3.6.2024 | Svátek má Tamara


Diskuse k článku

Humanitární válka

Konflikty se dnes vyhrávají a prohrávají v mediální rovině. Vyslání konvoje s humanitární na Ukrajinu pomocí byl od Putina důmyslný tah s cílem zabít několik much jednou ranou. Počítá se zde s inteligencí na úrovni členovce: ta nejlepší humanitární pomoc Ukrajině ze strany Ruska by byla velmi jednoduchá a taky nejlevnější: stačilo by zastavit dodávky zbraní a munice a stáhnout vojenský personál z ukrajinského území.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
P. Hlosta 13.8.2014 7:45

Re: Dotaz na oprávněnost vraždění se

Otočil jste to o stoosmdesát stupňů. Demagogie, dezinformace, překrucování slov a významů.... - staré metody bolševiků i nácků. Možná si to ani neuvědomujete.

J. Slanina 13.8.2014 8:12

Re: Dotaz na oprávněnost vraždění se

Správně. Zcela zajisté též nejste sám, kdo názor jiných odmítá pochopit. Čertík je v tom, že kdybychom se navzájem "pochopili", existoval by vlastně jenom jeden jediný názor A o to šlo vždy především bolševikům a kágébákům. Jednotný názor.

P. Hlosta 13.8.2014 7:37

Re: Dotaz na oprávněnost vraždění se

Vůbec jsem nepředpokládal, že byste byť jen odůvodnila svůj odsudek na můj názor. Šla byste totiž do diskuze se mnou a to vám dělá problém. Osobní problémy patrně řešíte jejich ignorováním. Tak mně propříště ignorujte úplně, aby nebyl dojem vaší duševní slabosti v diskuzích. To je má rada vám. Ale také ji můžete ignorovat, jako ignorujete jakékoliv argumentace a názory, které vám nejdou pod nos. ;-))

P. Manda 13.8.2014 7:50

Re: Dotaz na oprávněnost vraždění se

jak byste si referendum představoval. Slováci by hlasovali pro rozdělení, většina Čechů proti a co ? Oni s námi žít nechtěli a nežili by. Referendum je v tomto případě hovadina.

Klaus udělal to nejlepší co mohl.

I. Schlägel 13.8.2014 7:50

Re: Dotaz na oprávněnost vraždění se

Pane Hlosto, Vaše názory jsou naprosto v pořádku. S tou argumentací bych to tak pozitivně u Vás vždy neviděl. Mám dojem, že chcete napravovat svět metodami, které mnohé části světa uváděly spíše do chaosu než k mírumilovnému soužití a tichému rozjímání.

V. Hajková 13.8.2014 7:52

Re: Dotaz na oprávněnost vraždění se

To  bych  mohla  -  ale  ve  vašem  případě  nějaké  zduvodnění  nemá  smysl!  Třeba   tedy  jednu  maličkost   z  vaší  DEMAGOGIE!   Klaus   a  Mečiar-    rozdělili  stát!   To  je   jedno  ze   stupidních  klišé-  které   tu  píší  naprostí  tupci!  Představa-  jak  by  tito  dva  muži  měli  tu  moc  sami  rozdělit  stát  je  jedna  z  největších   PTÁKOVIN!    ANO-  byli  to  dva  předsedové  vlád   -  dvou  federálních   státu-   kteří   byli  nejvíce  na  očích  veřejnosti-  když  dělali   RÁMCOVOU   DOHODU   - o  dělení!   Srovnávat  to,   s  Ukrajinou  je  další   zhovadilost-To  co  se  začalo  dít  na  východní  Ukrajině-  části   suverenního  státu-   byla   Kremlem  připravená   prach  sprostá  ANEXE !

L. Křivan 13.8.2014 6:14

Řeči o sebeurčení národů jsou šalebné

To vyprávějte Masarykovi, Slovákům, Američanům, nejen těm severním,...

Neměnné hranice ?  Které ?  Ty historické, nebo ty politiky nalajnované ?  Iraku by poslloužilo, kdyby se rozpadl na tři díly. Sunitsklý, šiítský a Kurdistan.

Ukrajina totéž. Rusky mluvící obyvatelé k Rusku.

P. Rajman 13.8.2014 6:27

Dotaz

Historické hranice vytyčovali a vytyčují politici nebo historici?

P. Rajman 13.8.2014 6:32

Nejsou pak rebelové

všichni Rusové, když se nechtejí podřídit vůli svého historického centra.

I. Hil 13.8.2014 7:03

Re: Řeči o sebeurčení národů jsou šalebné

Takže jsme měli Sudety dát Němcům?

L. Křivan 13.8.2014 8:11

Re: Řeči o sebeurčení národů jsou šalebné

Jaké bylo složení obyvatel Sudet ?

P. Rajman 13.8.2014 6:01

Zemanova pádná odpoveď

Asi před půl rokem celý svet poučil, že pokus o odtržení je možné řešit i hromadnými popravami.

P. Rajman 13.8.2014 6:08

Leda, že by byl pan prezident

advokátem ultranacionalismu a podobná řešení aplikoval "selektivne".

J. Mrázek 13.8.2014 5:31

Obamovi tohle sdělte

Rusku je jen nasazována psí hlava různými infantilními presstitutkami a člověk s průměrným IQm obvzláště TADY, kdy bylo zvykem číst mezi řádky , tak ten na podobné bláboly neskočí. Na druhou stranu - čím více komentářů podobné "úrovně", tím více lidí ještě novinářům věřících konečně prohlédne. Nefandím nikomu v konfliktu. Putin by byl blázen, kdyby chtěl živit rozkradenou Ukrajinu ...

J. Slanina 13.8.2014 7:22

Re: Obamovi tohle sdělte

Asi tedy blázen bude když se tam tak vehementně sere.

P. Boublíková 13.8.2014 4:46

Tak dneska je to hloupé, až bůh brání

"Pokud nechceme, aby svět upadl do chaosu, je třeba respektovat státní hranice. Ty musí být garantovány a definovány." pravil Aston

Svět je jeden velký chaos a hranice států se měnily, co tento svět světem stojí. Protože a) náš stát je zcela unikátní v tom, že v takové či makové formě jeho hranice existují více než tisíc let, b) každý z nás žije jen relativně krátkou historickou dobu - tak z těchto dvou důvodů máme pocit, že hranice států jsou či mají být neměnné. Bohužel nic není pravdě vzdálenější.

Z ukrajinského konfliktu nemá radost nikdo - je nebezpečný, protože je do něj zapleteno Rusko disponující jadernými zbraněmi, a které si navíc příliš nebere servítky, jestliže chce něčeho dosáhnout - a také je tento konflikt docela blízko. Ale dějiny prostě takhle vypadají, bez ohledu na Astonovy plky. Ještě co se týče našeho území - 70 let míru je také unikátní, vlastně dá se říct, že je to z historického hlediska nenormální. Nezbývá než doufat, že anomálie ještě nějakou dobu vydrží - ale na věky věků to asi nebude.

P. Hlosta 13.8.2014 6:39

Re: Tak dneska je to hloupé, až bůh brání

Já preferuji, když už se musí něco změnit v hranicích, aby se to dělo bez války a násilí vražděním. Ovšem za sociální nepokoje, které bývají na počátku může vlastně kdo? Okrádaní se bouří, chtějí zrušit otroctví? To taky patří do dějin stejně, jako změny hranic.

J. Vyhnalík 13.8.2014 4:43

Sun c'

Sun c' radí nechat nepříteli ústupovou cestu. To je přesně to, co ukrajinská vláda NEDĚLÁ. Aston se mýlí, pokud si myslí, že většina separatistických bojovníků jsou nějací tajemní ruští specnaz. Podle amerických a britských novinářů, kteří v oblasti dlouhodobě pobývali, 90 % bojovníků jsou místní vlastenci, často kozáci, jejichž předkové Donbas bránili proti Turkům a Tatarům po staletí. Těm se nabízí jediná perspektiva, boj do hořkého konce. Pokud ukrajinská vláda nevyhlásí příměří a amnestii, nemají kam ustoupit a čeká je pouze smrt.

P. Hlosta 13.8.2014 6:41

Re: Sun c'

Palec nahoru za názor! ;-)

E. Heusinger 13.8.2014 3:17

Astone,

dal jste průchod svému vzteku. A co dál?

V. Hajková 13.8.2014 7:36

Re: Astone,

Proč  by  měl  mít  p.  Neff   nějaký  vztek-   hlupáku!   Že  se  vám  nelíbí  jeho  názor-  neoznačujte   to  takovou  to   STUPIDITOU!

I. Teren 13.8.2014 3:10

4 miliony "podludi"

Ukrajinky nazi A. Yatsenyuk oznacil ukrainskych Rusov za podludi. Hovorkyna Americkeho ministerstva zahranicnych veci s tym nema ziaden problem.

https://www.youtube.com/watch?v=DBy7tQ124Fk

I. Fencl 13.8.2014 3:02

tady

tady je bohužel(bohudík jasné, že většina Ukrajinců chce být s Ruskem. O Krymu vůbec nemluvě.

V. Kún 13.8.2014 1:48

Čtyři miliony "banditů a teroristů". Co s nimi, Astone?

V každém svém projevu označují Jaceňuk s prezidentem Porošenkem ČTYŘI

miliony svých spoluobčanů  za TERORISTY a BANDITY. A to jen proto, že

ty čtyři miliony chtějí žít jinak a možná i jinde, než jim to z Kyjeva

přikazují. Se čtyřmi miliony "nepřátel" by si neporadil ani Bandera a

jeho sotni, tak co chce dnes Jaceňuk (a také kníže Schwarzenberga a náš pan Neff) s nimi udělat? Vyštvat je ze země? Umořit hlady? Vybombardovat? Zavřít je? Převálcovat tanky?

J. Švarda 13.8.2014 2:15

Re: Čtyři miliony "banditů a teroristů". Co s nimi?

Stačí se podívat na konání těch "humanistú" typu pana Jaseňuka, ale i dalších jmenovaných,uvidíme, že v podstatě Ukrajina není jeden celek. Po té eliminaci uvedených čtyř milionů se zřejmě Ukrajina z trablů nemůže v tomto století dostat.

P. Scheck 13.8.2014 3:17

Re: Čtyři miliony "banditů a teroristů". Co s nimi, Astone?

Ano, pane Kún, vaše otázky se mi líbí. A chtěl bych slyšet odpovědi od těch, na které míříte. Ta situace je zatraceně zamotaná a přidávat se jednoznačně na jakoukoliv ze stran je zrádné.

P. Rajman 13.8.2014 5:57

Nejblbejší, ale i nejpádnejší odpoveďi

se Čechům dostalo od jejich druhého prezidenta. A pak od toho současného, který tvrdí, že iredenta se trestá smrtí.

P. Rajman 13.8.2014 5:58

Nejblbejší, ale i nejpádnejší odpoveďi

se Čechům dostalo od jejich druhého prezidenta. A pak od toho současného, který tvrdí, že iredenta se může trestat i hromadnými popravami.

J. Vyhnalík 13.8.2014 4:35

Re: Čtyři miliony "banditů a teroristů". Co s nimi, Astone?

Nevím, kde jste vzal čtyři miliony. V Doněcké a Luhanské oblasti žilo původně cca devět milionů obyvatel.

Pokud jde o ruskojazyčné obyvatelstvo, tak nejpřesnější odhady vycházejí z pravidelných průzkumů placených americkým IRI. Podle nich 42 % Ukrajinců mluví doma ukrajinsky, 36 % rusky a 21 % oběma jazyky. Z toho vyplývá, že ruština je hlavní řečí pro nějakých 40-45 % Ukrajinců. Pokud odečteme Krym, kde rusky mluví prakticky všichni (97 %), vychází nám, že z cca 44 milionů obyvatel Ukrajiny, mluví rusky coby hlavním jazykem cca 20 milionů lidí!

J. Slanina 13.8.2014 7:34

Re: Čtyři miliony "banditů a teroristů". Co s nimi, Astone?

Mnoho nechybělo a 10 milionů Čechů by též mluvilo tou hatmatilkou.