichni ví" a "je jasné".. To ale taky nemáte viďte..

V. Hájková 8.4.2018 10:23

Re: Odlišný pohled na rozhovor se Zemanem v PL

Jako vždy- ""přištěkávač"" TESAŘÍK :-))))

D. Green 8.4.2018 11:40

Re: Odlišný pohled na rozhovor se Zemanem v PL

Držte pec! Raději dvacet Tesaříků než bývalá hokyně z pavlače.

P. Hlosta 8.4.2018 10:26

Re: Odlišný pohled na rozhovor se Zemanem v PL

Vesnické čtyřky dávno už nejsou. Jsou jen hospody, kde se více, či méně úspěšně prodává zákazníkům. Mne hospoda neviděla spoustu let a ne že bych byl abstinent. Naučil jsem se už dávno kontrolovat své vychutnávání alkoholových dobrot a také debatovat s lidmi, co znají jen vlastní vysvětlení a jiné jim uniká. S takovými se člověk naučí sebeovládání bez nadávek po velkém sebezapření. ;-)

J. Schořík 8.4.2018 10:30

Re: Odlišný pohled na rozhovor se Zemanem v PL

A tu úroveň si držíte - ta objevná klišé dokazovaná tím, že všichni ví jsou skutečně parádní. I to sebeovládání. Gratuluji.

P. Hlosta 8.4.2018 10:35

Re: Odlišný pohled na rozhovor se Zemanem v PL

Bývá, že všichni ví, ale ne všichni to přiznají. ;-))

J. Schořík 8.4.2018 10:37

Re: Odlišný pohled na rozhovor se Zemanem v PL

Jasně. Spíš bývá, že drby podle jejich šiřitele "všichni ví"..

P. Spáčil 8.4.2018 10:23

Re: Odlišný pohled na rozhovor se Zemanem v PL

Tak už přestaňte chlastat. (:-))

J. Schořík 8.4.2018 10:34

Re: Odlišný pohled na rozhovor se Zemanem v PL

Já už skončil dávno. To ze mne mluví závist :).

K. Janyška 8.4.2018 10:10

Re: Odlišný pohled na rozhovor se Zemanem v PL

Jenže Zeman Sorose vždy obdivoval a bránil. Blbec... Dzp.

P. Hlosta 8.4.2018 10:18

Re: Odlišný pohled na rozhovor se Zemanem v PL

Možná proto, že Zeman je levičák v názorech i v politické praxi, stejně jako miliardář Soros. Takže se mnohde protknou jejich názorové pohledy. Ovšem to je na diskuzi o tom, kde se naopak protknou například mé názorové pohledy se Zemanovými, ač já se cítím být pravičák a k tomu konzervativní navíc. Možná se tak cítím neprávem, ale to je spíše o mé víře v sebe, než o víře jiných ke mně.

Zemana rozhodně za blbce nepovažuji. Nikdy by v politice nic nedosáhl, pokud by blbcem byl a to platí všeobecně o úspěšných.

V. Kotas 8.4.2018 10:28

Re: Odlišný pohled na rozhovor se Zemanem v PL

No, kdyby ten prostor k rozhovorům s nějakým dobrým novinářem ( s velkým N ) poskytovala naše veřejnoprávní ČT, bylo by to zřejmě i o něčem jiném. Za současného stavu ČT, se toho bohužel nedočkáme.

P. Vandas 8.4.2018 10:32

Re: Odlišný pohled na rozhovor se Zemanem v PL

Napsal jste to správně pane Hlosto. Já s Vámi souhlasím a vidím to také tak. :-):-):-)

K. Janyška 8.4.2018 9:45

Demokracie musí držet chování lidí stran správy věcí veřejné

zkrátka. Je to neosobní technický institucionální nástroj k její správě, ne prostor pro svobodné, mnohdy velmi zločinné, chování lidí.

V osobních životech naopak musí garantovat občanům obecný mír, svobodu a spravedlnost a neosobně, doslova institucionalizovaně a prostřednictvím příslušných institucí, řízených veřejným právem, tedy pravidly vládnutí, dohlížet na jejich vymáhání... Dzp.