3.6.2024 | Svátek má Tamara


Diskuse k článku

Humanitární válka

Konflikty se dnes vyhrávají a prohrávají v mediální rovině. Vyslání konvoje s humanitární na Ukrajinu pomocí byl od Putina důmyslný tah s cílem zabít několik much jednou ranou. Počítá se zde s inteligencí na úrovni členovce: ta nejlepší humanitární pomoc Ukrajině ze strany Ruska by byla velmi jednoduchá a taky nejlevnější: stačilo by zastavit dodávky zbraní a munice a stáhnout vojenský personál z ukrajinského území.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Slanina 13.8.2014 8:20

Re: ROZPAD ŘÍŠE ZLA byla chyba !!!

Třeba tenhle: http://www.m16.cz/share/cache/image/lightbox/outsidebox/1992.jpg

V. Hajková 13.8.2014 8:28

Re: ROZPAD ŘÍŠE ZLA byla chyba !!!

Moc   hezkéééééééé :-))))

J. Boleslav 13.8.2014 8:28

Re: ROZPAD ŘÍŠE ZLA byla chyba !!!

Ano, Putin, toť všech pravičáků futrál. :-)

M. Prokop 13.8.2014 8:37

Re: ROZPAD ŘÍŠE ZLA byla chyba !!!

" Pragmatické u něj je ovšem i to, že se snaží na svém území udržet sociální smír i za cenu porušení demokratických principů. Zlikviduje klidně konkurenci, aby se udržel."

Pak ovšem není žádný pravičák, který prvořadě chce prostor pro osobní zodpovědnost.

Pravicovost a pragmatismus souvisí jen velmi volně.

Putin je pragmatik, ale není pravičák. Prostě jen zase další diktátor, který ví co jeho poddaní musí.

L. Křivan 13.8.2014 8:13

Re: BRITISH EMPIRE

Velké části světa se pod vládou Britů vedlo lépe než v samostatnosti.

J. Boleslav 13.8.2014 8:26

Re: BRITISH EMPIRE

Přesně tak.

V. Hajková 13.8.2014 7:33

Dnes velká poklona za uvodník

P. Hlosta 13.8.2014 7:14

Papežovo desatero rad jak žít

Vřele doporučuji si přečíst. Ono to má co dělat i s tou Ukrajinou.

http://nazory.aktualne.cz/komentare/papez-vyhlasil-desatero-antikonzumni-revoluce-provokuje/r~2b85ad301d5511e4807c002590604f2e/

O. Uživatel 13.8.2014 7:59

Uživatel požádal o vymazání
P. Hofman 13.8.2014 6:52

Ještě jednu, dvě podobné akce

...jako je humanitární konvoj a Putin má východní Ukrajinu na své straně. Západ opět zaspal!!!

O. Slavík 13.8.2014 7:35

Re: Ještě jednu, dvě podobné akce

Na prvý pohled to tak vypadá a je tomu skutečně tak. Problímek je však v tom, jako by jste chtěl poskytovat během WW 2 humanitární pomoc civilnímu obyvatelstvu dobývaného Berlína.

Ta pomoc může přijít až po ukončení bojů... viz.UNRRA,Marshallův plán etc.

V tom je ten rozdílek ... zakážu přijetí Marshallova plánu a pak vám "humanitárně" pošlu 2 pytle obilí.

RUS JE LSTIVÝ ASIAT !!!

V. Hajková 13.8.2014 7:38

Re: Ještě jednu, dvě podobné akce

KONEČNĚ  -  čtu  od  vás   příspěvek,  se  kterým  se  dá  na  100%   souhlasit  :-)

P. Manda 13.8.2014 7:40

Re: Ještě jednu, dvě podobné akce

a bez citoslovců, hm...... :-)

P. Lenc 13.8.2014 7:43

Re: Ještě jednu, dvě podobné akce

Přesné, pane Slavíku.

P. Hofman 13.8.2014 7:44

Re: Ještě jednu, dvě podobné akce

V tom máte samozřejmě naprostou pravdu.

Nicméně ta akce není zajímavá z hlediska toho, že by Putin chtěl tamějšímu obyvatelstvu skutečně pomoci (tomu může věřit jenom prosťáček), ale on chce na svou stranu získat místní. A o to se tam celou dobu bojuje. Jestli si ti lidé řeknou: ona nám v té těžké situaci pomohla Moskva a ne Kijev či EU, tak jejich hlas při dalších volbách dostanou proruští separatisté. Lidé nebudou přemýšlet kdo to zavinil, ale kdo v nouzi pomohl. Tak funguje lidský mozek. A to Kijev i Západ naprosto projeli.

Myslím, že o příklonu východu Ukrajiny k rusku je pomalu rozhodnuto.

P. Hlosta 13.8.2014 7:52

Re: Ještě jednu, dvě podobné akce

A začátek toho všeho byl prosímvás kde? Před Majdanem, kdy se kradlo a mafiánsko korupčně vedlo stát Ukrajina, nebo ještě dříve, kdy se Ukrajina stala samostatným státem s garancí nejen Moskvy? Nebo ještě za časů komunistů, kteří dovedli psychologii lidí zavést až na úroveň ignorantů morálky?

Vytknout počáteční bod se dá účelově. Podle toho, jak se to bude komu hodit, že?! Prosťáček tak lehce uvěří, že problém je s Ruskem a ne se sociálním neklidem postkomunismu. Když se kdo ozve s varováním, že je třeba udržovat sociální smír, je ukřičen, že je socialista, nebo dokonce bolševik, případně agent Východu.

V. Hajková 13.8.2014 7:58

Re: Ještě jednu, dvě podobné akce

Dokázal   byste  si  vzpomenout-   KDO  a  jak  začal   MAJDAN??   Na  tuto  otázku  bych   VELICE  RÁDA  SLYŠELA  ODPOVĚD!!!!

V. Hajková 13.8.2014 8:02

Re: Ještě jednu, dvě podobné akce

Dnes  tu   komouši  jako  je  třeba  HEUSINGER-  tvrdí   že  nacisté   pravého  sektoru   a  USA! :-))))))

P. Hlosta 13.8.2014 8:04

Re: Ještě jednu, dvě podobné akce

Jak píšu - vytknout počáteční bod se dá účelově, jak se to komu hodí.

P. Hofman 13.8.2014 8:00

Re: Ještě jednu, dvě podobné akce

Vašemu příspěvku jsem bohužel neporozuměl.

Nicméně o příčinách nemluvím, ty bývají v mediální válce nepodstatné. Prostí lidé, zažívající každodenní hrůzy, reagují na dějinné situace zcela jinak, než v teple obýváku sedící politologové či politici.

E. Heusinger 13.8.2014 8:05

Re: Ještě jednu, dvě podobné akce

Putin je liška podšitá a všemi mastmi mazaná.

P. Hofman 13.8.2014 8:12

Re: Ještě jednu, dvě podobné akce

O tom jsem ani na vteřinku nezapochyboval. A je i pravděpodobné, že se mu podařilo se obklopit schopnými lidmi. Zda všehoschopnými, to se teprve dozvíme.

D. Polanský 13.8.2014 6:43

Je asi jediné rozumné řešení,

oblasti s rusky mluvícím obyvatelstvem připojit k Rusku, a pak by Ukrajina a Rusko měly šanci fungovat jako Česko a Slovensko. Tím by přišly o kšeft státy, které rozpoutaly válku mezi Ukrajinou a Ruskem a hlavně i rozkradená Ukrajina by měla šanci na prosperitu. Ukrajina je teď pouhým nástrojem k rozložení Ruska, jak to již kdysi doporučoval Bismarck.

Astonovy řeči o pevných státních hranicích jsou blouzněním. Stačí se podívat na Evropu, kolik nových států vzniklo za posledních 25 let. A neválčí se právě proto, že vznikly nové státy. A nikdo zkrátka nepřišel. To by pak nemohly být ani rozvody.

J. Slanina 13.8.2014 7:25

Re: Je asi jediné rozumné řešení,

A co takhle řešení "Heim zu Reich"?

P. Rajman 13.8.2014 6:42

Cukr a bič

Pro méne chápavé, cukr se vozí v bílých autech a bič se drží dokud se jim nepráskne za zády. Na Rusy a i mnoho Čechů platila aplatí tato politka platila po staletí.Na Ukrjince a Poláky už méne.

P. Hlosta 13.8.2014 6:31

Dotaz na oprávněnost vraždění se

Nesouhlasím s válkou a souhlasím s humanitou! To bych rád věděl, co proti mému mínění může kdo mít. Válka je vždy zlo v té nejhorší podobě. Zlo je i otroctví. Zotročit ale lze na hodně způsobů. Zadlužit se doživotně, nemít naději na zvýšení mzdy a ceny živobytí se zvyšují, nebo nemoc v rodině znemožní výkonost jejich členů na potřebnou výši a přijde sociální pád, etc. Prostě ekonomická závislost svobodu ruší a zbavit se jí je v mnoha případech nemožné. Musí se s ní žít až do své smrti.

Prý se máme pozvednout nad své osobní problémy a pomoci Ukrajině v boji za svobodu. Je ale potíž v tom, že onu svobodu si představuje mnohý jinak než já a nejsem určitě sám. Je tolik lidí, kteří si boj za svobodu představují jako vraždění lidí namísto tvrdé práce a demokratická volba vlád, až je nemožné přesvědčit je o opaku, když média fandí víc válce, než demokratické volbě.

Vzpomeňme si na rozdělení Československa. Aniž by proběhlo referendum, bylo Československo zrušeno a než se občané nadáli, byly mezi novými státy hranice. Neptalo se občanů, prostě mocensky Klaus s Mečiarem rozdělili stát. Jistě to až tak jednoduše neproběhlo a hodně se mluvilo, leč referendum skutečně nebylo. Omezením demokratického principu se dosáhlo mírové rozdělení státu. Že si to hodně lidí nepřálo, jakoby nikoho nezajímá. Ovšem pravda je, že násilí se tím eliminovalo na minimum. Nevraždíme se!

Máme po Sametu a dělení Československa svobodu? Jistě! Tu ideologickou a svobodu v oblasti práv ano. Vymahatelnost práv je sice problém, ale jsme na cestě. Kolik lidí se v té svobodě dostalo do otroctví? Ekonomické závislosti doživotně? Uděláme kvůli ní "Majdan"? Co na to zastánci vraždění na Ukrajině u nás řeknete?! Budete uznávat náš "Majdan" za boj za svobodu a souhlasit s házením molotovů na policajty, kteří budou mít zákaz střílet? Budete uznávat začátek toho správného osvobozování se?!

V. Hajková 13.8.2014 7:28

Re: Dotaz na oprávněnost vraždění se

Opět-  jako  poslední  měsíce-   naprostý  blábol!

J. Slanina 13.8.2014 7:35

Re: Dotaz na oprávněnost vraždění se

On už to zřejmě píše v polospánku po té únavné šichtě.

P. Hlosta 13.8.2014 7:39

Re: Dotaz na oprávněnost vraždění se

Dnes jsem ve volnu. Po práci jsem byl včera. Možná že mám jen jiné názory na život, než vy. To asi nepochopíte. Nejste sám, kdo jiných názor odmítá pochopit. Je vás spousta a jste potíží demokracie.

P. Manda 13.8.2014 7:42

Re: Dotaz na oprávněnost vraždění se

jo tak, kdo nejde s vámi..........pověsit !