7.7.2024 | Svátek má Bohuslava


Diskuse k článku

J. V. Paroubek

Bývalý premiér Paroubek musel koncem minulého týdne utrpět těžký otřes.
Člověk, který rád obchází standardní situace a svými výrazovými prostředky a názorovými přemety tlačí protivníky neustále do defenzívy, byl zjevně vyveden z míry poznáním, že v jiných stranách existuje pluralita názorů a že své nezanedbatelné slovo má i stranická základna, tedy množina členů, na kterou ve své straně zapomněl okamžikem uzavření volebních místností. Úder na solar, uštědřený mu "obyčejnými" křesťanskými demokraty, musel být - soudě podle jeho několikavěté, skutečnost ignorující reakce - opravdu prudký.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Jarousek 29.8.2006 12:41

Re: Re: Nic si není třeba dokazovat! Skutečným pánem naší politické scény je ...

Buďte zdráv, milý příteli! Co tak brzy z dovolené? Já myslel, že to máte na 14 dní. ;-) Sice byl tokeš označen za sedmého premiéra v dějinách ČR, ale nevím, zda nakonec v těch análech zůstane. Možná, že s hvězdičkou ...? ;-D Přeji hezký zbytek dne!

Béda, medvěd z Jerevanu 29.8.2006 12:46

Re: Re: Re: Nic si není třeba dokazovat! Skutečným pánem naší politické scény je ...

Jo, zůstaneto v tom análu přístupném od 22:00. R^

rezy 29.8.2006 12:47

le nevím, zda nakonec v těch análech zůstane.

no jak tak čtu Váš příspěvek, musím vyslovit obavu, aby jste se z něj do konce pracovní doby stačil vymotat vy. Tohle musí racka tlačit snad až ve slepým střevě.

Honza™ 29.8.2006 12:31

Re: Nic si není třeba dokazovat! Skutečným pánem naší politické scény je ...

Nic si není třeba dokazovat! Skutečným pánem naší politické scény je ...

Jarousek :-)

Kajan 29.8.2006 12:32

Re: Re: Nic si není třeba dokazovat! Skutečným pánem naší politické scény je ...

Jaroušku, jak je to s těmi zločiny členů ČSSD ? Dzp.

Béda, medvěd z Jerevanu 29.8.2006 12:33

Re: Re: Nic si není třeba dokazovat! Skutečným pánem naší politické scény je ...

A jeho brácha. A to su já.

Honza™ 29.8.2006 12:36

Re: Re: Re: Nic si není třeba dokazovat! Skutečným pánem naší politické scény je ...

Jste také tak chytrý? ;-D

nesytka 29.8.2006 12:37

Re: Re: Re: Re: Nic si není třeba dokazovat! Skutečným pánem naší politické scény je ...

okoukané z Polska :-P

AeroKarel 29.8.2006 12:33

Re: Nic si není třeba dokazovat! Skutečným pánem naší politické scény je ...

" Členové ODS se nepočítají! ;-D"

A na sockomuše je to moc složité!

Jaroušek 29.8.2006 12:29

Co je pravdy na tom, že v Bambini di Praga účinkoval i Venoušek Klausů?

U něj žádné symptomy zneužívání pozorovány nebyly? Já, že některé jeho kroky ... ;-)

rezy 29.8.2006 12:31

Re: Co je pravdy na tom, že v Bambini di Praga účinkoval i Venoušek Klausů?

pravidlo č1. Svodka má vždycky pravdu!

pravidlo č.2 Pokud to nebylo ve svodce, je to pomluva

Béda, medvěd letní 29.8.2006 12:32

Re: Re: Co je pravdy na tom, že v Bambini di Praga účinkoval i Venoušek Klausů?

pravidlo č.3 Pokud to nebylo ve svodce, má pravdu svůdce. :-)

rezy 29.8.2006 12:40

Re: Re: Re: Co je pravdy na tom, že v Bambini di Praga účinkoval i Venoušek Klausů?

kdepak Bedřichu,

Pravidlo č.3 Pokud je to příznivá pomluva, může se šířit jako kdyby byla ve svodce;-P

Sekáč 29.8.2006 12:42

Re: Co je pravdy na tom, že v Bambini di Praga účinkoval i Venoušek Klausů?

A co pripad dcery Paroubkova pritele? ad Kubice a jeho zprava

Honza™ 29.8.2006 12:27

Kalousek je komunistům v Bechyni pro smích

„Pro lidi, co ho tady znají od dětství, to není žádné velké překvapení. Za totality vystudoval vysokou školu, držel lajnu jako všichni, a najednou se po revoluci projevil jako největší komunistobijec,“ říká předseda bechyňských komunistů Josef Válek. Kalouskova antikomunistická rétorika podle něj vycházela spíše z účelové snahy získat voliče než z osobního přesvědčení. „Vždyť je tady všem pro smích,“ říká místopředseda bechyňské organizace KSČM René Toman.

xx 29.8.2006 12:30

Re: Kalousek je komunistům v Bechyni pro smích

Za totality vystudoval vysokou (zvláštní) školu, držel lajnu jako všichni, a najednou se po revoluci projevil jako největší bijec,“ říká předseda bechyňských komunistů Josef Válek. To muselo být něco jako Žak debil A.

Kajan 29.8.2006 12:32

Re: Kalousek je komunistům v Bechyni pro smích

Pokud je Kalousek pro smích komunistům, je to dobré. Znamená to, že jeho politická kariera nebyla úplně zbytečná ! Ale, že u nás ještě dva roky po převratu lidovci soudruhovali, když si nedali pozor, to je fakt ! Dzp.

Béda, medvěd letní 29.8.2006 12:20

Blíží se doba svatořečení Mirka

"Lidovečtí poslanci také odhlasovali, že Miroslav Kalousek zůstane šéfem poslaneckého klubu KDU-ČSL. Z 13 členů klubu hlasovali čtyři poslanci pro jeho odvolání, devět bylo proti odchodu Kalouska z funkce či se zdrželo hlasování."

Lidovečtí poslanci také odhlasovali, že Miroslav Kalousek zůstane šéfem poslaneckého klubu KDU-ČSL. Z 13 členů klubu hlasovali čtyři poslanci pro jeho odvolání, devět bylo proti odchodu Kalouska z funkce či se zdrželo hlasování.

Honza™ 29.8.2006 12:24

Re: Blíží se doba svatořečení Mirka

Satanovo rudé salto se ocenit musí,marná sláva;-D

huhu 29.8.2006 12:25

Re: Blíží se doba svatořečení Mirka

budte v klidu, Kalousek je disciplinovaný lidovec...ted se nikdo neopováží s ksčssd si začít,tedy dát jim nějaký hlas....a Kalousek je chytrý.takže pro Paroubka velice nebezpečný...nejhorší je když se začně mstít chytrá ku*va...

www racek 29.8.2006 12:27

Re: Re: Blíží se doba svatořečení Mirka

no, ods s ním pěkně zatočila ...

Béda, medvěd letní 29.8.2006 12:29

Re: Re: Blíží se doba svatořečení Mirka

No, Kalousek je sice chytrý, ale více než chytrý on je státotvorný. A z toho důvodu je více nebezpečný pro Topolánka. Si dovedu představit, že za sto plus třicet melounů stříbrných v dozorčí radě ČEZu se stane státotvorným, právě proto, že tato pomsta by byla jednak sladká a jednak ku*evsky státotvorná. :-)

Béda, medvěd z Jerevanu 29.8.2006 12:34

Re: Re: Re: Blíží se doba svatořečení Mirka

Jo, samozřejmě plus bonus smlouvy s Vatikánem.

Jarda C. 29.8.2006 12:36

Re: Re: Blíží se doba svatořečení Mirka

"...ted se nikdo neopováží s ksčssd si začít,tedy dát jim nějaký hlas...."

No jen aby to nebylo úplně naopak. Nechci se mejlit, ale těch 9 už v příštích volbách nemá šanci. Oni i prostí lidovci z dědiny se dovedou pěkně namíchnout, když z nich někdo dělá voly. Pokud ovšem Kalousek veřejně nevybalí pravou příčinu svého salta.

Jarda C. 29.8.2006 12:27

Re: Blíží se doba svatořečení Mirka

Poslanci KDU-ČSL v počtu 9 ks tím jasně předvedli, jak jim záleží na názoru svých voličů. A to na docela zásadní problém, kterým naprosté popření předvolebních slibů bezpochyby je.  

Josh 29.8.2006 12:19

Gratukuji velmi dobře napsané

a pravdivé

Béda, medvěd letní 29.8.2006 12:26

Re: Gratukuji velmi dobře napsané

Jo, to sepsal brácha od dříve známého brambora Jambora. Nyní dělá v Bechyni, co bydlí Kalousek do huhlí a trochu do politiky: http://mujweb.cz/Obchod/jambor/ :-)

dulcibelka 29.8.2006 12:28

Re: Re: Gratukuji velmi dobře napsané

Lepší jsou žalobníčkovské ublížené články Velikého Roka!

AeroKarel 29.8.2006 12:29

Re: Re: Re: Gratukuji velmi dobře napsané

Minimálně mají takový masochistický půvab ......

Hrozd 29.8.2006 12:17

Problém je jinde ...

Naše politika je přeideologizovaná - vlastně jsme mentálně nevybředli z doby "reálného socializmu". Různými zaklínadly a strašáky si politici svazují ruce a potom nejsou schopni nebo prostě nemohou postupovat s odpovědností k rozhodnutí voličů. Jako hospodští štamgasti u karet - bude se to hrát špatně, rozdáme to znova. A když se pod vlivem okolností dva rozhodnou, že ty strašáky odsunou do pozadí a pokusí se sestavit vládu, která by mohla docela dobře fungovat a jistě by svým programem uspokojila většinu voličů - tak se proti této variantě opět nevyrukuje s argumenty, ale opět se mobilizuje  čím dál  vyčpělejším strašením a šířením poplašných zpráv.

Prostě neštěstím naší politiky je démonizace komunistů. Kdyby se tak usilovně nedémonizovali, tak již dávno byli okrajovou levicovou stranou, která by byla vůbec ráda, pokud by byla v parlamentu. Snadněji by vznikaly vlády s jasným mandátem.

Takto prožíváme již několikáté trapné období vlád - nevlád, které jsou rády, že mají jeden hlas navíc a nebo vládnou na základě téměř nedemokratických zákulisních aranžmá. Co nás čeká nyní, asi opět pár měsíců vlády, nevlády a potom nové volby. Co když to i při lichém počtu poslanců opět skončí plichtou - to jest tak, že bez hlasů komunistů nebo velké koalice nikdo většinovou vládu nesestaví ?

Prostě to chce překročit vlastní stín - komu to dojde a nalezne tu odvahu ?