3.6.2024 | Svátek má Tamara


Diskuse k článku

Humanitární válka

Konflikty se dnes vyhrávají a prohrávají v mediální rovině. Vyslání konvoje s humanitární na Ukrajinu pomocí byl od Putina důmyslný tah s cílem zabít několik much jednou ranou. Počítá se zde s inteligencí na úrovni členovce: ta nejlepší humanitární pomoc Ukrajině ze strany Ruska by byla velmi jednoduchá a taky nejlevnější: stačilo by zastavit dodávky zbraní a munice a stáhnout vojenský personál z ukrajinského území.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
S. Lazárek 13.8.2014 10:21

Re: Civilizace je procesem individualizace a subjektivizace

Vzhledem k tomu, že Vy sám jste s ničím nikdy neobchodoval a posledních několik dlouhých let jste raději ani nepracoval, účinky obchodu jsou na Vás takto naprosto nulové a jste tedy necivilizovaným  divochem na úrovni původního obyvatele v oblasti Amazonie. Váš písemný projev budiž toho důkazem. Doufám, že tomu rozumíte, bulíku....Dzp.

K. Janyška 13.8.2014 10:30

Re: Civilizace je procesem individualizace a subjektivizace

Ani Hayek, ani vy pořádně, ani Einstein a tak. To není důležité. Musíte znát kompozitivní teorie. Není nic praktičtějšího, než platná teorie... Dzp.

S. Lazárek 13.8.2014 10:33

Re: Civilizace je procesem individualizace a subjektivizace

Z Vás tenhle zásadní nedostatek ovšem trčí, jako sláma z bot....:-)

Kompozitivní? To smrdí nebezpečným pozitivismem, děkuji nechci.

K. Janyška 13.8.2014 10:41

Re: Civilizace je procesem individualizace a subjektivizace

To jste se zase předvedl. Značí to v tomto případě skladná ve smyslu opaku k rozkladné... Dzp.

S. Lazárek 13.8.2014 10:48

Re: Civilizace je procesem individualizace a subjektivizace

Tak to by byla kompozitní, podle slova kompozit. Kompozitivní bude asi zkratka dvou slov. Komunismus a pozitivní, tedy obojí pěkné svinstvo. To si nechte...Dzp.

P. Pokorný 13.8.2014 10:21

Re: Civilizace je procesem individualizace a subjektivizace

Pane Janyško, abych vám nebral moc iluzí. Socialismus napadl USA plnou silou. Třeba dotace, nebo dotované zboží, když se vyveze za město, domy všem chudým včetně půjček a pak je bublina.. Nějak se mi ten rozdíl stírá a když si nepřečtu název, nevím, zda je to matka Rus, nebo americký hrdina.

K. Janyška 13.8.2014 10:34

Re: Civilizace je procesem individualizace a subjektivizace

Ano, rychlost civilizace je tak vysoká, že lidé nestačí chápat co se děje. A jsou příšerně nevzdělaní v teorii spontánních řádů, což je podstata všeho. A tak utíkají k tomu, co tak dobře znají. Ke konstruktivistickému racionalismu. Ale příšerně se mýlí. Tam vysvětlení nenajdou. Jen v teorii spontánních řádů. Ta je však příliš složitá, než aby se k ní prokousali... Dzp.

J. Vintr 13.8.2014 10:25

Re: Civilizace je procesem individualizace a subjektivizace

Řekl bych, že v "civilizované" části světa probíhá opačný proces. Tím, že si státní byrokracie přisvojuje čím dál větší pravomoci zasahovat do obchodních vztahů, dochází se stále větší deformaci přirozených obchodních vztahů a fakticky k likvidaci obchodu. To nemůže pro naši civilizaci dobře skončit.

K. Janyška 13.8.2014 10:49

Re: Civilizace je procesem individualizace a subjektivizace

Ne, to spontánní řád světa nedovolí... Dzp.

V. Hajková 13.8.2014 10:08

SLOVENSKO

omezuje   diskuze  po   novin.  články  internetových   medií!  Docela  bych  to  přivítala  i  u  nás!   Jsem  si  jistá,  že  bych  to  docela  dobře  přežila  :-))))))))))))))))

P. Pokorný 13.8.2014 10:18

Re: SLOVENSKO

Perla dne. Hájkovou miluji.

J. Novak 13.8.2014 10:01

Aston by měl číst i něco jiného než MF Dnes

Lže, jako když MF Dnes píše... se začíná používat v dnešní době. Když už se situace obrací i na tomto serveru... : http://zpravy.aktualne.cz/zahranici/doneck-pripomina-valecny-stalingrad-svedectvi/r~4b03e01a222c11e4bce90025900fea04/

P. Pokorný 13.8.2014 10:08

Re: Aston by měl číst i něco jiného než MF Dnes

Co má chudák dělat, když mu Rudé právo zrušili? A Rádio Jerevan přebrala špička USA?

E. Heusinger 13.8.2014 9:52

Ruská propaganda

http://1url.cz/QT6U

E. Heusinger 13.8.2014 9:53

A ještě jedna

http://1url.cz/yT6f

J. Boleslav 13.8.2014 9:56

Re: A ještě jedna

Už těch hnusných kolaborantských výblitků nechte, měl byste se stydět.

V. Hajková 13.8.2014 9:59

Re: A ještě jedna

Už  jste  viděl  KOMOUŠE-  který  by  se  za  svou  tupost   styděl  ?  :-))))))))))

J. Boleslav 13.8.2014 10:01

Re: A ještě jedna

Zatím ne, ale třeba se dočkáme teď. :-)

E. Heusinger 13.8.2014 10:09

Zkusím se polepšit,

vím, že zde musí rezonovat JPN.

M. Hoblík 13.8.2014 9:48

Rusové se opět projevili jako padouši!

Oč humánnější je vybombardovat cizí města a vesnice, to je to, po čem obyvatelstvo baží! Putin, ten bídák se zase nechová tak, jak chceme!

K. Janyška 13.8.2014 9:51

Re: Rusové se opět projevili jako padouši!

Všechny národy SSSR jsou ve vývoji zbržděny zákazem obchodu na 80 let. V tom je problém... Dzp.

S. Lazárek 13.8.2014 9:52

Re: Rusové se opět projevili jako padouši!

V Rusku nejde nic koupit? To je zajímavé a jak si tedy Rusové pořizují věci, které potřebují?

J. Anděl 13.8.2014 9:54

Re: Rusové se opět projevili jako padouši!

Přijedou s tankem a vezmou si je ;-)

S. Lazárek 13.8.2014 9:56

Re: Rusové se opět projevili jako padouši!

Oni to tak prostě mají.....:-)

S. Netzer 13.8.2014 9:59

Re: Rusové se opět projevili jako padouši!

80 let se tam zřejmě nic neprodávalo a taky nekupovalo.

"Civilizace je neodvratným procesem etnicity obchodem."

K. Janyška 13.8.2014 10:06

Re: Rusové se opět projevili jako padouši!

Ano, je to tak. Svobodný obchod byl zakázán, bylo zakázáno podnikání. Bože je možné, abyste byli tak hloupí ? Dzp.

S. Lazárek 13.8.2014 10:09

Re: Rusové se opět projevili jako padouši!

V Rusku nejsou podnikatelé? Ti jsou dokonce v omezené míře i KLDR. Khárle Khárle, Vy zase perlíte......:-))

K. Janyška 13.8.2014 10:16

Re: Rusové se opět projevili jako padouši!

80 let nebyli. V to je problém. V chování lidí se svoboda projeví až po dlouhém čase... Dzp.

J. Anděl 13.8.2014 9:52

Re: Rusové se opět projevili jako padouši!

Mně připadá, že se chová tak, jak vy chcete, tak o co jde?

J. Kalina 13.8.2014 9:45

tak blbý článek, any jeden pohledal

Bylo v nějaké postsovětské republice (aspoň Bělorusko, Ukrajina) referendum o odtržení od SSSR v roce 1992? Bylo v Rusku, že s tím Rusové souhlasí? Proběhlo to dost živelně, ale i "mírumilovně" což si tady ti jestřábi nechtějí připustit. Srovnejme s dneškem! když se Němci vzpamatovali z výsledku 1.sv války, zametlo to s ČSR. Slováci se trhli,kde skončila Podkarpatská Rus? Přičtěme si 20 let k 1992 a jsme v podobné situaci na Ukrajině. Rusko se vzpamatovalo a ruská část se chce od zbytku Ukrajiny trhnout neb mimo jiné si 2x v klidu a docela demokraticky zvolili Janukovyče a 2x jim ho náměstí v Kyjevě revolučně zrušilo. To určitě taky ten Putin. Kdyby se u nás mělo připravovat referendum o rozdělení, myslíte že by to bylo v klidu nebo by se situace "drobet" přiostřila a padla nějaká ta facka??