17.5.2024 | Svátek má Aneta


Diskuse k článku

Hurvínek vede válku

Osvěžením na politické scéně jsou bezpochyby Pirát, tito skokani posledních voleb. V jednu chvilku to s nimi dokonce vypadalo, že na bedně vítězů stanou na druhé příčce, ale než se hlasy sečetly, ocitli se na místě třetím a zastávají pěkné druhé místo v Osmě poražených.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
M. Berka 13.11.2017 7:47

Dobré jitro přeje VNITRO...

Hájková, zklidněte se.... :D :D :D

V. Hájková 13.11.2017 7:51

Re: Dobré jitro přeje VNITRO...

Polibte si své pozadí - tedy jestli to dokážete:-)))

P. Spáčil 13.11.2017 7:56

Re: Dobré jitro přeje VNITRO...

to chce klid, obvyklá Hajkové ranní chvilka nenávisti, kolem 10:00 odpadne. (:-))

P. Jansky 13.11.2017 7:43

souhlasim s neffem

ze pirati jsou v tomto volebnim obdobi odsouzeni do role kasparu

V. Klepetko 13.11.2017 7:33

Nechceme být papežtější než papež?

Ředitelka MMF, jedné z nejsolidnějších a nejdůležitějších světových organizací, ve které mají země Západu rozhodující vliv, Francouzka Christine Lagardeová, byla v roce 2014 obviněna justičními orgány Francie z podvodu. V té době již byla ve své vysoké funkci, na základě rozhodnutí vlády USA, Německa , Francie, Velké Británie - většinových akcionářů. Hrozilo jí 10 let vězení. Proběhlo policejní vyšetřování, padla obžaloba a v roce 2016 byl soud, který ji uznal vinnou jen ze způsobení škody z nedbalosti, nikoliv z vědomého podvodu. Trest ale nedostala. Po celou dobu trestního stíhání přitom pokračovala ve výkonu své funkce, a MMF řídí dodnes:

http://eurodenik.cz/krimi-zpravy/reditelka-mmf-obvinena-ze-spoluucasti-na-podvodu?m=

http://1url.cz/BtSCA

Funkce ředitelky MMF je navýsost politická - rozhodují o ni vlády hlavních mocností Západu. Policie na ní celou dobu "šila" podvod, soudili ji za to a chtěli zavřít na deset let a ukázalo se, že se provinila nedbalostí! Proč bychom měli být politicky kulturnější než klíčové země západního světa - akcionáři MMF?

Myslím si, že nejspíše to vůbec nebudeme řešit. Je možné, že policie spravedlivě vyhodnotí nové důkazy, získané v průběhu trestního stíhání, a o nové vydání Babiše a Faltýnka novou sněmovnu vůbec nepožá. Zjistí totižl, že se žádný skutek, který by se dal stíhat, ve skutečnosti nestal!

V. Klepetko 13.11.2017 7:29

Co

Ředitelka MMF, jedné z nejsolidnějších a nejdůležitějších světových organizací, ve které mají země Západu rozhodující vliv, Francouzka Christine Lagardeová, byla v roce 2014 obviněna justičními orgány Francie z podvodu. V té době již byla ve své vysoké funkci, na základě rozhodnutí vlády USA, Německa , Francie, Velké Británie - většinových akcionářů. Hrozilo jí 10 let vězení. Proběhlo policejní vyšetřování, padla obžaloba a v roce 2016 proběhnul soud, který ji uznal vinnou ze způsobení škody z nedbalosti, trest ale nedostala. Po celou dobu trestního stíhání pokračovala ve výkonu své funkce, a MMF řídí dodnes:

http://eurodenik.cz/krimi-zpravy/reditelka-mmf-obvinena-ze-spoluucasti-na-podvodu?m=

http://1url.cz/BtSCA

Funkce ředitelky MMF je navýsost politická - rozhodují o ni vlády hlavních mocností Západu. Policie na ní celou dobu "šila" podvod, soudili ji za to a chtěli zavřít na deset let a ukázalo se, že se provinila nedbalostí! Proč bychom měli být politicky kulturnější než klíčové země západního světa - akcionáři MMF?

Myslím si, že nejspíše to vůbec nebudeme řešit. Je možné, že policie spravedlivě vyhodnotí nové důkazy, získané v průběhu trestního stíhání, a o nové vydání Babiše a Faltýnka novou sněmovnu vůbec nepožá. Zjistí totižl, že se žádný skutek, který by se dal stíhat, ve skutečnosti nestal!

V. Klepetko 13.11.2017 7:34

Re: Co

Omlouvám se, prošlo to dvakrát...

V. Hájková 13.11.2017 7:35

Re: Co

Pane jo! Takže podle vás potvrzení oprávněnosti obvinění nejvyšší státní zástupkyní - při prvním vydávaní je jen obyčejný slint A jak říká FÍZL BUREŠ - UČELOVKA??

Je mně z vašeho příspěvku na vrhnutí!

P. Spáčil 13.11.2017 7:45

Re: Co

Nečas by mohl vzpomínat, tam to bylo taky potvrzeno a je z toho prd.

A bacha na klávesnici, zvratky se prý těžko čistí.

V. Klepetko 13.11.2017 7:48

Re: Nechceme být papežtější než papež?

Proč účelovka? Bylo zahájeno trestní stíhání a policisté se během stíhání mohli dostat k novým faktům - ostatně k tomu trestní stíhání slouží, aby se prozkoumalo, zda je to celé stále na obžalobu u soudu.

Takže teď mohou být na stole nová fakta. A může se ukázat že v jejich světle není co stíhat - protože se skutek prostě nestal.

P. Kučera 13.11.2017 7:44

Re: Co

Pane Klepetko, souhlasím s tím, že není zcela jisté, zda bude Bab. vydán, souzen a trestně odsouzen. Ale je víc než jisté, že jeho chování bylo a je bezskrukpulózní, predátorské, obcházející (nikoli možná porušující) zákony a proto nemorální a odsouzeníhodné. Stále se opakuje mantra o tom, že někdo nebyl trestán a že je tedy košer i pro politiku. NE! Trest je jen třešinka na smrdutém dortu nemorálního jednání a do politiky prostě nepatří! V politice nemá platit pro občana žádoucí presumpce neviny. Po zahájení trestního stíhání MUSÍ takový politik odstoupit do vyšetření kauzy v jeho prospěch. A charakterově vadné lidi nikdy do politiky nevolit, prosím.

P. Spáčil 13.11.2017 7:54

Re: Co

už jsem psal výše, Nečas by mohl vyprávět o účelovém obvinění které shodilo vládu a skončilo prdem.

V. Klepetko 13.11.2017 7:55

Re: Co

Věřím, že se v cause "Čapí hnízdo" Babiš nedopustil ničeho nemorálního. Večer to podrobně zduvidním. Naopak naše justice opakovaně trestně stíhala nevinné lidi v příkrém rozporu s dobrými mravy - viz causa tří poslanců ODS, kteří se vzdali mandátu.

Za této situace žádná "presumpce viny" pro politiky platit nemůže. Justice je totiž již natolik nedůvěryhodná, že nemůže legitimizovat správný etický postup politiků. Až si justice vrátí zpět svou ztracenou prestiž, může být vodítkem i pro morálku!

V. Klepetko 13.11.2017 7:58

Re: Nechceme být papežtější než papež?

"zdůvodním"...

V. Hájková 13.11.2017 7:57

Re: Co

Veliké DÍKY za tento váš příspěvek ! Je to neuvěřitelné, že takto je tu schopen v té záplavě KLEPETKOVY PROPAGANDY - pro slovenského oligarchu a fízla psát kromě mě jen jeden jediný člověk! Je to smutné zjištění ale ze psa se postupně stává pěkná žumpa!

V. Klepetko 13.11.2017 8:05

Re: Nechceme být papežtější než papež?

Jde tu o spravedlnost. Zamyslete třeba nad tím -

Jaká byla motivace tří poslanců ODS v cause "politická korupce". Věříte tomu, že jim šlo o "trafiky"? Policie ano. Já ne. Co Vy? Napište prosím svůj názor!

S tím Babišem je to stejné. Podsouvá se mu nečestná motivace v situaci, kdy pro něj mohlo být mnohem důležitější řešení majetkové situace v rodině z čistě privátních, rodinných důvodů.

P. Spáčil 13.11.2017 8:05

Re: Co

vydržte, za chvíli Vám přispěchá na pomoc otázečka Rys. (:-))

E. Vašátko 13.11.2017 8:03

Re: Co

Já bych si dovolil poznamenat, že tady už nejde jen o Čapí hnízdo. V poslední době vyplouvají na povrch nejrůznější čachry s cenou akcií Burešových firem, kterými si náš potenciální premiér vytvářel nezdaněné peníze a které už také vyšetřuje policie. Možná, že to je důvod, proč tolik stojí o to ministerstvo vnitra a spravedlnosti. I když je odsouzení v našem "právním" státě dost nepravděpodobné.

V. Klepetko 13.11.2017 8:14

Re: Co

Podnikatel má vždy nějaké konkurenty, a ti se často v rámci konkurenčního boje uchylují ke kriminalizaci svých soupeřů a poukazují na jejich údajné "čachry".

Takových pokusů něco na Babiše hodit bylo už tisíc. Zatím mají oponenti v ruce jen to Čapí hnízdo, a tam to z hlediska morálky mohlo být úplně v pořádku.

Klíčová otázka je motivace majetkových přesunů mezi členy jedné rodiny. Představte si že se s Vámi chce manželka rozvést. Jste si jistý že je to proto, že chce část Vašeho majetku? Nebo si jen našla mladšího a zamovala se? Je v těchto situacích policie kompetentní, aby podsouvala lidem motivaci?

E. Vašátko 13.11.2017 8:43

Re: Co

Jak správně uvádíte, je klíčovou otázkou, zda to dělá podle platných zákonů (zvlášť když se pasuje za jejich strážce - "všeci kradnů - akorát já ne...) nebo zda to udělá v rozporu se zákonem. A potom se nemůže divit, když ho někdo žene k odpovědnosti. A ten někdo je a musí být především police. Mimochodem - pokud majetku nabyl za doby trvání manželství, je ta manželka v právu, bez ohledu na motivaci.

K. Wágner 13.11.2017 7:29

Podívaná

"Bude tu nudná podívaná zpestřovaná občasným vystoupením Ivana Bartoše, s kým a za jakých okolností potáhne za provaz, který nikam nevede."

Tož asi tak ...

J. Mrázek 13.11.2017 7:16

Řeší se marginální věci...

Domyslete důsledky tohoto v české ústavě : Moudrý přístup Švýcarů, kteří mají stejně jako USA v ústavě zakotveno, že mezinárodní smlouvu lze ratifikovat pouze v případě, kdy není v rozporu s ústavou. My v ní naopak v článcích 10a a 10b máme zakotveno, že mezinárodní závazky a právo EU je nadřazeno domácím zákonům..... takže cokolo si EU usmyslí, to budeme MUSET splnit ... počínaje zákazem referenda o vystoupení z EU, zákazem atomové a uhelné energetiky, zákazem omezovat příliv imigrantů.....nějací Piráti, nesoucí transparent Antify "uprchlíci vítejte" a první v čele to nese předseda Pirátů, to je marginální problém oproti tomuhle .:-/

V. Hájková 13.11.2017 7:25

Re: Řeší se marginální věci...

Kdyby jste jen trochu myslel- tak nenapíšete takovou zhovadilost , že EU NÁM ZAKAZUJE REFERENDUM O VÝSTUPU Z EU! Už jen doklad toho je toto referendum v GB ! Ty ostatní bláboly vám nebudu vyvracet ""inteligente"":-)))

Víte i v Lisabonské smlouvě je zakotvena možnost - našeho vystoupení z EU!

V. Hájková 13.11.2017 7:37

Re: Řeší se marginální věci...

OPĚT - reakce mrtvého brouka:-)))))))))))))))))

J. Mrázek 13.11.2017 9:40

Na sudo a lichokopytníky...

...nelze adekvátně reagovat, když chápou jen obsah korýtka...

D. Polanský 13.11.2017 6:54

Řekl bych, že Piráti si spíš hledají svůj plac,

kapánek se jim zatočila hlava z nečekaného úspěchu, což je ale lidsky pochopitelné. V každém případě se dostali do reálné politiky, předtím si jenom hráli na politiky. Jde o to, aby se nehledali dlouho, jelikož pak ani jejich volič nebude vědět, co vlastně chtějí a nechtějí. Skokanů tu již bylo několik, a víme jak všichni skončili, vždy to bylo proto, že se nedokázali jasně vyprofilovat.

V. Hájková 13.11.2017 6:49

Co je podstatné

je to jediné a všichni kdo mají zasednout v nově zvolené sněmovně to dobře vědí ! Totiž až dojde na lámání chleba a k tomu dojít zákonitě musí - bude hlasování sněmovny o vydání BABIŠE - BUREŠE k trestnímu stíhání!

Je zcela FUK- že pro předsedu sněmovny za ""ANO"" budou hlasovat PIRÁTI - protože už dávno má svou volbu zajištěnu 115 hlasy = ANO+ KOMOUŠI + OKAMURA!

Jsem bytostně přesvědčena- že tento nedemokratický blog - jej nevydá !

BABIŠ- BUREŠ - v součastnosti hraje daleko víc než o vládu - o svou SVOBODU!

D. Polanský 13.11.2017 6:56

Proč by je nevydal?

Vždyť minule sami požádali o vydání, aby měli šanci se očistit. Myslím, že teď to bude stejné.

V. Hájková 13.11.2017 7:03

Re: Proč by je nevydal?

NEBUDE TO STEJNÉ!!!!!!!!!! Zde je vidět, jak vubec nic nechápete! Těsně před volbami BABIŠ- BUREŠ- si byl dobře vedom, že do voleb se už nic nestihne a navíc spolu s FALTÝNKEM podali odvolání proti této žalobě ! Při vědomí, že se bude lámat chleba - až při dalším vydávání novou sněmovnou ! To je skutečně - tak těžké pochopit - tuto hru BABIŠE o svobodu?????

V. Hájková 13.11.2017 7:15

Re: Proč by je nevydal?

Opravdu- skvělá diskuze, když na moje vysvětlení děláte mrtvého brouka:-)))