7.7.2024 | Svátek má Bohuslava


Diskuse k článku

J. V. Paroubek

Bývalý premiér Paroubek musel koncem minulého týdne utrpět těžký otřes.
Člověk, který rád obchází standardní situace a svými výrazovými prostředky a názorovými přemety tlačí protivníky neustále do defenzívy, byl zjevně vyveden z míry poznáním, že v jiných stranách existuje pluralita názorů a že své nezanedbatelné slovo má i stranická základna, tedy množina členů, na kterou ve své straně zapomněl okamžikem uzavření volebních místností. Úder na solar, uštědřený mu "obyčejnými" křesťanskými demokraty, musel být - soudě podle jeho několikavěté, skutečnost ignorující reakce - opravdu prudký.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
nesytka 29.8.2006 12:32

Re: Re: Re: no Karle Aero, s tou rovnou daní

ale daň je jednoduchá ... komplikované jsou odpočty a ty se "rovnou daní" nemění ... pokud něco potřebujeme, tak dát na stejnou úroveň systém odpočtů z daňového základu u závislé i nezávislé činnosti a tím umožnit "podnikat" každému bez omezení ...

AeroKarel 29.8.2006 12:37

Re: Re: Re: Re: no Karle Aero, s tou rovnou daní

Mění. Z valné části ruší.

Lea 29.8.2006 12:37

Re: Re: Re: no Karle Aero, s tou rovnou daní

Karle, v Británii mají více daňových pásem a funguje to.

AeroKarel 29.8.2006 12:41

Re: Re: Re: Re: no Karle Aero, s tou rovnou daní

Však povídám ,že na způsobu netrvám, ale žádoucí je zjednodušení a snížení!

hodne neRath 29.8.2006 12:26

Re: Re: no Karle Aero, s tou rovnou daní

to ja naopak rovnou - no rekneme nizkou - dan rad. Vubec progresivita dani se mi nelibi.

Pokud jde o vyber dani, je otazkou spise NA CO nez KOLIK.... a mandatorni vydaje jsou do jiste miry jen demagogicky strasak.

AeroKarel 29.8.2006 12:32

Re: Re: Re: no Karle Aero, s tou rovnou daní

Souhlasím, jen nevím, nakolik je to průchodné. Zde asi moc ne, příliš socialistický background.

hodne neRath 29.8.2006 12:35

Re: Re: Re: Re: no Karle Aero, s tou rovnou daní

no, pokud by tyto volby dopadly trochu jinak, tak by se videlo... takze musime pockat na pristi.

Ja samozrejmne danovou optimalizaci zvladnu - ale jednak mne to moc nebavi a jednak - to spis - tento danovy system pokladam za nemravny a aktivitu svazujici.

AeroKarel 29.8.2006 12:43

Re: Re: Re: Re: Re: no Karle Aero, s tou rovnou daní

Souhlasím, takže je nutné makat na příznivějším výsledku dalších voleb. Ale nejsem přehnaný optimista.

www racek 29.8.2006 12:27

Re: Re: no Karle Aero, s tou rovnou daní

no, voliče ods tvoří buď fanynky nebo voliči s vyššími příjmy. problém byl v tom, že slibovali nereálně nízkou daň a růst dvojnásobný než za socanů. jenže ... růst 14,7 % nemá ani čína... a obávám se, že v dalších volbách by nedostali ani hlas. a to co navrhují dnes, je jen převoraná celá soustava daní (jen název zůstal stejný) velice složitá a výsledek nejasný. jsou to prostě moulové.

hodne neRath 29.8.2006 12:32

Re: Re: Re: no Karle Aero, s tou rovnou daní

jo racku, Vy jako ministr "danove reality" to vite nejlip.... Vy asi rad "spravedlive dane".

Jarda C. 29.8.2006 12:11

Hlas lidu - hlas boží:-)))

Neplatí u lidovců. Hlas lidu pravil - Kalousek nás zradil, 9 poslanců je však jiného mínění:-/

www racek 29.8.2006 12:13

Re: Hlas lidu - hlas boží:-)))

hmm, to bude zajímavé až paroub bude sestavovat vládu ...

Jarda C. 29.8.2006 12:19

Re: Re: Hlas lidu - hlas boží:-)))

Vy už se asi nemůžete dočkat, až bude zase Paroubkův oblíbenec Rath nařizovat doktorům, co mají říkat. Až "ředitel" Kraus a "supermanager" Tvrdík ještě víc rozvinou svůj obchodnický talent.  Až Upřímný Staník rozjede Mlýn č.2. Fakt vám ani tohle nevadí? 

AeroKarel 29.8.2006 12:36

Re: Re: Re: Hlas lidu - hlas boží:-)))

Od "génia" ne ......

SLAVA 29.8.2006 12:07

Agitka "užitečného idiota"

Paroubka rád nemám. Ale házet za současný stav veškerou vinu jen na něj je mimo realitu a dokladem omezenosti, která jakéhokoli komentátora předem diskvalifikuje. Navíc jsou tyhle příspěvky k politickému školení čtenářstva psány téměř přes kopírák. Autor je buď inspirován kariérou svých předchůdců, kteří se obdobně "objektivní" novinařinou protlačili na místa poradců a do jiných užitečných funkcí, anebo trpí selektivním viděním světa a - blahoslavení  chudí duchem - za to nemůže. Pak by mu to ale měl někdo říct. Chápu, že když paní Němcová začne hledat realistické křídlo v ČSSD, musí ji někdo mediálně podepřít. Ale takhle hloupě se to opravdu dělat nedá.

huhu 29.8.2006 12:09

Re: Agitka "užitečného idiota"

ty záměry a autora jste vysvětlil a ted - co máte k článku ?

SLAVA 29.8.2006 12:37

Re: Re: Agitka "užitečného idiota"

K článku mám to, že je vytažený ze šuplíku z doby předvolební kampaně a lehce nakašírovaný, aby vypadal aktuálně. Způsobu řazení tzv. informací, vsouvání apriorních závěrů pro argumentaci v kruhu, a hlavně usilovná snaha nedopustit, aby se do záběru dostala celá scéna. Je to asi tak, jako když makro snímek vydáváte za snímek z ptačí perspektivy.

Jacques the Devils Advocate 29.8.2006 12:06

Asi bych skutecne tem nedoukum a nevedomcum US zakladny pral

Jejich kvaky o nesvobode a socialismu by totiz nabraly uplne jiny rozmer po te co by se US zacaly vehementne srat do ceskeho vnitropolitickeho deni. No asi se tem ruznym aerokarlikum stejska po nejakem to pekne teplem mistecku v necim konecnicku. Rusove mometalne neprijimaji, tak proc nezalezt doprdele amikum?

Honza™ 29.8.2006 12:09

Re: Asi bych skutecne tem nedoukum a nevedomcum US zakladny pral

Žakokote ,rozšířil jste odbornost už i na konečníky?;-D

www racek 29.8.2006 12:10

Re: Asi bych skutecne tem nedoukum a nevedomcum US zakladny pral

bohužej, žaku, vstup do americkýho konečníku si musíš předplatit ... zadarmo ani ťuk, o čemž se přesvědčilo už mnoho lidí, co s nimi měli co do činění ... a ten ruský zase zapáchá až příliš. fakt, mě ten evropský smrádek docela vyhovuje...

Jacques the Devils Advocate 29.8.2006 12:13

Re: Re: Asi bych skutecne tem nedoukum a nevedomcum US zakladny pral

Osobne preferuji ciste vzduch bez zapachu a jsem rad ze vetsina lidi v CR jakoz me adoptivni zemi Kanade ma na to stejny nazor.

o_O 29.8.2006 12:37

Re: Re: Re: Asi bych skutecne tem nedoukum a nevedomcum US zakladny pral

Patrne proto pisete z Cech ze? :)

Honza™ 29.8.2006 12:15

Re: Re: Asi bych skutecne tem nedoukum a nevedomcum US zakladny pral

V které prdeli jste se racku usadil? V Paroubkový je nával;-D

www racek 29.8.2006 12:16

Re: Re: Re: Asi bych skutecne tem nedoukum a nevedomcum US zakladny pral

právě, tam by mě nevzali ... zkusím to v bruselu ...

Honza™ 29.8.2006 12:21

Re: Re: Re: Re: Asi bych skutecne tem nedoukum a nevedomcum US zakladny pral

U Špidloně je volno?;-D

huhu 29.8.2006 12:44

Re: Re: Re: Asi bych skutecne tem nedoukum a nevedomcum US zakladny pral

z Paroubkovy ti chytřejší už vyskakují, jen si nejsou jisti do které ted....

Kajan 29.8.2006 12:04

ODS má jít za těchto okolností do sestavení normální politické jednobarevné vlády, ale s předem stanoveným cílem, vyvolat předčasné volby, co možná nejrychleji. Tzn. ihned, tak, jak to dovolují ústavní procedury !

Tento postoj je jediný opravdu jasný vzkaz voličům i občanům České republiky. Když to ostaní nebudou akceptovat, ODS musí do opozice ! Jiná cesta není ! A do příštích voleb každopádně bez Topolánka a Římana v  rolich lídrů ODS !  Mohou být pak klidně ministry, ale jejich "popularita" nemůže ODS pomoci ! Dzp.

Honza™ 29.8.2006 12:06

Re: ODS má jít za těchto okolností do sestavení normální politické jednobarevné vlády, ale s předem stanoveným cílem, vyvolat předčasné volby, co možná nejrychleji. Tzn. ihned, tak, jak to dovolují ústavní procedury !

Dali na Vás Kajane teď to vyhlásili ve zprávách TV ;-D

www racek 29.8.2006 12:07

Re: ODS má jít za těchto okolností do sestavení normální politické jednobarevné vlády, ale s předem stanoveným cílem, vyvolat předčasné volby, co možná nejrychleji. Tzn. ihned, tak, jak to dovolují ústavní procedury !

hmm, a co ty poslední? nebyl to taky jasný vzkaz?

no, k moulovi tokešovi a římanovi bych přidal celou squadru vedoucích dloholetých poslanců...

huhu 29.8.2006 12:11

Re: Re: ODS má jít za těchto okolností do sestavení normální politické jednobarevné vlády, ale s předem stanoveným cílem, vyvolat předčasné volby, co možná nejrychleji. Tzn. ihned, tak, jak to dovolují ústavní procedury !

tihle "moulové" jsou vítězy nad Paroubek a to dosti výrazně. takže jak byste pak nazval všechny ty poražené